Wielrenners/ mountainbikers hier?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gothico

Berichten: 1345
Geregistreerd: 28-12-12
Woonplaats: Zaender

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-21 23:47

@MuSLi, zo'n wielerbaan is wel heel gaaf om eens op te rijden. Voor mij helaas ver weg.

@T2T, Wat een gave foto. Door de organisatie gemaakt? En je bent sowieso lekker bezig.

@Marlis, Wat leuk dat je plezier in het MTB rijden krijgt. Ja die schotse hooglanders vind ik ook niet wat. Vooral met jongen ernaast. En een leuke foto dat dan weer wel.

@culaccino, Wat vervelend dat het lichaam niet meewerkt. Hopelijk gaat het snel wat beter. En nog hopen op beter weer.

Zelf ben ik gisteren van vakantie terug gekomen. Lekker een mooi stuk gefietst. Maar helaas de laatste 5 km schoot het in mijn kuit. Na 30km voelde ik al wel dat mijn kuit moeilijk zou kunnen gaan doen. Maar het fietsen ging eigenlijk heel lekker. Maar na 115km ging het mis toen ik een fietser in wilde halen. Ik moest er even snel langs. Maar toen ik aanzette ging het mis.

Al met al wel een lekkere vakantie gehad die veel te kort was. Ene keer dan een lange tocht gefietst en een keer een korte. Verder eigenlijk niet veel gefietst. Volgende week zondag ga ik aanhaken met een tourclub. Die komen bijna langs mijn huis op fietsen en fietsen dan door tot de duitse grens. Dan pauze en zelfde weg terug. Ze gaan 160km doen. Maar ik doe dan maar 30 a 40km.

Aangezien het weer ben ik niet van plan morgen te fietsen. En ik moet mijn kuiten wat rust gunnen.(vind ik moeilijk en gewoon weer werken van de week.)

Watertoren Scheveningen.
Afbeelding

Normaal de ingang van Castlefest wat dus niet door ging.
Afbeelding

Time2Tri

Berichten: 6129
Geregistreerd: 07-09-07
Woonplaats: Germany

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-21 06:08

Goedemorgen ,

@Gothico ; ja de foto is door 1 van de fotografen daar gemaakt :D
Van het fietsen was dit helaas de enige .
Maar er is ook leuke after movie gemaakt , daar zie je mij ook
in een flits lopen bij de wissel van fietsen naar lopen .

https://www.youtube.com/watch?v=Q9hstRRzJlE

Vakanties zijn altijd te kort , en gaan veel te snel voorbij :j
Ik moet nog 4 weekjes werken en heb dan vakantie .

Gothico

Berichten: 1345
Geregistreerd: 28-12-12
Woonplaats: Zaender

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-21 15:19

Time2Tri schreef:
Goedemorgen ,

@Gothico ; ja de foto is door 1 van de fotografen daar gemaakt :D
Van het fietsen was dit helaas de enige .
Maar er is ook leuke after movie gemaakt , daar zie je mij ook
in een flits lopen bij de wissel van fietsen naar lopen .

https://www.youtube.com/watch?v=Q9hstRRzJlE

Vakanties zijn altijd te kort , en gaan veel te snel voorbij :j
Ik moet nog 4 weekjes werken en heb dan vakantie .


Die foto met de fiets is ook echt mooi gelukt.
En de aftermovie is wel leuk om even te kijken.

Succes dan nog die 4 weken. Ik ben vandaag weer begonnen.

Zebrastreep

Berichten: 9755
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-21 16:15

Laatste update is alweer even geleden , ik doe wat rustiger aan met fietsen. Mijn knieën doen nogal zeer en om blessure te voorkomen zijn de rondjes nu wat korter. Daarnaast moest ik best veel werken dus eigenlijk deden mijn benen en alles best al wel zeer. Afgelopen zaterdag was dus ook geen succes en absoluut niet leuk , alleen maar pijn dus een goed rondje zat er niet in.

Vandaag fiets in de auto , en naar Wijster gereden voor de mountainbikeroute langs en op de VAM-Berg. Ik was er afgelopen winter geweest maar toen was alles heel nat en glad , dus ik wou in de zomer nog een keer terug. Eerste gedeelte is heel leuk , veel snelheid en een hele fijne baan. Daarna het Bike park ingegaan ( met enorm veel schapenpoep :+ ) en nu echt goed de houten onderdelen kunnen uitproberen , een keer wat anders en zeer uitdagend.

Daarna de VAM-berg op ( asfalt) en daarna met 40 km per uur naar beneden en weer terug naar het begin. Knie voelde nog goed dus nog maar een rondje gedaan. Alleen de tweede keer kwam ik de VAM-Berg niet meer op dus ben maar gaan lopen.

In totaal een rondje van 13 km gedaan , niet veel maar ik heb nu geen pijn dus het was wel even genoeg zo. Hoef ook minder te werken deze week dus een beetje rust pakken is voor nu ook wel goed.

Gothico

Berichten: 1345
Geregistreerd: 28-12-12
Woonplaats: Zaender

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-21 21:45

Zebrastreep schreef:
Laatste update is alweer even geleden , ik doe wat rustiger aan met fietsen. Mijn knieën doen nogal zeer en om blessure te voorkomen zijn de rondjes nu wat korter. Daarnaast moest ik best veel werken dus eigenlijk deden mijn benen en alles best al wel zeer. Afgelopen zaterdag was dus ook geen succes en absoluut niet leuk , alleen maar pijn dus een goed rondje zat er niet in.

Vandaag fiets in de auto , en naar Wijster gereden voor de mountainbikeroute langs en op de VAM-Berg. Ik was er afgelopen winter geweest maar toen was alles heel nat en glad , dus ik wou in de zomer nog een keer terug. Eerste gedeelte is heel leuk , veel snelheid en een hele fijne baan. Daarna het Bike park ingegaan ( met enorm veel schapenpoep :+ ) en nu echt goed de houten onderdelen kunnen uitproberen , een keer wat anders en zeer uitdagend.

Daarna de VAM-berg op ( asfalt) en daarna met 40 km per uur naar beneden en weer terug naar het begin. Knie voelde nog goed dus nog maar een rondje gedaan. Alleen de tweede keer kwam ik de VAM-Berg niet meer op dus ben maar gaan lopen.

In totaal een rondje van 13 km gedaan , niet veel maar ik heb nu geen pijn dus het was wel even genoeg zo. Hoef ook minder te werken deze week dus een beetje rust pakken is voor nu ook wel goed.


Wat vervelend dat je nog zo last van je knieen hebt. Maar wel tof dat je een mooie rondje op de VAMberg hebt kunnen maken.(Zou het ook nog eens willen doen.)

KleinBoefje

Berichten: 292
Geregistreerd: 23-06-11
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-21 12:21

Last van je knieën is inderdaad erg vervelend. De VAMberg lijkt mij ook erg tof om nog eens te doen! Verstandig dat je op tijd gestopt bent, nu maar even lekker uitrusten. :j

Hier gister de elfstedentocht gefietst. Ik had nog kaarten van 2020 en vond het ook wel zonde om ze te laten verlopen. Het was een stuk zwaarder zo zonder groepen en publiek. Ook kreeg ik voor het eerst last van mijn knie, dus die is mij vandaag ook niet erg dankbaar voor die 240 km. Maar het is gelukt, dus het 3e kruisje is binnen *\o/*

Gothico

Berichten: 1345
Geregistreerd: 28-12-12
Woonplaats: Zaender

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-21 12:25

KleinBoefje schreef:
Last van je knieën is inderdaad erg vervelend. De VAMberg lijkt mij ook erg tof om nog eens te doen! Verstandig dat je op tijd gestopt bent, nu maar even lekker uitrusten. :j

Hier gister de elfstedentocht gefietst. Ik had nog kaarten van 2020 en vond het ook wel zonde om ze te laten verlopen. Het was een stuk zwaarder zo zonder groepen en publiek. Ook kreeg ik voor het eerst last van mijn knie, dus die is mij vandaag ook niet erg dankbaar voor die 240 km. Maar het is gelukt, dus het 3e kruisje is binnen *\o/*


Ow ik wil die ook nog een keer fietsen. Ik moet alleen al bijna 200km fietsen om bij de start te komen. :+

Maar wel een mooie prestatie. Ik geloof dat het zonder publiek wel wat zwaar is. Niemand die je aanmoedigt. Maar wel fijn dat het dan gelukt is.

Gothico

Berichten: 1345
Geregistreerd: 28-12-12
Woonplaats: Zaender

Re: Wielrenners/ mountainbikers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-21 19:39

Vandaag lekker een rondje gefietst met de ligfietsclub uit Amersfoort.
We gingen naar s'Heerenberg toe. Ik ben aangehaakt vlak bij mijn huis dus hoefde niet zo ver.
En op en neer rijden had ik geen zin in.
Uiteindelijk een rondje van 50km gemaakt. Het was vooral gezellig. En ging niet om snelheid.
De heren hebben allemaal wel meer dan 160km gefietst vandaag. En ik denk dat de laatste misschien aan het fietsen is. Die is vanuit Almere naar Amersfoort gefietst om mee te rijden.

Ik kan niet zomaar foto's hiervan online zetten. Maar we hebben een groepsfoto gemaakt bij het kasteel.
We waren met 3 gewone open ligfietsen. 2 open trikes en 5 velomobielen. Dus een leuk groepje.

(Oja, ik fiets nog wat ongemakkelijk. Afgelopen woensdag is mijn paard op mijn voet gaan staan toen ik mijn rijlaarzen nog aan had.)

Sakura789

Berichten: 2830
Geregistreerd: 19-06-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-21 19:44

KleinBoefje schreef:
Last van je knieën is inderdaad erg vervelend. De VAMberg lijkt mij ook erg tof om nog eens te doen! Verstandig dat je op tijd gestopt bent, nu maar even lekker uitrusten. :j

Hier gister de elfstedentocht gefietst. Ik had nog kaarten van 2020 en vond het ook wel zonde om ze te laten verlopen. Het was een stuk zwaarder zo zonder groepen en publiek. Ook kreeg ik voor het eerst last van mijn knie, dus die is mij vandaag ook niet erg dankbaar voor die 240 km. Maar het is gelukt, dus het 3e kruisje is binnen *\o/*


Wat leuk zeg! Kon je gewoon op eigen gelegenheid fietsen? Heb je een plaatje van je route? Ik ben benieuwd hoe je gefietst hebt in het noord oosten, dat is echt een heel taai stuk.

Hier wel wat gefietst de afgelopen tijd. Nu even wat on hold ivm wat meer paard rijden. Daarna vakantie... dus dat gaat het najaar weer worden voor lange rondes. Hopelijk een lange nazomer, daar wil ik ook niet teveel nog aan denken.

Ik moet een nieuwe set overschoenen kopen en mijn achterlampje werkt ook niet meer. Dus mocht iemand nog fijne tips hebben, dan hoor ik ze graag!

KleinBoefje

Berichten: 292
Geregistreerd: 23-06-11
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-21 20:03

Afbeelding

Dit is de volledige route.


Afbeelding

En dit is dan meer specifiek het noorderrondje.

Ik had nog kaarten van 2019. Ze hebben dit jaar een complete app ontwikkeld waar je de startkaart door middel van een code aan kon koppelen. Starten kan in elke stad. Je kan in de app stempelen door middel van qr codes die op borden staan of door je gps locatie en de route is aangegeven door pijlen op het wegdek. Alles was super geregeld door de organisatie! De tocht telt ook mee voor de telling en eind september krijg je ook een officieel kruisje opgestuurd als je de tocht hebt uitgereden.


Afbeelding

Hier nog een foto van onderweg met zo'n bord waar je moest stempelen.

Het stuk in het noorden was inderdaad het zwaarst. Van Franeker naar Holwerd is ongeveer 40 km en best wel open. Dit was ook het laatste stuk wat wij moesten aangezien wij in Dokkum waren gestart. Achteraf was dit niet de meest ideale startplek. :') Wel kan ik het iedereen aanraden om de tocht een keer te fietsen, vooral met publiek. :j Zoveel aanmoediging en gezelligheid in de dorpjes en steden dan!

Zebrastreep

Berichten: 9755
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-21 22:19

Wat een leuke uitdaging om de Elfstedentocht te gaan fietsen. Lijkt mij ook wel pittig hoor!


--

Mijn leven is letterlijk even stil gezet sinds vrijdagochtend..... Helaas heb ik een hele nare ervaring mee moeten maken op mijn werk waar ik flink van ontdaan ben en van geschrokken. Helaas heb ik samen met een collega een cliënt van mij levenloos aangetroffen in bed. Er is daaromheen ook veel gebeurd maar door privacy en omdat het te heftig was wil ik dit online liever niet teveel delen. Ik heb hulp vanuit collega's en mijn eigen omgeving en ik ben daar ook door overdonderd hoe lief iedereen is en keer op keer naar mijn verhaal wil luisteren. Ik heb er toch een flinke klap van gehad al al 2 nachten zeer slecht geslapen. Ik ben er veel mee bezig wat logisch is het is eigenlijk nog maar net gebeurd.

Morgen wil ik wel weer gaan fietsen omdat ik weet dat het ook een uitlaatklep is voor mij en ik daardoor stress en angst kan ontladen. Ook ben ik gewoon aan het werk omdat je voor de andere cliënten wel door moet en hun ook moet ondersteunen. Ik werk op een kleinschalige plek met een hecht team. Dit was voor deze plek voor iedereen de eerste die is overleden. De schrik en ongeloof zit er bij iedereen goed in.

Voor mij was dit ook de allereerste en ik ben eigenlijk net begonnen met mijn carrière , nog geen 2 maanden afgestudeerd en gelijk al dit op mijn bordje krijgen. Collega zelfde verhaal... Beide al wel langer meegelopen als stagiaire , maar nu beide als net beginnende werknemers komt maakt het er ook niet makkelijk op.

Hopelijk ontlaat het fietsen mij wat morgen... Het weer ziet er goed uit en daar wordt ik wel blij van een mooie combi voor een hopelijk fijne rit.

Time2Tri

Berichten: 6129
Geregistreerd: 07-09-07
Woonplaats: Germany

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-21 06:05

Morguh ...

Oooh de elfstedentocht wil ik ook graag eens doen . :j
En goed geregeld zo met de app .

@Gothico ; Het kasteel in s Heerenberg is gaaf ..
En succes met je voet :(:)
@Zebrastreep ; Heftig zeg ... :(:) , wat voor een werk doe je ?

Nog twee weken werken , en dan heb ik drie weken vakantie .
Nu hopen op een mooie nazomer .

IMAY1990

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-01-14
Woonplaats: Amsterdam

Re: Wielrenners/ mountainbikers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-21 09:54

Oh, ik baal als een stekker. Ik was gister na een lekker rondje fietsen in de ochtend wezen midgetgolfen in de middag. Kom ik na het spelen en een drankje buiten, heb ik een lekke band -O- In eerste instantie dacht ik "Oh, even nieuw binnenbandje er omheen, die heb ik dus komt goed", maar bij het loshalen van de band toch even de binnenkant van de buitenband gecheckt, zat er een stukje glas in dat er met geen mogelijkheid uit wilde. *zucht* De band maar weer om de velg gevochten en met de fiets in de metro naar huis. Vandaag even naar de Decathlon voor een nieuwe buitenband. Ik neem mijn wiel mee, mogen ze hem er daar meteen omheen vechten want dat is echt een ramp met deze velgen.

IMAY1990

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-01-14
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-21 15:11

IMAY1990 schreef:
Oh, ik baal als een stekker. Ik was gister na een lekker rondje fietsen in de ochtend wezen midgetgolfen in de middag. Kom ik na het spelen en een drankje buiten, heb ik een lekke band -O- In eerste instantie dacht ik "Oh, even nieuw binnenbandje er omheen, die heb ik dus komt goed", maar bij het loshalen van de band toch even de binnenkant van de buitenband gecheckt, zat er een stukje glas in dat er met geen mogelijkheid uit wilde. *zucht* De band maar weer om de velg gevochten en met de fiets in de metro naar huis. Vandaag even naar de Decathlon voor een nieuwe buitenband. Ik neem mijn wiel mee, mogen ze hem er daar meteen omheen vechten want dat is echt een ramp met deze velgen.


Oke, verdorie. Net in mijn lunchpauze een nieuwe buitenband en reserve binnenband gehaald. Uiteindelijk zelf het ding om de velg gevochten en weer op mijn fiets gezet. En nu loopt de schijfrem aan en ik ken niemand persoonlijk die verstand heeft van die dingen dus nu moet ik er alsnog mee langs de racefietsenmaker

Zebrastreep

Berichten: 9755
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-21 19:19

@time2tri

Ik werk in de gehandicaptenzorg , en dan specifiek op een kleinschalige woonvorm. Kleine groep cliënten en een klein team dus het hakt er voor iedereen wel flink in.

--
Toch de fiets laten staan , knie deed al zeer en ik heb zo slecht geslapen. Ik twijfelde wel uiteindelijk toch maar besloten om niet meer te gaan. Had ook al de hele dag gewerkt en qua spanning al heel wat punten aangepakt wat mij ook weer flink vermoeid heeft gemaakt. Morgen wil ik graag lekker naar de paardjes , dus ik denk dat ik woensdag dan weer ga.

IMAY1990

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-01-14
Woonplaats: Amsterdam

Re: Wielrenners/ mountainbikers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-21 19:45

Sterkte met het verlies Zebrastreep

Chrissie

Berichten: 3676
Geregistreerd: 28-09-06
Woonplaats: Frl

Re: Wielrenners/ mountainbikers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-21 19:49

Dikke knuffel Zebra! Wat heftig om dat mee te maken :knuffel:

Ik ben hier wat minder actief. Fietszomers zijn mij nog niet gegund, vorige zomer weinig km's gemaakt door een frozen shoulder en deze zomer vanwege het slechte weer en wat andere omstandigheden veel minder gefietst. De geplande 11stedentocht schuif ik ook aan de kant. Ach, er zijn ergere dingen op de wereld. Wel heel blij met mijn mtb die mee is geweest op vakantie naar Italie :D

KleinBoefje

Berichten: 292
Geregistreerd: 23-06-11
Woonplaats: Fryslân

Re: Wielrenners/ mountainbikers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-21 21:33

Sterkte Zebrastreep :knuffel: Heftig om zo iets mee te maken.

Gothico

Berichten: 1345
Geregistreerd: 28-12-12
Woonplaats: Zaender

Re: Wielrenners/ mountainbikers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-21 07:19

@Zebrastreep, Heel veel sterkte.

@T2T, Ja het kasteel daar is een hele mooie. Ik ben er ook vaker binnen geweest.
Mijn voet is inmiddels wel dunner geworden, maar is wel heel mooi gekleurd.

Zebrastreep

Berichten: 9755
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 15:19

Dank jullie wel! Ik wou eerder al reageren maar de week is in een snelvaarttrein voorbij gegaan. Veel gebeurd en weinig slaap dus liet bokt ook een beetje voor wat het is. Gisteren was de crematie en ik hoop dat ik het nu een plekje kan gaan geven. Maar ongetwijfeld gaan we het er nog vaak over hebben, en dat moet ik ook nog zeker doen.

Vanmorgen na een week eigenlijk de fiets weer gepakt. Had een slechte rit verwacht want vaak een week niet fietsen is al snel conditieverlies. Ik zat hier even flink naast het lijkt wel na al dat gebeuren alsof ik extra power heb gekregen en ik ben echt super tevreden en heb enorm genoten van de rit. zelfs zo erg dat ik er 1,5 rondje van heb gemaakt. Alles voelde gewoon enorm goed. Die extra power mag er wel inblijven. En een beetje kapot fietsen was nu echt heerlijk! Nu moe maar heel erg voldaan :D

scooby09

Berichten: 2209
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 10:12

Goedemorgen dames.
Heb wel wat mee gelezen hoor maar beetje tropen weken op werk achter de rug.
Maar nu dan echt vakantie.
Dus meer tijd en energie om te gaan fietsen enzo.

Gisteren gelijk weer klein rondje gemaakt.
Rustig aan gedaan ging prima nu weer beetje opbouwen.
Volgende week lekker weekje op vakantie met man lief daarin gaan we veel wandelen dus dat is ook goed voor het lijf.

Iedereen fijne dag vandaag weer ziet er erg goed uit.

martichr
Berichten: 1176
Geregistreerd: 19-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 14:59

IMAY1990 schreef:
IMAY1990 schreef:
Oh, ik baal als een stekker. Ik was gister na een lekker rondje fietsen in de ochtend wezen midgetgolfen in de middag. Kom ik na het spelen en een drankje buiten, heb ik een lekke band -O- In eerste instantie dacht ik "Oh, even look nieuw binnenbandje er omheen, die heb ik dus komt goed", maar bij het loshalen van de band toch even de binnenkant van de buitenband gecheckt, zat er een stukje glas in dat er met geen mogelijkheid uit wilde. *zucht* De band maar weer om de velg gevochten en met de fiets in de metro naar huis. Vandaag even naar de Decathlon voor een nieuwe buitenband. Ik neem mijn wiel mee, mogen ze hem er daar meteen omheen vechten want dat is echt een ramp met deze velgen.


Oke, verdorie. Net in mijn lunchpauze een nieuwe buitenband en reserve binnenband gehaald. Uiteindelijk zelf het ding om de velg gevochten en weer op mijn fiets gezet. En nu loopt de schijfrem aan en ik ken niemand persoonlijk die verstand heeft van die dingen dus nu moet ik er alsnog mee langs de racefietsenmaker


Achter op de rem klauw zitten 2 imbusjes.. deze draai je los en weer vast terwijl je de rem in geknepen houdt.. mocht dat het niet zijn kijk of je wiel er wel recht in zit…

IMAY1990

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-01-14
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 15:45

martichr schreef:
IMAY1990 schreef:
Oke, verdorie. Net in mijn lunchpauze een nieuwe buitenband en reserve binnenband gehaald. Uiteindelijk zelf het ding om de velg gevochten en weer op mijn fiets gezet. En nu loopt de schijfrem aan en ik ken niemand persoonlijk die verstand heeft van die dingen dus nu moet ik er alsnog mee langs de racefietsenmaker


Achter op de rem klauw zitten 2 imbusjes.. deze draai je los en weer vast terwijl je de rem in geknepen houdt.. mocht dat het niet zijn kijk of je wiel er wel recht in zit…


Dat heb ik idd al gedaan en dat loste het niet op. Volgende optie is het wiel er uit en opnieuw er in inderdaad. Als ik vanavond weer thuis ben even proberen

MuSLi

Berichten: 5242
Geregistreerd: 22-10-03
Woonplaats: Heemskerk

Re: Wielrenners/ mountainbikers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 13:45

Ok, ik heb besloten weer eens op de mountainbike te willen stappen. Zijn er nog dames die wel eens op de Utrechtse heuvelrug fietsen? Volgens mijn collega moet ik echt naar Hoge Vuursche... Daar ben ik nog niet eerder geweest, wel Loonse en Drunense duinen en Zeist. Is HV wat?

En wie gaat er mee? :P

Time2Tri

Berichten: 6129
Geregistreerd: 07-09-07
Woonplaats: Germany

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 14:00

Sorry MuSLi , aan mij heb je niets -O-

Ik ga liever zo .


Afbeelding

Lekker genieten , vakantie nu .
Nog 12 dagen tot de triatlon op n Hoorn .