Wielrenners/ mountainbikers hier?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Time2Tri

Berichten: 6136
Geregistreerd: 07-09-07
Woonplaats: Germany

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 13:06

MuSLi schreef:
Wat een mooi verslag. Je hebt het echt super gedaan! Echt iets om trots op te zijn...


Dankjewel *\o/*

Wie graag nog meer foto’s wil zien op mijn FB account is een album “ Hoorn “ . ( Jeanette Hendriks )
Als het goed is , is die openbaar .

scooby09

Berichten: 2213
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 17:15

Klinkt als een super dag Jeanette echt nogmaals top hoor.
Nu rusten en dan bedenken wat je verder wilt gaan doen.

Gothio wat heb jij gedaan?

Ik ben gisteren weer op de MTB weggeweest viel alles mee behalve het weer.
Route Schaarsbergen verkend...Alleen was zo slecht weer dat we hem iets ingekort hebben.
Volgende keer fietsen we hem wel af..

Time2Tri

Berichten: 6136
Geregistreerd: 07-09-07
Woonplaats: Germany

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 18:59

Thanks Ilonka -O-

Volgende week zaterdag nog effe op de tijdrit Almere knallen .
En ja , al een beetje met plannen bezig voor 2022 .

En waren trouwens 3 KiKa extreme triatlons ; Hoorn , Nice en Luxemburg.
En hier mee is al 500.000 euro opgehaald *\o/*


Afbeelding

Gothico

Berichten: 1354
Geregistreerd: 28-12-12
Woonplaats: Zaender

Re: Wielrenners/ mountainbikers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 19:27

Jeanette, wat een mooi verslag. Het zwemmen in zulk water maakt het ook zeker niet makkelijk.
Wat balen met het overstappen naar de fiets.(soms is op gevoel rijden ook wel lekker.) Het hardlopen vind ik ook echt een mooie prestatie. Alles bij elkaar veel tijd kwijt, maar wel met een heel mooi doel. En super dat er zo'n bedrag bij elkaar gesport is.

Gothico

Berichten: 1354
Geregistreerd: 28-12-12
Woonplaats: Zaender

Re: Wielrenners/ mountainbikers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 19:51

Ik zal ook over gisteren vertellen. Ik ben wel heel moe nu, maar ik ga een poging wagen.

Gisteren ging ik naar Dronten omdat twee van de drie achterlichten het al een tijdje niet meer deden.
Toevallig had mijn fietsmaatje dus ook problemen met de verlichting en omdat het veel meer in het donker fietsen wordt wilde wij dit gemaakt hebben.

(In Dronten is dus de locatie waar de velomobiel vandaan komt. Daar ontwerpen, repareren, onderhouden en maken ze de velomobielen.)

Gister vroeg vertrokken van huis, ik had afgesproken met Roef mijn fietsmaatje in Arnhem. (Hij komt uit Nijmegen.) Toen hij bericht had gedaan dat hij vertrok wilde ik rustig aan ook naar Arnhem fietsen. (Ik kan weer eens niet rustig rijden als ik alleen rijd.) Dus ik kwam daar 10 minuten te vroeg wat niet heel erg is.

(Er stond politie het verkeer te regelen en wat een chaos onder de automobilisten.)

Roef kwam jawel 10 minuten later dan de afgesproken tijd. (Hij reed wat langzamer zodat we tegelijk zouden aankomen)

Toen we in Arnhem vertrokken was het ook al lekker aan het regenen. Ik zit gelukkig een beetje droog.
Na een anderhalf uur begon mijn fiets te stuiteren. (Ow nee het zal toch niet) Jawel een lekke band en dat voor het eerst in 3,5 jaar tijd. Uiteraard niet op mijn eerste banden. Snel maar een nieuwe binnen en buitenband erop en weer door. (dat dachten we tenminste) De band wilde er niet echt makkelijk af en al helemaal niet makkelijk op. Iets met natte banden en geen grip hebben.

Na ongeveer 4 uur fietsen door de regen en bijna 92km verder stonden we in Dronten. Ze deden gelukkig de roldeur open voor ons zodat we naar binnen konden rijden. Uiteraard aangekomen tijdens de pauze dus even wachten en tijd on de velomobielen leeg te pakken.

Na een mooi gesprek en de fiets van de wereldkampioen van dit jaar te hebben gezien(was op de kant gegaan tijden het WK dus moest gerepareerd.) Konden onze fietsen nagekeken worden. Dit was allemaal redelijk snel geregeld.

Roef vertrok toen hij klaar was in westelijke richting om via een vriend te rijden en daar te eten. Ik moest mijn fiets nog inpakken. Toen dat klaar was vertrok ik richting het oosten. Dit omdat ik niet meer zo goed kon klimmen. (Ja mijn voet is nog geel van mijn paard die erop is gaan staan.)

Onderweg langs het Apeldoorns kanaal stond er een friettent, dus toch maar eens wat eten halen. Daar stond een klok en ik schok van de tijd. Het was al half zeven. Dus hop friet in de fiets mee en door. Dat was trouwens niet super slim omdat die lucht vanmorgen nog in de fiets hing.

Onderweg nog een heerlijke hoosbui gehad. En toen kwam ik aan bij Doesburg waar er een omleiding was. Dus via Angerlo terug. Het was al donker dus hopende dat ik genoeg stroom voor mijn lampen had. (niet aan gedacht dat alle verlichting het weer doet dus accu (tje) bijna leeg. De andere had ik al leeg. Maar van Angelo tot aan de hoofdweg richting Zevenaar geen straatverlichting onder rijen bomen in het donker dus groot licht was nodig. Ik heb daar echt even zo hard ik nog kon gefietst om bij Zevenaar mijn kleine lampen weer aan te kunnen zetten.

Eenmaal thuis had ik ook echt een bijna 100% lege accu dus is net goed gegaan. Ik was wel echt kapot vanwege het slechte weer de hele dag. Gelukkig stond ik binnen in Dronten toen het echt even heel hard ging met onweer.

Ik was gesloopt en had 2 lege accu's maar moest nog naar de paarden. Ik heb mijn vader maar even lief aangekeken om met mij en een auto naar de wei te gaan. Ik was gesloopt door totaal 198km te hebben gefietst in het slechte weer. Maar opnieuw baal ik dat ik weer net geen 200km op één dag heb gereden. Dat is mij nog niet eerder gelukt door omstandigheden. Altijd rond die 195 a 198km blijkbaar.

Maar ik ben blij dat mijn fiets weer gewoon alle lampen achter heeft. En ik weer beter zichtbaar ben in het donker.

Gothico

Berichten: 1354
Geregistreerd: 28-12-12
Woonplaats: Zaender

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 19:54

Hier is de fiets van de winnaar tijdens het WK.


Afbeelding


En het formaat verschil met zo'n zelfde als dat ik heb. (wat niet super goed te zien is. Maar geeft een idee.)


Afbeelding

Time2Tri

Berichten: 6136
Geregistreerd: 07-09-07
Woonplaats: Germany

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-21 07:57

Gothico schreef:
Ik was gesloopt door totaal 198km te hebben gefietst in het slechte weer. Maar opnieuw baal ik dat ik weer net geen 200km op


Ja het is al weer erg vroeg donker .Fietsen na het werk zal er bij mij
ook niet meer in zitten .
En word het weer op de Tacx gaan ...Balen van die 2 km :(:)
Zo miste ik laatst op mijn rit 100 meter of zo om op 100 km uit
te komen.

Na drie rustdagen ben ik ook weer rustig begonnen met sporten .
Donderdag een rustig rondje gelopen , gisteren 2000 m zwemmen ,
en s,middags een rondje op de fiets .Als afsluiting een beetje
core /strectch .
Vandaag weer een rondje hardlopen , als ik een droog momentje vind.
Voor morgen staat fietsen op hartslag op de planning .

Dan heb ik komende week nog drie easy trainingen , en hoop
dan volgende week zaterdag nog 1 x te knallen op de tijdrit Almere .

En vanaf maandag mag ik weer werken -O-

Gothico

Berichten: 1354
Geregistreerd: 28-12-12
Woonplaats: Zaender

Re: Wielrenners/ mountainbikers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-21 10:34

@T2T, Het is inderdaad al vroeg donker. En het weer wordt steeds minder.
Voor mij dus ook de laatste lange rit voor dit jaar waarschijnlijk.
Ik vond 2 km missen voor 200km al vervelend. Maar 100 meter op 100km is helemaal een ding.

Rusten na zo'n wedstrijd is inderdaad belangrijk(zou ik ook moeten doen).
2000m zwemmen vind ik al behoorlijk(ook omdat ik mijn armen met zwemmen niet meer kan gebruiken.)

Vandaag een droog momentje vinden zou haast wel moeten lukken ondanks het slechtere weer vandaag.

Hopelijk ben je weer in vorm voor Almere. Het is inderdaad wat kort op elkaar zo.
Ik merk het nu ook. Ik moet er nog even niet aan denken om volgende week weer naar Dronten te moeten.(hoeft ook niet gelukkig.)

Time2Tri

Berichten: 6136
Geregistreerd: 07-09-07
Woonplaats: Germany

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-21 12:01

@Gothico ; gisteren bij filiale wind tegen gaven mijn benen een goed gevoel .
De spierpijn die ik had was denk ik hoofdzakelijk door het hardlopen .
En het mag op die 28 km best wel een beetje pijn doen :D
We zien wel , ik heb er in ieder geval zin in *\o/*

Time2Tri

Berichten: 6136
Geregistreerd: 07-09-07
Woonplaats: Germany

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-21 12:02

Deze vind ik ook gaaf


Afbeelding

Gothico

Berichten: 1354
Geregistreerd: 28-12-12
Woonplaats: Zaender

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-21 16:01

Time2Tri schreef:
Deze vind ik ook gaaf


[ [url=m/7C93oB.jpg]Afbeelding[/url] ]



Dat is zeker een mooi plaatje zo.

MuSLi

Berichten: 5258
Geregistreerd: 22-10-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-21 18:19

Ik ga volgende week zaterdag weer op de wielerbaan rijden. Ik ben echt zo verschrikkelijk benieuwd hoe het nu gaat. Ben de afgelopen jaren héél wat kilo's afgevallen, ben heel benieuwd of je dat op de wielerbaan ook terug gaat zien in de prestaties :D wel al weken niet op de fiets gezeten, dat vind ik wel jammer. Maar ja :=

Time2Tri

Berichten: 6136
Geregistreerd: 07-09-07
Woonplaats: Germany

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-21 08:11

Goedemorgen ,

Hoe was je eerste baantraining MuSLi ?
Super goed dat je zo veel bent afgevallen , zo,n zwangerschap
heeft best een impact op je lijf hé .

Ik heb gisteren de tijdrit Almere gereden , 28 km
We hebben super geluk met het weer gehad , al was het in de
ochtend wat fris door de mist .
En stiekem , had ik toch nog wel de halve triatlon van twee weken
geleden in de benen .Niet raar op zich natuurlijk .
Er moesten 2 rondjes van 14 km gereden worden , waarvan heen
wind van voren ( polder) , en terug in de rug .
Gemiddeld 35,38 km/u gereden wat resulteerde in een tweede plek
bij de dames 40+ *\o/*


Afbeelding


Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-21 08:48

Ik was jullie kwijt. Wat een mooie verhalen, foto's en prestaties weer! Gothico, 198 km in rotweer telt ook als 200 km, hoor! Knappe prestatie, en dat met een gele voet. En super gedaan met de triatlon, T2T! Wat een enorm bedrag hebben jullie opgehaald, zeker in coronatijden. Dan is om geld leuren nog lastiger dan normaal, denk ik. En super van de tijdrit!

MuSLi, ben ook benieuwd hoe het was op de baan!

Ik heb de hele zomer nauwelijks gefietst vanwege mijn stomme zware en dagenlange hoofdpijnaanvallen. Het lijkt erop dat ik nu de trigger heb gevonden, dus ik ga vandaag voor het eerst in maanden proberen om een rondje te fietsen! Lekker weer zo, he. Wel fris 's ochtends!

Ik weet niet meer wie het was, maar iemand zocht een gravelbike, he? Al gekocht? Ik ben benieuwd! Zit er ook aan te denken.

maaikemuis
Berichten: 5291
Geregistreerd: 16-06-06
Woonplaats: Het randje van Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-21 09:17

Zou ik ook af en toe mee mogen kletsen? Een jaar geleden een racefiets gekocht en daar door heel veel lichamelijk issues nooit goed op kunnen fietsen. Heel lang verhaal kort, ik heb een andere fiets gekocht. En nu fiets ik, bijna zonder restklachten, door het land. Niet zo snel, lang en fanatiek als jullie. Maar ik heb wel een heleboel lol!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-21 09:24

Tuurlijk! Fijn dat je weer kunt fietsen, zij het op een andere fiets. Wat heb je nu voor fiets? En snelheid, afstand en frequentie doen er niet toe, als je het maar leuk vindt. In dit topic zitten zowel mooiweerfietsers (waaronder ik :P ) als fanatiekelingen met trainingsschema's, en van eenwieler tot aerobike, dus voel je welkom! :))

Time2Tri

Berichten: 6136
Geregistreerd: 07-09-07
Woonplaats: Germany

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-21 09:37

Zeker weten maaikemuis ...welkom .

@culaccino ; thanks .
Was genieten gisteren .

maaikemuis
Berichten: 5291
Geregistreerd: 16-06-06
Woonplaats: Het randje van Almere

Re: Wielrenners/ mountainbikers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-21 10:10

Ik blijk nogal raar gebouwd. Ik heb hele lange benen en een kort bovenlijfje (dat wist ik). Maar dat mijn rechterbeen 2cm korter is dan mijn linkerbeen en dat ik daardoor een volledig scheefgetrokken bekken heb, dat wist ik niet. En wanneer ik op een fiets ga zitten met een behoorlijke reach, dan valt er een zenuw uit in dat rechterbeen. Ben je 40, kom je daar een keer achter. De mri van dat bekken deed mij beseffen dat wanneer ik een paard was geweest ik volledig afgekeurd zou zijn.

Mijn vriend had ook een fiets gekocht in dezelfde tijd en ik kwam erachter dat deze fiets van alle racefietsen de kortste reach ooit had. En dus heb ik zijn fiets om mogen bouwen naar mijn maten en daar had ik minimaal last. En nu heb ik dezelfde…. Althans, door het tekort aan fietsen niet helemaal dezelfde. Maar de instap carbon variant. Een hele mooi zwarte Trek Domane AL 4 (met de 105 groep van mijn eerste fiets). Vriendlief is jaloers…..

En ik fiets heerlijke rondjes. Inmiddels lukt 70km en dat was een hele overwinning!

Gothico

Berichten: 1354
Geregistreerd: 28-12-12
Woonplaats: Zaender

Re: Wielrenners/ mountainbikers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-21 11:29

@T2T, Ik heb zeer zeker ook aan je gedacht. Gelukkig was het toch nog een beetje mooi weer.
En ja nu zul je je benen zeker nog wel even voelen. Maar wel weer een mooie tweede plek.

@culaccino, Haha ja van wegen het weer is het inderdaad wel zeker de 200km waard. Als ik meer stroom had was ik naar mijn paard gefietst. En was ik over de 200km gekomen. Maar ja volgende keer beter.

@maaikemuis, Zeker ben je welkom. Het is altijd gezellig om met meer mensen te kletsen over een gezamenlijke hobby. En 70km vind ik ook al heel wat hoor.

En ik heb respect voor iedere fietser die op een open fiets rijd. Na een week op mijn 2 wieler te hebben gereden weer een keer met mijn velomobiel. Wat een verschil is dat toch. Al rijd ik al weer even naar het werk met mijn velo. Dat is gewoon veel makkelijker. Kost niet zo veel energie.(Ik heb een energie probleem)

MuSLi

Berichten: 5258
Geregistreerd: 22-10-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-21 21:47

Leuk dat jullie het vragen dames. Op de baan was weer heel erg gaaf. Wel spannend om weer op te stappen en echt wel weer even aftasten hoe dat ook alweer allemaal moest. Maar al gauw zat ik er wel weer in en gingen we weer wat rondjes maken :D

Volgende week zullen we vast weer wat meer rondjes doen en wat sneller de rondjes afleggen. Wel met een fijn gevoel de baan weer verlaten gisteren :)

Vandaag helaas een ziek kind, huisartsenpost vanmiddag vanwege benauwdheid. Nu al meerdere keren met een puffer aan de slag geweest om z'n luchtwegen te verwijden. Blijft helaas flink benauwd, hopelijk morgen beter... := Zo sneu...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-21 22:03

Heftig, maaikemuis! Maar het heeft je wel een gave fiets opgeleverd, zeker voor een startende wielrenner! :)) Gaat het alleen om de reach of heb je nu bijv. ook twee verschillende cranks erop? Superfijn dat je weer lekker kan fietsen!


@Gothico, het lijkt me juist zwaar! Zo'n velomobiel weegt best wat, toch? En krijg je geen zere nek?

Klinkt goed, MuSLi! Het lijkt me doodeng en heel gaaf tegelijk. Leuke groep? Nog bekenden van vorige keer? Brrr, benauwd kind is zo naar. Hopelijk voelt hij zich gauw beter. :(:)

Gothico

Berichten: 1354
Geregistreerd: 28-12-12
Woonplaats: Zaender

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-21 09:02

culaccino schreef:
@Gothico, het lijkt me juist zwaar! Zo'n velomobiel weegt best wat, toch? En krijg je geen zere nek?


De velomobiel is met lading voor woon/werk net geen 40 kilo. (Ik weeg 60 kilo). Dus optrekken kost wel wat moeite. Bult op is hij ook goed in het nadeel vanwege zijn gewicht. Maar als een velomobiel op snelheid is kost het eigenlijk geen moeite meer.(200 tot 300 watt) Ik rijd tegenwoordig op cruisesnelheid rond de 36 a 40 km/u. Dit was in het begin 30 a 33km/u en op lange afstanden probeer ik dat ook te rijden.

De houding van de nek op een ligfiets is juist de natuurlijke houding. Je hoofd valt als het ware naar beneden. Juist de (buk)fietsers die voorover zitten moeten hun hoofd naar boven kantelen om iets te zien. De ligfiets is juist gemaakt met de natuurlijke houding in gedachten.

Ik wil niet vervelend zijn, maar ik ken meerdere racefietsers met nek, pols, schouder en rugklachten. En die of moeten stoppen of kiezen voor een ligfiets. (vele ligfietsers zeggen ook 'dit had ik eerder moeten weten') Daar ben ik er een van als ex MTB'er.

Maar ik blijf er wel bij dat ik de MTB wel mis zo af en toe. Al is er een ligfiets MTB of terrein ligfiets. Bijna alles is singletrack en dat is wat lastig met een drie of vierwieler.

maaikemuis
Berichten: 5291
Geregistreerd: 16-06-06
Woonplaats: Het randje van Almere

Re: Wielrenners/ mountainbikers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-21 10:41

Wat leuk dat ik mee mag kletsen!

@gothici, een neef van mij heeft ook, een heel arsenaal, aan ligfietsen. Hij doet niets anders en hij gaat echt zo ontzettend snel met zo’n ding. Het is inderdaad heel erg ergonomisch.

@MuSli, wat gaaf om op de baan te fietsen. Ik heb het een beetje gevolgd op tv de afgelopen dagen en ik krijg zulke zweetvoeten om daar naar te kijken. De snelheden die daar worden gehaald liggen zo hoog! Ik vind het echt enorm dapper en knap!

@Culaccino, het beenlengte verschil zit hem in mijn onderbeen waardoor ik het op heb kunnen lossen door onder mijn rechterschoen een blok van 1 cm te zetten. Het ziet er een beetje raar uit en lopen ermee is wat lastiger, maar het lijkt te werken. In combinatie met een TT-zadel (op een endurance fiets :') ) en een fiets die zo is afgesteld dat de bikefitter hem teruggaf met de woorden ‘tja, op het oog klopt het niet, maar het werkt wel’, is het best wel een succesverhaal aan het worden.

Gisteren stond er een rondje van 65km door het Friese landschap op de planning. Ik fiets samen met mijn vriend het alfabet. Een eerbetoon aan mijn moeder die in de jaren ‘70 fanatiek wielrende en die meedeed aan het alfabet fietsen van LeChampion. De bedoeling was dat je naar een plaats fietste, daar naar het postkantoor ging om een stempel te halen voor je boekje. En bij zoveel 1000km kreeg je dan een medaille. Nu bestaan er geen boekjes meer, geen postkantoren en geen stempels, dus zijn wij de 2021 versie gestart met foto’s. Als eerbetoon aan haar. Dus gisteren stond de ‘D’ van Drachten op de planning.

En aangezien wij ontzettend goed zijn in afstanden volkomen enthousiast inschatten werd een rondje van 66km uiteindelijk een rondje van 85km _/-\o_ . Conclusie, ik kan veel verder fietsen dan dat ik dacht. En ik heb nu echt ontzettend zware benen :')

Gothico

Berichten: 1354
Geregistreerd: 28-12-12
Woonplaats: Zaender

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-21 13:59

maaikemuis schreef:
Wat leuk dat ik mee mag kletsen!

@gothici, een neef van mij heeft ook, een heel arsenaal, aan ligfietsen. Hij doet niets anders en hij gaat echt zo ontzettend snel met zo’n ding. Het is inderdaad heel erg ergonomisch.

@MuSli, wat gaaf om op de baan te fietsen. Ik heb het een beetje gevolgd op tv de afgelopen dagen en ik krijg zulke zweetvoeten om daar naar te kijken. De snelheden die daar worden gehaald liggen zo hoog! Ik vind het echt enorm dapper en knap!

@Culaccino, het beenlengte verschil zit hem in mijn onderbeen waardoor ik het op heb kunnen lossen door onder mijn rechterschoen een blok van 1 cm te zetten. Het ziet er een beetje raar uit en lopen ermee is wat lastiger, maar het lijkt te werken. In combinatie met een TT-zadel (op een endurance fiets :') ) en een fiets die zo is afgesteld dat de bikefitter hem teruggaf met de woorden ‘tja, op het oog klopt het niet, maar het werkt wel’, is het best wel een succesverhaal aan het worden.

Gisteren stond er een rondje van 65km door het Friese landschap op de planning. Ik fiets samen met mijn vriend het alfabet. Een eerbetoon aan mijn moeder die in de jaren ‘70 fanatiek wielrende en die meedeed aan het alfabet fietsen van LeChampion. De bedoeling was dat je naar een plaats fietste, daar naar het postkantoor ging om een stempel te halen voor je boekje. En bij zoveel 1000km kreeg je dan een medaille. Nu bestaan er geen boekjes meer, geen postkantoren en geen stempels, dus zijn wij de 2021 versie gestart met foto’s. Als eerbetoon aan haar. Dus gisteren stond de ‘D’ van Drachten op de planning.

En aangezien wij ontzettend goed zijn in afstanden volkomen enthousiast inschatten werd een rondje van 66km uiteindelijk een rondje van 85km _/-\o_ . Conclusie, ik kan veel verder fietsen dan dat ik dacht. En ik heb nu echt ontzettend zware benen :')


Ow, gaaf dat jou neef dat ook doet. Het ligfietswereldje is niet heel groot. Wie weet ken ik hem.
En ik wil (en kan) niets anders meer dan een ligfiets. Naast mijn eenwieler dan. :+

Betreft de beenlengte verschil. Is het niet mogelijk om 1cm verschil op te lossen met aangepaste schoenen? Misschien is dit duurder. Maar als het zo lukt is het ook oké natuurlijk.

Wat mooi om zoiets te kunnen fietsen als eerbetoon. Ik had er nog nooit van gehoord en vind het best wel een leuk idee om dat ook te gaan doen. Ik ga de laatste tijd op vakantie in Alphen aan den Rijn. Dat is dan al mijn letter A. :o

En ook heel mooi om te lezen dat je zelf meer kunt dan je denkt. Daarin kom ik mijzelf ook vaker in tegen hoor. De alle eerste keer dat ik mijn velomobiel kocht moest ik hem ook naar huis fietsen. 92km. En het verste ooit op dat moment was 80km. En dan 92km met een nieuwe fiets. Misschien niet heel slim, maar het was wel gelukt.

Wie weet door vaker wat langere afstanden te fietsen kun je dat zelfs uitbreiden als je dat leuk vind.
Zodra het weer warmer wordt na de winter wil ik aankomend jaar ook meer langere afstanden gaan rijden.
En hoop ik dat de 200km brevet/randoneurs tocht van Nijmegen door kan gaan. Dat zal dan mijn eerste officiële 200 zijn met lintje of medaille.

Time2Tri

Berichten: 6136
Geregistreerd: 07-09-07
Woonplaats: Germany

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-21 08:33

Gothico schreef:
En hoop ik dat de 200km brevet/randoneurs tocht van Nijmegen door kan gaan. Dat zal dan mijn eerste officiële 200 zijn met lintje of medaille.


Wanneer is deze dan ?

He he , het is weer weekend .De dagen vliegen voorbij , en kerstmis
nadert snel .
Het is rustig qua training , ook wel lekker ,Dan blijft er iets meer tijd
over voor andere dingen .

Mijn eerste halve triatlon heb ik laten vereeuwigen :j
1 keer de routes voor de disciplines op aluminium geprint

Afbeelding

2 En mijn reeds bestaande swim-bike-run tattoo op mijn onderarm
heb ik aangevuld met de " Ironman Dot " <3


Afbeelding

Jullie nog leuke dingen gedaan , of ga je nog wat leuks doen van het weekend ?