Wielrenners/ mountainbikers hier?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
maaikemuis
Berichten: 5279
Geregistreerd: 16-06-06
Woonplaats: Het randje van Almere

Re: Wielrenners/ mountainbikers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-21 09:03

Die plaquette <3 , hij is echt heel mooi! Grappig, je moet langs mijn huis gekomen zijn die dag. Wat een prestatie, ik vind het echt onwijs knap.

Gothico

Berichten: 1347
Geregistreerd: 28-12-12
Woonplaats: Zaender

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-21 09:48

Time2Tri schreef:
Gothico schreef:
En hoop ik dat de 200km brevet/randoneurs tocht van Nijmegen door kan gaan. Dat zal dan mijn eerste officiële 200 zijn met lintje of medaille.


Wanneer is deze dan ?

He he , het is weer weekend .De dagen vliegen voorbij , en kerstmis
nadert snel .
Het is rustig qua training , ook wel lekker ,Dan blijft er iets meer tijd
over voor andere dingen .

Mijn eerste halve triatlon heb ik laten vereeuwigen :j
1 keer de routes voor de disciplines op aluminium geprint

[ [url=m/4nhjkj.jpg]Afbeelding[/url] ]

2 En mijn reeds bestaande swim-bike-run tattoo op mijn onderarm
heb ik aangevuld met de " Ironman Dot " <3


[ [url=m/xEnyQL.jpg]Afbeelding[/url] ]

Jullie nog leuke dingen gedaan , of ga je nog wat leuks doen van het weekend ?



Wat gaaf gemaakt. Echt super mooi gedaan.

Die 200km brevet zal ergens maart of april gedaan worden als deze door kan gaan.

Sakura789

Berichten: 2830
Geregistreerd: 19-06-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-21 12:45

O wauw die tattoos van de triatlon vind ik heel mooi zeg!

Knappe prestatie zeg!

Hier kleine rondjes de afgelopen tijd, druk met de paarden en op vakantie geweest. We zijn al wel ons winterklaar aan het maken. Ik zoek alleen nog overschoenen en mijn zomerfietsbroek in een wintervorm. Ik fiets nog steeds met een kort broekje :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-21 15:12

Haha! Ik heb ooit een nier verkocht in ruil voor een Castelli-winterbroek. Die zit echt heerlijk en is lekker warm! Maar wat een prijs :=

Mooi, T2T! Dat is een tof aandenken.

Wat heb je voor zomerbroek, Sakura? En zijn jullie nog een toffe lange tocht aan het plannen? :)) Deden jullie dat nou op de racefiets? Ik wil volgend jaar misschien gaan bikepacken en ben rustig wat bij elkaar aan het zoeken. Maar mijn carbon racebeest is niet zo geschikt voor lange tochten over gravelpaadjes, denk ik.

Sakura789

Berichten: 2830
Geregistreerd: 19-06-16

Re: Wielrenners/ mountainbikers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-21 15:46

Een Gonso, maar ik kan nergens die broeken met de juiste zeem (groen) in een lange versie vinden. Het vervelende is dat ik een Castelli heb, maar na 25km is die gewoon voor mij niet prettig meer. Of ik moet hele goede beenstukken nog vinden, dat ik in mn korte broek verder kan. Die korte broek hou ik nog stug aan tot het onder de tien graden is.

We hebben hybride fietsen, dus kunnen met volle bepakking. We zijn nog druk aan het nadenken over de volhende reis. We zaten wel te denken aan de N8 in Denemarken of met een 4x4 door Oman. Nu alles wat open is, zijn de mogelijkheden ook weer wat breder.

Anoniem

Re: Wielrenners/ mountainbikers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-21 17:35

Haha bikkel :D Maar zolang je in beweging blijft dan gaat het wel, he. Balen van die Castelli!

Fijn dat het weer een beetje kan, he! Oman lijkt me heel bijzonder.

maaikemuis
Berichten: 5279
Geregistreerd: 16-06-06
Woonplaats: Het randje van Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-21 20:17

Ha, grappig. Ik ben dus niet de enige die niet fijn fietst op Castellibroeken. Ik fiets het liefst met Pearl Izumi broekjes, maar daar is ook nauwelijks aan te komen. Ik heb een paar beenstukken van GripGrab gekocht en die vind ik heel fijn.

Vandaag een kort rondje gedaan, 25km. Van de week van de trap gevallen en mijn knie verdraaid (ik mis een kruisband en ik zag mijn onderbeen ergens naar toe schuiven waarvan ik dacht ‘dat gaat zeer doen’. En dat klopte). De knie hield zich redelijk goed. Ik durf het wel weer aan.

Ik moet alleen echt een oplossing vinden voor mijn schoenen. Ik heb zulke koude voeten. Ik ga eens op zoek naar echte warme schoenen. Want zelfs met overschoenen wil het al niet meer bij 9 graden.

Time2Tri

Berichten: 6132
Geregistreerd: 07-09-07
Woonplaats: Germany

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-21 08:17

maaikemuis schreef:
Die plaquette <3 , hij is echt heel mooi! Grappig, je moet langs mijn huis gekomen zijn die dag. Wat een prestatie, ik vind het echt onwijs knap.


Dankjewel .Nu zit hij in een aluminiumlijst zonder glas , en dat pas
precies . *\o/*

Afbeelding

@Gothico ;thanks

@Sakura ; dank je . Die swim-bike-run heb ik twee jaar geleden
laten zetten .

@Culacinno ; ik hoop dat het een typfout is , je hebt toch geen "nier"
verkocht ? :oo




Aaah , fiets broeken .Dat is heel persoonlijk .
Ik heb maar 1 lange broek en die is te groot ( nu) .
Nu overweeg ik er 1 van Fusion te halen , maar die zijn ook best prijzig .

Anoniem

Re: Wielrenners/ mountainbikers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-21 08:44

Haha, figuurlijk, T2T! Ik vind fietskleding zo duur :P

Oeh maaikemuis, zulke koude voeten is inderdaad vervelend!

Time2Tri

Berichten: 6132
Geregistreerd: 07-09-07
Woonplaats: Germany

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-21 10:04

culaccino schreef:
Haha, figuurlijk, T2T! Ik vind fietskleding zo duur :P


Ha ha ... gelukkig maar .Ik dacht al :D

Gothico

Berichten: 1347
Geregistreerd: 28-12-12
Woonplaats: Zaender

Re: Wielrenners/ mountainbikers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-21 10:35

Betreft fietskleding. Ik heb nooit met fietskleding gefietst als ik heel eerlijk ben.
(Wat met de MTB wel vieze kleren gaf.)

Fiets broeken heb ik niet. Maar ik heb wel voor hele lange afstanden zo'n lycra korte broek die ze met atletiek/hardlopen hebben.

Ik heb nu net 2 leuke fietsshirts gekocht en een vest speciaal laten maken.
Daarnaast was mijn tasje die ik altijd mee heb ook op. Dus ook een laten bedrukken.

(Ik zal vanmiddag wel wat foto's erop zetten.)

Gothico

Berichten: 1347
Geregistreerd: 28-12-12
Woonplaats: Zaender

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-21 14:37

Bij deze nog even de foto's.

Een groen fietsshirt met een gewone ligfiets.


Afbeelding

Eén zwart fietsshirt met de evolutie van fietsen in snelheid.


Afbeelding


Mijn speciaal gemaakte vest. QV075 is geprint op de mauw en borst in het groen. En staat voor QuattroVelo nummer 75 en dat is die van mij.


Afbeelding


En dan speciaal een groene tas met human powered vehicle. (mens aangedreven voertuig.) Omdat het eigenlijk niet te vergelijken is met een fiets. Maar het wettelijk er wel een is.


Afbeelding

Sakura789

Berichten: 2830
Geregistreerd: 19-06-16

Re: Wielrenners/ mountainbikers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-21 15:45

Vandaag werden wij ingehaald door een paars-oranje gevaarte. Ze liggen wel echt laag op de weg zeg.

Het is idd heel gek dat ik niet fijn lang in de Castelli kan fietsen. Ik heb ook een, voor mij, nieuw merk gepast. Deze zat al niet zo heel fijn. Ik heb er wel een lekkere jas van gekocht. Iets met Ronogwat, niet een heel bekend merk.

MuSLi

Berichten: 5243
Geregistreerd: 22-10-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-21 15:51

Rogelli waarschijnlijk @Sakura. Verkopen overigens prima spul :j

Hier gisteren weer baanwielrentraining en het was echt weer op en top genieten. We moesten (halve en hele) rondjes pakken. Dat betekent dus vaak sprinten, heel tof weer. Wel heel zwaar ook :Y)

Afbeelding

Anoniem

Re: Wielrenners/ mountainbikers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-21 16:04

Ja, Rogelli is ook fijn! Ik vind Rapha ook mooi, maar ook vrij prijzig.

Stoer, MuSLi! Leuk dat je er zoveel plezier in hebt. :D Heb je enig idee hoe hard je gaat?

MuSLi

Berichten: 5243
Geregistreerd: 22-10-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-21 16:16

culaccino schreef:
Ja, Rogelli is ook fijn! Ik vind Rapha ook mooi, maar ook vrij prijzig.

Stoer, MuSLi! Leuk dat je er zoveel plezier in hebt. :D Heb je enig idee hoe hard je gaat?


Gisteren reden we gemiddeld 34.6km/u. Maar dat is inclusief het de baan in en uitgaan. Dus ga er maar vanuit dat in de baan +/-35km/u gereden wordt in de groep op de ronde en als je dan een halve/hele ronde moet pakken, dan moet je even flink aanzetten... Garmin zegt maximaal 45.7 km/u, maar denk dat het nog wel iets harder ging.

Gothico

Berichten: 1347
Geregistreerd: 28-12-12
Woonplaats: Zaender

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-21 17:37

Sakura789 schreef:
Vandaag werden wij ingehaald door een paars-oranje gevaarte. Ze liggen wel echt laag op de weg zeg.


Je hebt mij even aan het denken gezet. Paars komt niet veel voor, paars-oranje vraag ik mij nu even af of ik die persoon dan ken :o

Ze liggen laag omdat je met drie wielen anders om zou gaan op hogere snelheden. Maar er zijn best wel veel auto modellen die even laag of lager zijn. :j (probleem is dat je die net zo vaak tegenkomt als de velomobiel waardoor wij als te laag worden gezien. :( )

@MuSli, Wel gaaf om dan een training op de baan te kunnen doen. Ik vind 35km/u gemiddeld toch echt wel hard hoor. En een sprint kan inderdaad behoorlijk pieken wat de garmin niet registreerde. Dat gebeurt bij mij ook wel eens.

Lauraennala

Berichten: 2694
Geregistreerd: 29-04-10
Woonplaats: Zuid-Holland

Re: Wielrenners/ mountainbikers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-21 10:23

Hallo allemaal :D Ik heb even onder een steen geleefd :o

@Musli, leuk dat je weer op de baan aan het trainen bent :D Er is binnenkort vanuit de club weer een clinic op de baan. Ik kan helaas niet, maar ik geloof dat ik het ook heel eng vind :')
@T2T, gefeliciteerd met je mooie resultaten! Gaaf die lijst zo.
@Gothico, dat shirt met die evolutie is wel cool haha.

Wat betreft de fietsbroeken... dat blijft altijd erg persoonlijk. Ik heb lange broeken van Sportfull, Biemme en Castelli. Moet zeggen dat ik die van Castelli inderdaad het minst lekker vind zitten. Korte broeken ook Castelli, Biemme, Alé en Etxeondo. Voorkeur dan toch wel voor Biemme en Alé. Maar inderdaad wat een prijzen 8)7

Lauraennala

Berichten: 2694
Geregistreerd: 29-04-10
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-21 10:40

Hier afgelopen periode vrij druk geweest met werk, maar ook zeker genoeg gefietst.
We hebben prachtige vakanties gehad in Italië en Frankrijk en daar heerlijk gefietst.

Afbeelding

Afbeelding

En een cyclo in de Belgische Ardennen gereden, de-hele-dag in de regen :Y)

Afbeelding

En klopt, dit is inderdaad mn 'andere' fiets. Deze heeft wel een bergverzet :+

maaikemuis
Berichten: 5279
Geregistreerd: 16-06-06
Woonplaats: Het randje van Almere

Re: Wielrenners/ mountainbikers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-21 11:19

Oh, wat een prachtige foto’s! En ik vind het knap zo in de bergen, daar gaat heel wat training in zitten.

Qua fietskleding fiets ik het fijnst met broekjes van Pearl Izumi. Al is Agu een goede tweede voor nu. Mijn vriend helpt niet mee in deze. Die liet mij vorige week een nieuwe collectie van Agu zien met de mededeling ‘kijk, in de kleuren van jouw fiets’. Maar dan ook exact! Dus toen moest ik dat setje wel kopen O:) . Ik ben nu gewoon een setje met de fiets := .

Vanmorgen zou ik personal training hebben en aangezien het droog was had ik mijn trainer een berichtje gedaan of hij in was voor een alternatieve sessie; een rondje dijk. Dat heb ik geweten! Ik heb moeten peddelen als een malle. Tegenwind een hartslag van boven de grond 160. Hoor ik naast me ‘gaat wel lekker zo, hartslag is 109’. :roll: Ik moe, hij net warmgedraaid :') (en dan heb ik echt best conditie).

Lauraennala

Berichten: 2694
Geregistreerd: 29-04-10
Woonplaats: Zuid-Holland

Re: Wielrenners/ mountainbikers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-21 12:59

Goed bezig Maaikemuis :D

MuSLi

Berichten: 5243
Geregistreerd: 22-10-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-21 13:45

Mooie plaquette trouwens @T2T. En leuk de uitbreiding van je tattoo :j

Foto's van het setje @Maaikemuis?

Ik heb laatst drie fietsshirtjes overgenomen via Facebook van iemand.
Had zelf niet zoveel passende shirtjes meer (alles te groot).
Nu in ieder geval weer 3/4 passende fietsshirtjes :)

Ook van de week 4 nieuwe sportleggings binnen gekregen. Zakten allemaal van m'n kont.
Kan ik mooi met bokszaktraining weer een beetje shinen {:}

maaikemuis
Berichten: 5279
Geregistreerd: 16-06-06
Woonplaats: Het randje van Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-21 14:41

Dit is het shirt (en dan de bijpassende lange broek waarbij de kleuren terugkomen onderop de pijpen)

Afbeelding

En dan is dit dit de bijpassende fiets O:)

Afbeelding

Ik ben echt gezegend met een man die niet roept: ‘wat heb je nu weer gekocht, had je al niet genoeg’. Ik heb er dus eentje die roept: ‘kijk, die wil je hebben. Matcht met je fiets’. Gekkenhuis!

MuSLi

Berichten: 5243
Geregistreerd: 22-10-03
Woonplaats: Heemskerk

Re: Wielrenners/ mountainbikers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-21 14:41

Oja, dat is een hele mooie combinatie inderdaad. Gaaf hoor :D

Sakura789

Berichten: 2830
Geregistreerd: 19-06-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-21 14:54

Oh zo'n man heb ik ook :') :')

Ik rij in oude shirtjes van een fietsvriend die hij afgedankt heeft. Die zijn echt nog prima, maar niet fancy. Dan krijg ik nieuwe shirtjes onder m'n neus die prachtig zijn, maar die bedragen :=

Wel een betere jas gekocht, maar die viel mee qua prijs. Die was inderdaad van Rogelli. Nu nog op zoek naar een broek. Pearl Izumu is wel eentje waar ik naar ga kijken als ik het topic zo lees. Ik zoek vooral een broek met zo'n geruwd laagje aan de binnenkant ipv gladde stof. Dat blijft toch iets warmer.

En dan nog nieuwe overschoenen, want het begint wel koud te worden die zomerse lucht gaatjes in de schoenen :))