Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 408 van de 499 [ 12462 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 405, 406, 407, 408, 409, 410, 411 ... 499  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wielrenners/ mountainbikers hier?

 
Profiel   

Van alle sporten die ik beoefen of heb beoefend, is wielrennen dan wel een van de duurdere. Dat hadden ze er nooit bijgezegd. Je denkt er te zijn met een fiets, maar dat is pas het begin :roll: . Hardlopen was vele malen goedkoper (nieuwe knieën alleen niet zo). Zelfs paardrijden was goedkoper geloof ik….
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 15:12 



 
Profiel   

Gave fiets heb je Maaikemuis, daar kleurt je outfit heel mooi bij!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 17:13 



 
Profiel   

Lauraennala schreef
Gave fiets heb je Maaikemuis, daar kleurt je outfit heel mooi bij!


Thanks! Ik ben ook echt een beetje verliefd op dat fietsje. De looks, maar vooral hoe fijn hij fietst.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 17:23 



 
Profiel   

Hoi iedereen ,

Ik had blijkbaar het topic een beste tijd terug ontstipt en het blijkbaar ook niet gemist :') Kwam er afgelopen week pas achter. Nu zijn er ook niet hele spannende dingen gebeurd omtrent het fietsen. Ik heb het simpelweg gewoon te druk op werk en met mijn jonge paard dat het fietsen er behoorlijk bij in schiet. Tel ook mee dat er veel water valt en de paden behoorlijk nat zijn wat voor mij niet echt lekker fietsen is....

Ik wil wel meedoen aan de tour toch die begin november hier wordt georganiseerd. Dus ik moet eigenlijk wel nog even een aantal keer fietsen. Bij de tocht ga ik voor de 30 km , want 50 is wel een beetje teveel.

Nu het kouder wordt heb ik ook minder zin hoor! Ben een echte koukleum en dat haalt de motivatie ook wel wat weg. En omdat ik het werken met mijn jonge paard zo leuk vindt en best wat tijd kost is het soms lastig een moment te vinden waarop ik de fiets uit de garage trek. Nou ja komt wel weer , hopelijk geeft de tour toch wat motivatie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 18:28 



 
Profiel   

:wave:
Mag ik mij melden hier ? Paar weken terug een mountainbike gekocht. Na heel lang twijfelen. Vond het altijd al leuk maarja geen auto. Maar nu een auto + 2 fietsen dragers. Dus op naar decathlon. Meer dan half jaar !! Duurde het voordat het zelfs maar bestelbaar was.
Toen maar naar een bekende fietsenmaker en daar stond er 1. In mijn maat en anderhalf jaar oud *\o/*

Fiets gekocht en spullen. Pfoe wat een uitgave eigenlijk haha.

Nu 2 x gefietst 1 x naar schoonouders en klein stukje mountainbike route in kraggenburg. En vorige week puzzelrit in elsloo met stal en ik samen met nog 1 op de fiets mee.

Op naar de vele ritjes :):)

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 18:43 



 
Profiel   

Herkenbaar Zebrastreep hier ook druk met jong paard...n als ik tijd heb giet het ...

Mooie fiets veel veilige km ermee..iloveiswan

Mooi zeg Musli als kleding te ruim word. :j
Wat een snelheid zo op een baan.

Bestaat er überhaupt een hobby die goedkoop is.. 8)7


Afgelopen dagen in de Franse Vogezen geweest te paard mooie tochten gemaakt.
Zag daar op mooie paadjes om op de MTB rond te gaan.
Ik heb gewoon niet genoeg aan 24 uur in een dag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 19:36 



 
Profiel   

@iloveiswan; wat een mooie MTB! Daar ga je vast een heleboel plezier mee beleven.

En de motivational issues can de kou herken ik wel een beetje. Fietsen in de regen is niet mijn hobby. Niet zozeer de nattigheid, wel het feit dat je een heleboel schoonmaakwerk hebt (helemaal nu hier alle kool van het land gaat). Maar na het werk in het donker en de kou nog even fietsen lijkt maar niet te lukken. Ik moet je nu hebben van mijn vrije dagen en dagen dat ik de avonddiensten draai.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 20:20 



 
Profiel   

@iloveiswan, Welkom en een mooie fiets heb je gekocht. Heel veel plezier met de nieuwe aankoop.

@Zebrastreep, Tja als ik moest kiezen tussen een leuk jong paard of de fiets wist ik het ook wel. Ze groeien snel op dus geniet er maar van.

@MuSli, Leuk om zo je kleding en fiets te matchen. Net als in de paardensport en setjes met paard en ruiter. Ik zoek ook mijn spullen wat meer groen.

Gisteravond een kleine aanrijding gehad met een andere fietser. Ik stond stil te wachten om over te steken. Reed een fietser (Ik denk bezig met telefoon) tegen de zijkant van mijn achterwiel. Ik was met mijn tweewieler. Die kerel helemaal pissig dat ik fout was. Ik heb dus maar niks gezegd omdat ik geen zin had in ruzie. Maar echt die felgele tassen moet je haast zien. Hij scheen zijn koplamp er nog op.

Als het harder was gegaan of ik was gevallen had ik wel anders gereageerd. Maar hij was niet in de rede om ook maar te praten. Gelukkig geen schade op mijn nieuwe fiets.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 21:17 



 
Profiel   

Goedemorgen :O
Pfff , wel effe weer wennen aan de donkere , kortere dagen .

@MuSLi ; leuk hoor dat baantraining :j
Dat aanzetten lijkt me idd pittig .

MuSLi schreef
Mooie plaquette trouwens @T2T. En leuk de uitbreiding van je tattoo :j

Thanks , hoeveel ben je afgevallen eigenlijk ?


:wave: Laura , leuk dat je er weer bent .
Ik zag al foto,s van je vakantie op Strava voorbijkomen . +:)+

@Maaikemuis ; Het oog wil ook wat hé :roll:

@Iloveiswan Welkom , nice bike ...al heb ik niets met MTB Y;(

Ha ha @Scooby , dat denk ik ook .Vroeger dacht ik dat een paard duur was .
Maar wat ik de laatste jaren aan sport uitgeef :oo

@Gothico : Niet kapot aan je fiets door de aanrijding ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 06:22 



 
Profiel   

Time2Tri schreef
Goedemorgen :O
Pfff , wel effe weer wennen aan de donkere , kortere dagen .

@Gothico : Niet kapot aan je fiets door de aanrijding ?


Nee gelukkig niet. Hij reed niet door en aan de kant waar ook mijn ketting in de tas zit.
Ik kon het opvangen dus niets aan de hand.

Ik fiets inderdaad ook in de eerste zonnestralen naar het werk. En al langere tijd in het donker naar de paarden. Moet er niet aan denken om weer alleen in het donker te fietsen op werkdagen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 07:47 



 
Profiel   

@T2T sinds mei 2020 - 30kg :=
Zaten wel nog wat zwangerschapskilo's bij.

Verschil met gewicht voor m'n zwangerschap is ongeveer -20kg.
Kortom, dat scheelt gewoon echt wel in kleding :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 09:08 



 
Profiel   

Iloveiswan, mooi die MTB! Mazzel hoor dat er nog een was in jouw maat. Levering van fietsen is echt een probleem.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 09:54 



 
Profiel   

MuSLi schreef
@T2T sinds mei 2020 - 30kg :=
Zaten wel nog wat zwangerschapskilo's bij.

Verschil met gewicht voor m'n zwangerschap is ongeveer -20kg.
Kortom, dat scheelt gewoon echt wel in kleding :Y)


*\o/* +:)+ , super goed !

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 13:19 



 
Profiel   

En toen had ik er opeens twee…. :):)

[ img ]

Ik heb van een vriendin een Tacx gekregen zodat ik ook met slecht weer kan trainen. Alleen zag ik het niet zo zitten om iedere keer een fiets 2 verdiepingen omhoog, en weer naar beneden, te slepen. En toen stond er opeens mijn model fiets te koop (want ik ben vrij specifiek qua geometrie is gebleken het afgelopen jaar) maar dan in de meest simpele vorm.

O:) O:) O:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 17:44 



 

Hè balen :') Tof!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 18:05 



 
Profiel   

:') Nou, balen zeg :') haha! Tof hoor. En voor een mooi doel.

Hier zit training 3/4 baanwielrennen er al weer op. Was echt weer heel leuk. Flink moeten werken, leuke spelletjes gespeeld weer en ook weer het één en ander geleerd. Volgende week finale *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 18:41 



 
Profiel   

We deden onder andere "stoelendans". Je fiets allemaal individueel in de baan, als er wordt gefloten (1/2/3/4/5/6/7x) moet je ervoor zorgen dat je in een groepje van dat aantal terecht komt. Als je een compleet groepje hebt, verplaats je als groep naar de blauwe (hogere lijn). Degene die geen groep heeft krijgt een kruisje achter z'n naam. En daarna begint het weer opnieuw :P

En weer hele/halve rondjes pakken, maar ook weer op een speciale manier, in groepen van vier personen en dan moet telkens de eerste achteraan sluiten bij de groep en moet de rest nog door. De voorste van de groep sluit dan als nummer vier aan bij de wegrijders. Beetje lastig uitleggen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 20:19 



 

Leuuuk, MuSLi! Dat laatste deden wij ook wel eens met de studentenfietsvereniging op een rondje industrieterrein. Jammer dat de club in mijn 'nieuwe' stad hier geen training verzorgt voor niet-wedstrijdrenners. Ik vond zulke spelletjes altijd superleuk! :))

Je kunt je pedalen niet stilhouden op die dingen, he? Hoe stap je eigenlijk weer af? :o?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 21:02 



 
Profiel   

Nee, je kunt je pedalen niet stilhouden. Je remt langzaam af, door steeds minder kracht op de pedalen te zetten en als je voldoende snelheid geminderd hebt, dan pak je de railing van de binnenbaan vast en klik je uit ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 21:29 



 
Profiel   

Ik vermoed dat dat gelijkstaat aan een soort zelfmoordmissie wanneer ik daar aan ga beginnen. Stoplichten lukken inmiddels zonder lichamelijk letsel….

Mijn eerste fietsritje was ik de garage nog niet eens uit voordat ik ondersteboven lag.

|o

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 22:58 



 
Profiel   

Oefening baart kunst @Maaikemuis :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 23:06 



 
Profiel   

maaikemuis schreef
En toen had ik er opeens twee…. :):)
O:) O:) O:)


He gatver Maaike ...wat vervelend _O-
Maar kan me er goed wat bij voorstellen .
Ik ben gezegend met een mooie kelder van 15 2m waar mijn indoor
setting kan blijven staan .

@MuSLI ; leuk hoor :j

Ik ga vandaag het mooie weer benutten en buiten fietsen .
Dat betekend effe de Langma van de Tacx halen .
Volgende week zondag is de Velocity ride van Liv , hopen dat we
dan ook nog een redelijke dag qua weer hebben .

Komende woensdag heb ik een evaluatie gesprek met mijn coach
op de nieuwe locatie in Amsterdam .Heb al wel wat foto,s gezien
via social media .Maar ben erg benieuwd . :):)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-21 08:32 



 
Profiel   

Ik kan in het nieuwe huis straks ook alles gewoon laten staan op zolder. Dat lijkt me echt fijn!

Ik zit nu in Limburg met vrienden van mijn vriend en we gaan zo wandelen. Ze zijn niet van het fietsen. En alles wat ik denk is ‘we moeten hier echt een keer gaan fietsen’ :x . Wat is er gebeurd met de persoon die een jaar geleden nog zei nooit te gaan fietsen want dat is stom?

Voor wie wel gaat fietsen vandaag. Geniet ervan, het weer is echt waanzinnig mooi!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-21 08:51 



 
Profiel   

Haha heel herkenbaar Maaike... :=
Dus nieuw weekend plannen maar dan met mensen die fietsen.
Super fijn dat je het straks kan laten staan.

Dat remmen op zo`n baan doet mij denken aan hoe mijn kinderen remden toen ze voor het eerst zonder zijwieltjes fietsten.
Langzaam aan dan de arm om de lantaarnpaal slaan. :))

Ik stap z o sinds tijden weer op de mtb dat gaat afzien worden haha.
Gelukkig heb ik niet helemaal stil gezeten maar toch.

Iedereen geniet van het mooie weer vandaag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-21 09:27 



 
Profiel   

@Maaikemuis Wat leuk om er ineens een fiets bij te hebben. En de klikkers leer je snel genoeg kennen.

@MuSli, Toch lijkt het mij heel gaaf om op een baan te rijden. Maar ik zou het ergens ook wel eng vinden omdat ik weet dat je echt hard kunt gaan op die schuine baan.

@T2T veel plezier met fietsen vandaag.

Ik heb vandaag een vergadering bij de kinderboerderij. Voor halloween waar ik al een paar jaar vrijwilliger voor ben. Halloween voor kinderen is wel leuk. Je kunt ze veel wijs maken en zo leuk in een rol stappen.

Normaal doe ik ook halloween vrijwilliger zijn in het Hosterpark in Duiven. Hier gaat het juist om zo eng mogelijk ook voor volwassenen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-21 10:24 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 408 van de 499 [ 12462 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 405, 406, 407, 408, 409, 410, 411 ... 499  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen