Wielrenners/ mountainbikers hier?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Weissjee

Berichten: 2806
Geregistreerd: 14-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-19 20:37

scooby09 schreef:
Heerlijk wdj....mooie combi wat was er met je versnelling?

Lopen is ook lekker t2t....


Haha laura soms lopen dingen anders dan gepland.
Heb jij een schema waar je je aan houd.?
Hele fijne vakantie..

Vandaag niet veel gedaan.
Wat rond wezen kijken ik ben op zoek nar een Mountainbike maar er is 2 de hands sws niet veel.
En de winkel waar we geweest zijn krijgt pas in Aug meer keuze nu stond er in mijn maat maar eentje.


Wat voor mountainbike zoek je? En welke maat? Ik ga mijne waarschijnlijk verkopen. Ik ben er nog niet helemaal mee eens maar mijn vermoeidheid is te erg om ervan te kunnen genieten. Dus ik zal aan een elektrische mtb moeten gaan geloven maar dat wordt eerst sparen. Zit dus nog in dubio of ik mijn mtb wil verkopen en of ik dat nu doe of als ik een nieuwe heb..

scooby09

Berichten: 2214
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: barneveld

Re: Wielrenners/ mountainbikers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-19 20:55

Een niet al te grote 17 inch .
Ik ben zelf namelijk 1.67 wel 29 wiel maat.

Ik wil er lekker mee kunnen fietsen zonder dat hij bij de eerste de beste blubber plas al zegt doe het zelf maar.

Weissjee

Berichten: 2806
Geregistreerd: 14-04-08

Re: Wielrenners/ mountainbikers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-19 21:33

Die van mij is een maat M, 17.3 inch en 29 inch wielmaat haha. Wel heel simpel zwart met wit. Afbeelding

Laat maar weten of je misschien interesse hebt. Dan kan ik beginnen met nadenken of ik hem weg kan doen :P

Wdj

Berichten: 481
Geregistreerd: 26-04-13
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-19 22:22

scooby09 schreef:
Heerlijk wdj....mooie combi wat was er met je versnelling?


Schakelde niet terug op t grote blad vóór. Maar goed ik had toch geen haast en inmiddels is t weer opgelost.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-19 07:12

Goede reis en heel veel plezier in Oostenrijk, Laura! *\o/*

Susan, letterlijk ziek van de warmte, jeetje! Dan heb je je reis naar Ierland wel goed getimed. Klinkt heerlijk daar, ondanks de regen - en wat een mooi plaatje <3

Lekker scooby, zo'n ochtendrit. Dan zal het ook wel lekker rustig geweest zijn op de fietspaden, of hadden meer mensen hetzelfde plan?

WdJ, toffe kleur heeft je fiets! Ideaal dat je peerd checken en fietsen zo kan combineren :D

T2T, het water zal ook wel opgewarmd zijn, of niet? Hoorde dat het water in sommige rivieren nu zelfs al 25+ is...

scooby09 schreef:
Ik wil er lekker mee kunnen fietsen zonder dat hij bij de eerste de beste blubber plas al zegt doe het zelf maar.

Dat lijkt me een begrijpelijke wens :')

Ik heb mijn scriptie ingeleverd en wat andere hectiek achter de rug, dus eindelijk weer tijd om te fietsen/sporten in de weekenden en na het werk! *\o/* Gisteren de racert maar eens grondig schoongemaakt, vandaag maar eens kijken hoe het met de conditie gesteld is na maanden niet sporten :=

Time2Tri

Berichten: 6140
Geregistreerd: 07-09-07
Woonplaats: Germany

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-19 07:50

culaccino schreef:
T2T, het water zal ook wel opgewarmd zijn, of niet? Hoorde dat het water in sommige rivieren nu zelfs al 25+ is...


Ik heb mijn scriptie ingeleverd en wat andere hectiek achter de rug, dus eindelijk weer tijd om te fietsen/sporten in de weekenden en na het werk! *\o/* Gisteren de racert maar eens grondig schoongemaakt, vandaag maar eens kijken hoe het met de conditie gesteld is na maanden niet sporten :=


Heel verschillend denk ik ..
Vandaag is de Iron Man in Hamburg , daar is het water in de Alster net geen
24,1 zodat een wetsuit toegestaan is .

Dan succes vandaag Culacino ...op de fiets tussen de buien door denk ik ...

Lauraennala

Berichten: 2694
Geregistreerd: 29-04-10
Woonplaats: Zuid-Holland

Re: Wielrenners/ mountainbikers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-19 09:33

Bedankt allemaal :D
@T2T, wat een warmte nog bij jullie! Het kwam hier gisteren niet verder dan 24 graden. En jouw wedstrijd schiet alweer op!

@Musli, ja zeker, fietsje gaat mee, maar wel de 'oude' :o

@Culaccino, heerlijk dat die scriptie ingeleverd is!!

@Weissjee, wat heb je een leuke hond!


Vandaag fiets ook maar eens goed schoonmaken en dan inpakken. Wil eerst eigenlijk nog een rondje doen, maar het regent lekker door hier. Even kijken of er nog een droog momentje te vinden is :Y)

fleurtjeuh
Berichten: 10363
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Re: Wielrenners/ mountainbikers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-19 10:28

Vriend en ik willen straks ook een stukje gaan fietsen, maar niet te lang.
Heb veel last van vocht vasthouden de laatste dagen dus even bewegen is wel fijn hoop ik

Anoniem

Re: Wielrenners/ mountainbikers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-19 11:46

Dank jullie! Nog geen druppel regen gezien de afgelopen dagen; heb geluk gehad, denk ik. Hier wordt in de loop van de middag regen voorspeld. Voor die tijd maar een rondje dus!

Wat heb je eigenlijk met je vorige fiets gedaan, Laura? Verkocht?

Vervelend, fleurtjuh! Dan is even fietsen inderdaad misschien wel even fijn :j Ik wens jullie allen een droog fietsrondje toe :D

fleurtjeuh
Berichten: 10363
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Re: Wielrenners/ mountainbikers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-19 12:55

Lekker stukje gefiets klein rondje van 10 km.
Was warm en droog hier :)
Ook nog even een stukje doorgefietst, fiets eigenlijk altijd in lage hartslagzone, dus heb een stuk doorgefietst voor een hogere hartslag.

Lauraennala

Berichten: 2694
Geregistreerd: 29-04-10
Woonplaats: Zuid-Holland

Re: Wielrenners/ mountainbikers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-19 15:31

Goed bezig Fleurtjeuh! Bewegen helpt vaak wel voor het vocht. Heb je er baat bij gehad?

Culaccino, die heb ik nog :D Dus die gaat ook mee naar Oostenrijk. Durf die nieuwe nog niet mee te nemen het vliegtuig in :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-19 15:33

Lekker fleurtjuh!

Ik heb 30 km gefietst, ook warm en droog, maar zag letterlijk de bui al hangen :D Ik was eigenlijk van plan om komende week voor het eerst naar mijn werk te fietsen en dat dan elke dag, dus ik heb net een mooie route gevonden die niet langs zo'n 80-weg loopt. Heeeerlijk om weer op de racert te zitten! Helaas wordt het volgende week wel regenachtig, maar ik weet nu in ieder geval de weg. Denk ik :o

Ah! Ik kan me voorstellen dat je die liever meeneemt naar Oostenrijk :=

Time2Tri

Berichten: 6140
Geregistreerd: 07-09-07
Woonplaats: Germany

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-19 16:02

Lauraennala schreef:
@T2T, wat een warmte nog bij jullie! Het kwam hier gisteren niet verder dan 24 graden. En jouw wedstrijd schiet alweer op!


:j Vandaag is het echt afgekoeld , maar regen nog ver te zoeken .
Wel een paar spatjes gevoeld , maar je kon de druppels bijna tellen .
Yes ... komende week tapering . Vandaag afgesloten met een koppeltraining .
Warming up - route uitleg :10 km bike
Koppel 1 : 1,7 hardlopen
Koppel 2 : 17,8 fietsen
Koppel 3 : 1,7 hardlopen
Koppel 4 : 17,8 fietsen
Koppel 5 ; 1,7 hardlopen .
Alles in een wedstrijd tempo .

Dat ging wel lekker ... trainer reed / liep ook mee en gaf correcties onderweg .
Op een gegeven moment kwam hij langs mij en nog iemand gefietst .
Zei ... Ja super ziet er goed uit , misschien een versnelling hoger schakelen . Okay ...
Hij reed door ... ik erachteraan :D ...
Gingen we dijk op ... hij verbaasd , oh wist niet dat je achter me zat . Ja duuuuhhj .
Was gaaf , hij trok me lekker mee . Collegaatje ging een stuk mee maar haakte dan toch af .

Fleurtjuh en Caluccino .. top . Lekker gefietst .

Wdj

Berichten: 481
Geregistreerd: 26-04-13
Woonplaats: Bunnik

Re: Wielrenners/ mountainbikers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-19 22:05

Scooby09 en ik hebben vandaag met nog twee vriendinnen een socialride gefietst... lekker kletsen en met een prachtige route via een koffiestop naar een (alcoholvrij) biertje gefietst. Hartstikke leuk..!!

scooby09

Berichten: 2214
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-19 22:17

Wdj schreef:
Scooby09 en ik hebben vandaag met nog twee vriendinnen een socialride gefietst... lekker kletsen en met een prachtige route via een koffiestop naar een (alcoholvrij) biertje gefietst. Hartstikke leuk..!!

Idd super gezellig ook..
:D

MuSLi

Berichten: 5274
Geregistreerd: 22-10-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-19 12:32

Hier in Italië de afgelopen 3/4 dagen voornamelijk regen gehad, dus niet gefietst (wel gewandeld). Vandaag was het weer tijd voor een mooi rondje :)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

<3

Door de wijnvelden en langs een meertje. Zaten venijnige stukjes klimmen tussen. Heel kort, maar flink steil. Ik heb 16% voorbij zien komen. Leuk die wijnvelden :')

Anoniem

Re: Wielrenners/ mountainbikers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-19 18:35

Ah, wat gezellig, scooby en wdj! :D

Prachtig, MuSLi! Die wijngaarden zijn inderdaad erg mooi, zeg. Heb je er een onzichtbare standaard op zitten voor die laatste foto? :D

MuSLi

Berichten: 5274
Geregistreerd: 22-10-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-19 18:40

culaccino schreef:
Ah, wat gezellig, scooby en wdj! :D

Prachtig, MuSLi! Die wijngaarden zijn inderdaad erg mooi, zeg. Heb je er een onzichtbare standaard op zitten voor die laatste foto? :D

Haha. Nee hoor. Op de foto kun je volgens mij wel zien dat er een tak tegen de crank staat ;) alleen lijkt het waarschijnlijk de andere crank. Haha.

Anoniem

Re: Wielrenners/ mountainbikers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-19 19:55

Haha, dat heb je handig gedaan :D

MuSLi

Berichten: 5274
Geregistreerd: 22-10-03
Woonplaats: Heemskerk

Re: Wielrenners/ mountainbikers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-19 20:02

Haha. Je leert vanzelf als je vaak foto's maakt ;) ik doe het ook regelmatig met mijn bidon. Dan gebruik ik m'n bidon als standaard.. trucjes genoeg!

leeslampje

Berichten: 1128
Geregistreerd: 11-10-16
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-19 21:35

Hallo allemaal! Ik heb sinds kort een hybride fiets (fitness bike van Cube) waarmee ik veel rondjes wil gaan maken. Mag ik meekletsen? Lees al een tijdje mee en ik vind dit een motiverend topic.

Plan is om er in de weekenden en zomeravonden mooie ritjes mee te rijden, en ook af en toe naar werk te fietsen (20km).

Maar voorlopig is het nog conditie opbouwen. Mijn rondjes stellen nu dus nog niet echt iets voor :')

JewEmm

Berichten: 3140
Geregistreerd: 10-01-08
Woonplaats: Erm

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-19 21:37

Wauw, Musli! Wat een prachtige omgeving! Daar past zo'n sjieke fiets perfect bij!

Time2Tri

Berichten: 6140
Geregistreerd: 07-09-07
Woonplaats: Germany

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 06:11

Gave foto,s MuSLI , bedankt voor de tip met de stok/bidon . :D
Ben namelijk ook zo,n foto/selfie gek :=

Welkom leeslampje ...klets maar gezellig mee .
Heb even geen idee wat een hybride fiets is :o
Foto ?

leeslampje

Berichten: 1128
Geregistreerd: 11-10-16
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 10:09

@ Time2Tri: dankjewel! Dit is mijn fiets:

Afbeelding

Van de foto-tips van MuSLi kan ik duidelijk nog leren :D

MuSLi

Berichten: 5274
Geregistreerd: 22-10-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 10:37

leeslampje schreef:
@ Time2Tri: dankjewel! Dit is mijn fiets:

[ [url=m/WmUVoN.jpg]Afbeelding[/url] ]

Van de foto-tips van MuSLi kan ik duidelijk nog leren :D

Haha, oefening baart kunst :D
Leuke fiets!