Wielrenners/ mountainbikers hier?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Susan88

Berichten: 456
Geregistreerd: 24-08-13
Woonplaats: Enschede

Re: Wielrenners/ mountainbikers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 21:55

@Gothico, welkom! Gave fiets(en) heb je. Valt wel op zo dat groen. Wel chill eigenlijk dat je zo mooi droog (en warm) blijft. Is het nog veel gedoe om erin te stappen? En heb je eigenlijk ook een helm op (puur nieuwsgierigheid)? Wel balen dat je door die valpartijen niet keer kan MTB'en. Deed je dat al vanaf jongsafaan? Hoeveel jaar ben je nu overgestapt naar de ligfiets? Sorry voor de hoeveelheid vragen. Beetje nieuwsgierig O:)

Hier zijn de tentamens, deadlines en presentaties weer (tijdelijk) voorbij dus lekker actief geweest. Woensdag een kort rondje, om de spierpijn van de maandag kracht & conditie (soort bootcamp) eruit te fietsen. Vrijdag zo'n 2.5u op stap geweest met de racefiets. Lekker in het zonnetje door het Twentse land gepeddeld. Ook nog 3x de Needse berg op geknald, om weer moe en voldaan thuis te komen. Vandaag met de MTB in de trein naar Rijssen gegaan. De MTB route Rijssen gedaan. Erg mooi! Veel op en neer met een gave flow. Zeker voor herhaling vatbaar. Daarna via de mooie verbingsroute door stukjes natuur en met singletracks, naar Holten gefietst. Daar de MTB route Holten gepakt richting Nijverdal. Eenmaal in Nijverdal was het al weer 16u dus naar het station gegaan. Als het wat langer licht was geweest hadden we waarschijnlijk nog wel de MTB route Hellendoorn gedaan, maar helaas nu dus geen tijd meer voor. Volgende keer er wat eerder plannen en op pad.

Helaas komende 2 weken geen groepstrainingen (bootcamp en 2x spinning) meer. We hadden het net zo geregeld dat we weer alle trainingen konden geven, maar na 1 week konden we alles al weer af lassen vanwege de nieuwe maatregelen. Vet balen! |( Gelukkig dalen de cijfers wel weer dus hopelijk vanaf 18 november weer 's avonds spinning, core, kracht en conditie trainingen.

Gothico

Berichten: 1353
Geregistreerd: 28-12-12
Woonplaats: Zaender

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 00:49

Susan88 schreef:
@Gothico, welkom! Gave fiets(en) heb je. Valt wel op zo dat groen. Wel chill eigenlijk dat je zo mooi droog (en warm) blijft. Is het nog veel gedoe om erin te stappen? En heb je eigenlijk ook een helm op (puur nieuwsgierigheid)? Wel balen dat je door die valpartijen niet keer kan MTB'en. Deed je dat al vanaf jongsafaan? Hoeveel jaar ben je nu overgestapt naar de ligfiets? Sorry voor de hoeveelheid vragen. Beetje nieuwsgierig O:)


Haha dank je. En die vragen zijn geen probleem. Ik krijg altijd vragen en vind het leuk mensen dingen uit te leggen over deze fietsen.

Erin en eruit stappen koste in het begin wel wat meer tijd. Het moet een gewoonte worden. Maar dat gaat nu redelijk snel. Het stomme is dat ik altijd eerst mijn jas en vest uit doe voordat ik erin ga zitten. Ook met -10C doe ik dat. In de zomer zit ik juist koeler(in de schaduw).
Met de trike is het gewoon opstappen en gaan zoals bij een gewone fiets.

In mijn velomobiel heb ik geen helm op. Deze past er niet echt goed onder. Maar op mijn trike heb ik een felgele helm op.

Echt mountainbiken heb ik een aantal jaar gedaan. Meestal op de weg en dan onverhard gaan rijden. Technisch kan ik wel wat dingen en vond ik het leuk om ook af en toe een route te pakken. Maar heb dat minder vaak gedaan omdat ik niet echt een langere afstand kon volhouden.


De ongelukken zijn inmiddels al 4 jaar terug. En omdat ik echt niet meer kon rijd ik nu 3,5 jaar ligfietsen. Ik had de velomobiel besteld. Maar omdat ze op maat gemaakt worden is het lang wachten. soms tot een jaar vanwege een wachtlijst. Dus een tweewieler gekocht via marktplaats. Een oudje om te oefenen. Heb er veel mee gefietst. Maar toen mijn velomobiel er was heb ik die oude maar weinig meer gebruikt. Omdat de tweewieler oud was en nu ook weg is wilde ik wat makkelijkst voor in de stad. Dus kwam mijn trike.

Zowel de Trike als mijn velomobiel zijn tourmodellen. En ondanks dat ik een sprinter ben vind ik het ook leuk om met een fiets op vakantie te gaan. Ik heb nog wel een paar doelen waar ik een keer heen wil fietsen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 15:10

Zebrastreep schreef:
Heerlijk weer was het om vandaag op de fiets te stappen , alleen wat een drukte! Duidelijk mensen die niet snappen dat je niet met meer dan 2 man mag fietsen. Ik kwam gewoon groepen tegen.... Afstand houden was goed te doen. De jeugd was ook aan het trainen , maar die zijn onder de 12 en dat mag dus.

Ze hebben wat werkzaamheden uitgevoerd aan de route , veel bladeren weggehaald op een stuk en de paden wel een keer zo breed gemaakt. Fietste 10x beter dan voorheen en ook daar heb ik mijn snelheid omhoog kunnen halen. Normaal ben ik op dat stuk erg traag , maar ik zag nu op Strava dat ik een nieuw record heb gehaald op dat stuk *\o/*

Verder was het opstarten wel weer even moeilijk na 2 weken niet buiten gefietst te hebben.


Ja, enorm druk, gisteren op mijn paard was het ook NIET NORMAAL druk in het bos, hele gezinnen, groepen met vrienden. Echt bizar!

Fijn dat je lekker buiten hebt gefietst!

MuSLi Leuk dat je lekker hebt kunnen fietsen! Mis je het niet af en toe?

scooby09 Zo, flink stuk gefietst dus! Heerlijk <3

Gothico Ja, ik vind strava ook erg leuk! Je mag me wel toevoegen hoor :)



Ik heb vandaag ook weer gefietst sinds een week, wat was het heerlijk buiten <3 Gewoon in een tshirt en driekwart broek (die wel lang is door mijn compressiesokken :+) maar ach, heerlijk rondje gedaan met vriendinnetje wat voor de eerste keer op haar nieuwe MTB mee ging!

MuSLi

Berichten: 5258
Geregistreerd: 22-10-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 15:18

Fading schreef:
MuSLi Leuk dat je lekker hebt kunnen fietsen! Mis je het niet af en toe?

Ik heb het eigenlijk gewoon te druk om het te missen. Die kleine kost zoveel tijd :+
In het weekend ben ik gewoon liever samen met hem en train ik op momenten dat hij slaapt.
En dan is fietsen gewoon niet handig, want het is of donker, of duurt gewoon te lang voor tussendoor.

Komt wel weer +:)+
Over een tijdje kan hij lekker mee...

Gothico

Berichten: 1353
Geregistreerd: 28-12-12
Woonplaats: Zaender

Re: Wielrenners/ mountainbikers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 15:30

@Fading Hoe heet je op Strava? Mag via PB.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 15:44

MuSLi schreef:
Fading schreef:
MuSLi Leuk dat je lekker hebt kunnen fietsen! Mis je het niet af en toe?

Ik heb het eigenlijk gewoon te druk om het te missen. Die kleine kost zoveel tijd :+
In het weekend ben ik gewoon liever samen met hem en train ik op momenten dat hij slaapt.
En dan is fietsen gewoon niet handig, want het is of donker, of duurt gewoon te lang voor tussendoor.

Komt wel weer +:)+
Over een tijdje kan hij lekker mee...



Ja logisch! Die wintertijd werkt ook niet mee natuurlijk!

Gothico

Berichten: 1353
Geregistreerd: 28-12-12
Woonplaats: Zaender

Re: Wielrenners/ mountainbikers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 15:21

Vanmorgen lekker naar het werk gefietst. Maar op een gegeven moment om een hoek stonden twee reeën op het fietspad. Ik ben erg geschrokken, en die reeën ook. Het was ook iets heiig waardoor ik ze niet zo snel zag. Maar het was wel mooi fietsen zo.

Zebrastreep

Berichten: 9791
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 20:13

Ik heb vandaag een rondje Gieten gedaan , en die voel ik nu wel. Alles is al wat gevoelig door dat mijn maandelijkse periode elk moment kan komen. Maar er zaten beste kuilen in ( wordt heel veel gebruik gemaakt van deze route). Mijn nek en rug hebben die wel een aantal keer gevoeld.

Temperatuur was best lekker zo , heerlijk zonnetje erbij. Route zelf was aardig nat en kapot gereden op sommige stukken. Ik was dit keer niet zo snel , maar ik heb er wel van genoten. Ben nu wel blij dat ik eindelijk op de bank zit :')

Morgen mijzelf nog meer martelen , nog een rondje hier in de buurt met mijn fietsmaatje. Die heb ik door dat ze waarschijnlijk Corona heeft gehad al even niet gezien. Haar moeder had Corona en ze zaten best lang in quarantaine. Voor de zekerheid hebben we 1,5 maand gewacht om weer wat af te spreken. Kwam het er steeds weer niet van maar nu zijn we eindelijk beide een dag vrij. *\o/*

Wordt wel een rustig rondje. Zij heeft al maanden niet meer gefietst en griepje gehad en nog Corona klachten dus dat lijf moet zeker rustig opstarten.

Anoniem

Re: Wielrenners/ mountainbikers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 20:15

Fijn dat je lekker hebt gefietst!

Sorry ik ben hier de komende tijd denk ik wat op en af aanwezig.
Fietsen doe ik alleen als het goed voelt..

Ik heb nieuwe medicatie en daardoor wordt ik op momenten enorm zwaar in mijn hoofd en dan kan ik me echt nergens op concentreren.. Hopelijk trekt dit snel weg zodat ik weer lekker kan gaan fietsen wanneer ik wil, en niet wanneer ik kan..

Gothico

Berichten: 1353
Geregistreerd: 28-12-12
Woonplaats: Zaender

Re: Wielrenners/ mountainbikers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 20:24

Het was vandaag zeker mooi weer om een rondje te fietsen. Maar vandaag heb ik niet gefietst. Wel gewandeld in het bos.

@Zebrastreep: Veel plezier morgen. En dan bedoel ik niet van de spierpijn.

@Fading: Dat klinkt niet erg lekker. Sterkte ermee.

Zebrastreep

Berichten: 9791
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 21:48

En ik kan morgen denk ik op mijn buik schrijven.... En laten we het niet alleen op morgen houden maar op de komende 3 weken in het ergste geval. Mijn vader is in contact geweest afgelopen maandag met iemand die vandaag positief getest is... Ding waar ik zo bang voor was. Mijn ouders gaan er ook niet heel verstandig mee om zo nu en dan. Baal als een stekker en maak mij zorgen.... Vriendin van mij wilt wel fietsen aangezien die toch waarschijnlijk al Corona heeft gehad en het dus niet zoveel uitmaakt.

@Fading wat vervelend! Veel beterschap en sterkte en hopelijk weer snel op de fiets

MuSLi

Berichten: 5258
Geregistreerd: 22-10-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 22:25

Zebrastreep schreef:
En ik kan morgen denk ik op mijn buik schrijven.... En laten we het niet alleen op morgen houden maar op de komende 3 weken in het ergste geval. Mijn vader is in contact geweest afgelopen maandag met iemand die vandaag positief getest is... Ding waar ik zo bang voor was. Mijn ouders gaan er ook niet heel verstandig mee om zo nu en dan. Baal als een stekker en maak mij zorgen.... Vriendin van mij wilt wel fietsen aangezien die toch waarschijnlijk al Corona heeft gehad en het dus niet zoveel uitmaakt.

@Fading wat vervelend! Veel beterschap en sterkte en hopelijk weer snel op de fiets

Er zijn ook verschillende gevallen van herbesmetting bekend, dus maakt niet zoveel uit gaat niet helemaal op denk ik :=

Mooi balen dat het zo loopt. Hopelijk valt het allemaal mee en blijken er geen verdere besmettingen te zijn!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-20 13:32

Zebrastreep schreef:
En ik kan morgen denk ik op mijn buik schrijven.... En laten we het niet alleen op morgen houden maar op de komende 3 weken in het ergste geval. Mijn vader is in contact geweest afgelopen maandag met iemand die vandaag positief getest is... Ding waar ik zo bang voor was. Mijn ouders gaan er ook niet heel verstandig mee om zo nu en dan. Baal als een stekker en maak mij zorgen.... Vriendin van mij wilt wel fietsen aangezien die toch waarschijnlijk al Corona heeft gehad en het dus niet zoveel uitmaakt.

@Fading wat vervelend! Veel beterschap en sterkte en hopelijk weer snel op de fiets



Oh jeetje wat vervelend.. Je kunt het idd nog een keer krijgen dus daar zou ik mee uitkijken!

Anoniem

Re: Wielrenners/ mountainbikers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-20 13:36

Ik heb vanochtend HEERLIJK gefietst, ik voelde me goed dus ik ben gegaan samen met een vriendin!
De route was wel erg modderig dus we hebben lekker modder gehapt haha!

Ging aardig met mijn knie, alleen het laatste stukje voelde ik m wel dus dat even rustig aan gedaan!

Vervolgens naar vriendin de fietsen meteen afspuiten :D
Mijn remmen piepen trouwens op een natte route best behoorlijk, en na het afspuiten helemaal. Iemand weet of dit kwaad kan en hoe ik dit kan verhelpen? :D


Afbeelding
Afbeelding

Zebrastreep

Berichten: 9791
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-20 14:24

@fading remmen droog maken bij nat weer en modder gaat de boel al snel piepen omdat het remmen meer kracht kost. Of even wat insmeren.

--
Ik heb mazzel we hebben de ggd gebeld en ik hoef voorlopig nog niet in quarantaine. Ik heb gisteren dus nog kunnen fietsen. Wel met dikke spierpijn van donderdag nog dus we hebben zeer rustig aan gedaan maar wel lol gehad. Fietsmaatje heeft een enge afdaling overwonnen. Wel niet alles gereden was nog erg zwaar als je maanden van de fiets af bent. Heb wel even extra genoten je weet maar nooit.

Gelukkig is er nog niemand ziek (even afkloppen) en is mijn vader al over de helft van de quarantaine. Hij mag vanaf maandag al meetellen en zit tot volgende week donderdag thuis. De eerste 5 dagen waarin de meeste ziek worden zijn we al bijna door. Ik moet ook gewoon naar stage (waar ik oprecht blij mee ben). Dus ik kan nog even door gaan met fietsen! Is ook een goed medicijn het haalt de spanning even weg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-20 15:07

@T2T, hoe is het gegaan maandag? En hoe gaat het nu? Die verplichte sportpauze zal wel moeilijk voor je zijn, of niet?

@Zebrastreep, fijn dat je vader gelukkig nog geen klachten heeft en dat je zelf gisteren weer lekker hebt kunnen fietsen!

@MuSLi, kan me voorstellen dat je je handen vol hebt aan die kleine :D Fietsen is inderdaad al snel wat tijdrovend en met die korte dagen al helemaal lastig. Tof dat je kickboxt. Zit je bij een vereniging?

@scooby, lekker hoor, die 54 km van laatst! Wat een eind :j

@Gothico, wat is je maximale snelheid in je velomobiel? En wat fiets je meestal gemiddeld? Tof van die reeën. Die wisten vast ook niet wat ze zagen :P

@Susan, lastig voor jullie als bestuur (idem voor Laura), al die wijzigende coronamaatregelen! Fijn dat de ergste studiedrukte weer even achter de rug is en je hebt tussendoor ook niet stilgezeten, zie ik :D Gooi je dan de fiets in de trein? Ik wist niet zeker of dat mocht met corona, maar anders ga ik dat ook eens doen. Mijn actieradius is niet zo groot als die van jou, maar ik wil nog steeds graag jullie Boktrondje Veluwe eens doen. Kan mooi vanaf Rheden of Dieren, mits het mag.

@Fading, vervelend dat die nieuwe medicatie zulke bijwerkingen heeft. Het gaat inmiddels dus al wat beter? Fijn dat je weer lekker hebt kunnen fietsen!

Time2Tri

Berichten: 6134
Geregistreerd: 07-09-07
Woonplaats: Germany

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-20 19:43

culaccino schreef:
@T2T, hoe is het gegaan maandag? En hoe gaat het nu? Die verplichte sportpauze zal wel moeilijk voor je zijn, of niet?


Lief dat je vraagt :D

De operatie die 1 uur duurde is goed gegaan .
Na wakker worden , wat eten en drinken mocht ik al 20 min lopen op de gang .
Ben woensdag zelf naar huis gereden .
De grootste uitdaging is de compressie broek aantrekken _O-
Ik ga twee tot drie keer op een dag wandelen , dat gaat goed . Pijn heb ik niet , wel is alles beurs en blau.
Dinsdag gaan de hechtingen eruit , en mag ik ook weer fietsen ... heel rustig uiteraard . Dan ga ik op de Tacx rustig trappen .
Gisteren ook mijn coach aan de telefoon gehad , volgende week overleggen we samen wat ik wel kan doen . Want mijn armen doen het gewoon Ha Ha .
Maar in principe mag ik na 10/14 dagen weer sporten .
Moet wel zeggen dat ik de situatie in mijn rechterbeen heb onderschat . Vooral omdat ik een oppervlakkige trombose in mijn been had die ik nooit heb gemerkt . Dat hebben ze tijdens de operatie vastgesteld . Omdat ze met de sonde niet in de ader kwamen .
Maar al met al ben ik positief over hoe het gaat .

Gothico

Berichten: 1353
Geregistreerd: 28-12-12
Woonplaats: Zaender

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-20 20:05

Citaat:
@Gothico, wat is je maximale snelheid in je velomobiel? En wat fiets je meestal gemiddeld? Tof van die reeën. Die wisten vast ook niet wat ze zagen :P


Dat van die reeën vond ik ook erg mooi. Maar ik schrok net zo hard als die twee geloof ik. :o

Mijn maximale snelheid is vlak 62km/u. Maar dat is echt voluit knallen. Ik blijf meestal tussen 50 en 55km/u wel hangen.
Mijn maximale snelheid bult af is op het moment 79,6km/u. Dit zeg ik precies omdat ik de 80km/u nog eens wil halen.
(even hierbuiten. Een kennis van mij heeft een racevelomobiel en is echt heel sterk en heeft 120km/u op een circuit weten te halen. Ook voluit natuurlijk.)

De snelheid die ik gemiddeld rijd ligt altijd wel rond de 30km/u. Ook op lange afstanden. Ik heb wel eens 140km gefietst in 4,5 uur.

Vandaag ben ik naar Winterswijk gefietst. 55km ongeveer van huis uit. Maar die regen van vanmorgen was foute boel. Vanmiddag was de fiets nog vochtig aan de binnenkant en dan gaat het toch mis. Maar ik ben gesloopt wel thuis gekomen.

scooby09

Berichten: 2212
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 15:47

Wat stil hier niemand aan het fietsen geweest dit weekend..?

Ik het hele weekend en gisteren met zoonlief.
Zwaar weekend gehad heb mijn paard in laten slapen moest er dus echt even uit wat doen beetje bewegen helpt dan altijd wel.

Ondanks dat het niet onverwachts was hakt er toch behoorlijk in.
Net met de ziel onder mijn Arm 2 MTB schoongemaakt verveel mij dus gek.
Dat gaf mij de volgende vraag hoe krijg ik het frame weer mooi glimmend...?
Hoe doen jullie dat..?

Gothico

Berichten: 1353
Geregistreerd: 28-12-12
Woonplaats: Zaender

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 16:29

scooby09 schreef:
Wat stil hier niemand aan het fietsen geweest dit weekend..?

Ik het hele weekend en gisteren met zoonlief.
Zwaar weekend gehad heb mijn paard in laten slapen moest er dus echt even uit wat doen beetje bewegen helpt dan altijd wel.

Ondanks dat het niet onverwachts was hakt er toch behoorlijk in.
Net met de ziel onder mijn Arm 2 MTB schoongemaakt verveel mij dus gek.
Dat gaf mij de volgende vraag hoe krijg ik het frame weer mooi glimmend...?
Hoe doen jullie dat..?


Zaterdag ben ik naar Winterswijk gefietst. Maar zondag te moe om te fietsen. En vandaag weer naar het werk best wel spierpijn.

Jeetje wat een slecht nieuws. Heel veel sterkte met dit grote verlies. :knuffel:
Fietsen is inderdaad wel wat afleiding.

Het schoonmaken deed ik nog wel eens met autoshampoo en een oudere zachte handdoek. Wel eerst de fiets afspoelen natuurlijk.
Zelf was ik nooit echt handig met het goed zetten van de versnellingen als ik de achterkant los moest maken. Maar met wat moeite en tijd lukte het wel.

Mijn trike vind ik ook wel lastig om goed schoon te maken. Dat groen is dan niet zo handig. En er ligt een extra kettingrol op die de fiets wat vies maakt. En dat is dan kettingvet/olie op de fiets.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 17:52

Scooby, sterkte met het verlies :knuffel: :knuffel:


Fijn dat jullie wel lekker hebben gefietst :D

Ik helaas niet meer, het weer en mijn knie lieten het niet toe, donderdag naar de osteopaat.

Anoniem

Re: Wielrenners/ mountainbikers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 19:15

Hè scooby, wat verdrietig. Was ze ziek? Veel sterkte. Logisch dat het erin hakt. Fijn dat het fietsen je een beetje helpt. Van dat frame zou ik niet weten, ik doe alleen mijn best op de draaiende delen :o Iets ontvettends en nawrijven met een schone, droge doek?

Time2Tri

Berichten: 6134
Geregistreerd: 07-09-07
Woonplaats: Germany

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 19:43

@ Scooby :(:) , sterkte .
Het is zwaar je maatje te moeten laten gaan .
Ik ken het -O-
Een keuze in het belang van je paard maken duidt
op liefde en respect naar je paard . Hoe moeilijk het
ook is .
Begrijpelijk dat je even je zinnen moet verzetten .

Bij mij zijn vandaag de hechtingen eruit gegaan en ik heb vandaag voor het eerst 25 min Indoor gefietst .
Al was het met heel weinig wattage , meer de benen bewegen .

@ Fading ; alvast succes bij de osteopaat.

Zebrastreep

Berichten: 9791
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 20:08

Ik zal straks even de producten hier neerzetten die ik gebruik voor het frame.

@scooby

Jeetje geen leuk nieuws! Heel veel sterkte met verlies van je paard :knuffel:

Zebrastreep

Berichten: 9791
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 00:56

Paar uur later weer maar ik gebruik de schoonmaak spullen van het merk Cyclon

Website: https://www.cyclon.nl/?gclid=Cj0KCQiAhs ... KxEALw_wcB

Ik weet nu niet welke ik nou precies gebruik al die spuitbussen lijken opeens heel erg op elkaar ( mogen maar even de garage induiken) Maar in ieder geval gebruik ik een frame spray van dit merk.

Let er wel echt mee op dat je het niet inademt , het ruikt namelijk echt niet gezond. Of laten we zeggen het ruikt enorm smerig. Maar je frame glimt er wel mooi door en heeft een beschermingslaagje.