Wielrenners/ mountainbikers hier?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
scooby09

Berichten: 2212
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 20:58

Haha dat is een leuke Deal Gothico
Zo`n eenwieler heb ik ook eens op gefietst toen ik bij jeugd circus zat ook toen ik nog jong was.

Ik heb plakkers op mijn pols elleboog heup knie en schouder gehad toen fietsen op mijn eigen fiets vast gezet op een Tacx...En dan word er gekeken hoe de hoeken in je lijf zijn.
Ik zat dus te laag en mijn zadel te ver naar achter daardoor kwam mijn knie onder druk te staan.
Stuurpen gedraaid daardoor kwam ik iets dieper te zitten .
Ik zit nu weer zoals ik op de andere ook zat.

Nu weer opbouwen....
Ik heb hem laten doen hier in dorp echt super kundig zijn ze.
Ja de maten krijg ik over de mail gestuurd.

https://www.velometric.nl

Op de weg heb ik het niet snel te warm in het bos wel dus daar let ik altijd op dat ik niet teveel aantrek.
Dat hoesten doe je al even he als je fietst..Of lijkt dat zo?

Time2Tri

Berichten: 6134
Geregistreerd: 07-09-07
Woonplaats: Germany

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 08:18

Goedemorgen ...

Ik heb al lekker weekend *\o/* , zo ontbijten en mijn spulletjes
pakken .En dan rond 12:00 uur wegrijden .

Klinkt als een goede meeting Ilonka :j Ik vind zoiets ook echt het
investeren waard .
Hoop dat je nu lekker zit .

Kleding :
Ik heb als grens +/- ca 15 graden , dan kan een korte broek , fietsshirt
of een tri-suit .Afhankelijk hoe het weer "voelt" , neem ik arm stukken
mee en/of een windbreaker vestje .

scooby09

Berichten: 2212
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-21 08:23

Em_ schreef:
scooby09 schreef:
Zo beetje normalere temperaturen gelukkig.

Iedereen nog druk aan het fietsen.
Hier minder dan gehoopt.
Wel vandaag mijn fiets meting ben heel benieuwd wat daar uit komt.
En dan eindelijk de langere afstanden weer wat op bouwen.

Ben ook druk met mijn puppypaard en mijn werk,

Goede beslissing Jeanette moet wel beetje leuk blijven ook.
Fijn weekend alvast weer is wel iets minder mooi maar dat zal de pret niet drukken.

Oh jakkes Imay dat is heftig.
Mijn pinpas wel bij me maar verder eigenlijk geen ID hmm is iets om over na te denken.


Ik ook minder dan gepland (op m'n paard rijden heeft toch meer prioriteit merk ik haha).
Gisteren nog wel met een (ervaren) dames mtb clubje op pad geweest. Erg gezellig en leerzaam. Ik kreeg veel tips en heb ook m'n grenzen verlegd. Best trots op mezelf! Pinpas, ID en telefoon heb ik altijd bij

Jij hebt gefietst met mijn schoonzus en haar vriendin zag ik op Strava..

Em_

Berichten: 2180
Geregistreerd: 05-06-12
Woonplaats: Regio midden NL

Re: Wielrenners/ mountainbikers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-21 09:22

Wat toevallig!

Gothico

Berichten: 1351
Geregistreerd: 28-12-12
Woonplaats: Zaender

Re: Wielrenners/ mountainbikers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-21 11:12

Even een kleine update van die vriend van mij en zijn nieuwe fiets. Ik heb hem donderdag leren ligfietsen. Er moesten nog aanpassing aan zijn fiets gedaan worden. En gisteren heeft hij voor het eerst alleen gefietst. Maar het ging zo makkelijk dat hij al 30km gefietst heeft. Dit had hij op zijn oude fiets(stadsfiets) ook nooit gedaan. Hij is dus nu al om om te blijven ligfietsen.

Zelf heb ik weer alleen woonwerk gefietst en naar de wei toe. Ik ben wel van plan om met een beetje weer wat langere stukken te gaan fietsen. Ik wil wel gewoon weer naar de camping kunnen fietsen in de vakantie. Dat is tussen de 130 en 140 kilometer. In principe red ik dat zonder problemen, maar is het wel fijn om eerder wat langere stukken te fietsen. Voordeel is dat mijn ouders mijn bagage naar de camping brengen. Dus heb ik niet ook nog eens een zware volle fiets. (volle fiets met camping spullen weegt net zo veel als ik zelf dus is zwaar fietsen.)

Zebrastreep

Berichten: 9789
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-21 22:36

Gisteren weer een rondje gedaan. Was eigenlijk wel heel warm , maar daar kwam ik pas halverwege achter. Had in ieder geval nu de juiste kleding aan. Matig rondje , maar dat hoort er ook bij. Op het einde nog even een best sprintje gedaan tegen een 10 jarig meisje en die ging toch een partij hard! Wel daarbij een record van 31,6 km per uur kunnen halen , maar dan ben ik ook echt zwaar kapot! Nog steeds verbaasd over hoe snel dat meisje kon fietsen , kom ik dan aan als 24 jarige :') Mooi om te zien dat de jeugd ook steeds meer fanatiek gaat fietsen.

Morgen wordt mij iets te warm , dus ik trek het denk ik door naar dinsdagmiddag na stage. Mooi 21 graden klinkt toch een stuk beter dan 27 graden.

Verder veel bezig met mijn jonge paardje. Ze doet het tot nu toe heel goed , dus erg blij met het resultaat. Voor mijn oude paard heb ik sinds vandaag een verzorgster voor. Geeft iets meer ruimte. Zo kan ik mooi veel blijven fietsen , werken en bezig met mijn jonge paard. Het meisje komt nu voorlopig eerst om alleen te poetsen , te knuffelen of om een wandeling te gaan maken. Echt perfect voor mijn oudje , die toch niet zoveel gereden meer hoeft te worden. Ik wou nooit een verzorgster maar dit wordt denk ik een hele leuke combi. Ze was meteen weg van mijn oudje.

Gothico

Berichten: 1351
Geregistreerd: 28-12-12
Woonplaats: Zaender

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-21 09:59

Zebrastreep schreef:
Gisteren weer een rondje gedaan. Was eigenlijk wel heel warm , maar daar kwam ik pas halverwege achter. Had in ieder geval nu de juiste kleding aan. Matig rondje , maar dat hoort er ook bij. Op het einde nog even een best sprintje gedaan tegen een 10 jarig meisje en die ging toch een partij hard! Wel daarbij een record van 31,6 km per uur kunnen halen , maar dan ben ik ook echt zwaar kapot! Nog steeds verbaasd over hoe snel dat meisje kon fietsen , kom ik dan aan als 24 jarige :') Mooi om te zien dat de jeugd ook steeds meer fanatiek gaat fietsen.

Morgen wordt mij iets te warm , dus ik trek het denk ik door naar dinsdagmiddag na stage. Mooi 21 graden klinkt toch een stuk beter dan 27 graden.

Verder veel bezig met mijn jonge paardje. Ze doet het tot nu toe heel goed , dus erg blij met het resultaat. Voor mijn oude paard heb ik sinds vandaag een verzorgster voor. Geeft iets meer ruimte. Zo kan ik mooi veel blijven fietsen , werken en bezig met mijn jonge paard. Het meisje komt nu voorlopig eerst om alleen te poetsen , te knuffelen of om een wandeling te gaan maken. Echt perfect voor mijn oudje , die toch niet zoveel gereden meer hoeft te worden. Ik wou nooit een verzorgster maar dit wordt denk ik een hele leuke combi. Ze was meteen weg van mijn oudje.


Leuk om te lezen over dat sprintje tegen een 10 jarige. Ik vind het wel grappig dat kinderen dit doen.

En super dat het jonge paardje vooruit gaat. En dat er iemand is die de liefde met het oude paard kan delen. Extra aandacht is nooit verkeerd.

Gisteravond wilde ik met de eenwieler oefenen, maar vanwege het weer toch maar niet gedaan. En echt een rondje fietsen heb ik ook nog steeds niet gedaan. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het weer te benauwd vind om lekker een stukje eropuit te gaan.

Zebrastreep

Berichten: 9789
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-21 21:36

Kijken er nog meer mensen naar de Tour?

Heb vandaag vanaf 60 km een etappe gekeken. En wat een valpartijen! Sommige fietsers zagen er zo gehavend uit en gewoon doorgaan. Slotfase was ook nog zeker even spannend! En wat kunnen die mannen sprinten zeg niet normaal!

Denk dat ik wel vaker ga kijken vond het best wel leuk! Normaal keek ik het niet zo omdat ik er niet zoveel mee had maar vindt het nu een stuk leuker om naar te kijken.

Gothico

Berichten: 1351
Geregistreerd: 28-12-12
Woonplaats: Zaender

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 07:25

Zebrastreep schreef:
Kijken er nog meer mensen naar de Tour?

Heb vandaag vanaf 60 km een etappe gekeken. En wat een valpartijen! Sommige fietsers zagen er zo gehavend uit en gewoon doorgaan. Slotfase was ook nog zeker even spannend! En wat kunnen die mannen sprinten zeg niet normaal!

Denk dat ik wel vaker ga kijken vond het best wel leuk! Normaal keek ik het niet zo omdat ik er niet zoveel mee had maar vindt het nu een stuk leuker om naar te kijken.


Ik kijk er redelijk bewust niet naar. Lang verhaal kort is dat de UCI (Internationale fietsers bond) er voor gezorgd heeft dat ligfietsen niet zo bekend zijn. En is mede de boosdoener voor het idee bij mensen dat een ligfiets nu als vreemd en gevaarlijk wordt gezien. Puur omdat je ze zo weinig ziet.
(De reden trouwens is dat ligfietsen te hard gingen maar alleen door zelfbouwers gebruikt konden worden. En dus niet eerlijk zouden zijn.)

Aan de andere kant erger ik mij ook aan de fans die op de route gaan staan op de klim wat het ook gevaarlijk maakt voor de fietsers. En ik houd niet van die valpartijen wat een groot risico is bij de tour.

Als er geen corona was geweest was het ligfiets wereldkampioenschap in NL geweest. Daar hoor je ook niemand over. En ik had mee willen doen want ja ook al komt de wereldtop je bent ook een ligfietser dus doe lekker mee en schrijf je in. (Al maak ik geen kans is het wel leuk.) Dit hoef je als racefietser niet bij de tour te proberen :+

Maar corona heeft roet in het eten gegooid. Het ligfiets WK zou nu al 2 jaar in NL zijn en had ik dus mee willen doen. Nu gaat hij volgend jaar naar Frankrijk en vind ik te ver om naartoe te gaan voor een wedstrijd.

Ik hoop dat ik niemand nu aangevallen heb. Dit is niet mijn bedoeling. Mijn bedoeling is eigenlijk puur uitleggen waarom ligfietsen wordt gezien als vreemd. En al helemaal niet als sport wordt gezien door de menigte. (Ik krijg helaas heel veel negatieve reacties.Maar gelukkig ook positief.)

Ik wil dus eigenlijk jullie hier ook wel bedanken dat ik gezellig mee mag kletsen. :knuffel: (Ik ben wel mountainbiker geweest.)

scooby09

Berichten: 2212
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 07:47

Tuurlijk mag jij mee kletsen gezellig toch.
Iedereen mag doen wat hij leuk vind.
Zat mij af te vragen kom jij vaak paarden tegen?
Vinden ze je vast spannend..
Mijn jonkie is er nog nooit 1 tegen gekomen dat gaat ze wel spannend vinden denk ik.

Ik heb weinig gefietst afgelopen week 1 x maar tijdens voetbal wel lekker rustig.
Beetje wee in de buik en zo moe even pas op de plaatst gedaan zelfs elke middag uit werk moeten slapen.

Wel vrij nu lekker lang weekend we gaan zo naar Limburg. Daar zou ik Limburg mooieste fietsen de 130 km.
Nu mag de MTB mee en ga ik morgen mooie route doen en de rest van het weekend met man en kids lekker leuk weekend houden.

Jullie ook fijn weekend..

Zebrastreep

Berichten: 9789
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 10:07

scooby09 schreef:
Tuurlijk mag jij mee kletsen gezellig toch.
Iedereen mag doen wat hij leuk vind.
Zat mij af te vragen kom jij vaak paarden tegen?
Vinden ze je vast spannend..
Mijn jonkie is er nog nooit 1 tegen gekomen dat gaat ze wel spannend vinden denk ik.

Ik heb weinig gefietst afgelopen week 1 x maar tijdens voetbal wel lekker rustig.
Beetje wee in de buik en zo moe even pas op de plaatst gedaan zelfs elke middag uit werk moeten slapen.

Wel vrij nu lekker lang weekend we gaan zo naar Limburg. Daar zou ik Limburg mooieste fietsen de 130 km.
Nu mag de MTB mee en ga ik morgen mooie route doen en de rest van het weekend met man en kids lekker leuk weekend houden.

Jullie ook fijn weekend..



Ik ga volgende week zondag 5 dagen naar Limburg. Omdat ik eerder terug moer vanwege mijn diplomering ga ik met eigen vervoer en kan de fiets mee. Dus deel je ervaring zeker! Heb het idee dat de heuvels daar ontzettend hoog zijn :')

IMAY1990

Berichten: 1889
Geregistreerd: 02-01-14
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 10:31

Zebrastreep schreef:
Ik ga volgende week zondag 5 dagen naar Limburg. Omdat ik eerder terug moer vanwege mijn diplomering ga ik met eigen vervoer en kan de fiets mee. Dus deel je ervaring zeker! Heb het idee dat de heuvels daar ontzettend hoog zijn :')


Hoger dan in de rest van Nederland in ieder geval toch 8-)

Ik ga zondag naar de Posbank voor een fietsevent vanuit mijn werk. Ik moet nog beslissen of ik met een groep mee wil fietsen of dat ik alleen ga fietsen. Ik ben zowel hoogteverschillen als in een groep fietsen niet gewend dus ik weet niet hoe comfortabel ik in de groep zou fietsen en ik weet ook niet hoe hard ik zou kunnen in een groep.

scooby09

Berichten: 2212
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 11:02

Ik ga ze delen hier hoor komt goed...
Met klimmen jezelf gewoon niet gek laten maken en in je eigen tempo fietsen....Ik klim vrij langzaam maar fiets bijna alles wel.
Wel altijd als laatste maar goed ik kom er wel.
En wat omhoog gaat gaat ook weer naar beneden. :P

Net nog een rugzak gekocht heerlijk zoveel zin in.
Mijn garmin ligt opgeladen klaar routes staan erin kan heerlijk spelen..
Die vlaai moet tenslotte verdient worden..

Je kan altijd mee gaan Imay en afhaken als het niet fijn voelt.
In een groep fietsen is even wennen maar wel makkelijker dan alleen.
Meer flow in een groep.

Zebrastreep

Berichten: 9789
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 19:27

@IMAY1990

Hier in het noorden is al snel iets een heuvel dus ik verwacht wel zeker wat :')

En wat gaaf de Posbank maar inderdaad de hoogtemeters zijn daar ook niet niks! Sommige verbaasden mij daar gewoon! Had soms wel het idee dat ik even in Zweden was. Maar de omgeving is zo gaaf! En daar fietsen is natuurlijk heel wat anders dan op vlakke stukken , maar een hele gave ervaring! Ga je op de MTB of de wielrenfiets?

@scooby09

Ja precies , ik ga over het algemeen ook alleen fietsen , want niemand van ons thuis doet aan mtb helaas. En naar beneden is altijd zo leuk , dat kan ik wel uren doen. We hebben hier bij Wijster wel de Vam-berg , maar dat is zo steil dat is twee keer leuk omhoog en dan ben je er wel klaar mee :') Maar die heeft een stijgingspercentage van 10% en zelfs op een stuk 15%. Nu zag ik ze net bij de tour een stijging van 13% rijden met ongeveer 20 km per uur. En als ik zag hoe erg die al op hun tanden zaten te bijten.... Maar het voelt wel als een overwinning om boven te komen , of je dat nu met 5 of 20 km per uur doet :D

--

Vandaag maar weer eens gezien dat je geen mtb , racefiets of elektrische fiets nodig bent om hard te vallen. Ik bracht mijn jonge paardje naar de wei en die was al wat druk. Ze had ook veel gedaan vandaag en was echt al mega trots op haar. Maar goed een vrouw van mijn leeftijd dacht van ik fiets over de weg en dan er weer voor zodat ik niet langs dat paard moet ( ik had dit totaal niet in de gaten) het stuk waar ze er weer op wou liggen een soort van grote kiezels ( de paarden vinden ze al verschrikkelijk) en haar achterband gleed onder haar weg en er zat een behoorlijke snelheid in. Mijn paard schrok zo erg die had ik bijna in mijn nek , maar ze kalmeerde heel snel. Wel vervelend stond daar met een schrikachtige 3 jarige en iemand huilend van de pijn op de grond. Gelukkig kwamen er nog 2 mannen toevallig voorbij , en dat is al een mazzeltje want het kan ook zo zijn dat je uren geen mens ziet.

Een flinke jaap in het gezicht en enkel. Ze viel met haar hoofd op straat met een bril op dus het zag er niet prettig uit. Gelukkig had een man in zijn auto een EHBO set liggen. Kon ik mijn 3 jarige even wegzetten en ook gaan helpen. Maar op het laatst aangeboden om haar naar huis te brengen , met advies van één van die mannen om toch maar even langs de huisarts te rijden. Dit ook gedaan en toch nog een lichte hersenschudding en een gelijmde wenkbrauw. Alles werd al bont en blauw! Toch fijn dat ik in de buurt was en zo kon helpen. Maar even flink het advies gegeven om echt een week te rusten , het was een flinke klap zo , schrok er zelf ook van. Een hersenschudding onderschatten met name een lichte doe je al echt heel snel. Ik zei al ik heb maanden hoofdpijn gehad dus echt rustig aan doen.

Ik hoop dat alles nog oké met haar is , ze vroeg nog om mijn adres dus ik zal haar binnenkort vast nog wel even spreken het zag er best heftig uit!

Op mijn jonge paard heeft het wel indruk gemaakt , maar toen ik eerst bij haar stopte was ze echt heel braaf aan het wachten maar daarna draafde ze toch wat naast mij en in de wei in volle galop naar de kudde toe. Hoop dat het geen negatieve ervaring wordt met fietsers , maar gelukkig is ze heel stoer en zal ze zich daar wel overheen zetten....

Het was me weer een dagje :')

scooby09

Berichten: 2212
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-21 07:52

Klinkt pittig zo`n val...Je loopt zo een heleboel schade op aan je lichaam als je valt.

Gisteren 10 km gewandeld...Zo alles klaar maken om te fietsen voor joost mag weten hoever.. :=

Time2Tri

Berichten: 6134
Geregistreerd: 07-09-07
Woonplaats: Germany

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-21 09:01

Goedemorgen ,

De tour de France volg ik eerlijk gezegd ook niet zo :o

Afgelopen week niet veel gedaan , ik had 3 rustdagen en de rest
doen waar ik zin in heb .Een herstel weekje zeg maar .
Heb dus niet veel gedaan ..ook eens lekker .
Vandaag ga ik maar een stukkie fietsen , want morgen word onweer
voorspeld .

Afgelopen weekend was ik in Lelystad voor de oefen triathlon .
Wat een geweldige dag was dat zeg , het weer was perfect .
Er waren zo,n 50/ 60 atleten aanwezig .Hier een paar foto,s .


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding

Time2Tri

Berichten: 6134
Geregistreerd: 07-09-07
Woonplaats: Germany

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-21 09:08

Veel plezier in Limburg Scooby *\o/*

@Zebrastreep , heftig zo,n ongeluk mee te maken .
Wel fijn dat je kon helpen . :j

@Gothico ;Waarom zou je niet mee mogen kletsen ?
Je beweegt je voor op een fiets , toch ?

Zo zeg ..via Instagram heb ik een mooi Fusion_sportswear pakket
gewonnen *\o/* .Een recharge hoody , short en een t shirt .
Super blij mee , en hele toffe kwaliteit .


Afbeelding

MuSLi

Berichten: 5258
Geregistreerd: 22-10-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-21 14:41

Zo'n mooi merk: Fusion. Alleen die prijs %) fijn dat je het gewonnen hebt dus. Haha

Time2Tri

Berichten: 6134
Geregistreerd: 07-09-07
Woonplaats: Germany

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-21 17:28

MuSLi schreef:
Zo'n mooi merk: Fusion. Alleen die prijs %) fijn dat je het gewonnen hebt dus. Haha


:j Ja echt wel , was een pakket ter waarde van 266,00 geloof ik <3

Zebrastreep

Berichten: 9789
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-21 18:51

@Time2tri

Wat een mooie en leuke foto's. Ik vraag mij altijd af hoe je je fiets terug vindt als je net het water uitkomt. Vooral bij grote triatlons vraag ik mij dat wel eens af. Nu valt jouw fiets gelukkig wel heel erg op.

En gave set heb je gewonnen zeg!


--
Ik heb wat met fiets ongelukken de laatste dagen :') In het dorp waar ik werk een wielrenner best zwaar aangereden. Op dat stuk hebben fietsers geen voorrang , en aan de plek op de auto te zien is dat er ook gebeurd. Rij daar zelf ook bijna wel eens iemand aan die denkt dat ze met de fiets voorrang hebben. Lees op het nieuws dat hij toch wat verwondingen had. Gelukkig al hulp genoeg bij , en de centrale waar de ambulances staan , zit er 1 minuutje vandaag. Dus ben ook doorgereden.

Daarna thuis nog even een rondje gedaan. Ik ben bezig om het parcours 2 rondjes te kunnen fietsen. Dit doe ik door eerst een heel rondje te doen , en elke keer een singel trackje extra erbij te pakken en zo langzamerhand het uit te gaan breiden. Moet zeggen dat het beter gaat als vorig jaar , en ik mij ook een stuk sterker op de fiets voel dan vorig jaar. Merk dat ik sneller ben , en op een betere manier aan het trainen ben. Het levert ook veel lol op en ik voel me echt heel fit na een rondje.

Time2Tri

Berichten: 6134
Geregistreerd: 07-09-07
Woonplaats: Germany

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-21 19:15

Zebrastreep schreef:
@Time2tri

Wat een mooie en leuke foto's. Ik vraag mij altijd af hoe je je fiets terug vindt als je net het water uitkomt. Vooral bij grote triatlons vraag ik mij dat wel eens af. Nu valt jouw fiets gelukkig wel heel erg op.

En gave set heb je gewonnen zeg!


Thanks !
Het is een kwestie van vooraf je “loop route “ verkennen .
En dan vaste herken punten onthouden .
Bv een dixie , boom , de zoveelste rij etc .

scooby09

Berichten: 2212
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-21 17:34

Gisteren op de mtb op pad geweest de Cauberg route en de Margraten route...totaal goed voor 62 km en ruim 850 hoogte meters....wat heb ik genoten heerlijk.. wel gered door 2 mannen was voor lek...kreeg mijn band er niet af .
Ze deden dat en hebben gelijk alles maar gedaan toppers...

Vandaag gewandeld met gezin....18 km prachtige mooie route.
Nu dus even met de benen op tafel .
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

KleinBoefje

Berichten: 294
Geregistreerd: 23-06-11
Woonplaats: Fryslân

Re: Wielrenners/ mountainbikers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-21 18:10

Wauw super mooie omgeving!

Ik heb vandaag zelf niet op de fiets gezeten. Misschien dat ik zo nog even een rondje doe. Vanmiddag eerst mijn broer even aangemoedigd. Die is nu bezig aan zijn laatste kilometers van de bartje200.

Zebrastreep

Berichten: 9789
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-21 18:19

KleinBoefje schreef:
Wauw super mooie omgeving!

Ik heb vandaag zelf niet op de fiets gezeten. Misschien dat ik zo nog even een rondje doe. Vanmiddag eerst mijn broer even aangemoedigd. Die is nu bezig aan zijn laatste kilometers van de bartje200.


Wat leuk! Ik kwam al heel wat mtb'ers tegen op de weg naar mijn paard ( inclusief een afzetting , waar ik wel een beetje van baalde :') ) Maar wat een afstand is het , ik moet er niet aan denken.

IMAY1990

Berichten: 1889
Geregistreerd: 02-01-14
Woonplaats: Amsterdam

Re: Wielrenners/ mountainbikers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-21 18:57

Wauw Scooby, qat een gave omgeving en prestatie, petje af.

Mijn rit ging hwlaas niet door vanwege mogelijk onweer en aansprakelijkheid. Ik heb wel alle 3 de routes opgeslagen dus ik kan eeventuwwl binnenkoet een keer zelf naar de veluwe gaan. Maar nu eerst focussen op mijn sporttoernooi in Kopenhagen half Augustus. Niks hoogstaands, maar wel inspannend genoeg om de training op te focussen en omdat de sporten hardlopen en voetbal zijn toch misschien die hoogtemeters op de fiets maar even naar achter schuiven...