Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 146 van de 175 [ 4351 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149 ... 175  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Uitstrijkje voor baarmoederhalskanker

 
Profiel   

Vervelend dat het uitgesteld is wegens personeel te kort!

Morgenmiddag staat mijn eerste keer gepland....
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-21 10:12 



 
Profiel   

Susanne: op die leeftijd werden wij niet op hpv getest. Voorheen waren de testen anders. Ik vind het krom je kan zonder een actieve hpv toch kwade cellen hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-21 10:14 



 
Profiel   

Zonnetje81 schreef
Susanne: op die leeftijd werden wij niet op hpv getest. Voorheen waren de testen anders. Ik vind het krom je kan zonder een actieve hpv toch kwade cellen hebben.


Waar werden we dan op getest? Ik heb 2 x een test gehad waar ik een brief thuis kreeg dat er geen afwijkende cellen waren gevonden of zoiets.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-21 11:43 



 
Profiel   

Ik werd net gebeld door huisarts of ik vanmiddag ook kon ipv morgen ivm personeelstekort.

Heb het uitstrijkje dus net gehad. Was best zenuwachtig maar het stelde niks voor. Was zo klaar :j Nu wachten op de uitslag

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-21 16:23 



 
Profiel   

WinSel schreef
Vervelend dat het uitgesteld is wegens personeel te kort!

Morgenmiddag staat mijn eerste keer gepland....



Mwa ansich is het vervelend alleen ik heb nu niet de rare last/pijn die ik toen met actieve verkeerde cellen had.
Toen was ik echt flink moe, kapot etc en dat duurde lang voordat ik weer fit was en minder onder buikpijn

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-21 16:54 



 
Profiel   

Suzanne F. schreef
Zonnetje81 schreef
Susanne: op die leeftijd werden wij niet op hpv getest. Voorheen waren de testen anders. Ik vind het krom je kan zonder een actieve hpv toch kwade cellen hebben.


Waar werden we dan op getest? Ik heb 2 x een test gehad waar ik een brief thuis kreeg dat er geen afwijkende cellen waren gevonden of zoiets.


Zoals ik het heb begrepen:

We werden alleen op afwijkende cellen getest en niet het virus.

Nu testen ze op het aanwezige virus, geen virus aanwezig en door. Maar dan kan je nog afwijkende cellen hebben.

Theoretisch kan je toen wel het virus gehad hebben en er niet uitgevist zijn omdat je cellen oké waren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-21 17:08 



 
Profiel   

Mijn uitslag staat al online, snap er niet veel van. Wacht nog maar even het telefoontje van de gynaecoloog af vanmiddag af, even kijken wat hij te zeggen heeft :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-21 13:53 



 
Profiel   

Oh dat is minder jen, zo'n uitslag waar je eigenlijk geen wijs uit kan. Hopelijk vanmiddag dan meer duidelijkheid!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-21 13:59 



 
Profiel   

Bloedden jullie ook zo na/tijdens het uitstrijkje? Ik stond er versteld van.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-21 19:04 



 
Profiel   

Imker schreef
Bloedden jullie ook zo na/tijdens het uitstrijkje? Ik stond er versteld van.



Niet extreem, soms wel een beetje bruin/roestig

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-21 19:17 



 
Profiel   

Nee nooit erg gehad eigenlijk, hooguit wat spotting

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-21 19:18 



 
Profiel   

Ik bloedde eigenlijk altijd wel heel licht. Maar afgelopen keer helemaal niet. Wel een branderig gevoel de hele dag in m’n muts en onderbuik zeg maar :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-21 20:30 



 
Profiel   

Imker schreef
Bloedden jullie ook zo na/tijdens het uitstrijkje? Ik stond er versteld van.


Klein adertje geraakt waarschijnlijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-21 22:30 



 
Profiel   

Zijn er mensen die een lisexicie hebben ondergaan die ik over persoonlijke dingen wat zou mogen vragen in een privé berichtje?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-21 10:58 



 
Profiel   

Ja hoor dat mag!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-21 11:20 



 
Profiel   

Ja hoor, kom maar door! 2x ondergaan :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-21 11:44 



 
Profiel   

Tuurlijk mag dat. Ook gehad

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-21 12:58 



 
Profiel   

Dat is echt een horror in mijn hoofd. Of valt het mee?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-21 13:10 



 
Profiel   

Ik vond t echt wel meevallen, prikje om te verdoven is niet zo lekker en gewoon de hele ervaring van daar liggen etc... Maar zou ik nog eens moeten zou ik er niet tegenop zien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-21 13:19 



 
Profiel   

Ik ben onder narcose gegaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-21 13:24 



 
Profiel   

Thanx dames, jullie hebben een pb :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-21 14:04 



 
Profiel   

Ik vond het niets voorstellen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-21 19:30 



 
Profiel   

Ik kom ook even topic binnenvallen. Vorig jaar een 3a1, dit jaar een 3a2. Dus verder onderzoek gehad. Hier is een biopt bij afgenomen.
Kreeg toevallig vanavond mailtje binnen dat uitslag binnen was. Dit bleek gelukkig een CIN1 te zijn.

Toch een geruststelling al vraag ik mij wel af waar de 3a2 dan vandaan kwam. Krijg 2 december pas het officiële uitslag gesprek.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-21 20:31 



 
Profiel   

@Valerie; fijn zo’n uitslag!! Prettig ook dat je het nu al weet. Dat is een stuk eerder dan de geplande 2 december!

Vanmiddag de lisexicie ondergaan en het is mij 100% meegevallen. Binnen 10 minuten stond ik weer op de gang. Moest daarna nog even blijven voor observatie.
Het eerste verdovingsprikje voelt even ‘Scherp’ maar daarna heb ik er niets meer van vernomen.
Opgelucht dat het klaar is, nu 2 weken op de uitslag wachten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-21 16:36 



 
Profiel   

Even een vraagje tussendoor. Mij is ontschoten of de HA me belt voor de uitslag of dat ik die via een ander kanaal binnen krijg?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 16:34 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 146 van de 175 [ 4351 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149 ... 175  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen