Borstverkleining 3

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Borstverkleining 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 14:38

Omdat het vorige topic de 100 pagina's bereikt heeft, hier een nieuw topic. Hier kun je terecht met alle vragen, antwoorden en verhalen over borstverkleiningen.

Link naar het vorige topic:
[MW] [Centraal] Voor alle vragen over borstverkleining

En uiteraard is het niet de bedoeling hier offtopic te gaan.

horsiegek

Berichten: 2358
Geregistreerd: 09-10-05
Woonplaats: Ergens tussen de paarden

Re: [Centraal] Borstverkleining 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 11:37

Wat ik me nou ook afvraag: Hoe reageren de mannen op een verkleinde borst (littekens)??

Polivy

Berichten: 11541
Geregistreerd: 10-10-03

Re: [Centraal] Borstverkleining 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 11:51

Ik heb er nog geen eentje gehad die raar reageerde. :) Ben er ook weleens onzeker over, maar echt nog niets negatiefs meegemaakt.

Mondy

Berichten: 11826
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Re: [Centraal] Borstverkleining 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 18:40

Ben weer thuis sinds vrijdag :D
Pijn valt me nog steeds mee, soms een steek. Begint alleen wel al te jeuken :+

horsiegek

Berichten: 2358
Geregistreerd: 09-10-05
Woonplaats: Ergens tussen de paarden

Re: [Centraal] Borstverkleining 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-10 12:07

@ Fenartoe, fijn dat je thuis bent en dat de pijn meevalt.
Welke techniek is er bij jou bvk gebruikt?

MelanieB

Berichten: 25869
Geregistreerd: 06-08-06
Woonplaats: Lathum (GLD)

Re: [Centraal] Borstverkleining 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 01:42

Ik wil heel graag een borstverkleining, kleren zijn vaak te klein vanwege mn borsten.
Heb een volle E.
zodra ik volgend jaar weer thuis kom in Nederland ga ik wel even langs de huisarts om te vragen hoe of wat, want het winkelen maakt het er niet makkelijker op en het doet me alleen maar pijn.

Punt is wel, word 17 in januari, dus weet natuurlijk niet of het word toegestaan maar ik wil ze echt niet langer, wil gewoon een nette C ofzo.

s_casper

Berichten: 488
Geregistreerd: 13-12-08

Re: [Centraal] Borstverkleining 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 17:21

Ik ben in augustus/september op consult geweest in het sfg. Heb zelf een 75G, waar ik veel last van heb.
Er was een wachtlijst van minimaal 6 maanden.
Nu werd ik vanochtend ineens gebeld of ik volgende week maandag al kan, omdat er iemand uitgevallen was. Helaas kan ik niet i.v.m. werk. Heb gelijk gevraagd wanneer ik ongeveer aan de beurt ben en het wordt waarschijnlijk januari/februari.
Wat gaat het ineens snel! Was er eerst heel veel mee bezig, en toen is het een tijd wat weggezakt, dus was ineens erg verbaasd toen ik vanochtend gebeld werd.

Mondy

Berichten: 11826
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Re: [Centraal] Borstverkleining 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 17:54

Super nieuws !!!

horsiegek

Berichten: 2358
Geregistreerd: 09-10-05
Woonplaats: Ergens tussen de paarden

Re: [Centraal] Borstverkleining 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 19:22

Wauw, fijn dat het zo snel gaat!
Ik was vorige week bij de Hunkemoller en ze hadden gelukkig nog iets in mijn maat, dacht ik, ik pas nu ook geen 70F meer, ik heb nu 75 F omdat de cup bij die ander te klein was:|
Echt niet grappig meer:(

s_casper

Berichten: 488
Geregistreerd: 13-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 19:49

horsiegek schreef:
Wauw, fijn dat het zo snel gaat!
Ik was vorige week bij de Hunkemoller en ze hadden gelukkig nog iets in mijn maat, dacht ik, ik pas nu ook geen 70F meer, ik heb nu 75 F omdat de cup bij die ander te klein was:|
Echt niet grappig meer:(


Ik heb idd eigenlijk ook omvang 70, maar ik draag bijna altijd 75G, omdat dat nog iets makkelijker te vinden, dan 70H.
Ik kan nog bijna niet geloven dat ik waarschijnlijk over ongeveer 2 maanden de bvk achter de rug heb. Ik ga ook even de andere topics doorlezen, want ik kom hier echt zo binnenvallen ;)

Mondy

Berichten: 11826
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Re: [Centraal] Borstverkleining 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 19:51

in het topic Grote borsten deel 2 (2 geloof ik) staan ook veel tips !! we zijn daar met een aantal die de bvk hebben gedaan pasgeleden

Ilsemarie

Berichten: 6849
Geregistreerd: 16-12-04
Woonplaats: Haren (gn)

Re: [Centraal] Borstverkleining 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 19:52

Ik heb ook 70F en hunkemoller valt ook gewoon klein! daar pas ik ook niet in 70F over het algemeen. maar ik doe me allang die ellende niet meer aan om daar iets te kopen :P

horsiegek

Berichten: 2358
Geregistreerd: 09-10-05
Woonplaats: Ergens tussen de paarden

Re: [Centraal] Borstverkleining 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 02:07

Waar koop jij dan Ilsemarie?
Ik heb niet zoveel geld te makken (gaat naar t paard:P) en als ik in nood zit ga ik naar de Hunkemoller, en eigenlijk zit ik bij bh's kopen altijd in nood, omdat ik t nooit leuk vindt en alleen ga als t ECHT moet!

Roosch

Berichten: 36647
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re: [Centraal] Borstverkleining 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 00:08

Dan zal ik mijn verhaal hier ook maar neer zetten.
Heb eens wat gelezen over ervaringen met bvk hier op bokt maar ben toen niet heel veel wijzer geworden, dus ik hoop dat mensen wat aan mijn gebazel hebben.

Na veel rugklachten en gepeins 3 maanden geleden besloten een borstverkleining te laten doen.
Met 1,58m hoog is een F-cup niet zo fijn, laten we maar zeggen.

Afgelopen maandag was het zo ver. Was vreselijk nerveus maar achteraf gezien om niks.
Maandagochtend als eerste geholpen, was nog nooit geopereerd.
Had een chirurg die ongelooflijk goed bekend staat hier, dat stelde ook al gerust.
Reed de kamer in en kwam eruit toen er een heel stuk af was.
Amper tot niet misselijk geweest van de narcose, had alleen probleempjes met plassen dus er is een catheter geplaatst.
Maandagochtend om half 8 ben ik opgenomen en dinsdagmiddag om half 1 ben ik ontslagen.
Heb weinig tot geen pijn (gehad) maar dat zal ook gedeeltelijk komen door de pijnstilling.
Ben wel nog erg moe maar dat zal er ook wel bij horen.

Hiermee komt dus mooi een einde aan het eindeloos veel geld uitgeven aan beha's, rugklachten waar ik gek van werd en.. ik kan m'n voeten weer zien. :D

Tot nu toe alleen maar een positieve ervaring voor mij. Volgende week vrijdag gaan de hechtingen eruit.

paulus26

Berichten: 239
Geregistreerd: 05-02-06
Woonplaats: Drenthe - Schoonoord

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 00:28

horsiegek schreef:
Wat ik me nou ook afvraag: Hoe reageren de mannen op een verkleinde borst (littekens)??


Als je er zelf niet over begint valt het bij de meeste mannen niet eens op, dus ook niet over beginnen.

Als er toch vragen over gesteld worden gewoon eerlijk antwoorden.

Dames jullie maken er een te groot probleem van, wat een man er van denkt ....... sinds wanneer denken wij daarover na??


Roosch schreef:
Tot nu toe alleen maar een positieve ervaring voor mij. Volgende week vrijdag gaan de hechtingen eruit.


Succes met je herstel
Laatst bijgewerkt door paulus26 op 09-12-10 00:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Roosch

Berichten: 36647
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re: [Centraal] Borstverkleining 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 00:30

Littekens schijnen ook vreselijk mee te vallen.
Heb ook liever littekens dan die hangtieten die ik had hoor. :)

Bovendien doe je een borstverkleining voor jezelf en niet voor anderen.
Mijn vriendje heeft me juist gestimuleerd om dit te laten doen omdat hij zag wat voor rugproblemen ik had.

Fem

Berichten: 12512
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Re: [Centraal] Borstverkleining 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 14:42

Nou ik ben nogsteeds elke dag blij dat ik ze heb laten verkleinen afgelopen februari!
Als iemand mijn verhaal wil weten.. of mijn ervaring.. Mag altijd.

Helaas heb ik wat problemen gehad met mijn littekens. Roodharigen hebben er blijkbaar wel vaker last van dat ze een lastige, stugge, moeilijk genezende huid hebben, maar het kan mij vrij weinig schelen. Ik ben zoveel blijer met de borsten die ik nu heb, dan de borsten die ik had, die mij zoveel klachten gaven!

Moet nu nog een paar dagen siliconenpleisters dragen en daardoor zijn de littekens zal zoveel mooier geworden, behalve op 2 plaatsen, die blijven dik en rood, maaar misschien trekt dat lter ook nog wel weg!

Li_lee_yang

Berichten: 2420
Geregistreerd: 13-02-06
Woonplaats: rijswijk

Re: [Centraal] Borstverkleining 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 15:35

Hallo allemaal,

Ik heb vanmorgen een gesprek gehad met de huisarts over een borstverkleining. Hij heeft mij doorverwezen naar de chirurg waar ik 13 januari een gesprek mee heb.
Ik vind het heel eng, nog nooit geopereerd en ik ben zo'n paniekmens. Maar ik lees en hoor alleen maar hele positieve verhalen.
Op het moment ben ik eigenlijk heel hard huiswerk aan het maken. Maar ik hoop dat ik hier binnenkort met mijn vragen terecht kan!

Roosch

Berichten: 36647
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re: [Centraal] Borstverkleining 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 15:37

Ik was ook nog nooit geopereerd, maar het is me echt heel erg meegevallen.
Sterker nog, had nog nooit bloedgeprikt tot een paar weken geleden. :+

Ben nog steeds erg positief!

lesilla
Berichten: 26847
Geregistreerd: 11-08-06
Woonplaats: Efteling

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 15:38

Ik heb een bvk gehad en daarna een lift, dus in hetzelfde litteken.
Ziet er nog steeds mooi uit, en moest een man daar problemen van maken is de deur snel gewezen.
Ze mogen het ook weten van mij, alsof het zo een geheim is. Op zo een dingen mag je trots zijn

En zelfs drie keer gesneden in de borstplooi denk ik nu :+

Li_lee_yang

Berichten: 2420
Geregistreerd: 13-02-06
Woonplaats: rijswijk

Re: [Centraal] Borstverkleining 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 16:39

Ghehe nou het ergste vind ik indd als ik een prik moet. Slaat altijd nogal snel op mijn buik haha.
En de narcose lijkt me best spannend.


Ik kwam vanmorgen wel met een glimlach de kamer uit, heb een verschrikkelijke hekel aan de huisarts en zag er tegenop mijn zooitje aan hem te laten zien haha, maar dat hoefde gelukkig niet :D

Tuedelue
Berichten: 459
Geregistreerd: 11-11-07

Re: [Centraal] Borstverkleining 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 16:50

hoihoi

Heb niet alle topics doorgelezen dus kan best zijn dat mijn vraag al eerder gesteld is, sorry als dit het geval is.
Ik word a.s vrijdag geopereerd in Weert. Ben al heeeeeel lang geleden bij de chirurg geweest maar nu waren we ( mijn moeder en ik) afgelopen weekend nog een keer erover aan het praten, en toen zei ze ja wie komt je eig ophalen vrijdag, maar ikdacht dat ik na een operatie een paar dagen daar moest blijven, maar door dit ben ik dus aan het twijfelen geraakt. Dus mijn vraag is nu: Moet je als je vrijdags wordt geopereerd een paar dagen in het zh blijven of mag je 's avonds / dag erna weer naar huis?

Fem

Berichten: 12512
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Re: [Centraal] Borstverkleining 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 19:41

@ watje123: Het ligt echt aan het ziekenhuis of de kliniek. Sommige klinieken laten je dezelfde dag nog naar huis gaan, maar ziekenhuizen laten je meestal 2 nachtjes blijven.
Ik zelf ben geloof ik 2 of 3 nachten gebleven. Weet het niet zeker meer.
Maar de klinieken die je naar huis laten gaan, die laten je dus met je drains nog in je lijf naar huis gaan, dan vind ik een slechte zaak.

Ziekenhuizen laten je blijven hoor. Eigenlijk altijd wel minstens 1 nacht.

lesilla
Berichten: 26847
Geregistreerd: 11-08-06
Woonplaats: Efteling

Re: [Centraal] Borstverkleining 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 19:44

Bij ons is het inderdaad één nacht, en als het heel oppervlakig is dan is het zonder drain en de dag zelf

Fem

Berichten: 12512
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Re: [Centraal] Borstverkleining 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 19:48

@ Lesilla: Maar een borstverkleining is vrijwel nooit oppervlakkig ;) , dat zijn behoorlijke wonden, dat vind ik echt een slechte zaak als mensen naar huis worden gestuurd met de drains nog in hun lijf.
Maar dat is natuurlijk een hele andere discussie.. (En dat suggereerde jij ook helemaal niet, maar ik haakte in op het oppervlakkige gedeelte.. hehe.. )

Ik zou er ook gewoon op staan dat ik mocht blijven. Bij mijn ziekenhuis was het zelfs zo, als je je nog niet goed voelt, kun je nog een nachtje langer blijven hoor! Maar dat wilde ik niet, ben 2 nachten gebleven (even terug gezocht).