Borstverkleining 3

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Time2Tri

Berichten: 6129
Geregistreerd: 07-09-07
Woonplaats: Germany

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 22:59

Spannend , alvast heel veel succes .
Waar en door wie word je geopereerd ?
Er kan natuurlijk bij iedere OP iets mis gaan . Maar als je plastisch chirurg kundig is , een goede naam heeft en ook nog esthetisch chirurg is . Is de kans op problemen heel erg klein .

Marjolein29

Berichten: 377
Geregistreerd: 20-08-09

Re: Borstverkleining 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 10:12

Ik word bij de Bergman Kliniek in Bilthoven geopereerd, naam van de arts moet ik even opzoeken maar heb wel een goed gesprek gehad met hem.

Time2Tri

Berichten: 6129
Geregistreerd: 07-09-07
Woonplaats: Germany

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 10:24

Ik ben toen ook bij Bergman clinics in Bilthoven geopereerd .
Dan gaat dat goed komen ..mag je lekker 1 nachtje op de "Refter " slapen . :D

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 14:24

Hoe is het hier allemaal met iedereen?

Pfoeh, wat ben ik aan het uitkijken naar de BVK zeg!
Mag ook echt wel gaan gebeuren, maarja.... Nog eventjes 10 KG afvallen, ben al 15 afgevallen.
Eigenlijk wil ik al stiekem.... :oo

Hoop sowieso op dit jaar nog eigenlijk!!
Zit al over m'n eigen risico heen! :+

Jacquelinee_

Berichten: 1508
Geregistreerd: 10-08-08
Woonplaats: Brabant

Re: Borstverkleining 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 15:37

Goed bezig stamper!! Je bent al over de helft!

Bij mij hebben ze weer de aanvraag gestart bij m'n zorgverzekering of ze het gaan vergoeden, nog even spannend dus! Maar zodra goedkeuring binnen is kan ik binnen 4 tot 6 weken geopereerd worden :)

Marjolein29

Berichten: 377
Geregistreerd: 20-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 21:22

Ik ben inmiddels 17 dagen na mn operatie en ben er blij mee maar het hakt er wel in! Gelukkig mag ik inmiddels wel weer van alles. *\o/*

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-16 19:35

Moet nog 10 a 15 kilo af.
Maar ik wil zoooo graag!

Time2Tri

Berichten: 6129
Geregistreerd: 07-09-07
Woonplaats: Germany

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-16 19:42

Stamper schreef:
Moet nog 10 a 15 kilo af.
Maar ik wil zoooo graag!


Dat is toch een mooie motivatie om af te vallen .
Gaat je vast en zeker lukken .
Denk eraan dat die 10/15 kg er ook niet binnen 1 week aanzaten .
Geleidelijk aan afvallen is het beste , en het liefst door je eetpatroon aan te passen.

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Re: Borstverkleining 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-16 19:48

Doe ik ook.

Maar het is dab alleen jammer dat het niet super snel eraf gaat. Nu is dat ook niet de bedoeling uiteraard. Maar het lijkt dab zo lang te duren, haha ! :P

Time2Tri

Berichten: 6129
Geregistreerd: 07-09-07
Woonplaats: Germany

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-16 20:11

Tja ..dat wil wel iedereen ...maar dat is niet realistisch .
Diegene die dat willen en d.m.v. een crash dieet doen hebben de kg er
later zo weer aan .En dat wil je niet ..want dan groeien je borsten helaas ook weer .
Ben zelf 37 kg afgevallen door mijn eetpatroon aan te passen , bewust keuzes te maken ...en daardoor ben ik 3 jaar later nog steeds stabiel op gewicht .

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-16 18:34

Hoe gaat het hier met degene die afgelopen maanden geopereerd zijn?

Jacquelinee_

Berichten: 1508
Geregistreerd: 10-08-08
Woonplaats: Brabant

Re: Borstverkleining 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 21:12

Ik ben vandaag voor de 2e keer in 2 jaar tijd geopereerd. En ik moet zeggen, vergeleken met de eerste keer valt 't nu 100% mee.
Ik was meteen als eerste geopereerd. Smiddags ben ik al weer naar de wc gelopen en ook recht gezeten. Ook een warme maaltijd gegeten, die er uiteindelijk helaas wel weer uit kwam. Maar 't ging zo goed dat ik naar huis mocht! De drains zitten er wel nog in, en een van die twee mag ook nog een paar dagen blijven zitten aangezien ik wel flink vocht verlies.
Maar het is echt heerlijk om thuis op de bank te liggen met een super lief vriendje die mij super verzorgt! :)

Time2Tri

Berichten: 6129
Geregistreerd: 07-09-07
Woonplaats: Germany

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 21:57

Hoi Jaquelinee , succes met je herstel .
Waarom ben je nu weer geopereerd ?

Jacquelinee_

Berichten: 1508
Geregistreerd: 10-08-08
Woonplaats: Brabant

Re: Borstverkleining 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 22:35

Dankjewel! Ik ben weer geopereerd omdat mijn borsten weer gegroeid waren en ik weer extreem veel rugpijn had.

Time2Tri

Berichten: 6129
Geregistreerd: 07-09-07
Woonplaats: Germany

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 22:45

Apart ... qua lichaamsgewicht ben je niet zwaarder geworden ?

Hier is qua mast alles nog hetzelfde als na de operatie in 2014 .

Jacquelinee_

Berichten: 1508
Geregistreerd: 10-08-08
Woonplaats: Brabant

Re: Borstverkleining 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 11:38

Nee misschien een paar kilo aangekomen. Maar niet zoveel dat er weer 3 cupmaten bij gekomen zouden kunnen zijn daardoor.
Hier is vandaag de eerste drain eruit gegaan en het verband is er ook vanaf. Ik ben er echt heel blij mee! :)

Mondy

Berichten: 11826
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Re: Borstverkleining 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 12:07

Is opzich ook niet heel raar. Schijnt dat je cupmaat tot je 25/26 nog door kan groeien als ik het goed onthouden heb :j

Hier ook nog steeds erg blij met mn keuze. Hebben jullie een par jaar later ook nog wel eens last van de littekens ? Een pijnscheut er doorheen zeg maar ?

Monster_tos

Berichten: 3823
Geregistreerd: 20-04-09
Woonplaats: Heerenveen

Re: Borstverkleining 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 12:12

Ik ben nu 1,5 jaar geleden geoppereerd, goddank zijn ze nog niet weer gegroeid (herstel periode was een hel, half jaar open wonden gehad en vreselijke pijn)

Ik heb nog wel regelmatig pijnscheuten inderdaad.

Fem

Berichten: 12512
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 12:27

Mondy schreef:
Is opzich ook niet heel raar. Schijnt dat je cupmaat tot je 25/26 nog door kan groeien als ik het goed onthouden heb :j

Hier ook nog steeds erg blij met mn keuze. Hebben jullie een par jaar later ook nog wel eens last van de littekens ? Een pijnscheut er doorheen zeg maar ?



Ja, het wordt wel minder en minder pijnlijk is mijn ervaring...
Maar ik heb nog wel af en toe last..
vooral ook nog wel af en toe jeuk..

Overigens ben ik na mijn operatie van 85C naar 85E gegaan..
En nu is het een 85D...
Het lijkt absoluut groter, maar ze hebben wel een mooie vorm en ze zijn niet te zwaar..

Ben nog altijd blij met mijn keuze..

Time2Tri

Berichten: 6129
Geregistreerd: 07-09-07
Woonplaats: Germany

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 13:17

Jacquelinee_ schreef:
Nee misschien een paar kilo aangekomen. Maar niet zoveel dat er weer 3 cupmaten bij gekomen zouden kunnen zijn daardoor.
Hier is vandaag de eerste drain eruit gegaan en het verband is er ook vanaf. Ik ben er echt heel blij mee! :)


Dat is wel veel 3 cupmaten in zo,n korte tijd .
Fijn dat je iig met het resultaat al tevreden bent .

Ik ben maart 2014 geopereerd , ben van 85/F naar 85/C gegaan en dat is nu nog steeds zo .
Mijn herstel verliep heel goed , en ook nu drie jaar later geen problemen .

Jacquelinee_

Berichten: 1508
Geregistreerd: 10-08-08
Woonplaats: Brabant

Re: Borstverkleining 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 15:22

Het is inderdaad een risico onder de 26 dat de borsten weer terug groeien. Maar als ik nu al weer merk hoeveel minder rugpijn ik heb, ben ik weer heel blij met mijn keus!
Vandaag is ook m'n 2e drain eruit gegaan. Ook al weer een half dagje gewerkt vanuit thuis, gaat echt goed!

Pijnscheuten en jeuk had ik ook regelmatig. Jeuk had ik vooral zodra het weer ging veranderen.

Bambolina

Berichten: 2092
Geregistreerd: 16-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-17 16:25

Hallo dames :)
Na jaren vechten met mijn cup J (nee, geen typfout) ga ik nu ook de sprong wagen. Heb al veel research gedaan, en heb afgelopen zomer zuster gespeeld voor een vriendin die het heeft laten doen dus heb het proces al van dichtbij kunnen bestuderen ;D.
Het enige waar ik een beetje mee zit is dat als ik voor en na foto's zie op het internet, het resultaat vaak een beetje slap en vormloos oogt, en ehh, niet om het éen of ander, maar als het effe kan wil ik wel 'gewoon' volle, stevige borsten.
In m'n directe omgeving is dokter van Tetering aangeraden en daar ga ik volgende maand op consult. Ik vroeg me af of er misschien meiden zijn hier die ervaring met hem hebben of die misschien nog een andere dokter aan kunnen raden (liefst omgeving Rotterdam)?

Amaryllis

Berichten: 10101
Geregistreerd: 11-07-04

Re: Borstverkleining 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-17 16:45

Het resultaat op die foto's is niet te vergelijken met de uiteindelijke vorm na ongeveer een jaar. Vergis je niet, het is een behoorlijk ingreep (en beste die mij kon overkomen!) en het eindresultaat heeft flink wat tijd nodig om uiteindelijk vorm te krijgen.

Wellicht dat de PC daar mee over kan zeggen, maar als je stabiel op een gezond gewicht bent en blijft zal het effect vaak het mooiste zijn en blijven. Ik zal nooit zeggen dat ik mijn eindresultaat helemaal wauw vindt, maar als ik na ga waar ik vandaan kwam en welke klachten ik had ben ik echt meer dan 100% tevreden!

Dapper dat je in ieder geval de stap gaat wagen! Veel succes :j

Time2Tri

Berichten: 6129
Geregistreerd: 07-09-07
Woonplaats: Germany

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-17 18:31

Ervaring met die chirurg heb ik niet .
Ik ben in 2014 door Dkt Maas geopereerd.
Maar die zit nu in Zwitserland in een privé kliniek .
Ik ben het mee Amaryllis eens , het heeft tijd nodig voordat het eind resultaat zichtbaar is .
Bij mij waren nog lang de littekens strak en dat bepaald de vorm van je borst .
Het duurde zeker 3/4 jaar voordat de huid van de littekens mee rekte .

Als je een goede chirurg hebt die ook naar het esthetische kijkt , krijg je borsten due bij je passen ... Maar de maat / vorm / geheel naar wens gaat natuurlijk niet altijd . Dat is ook afhankelijk van het weefsel / voorsituatie waar ze mee moeten werken .

Maar het zal een opluchting zijn als je straks wat cups kleiner bent .
Na drie jaar ben ik er nog steeds heel erg blij mee , heb er absoluut geen spijt van .

Marjolein29

Berichten: 377
Geregistreerd: 20-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-17 23:08

Bambolina schreef:
Hallo dames :)
Na jaren vechten met mijn cup J (nee, geen typfout) ga ik nu ook de sprong wagen. Heb al veel research gedaan, en heb afgelopen zomer zuster gespeeld voor een vriendin die het heeft laten doen dus heb het proces al van dichtbij kunnen bestuderen ;D.
Het enige waar ik een beetje mee zit is dat als ik voor en na foto's zie op het internet, het resultaat vaak een beetje slap en vormloos oogt, en ehh, niet om het éen of ander, maar als het effe kan wil ik wel 'gewoon' volle, stevige borsten.
In m'n directe omgeving is dokter van Tetering aangeraden en daar ga ik volgende maand op consult. Ik vroeg me af of er misschien meiden zijn hier die ervaring met hem hebben of die misschien nog een andere dokter aan kunnen raden (liefst omgeving Rotterdam)?



Ik heb 6 maanden geleden een bvk gehad en ben heel tevreden, ze hadden iets kleiner gemogen maar ze zitten nu weer waar ze horen en kijken weer vooruit en dat is al een hele vooruitgang. De chirurg die je noemt ken ik niet maar ik zit bij een facebook groep waar heel wat namen en ervaringen voorbij komen. Je kunt het altijd daar eens vragen.