[Centraal] Piercings

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dreamy

Berichten: 24068
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 23:27

Lous schreef:
Ik ben toentertijd door mijn piercer juist gewaarschuwd het niet weg te poetsen omdat het dan erger wordt, en heb het ook van anderen gehoord.
Maar ja er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen zoals met alles :)


Ja, het gaat ook wel vanzelf weg uiteindelijk. Had er niet heel erg veel last van ofzo :Y) Vriendlief daarintegen wel :j deed er niks aan en ging inderdaad net zo goed weg :j

Myryana

Berichten: 2139
Geregistreerd: 28-03-05
Woonplaats: Düsseldorf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 09:40

*\o/* Heb deze besteld voor mijn septum, in 5mm (en met rode steentjes) *\o/*
Afbeelding

_Friemel
Berichten: 3691
Geregistreerd: 05-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 17:52

doet me een beetje hieraan denken }:0

:)) wel lekker bling :D

Blacky

Berichten: 4147
Geregistreerd: 25-10-09

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 18:35

Morgen mijn lip piercing, brrr zenuwachtig! & bang voor de pijn .. :=

joyce2

Berichten: 11136
Geregistreerd: 14-05-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 22:39

Woehoeee, mijn nieuwe plugs en spirals van AOP zijn binnen, nu alleen nog wachten op de bestelling van Crazy Factory! Zal binnenkort wel ff wat foto's plaatsen.

En het onvermijdelijke is gebeurt... De stretch van mn vriend is gaan ontsteken, dat had ik ook al echt van verre aan zien komen met die rare manier van stretchen en die te kleine tunnel... Gelukkig hadden we al een langere titanium tunnel besteld bij AOP, dus die hebben we gelijk ontsmet en in zijn oor gedaan. Vanaf vanavond dus ook aan de gang met een zoutoplossing!

Twaalf
Berichten: 6666
Geregistreerd: 25-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-12 08:09

Jeetje wat een verhaal Joyce :\
Geen wonder dat het is gaan ontsteken, hopelijk houdt je vriend er geen blow out aan over en geneest het voorspoedig! Snap niet dat piercers zulke acties uithalen en adviezen geven.. :n
Wat voor plugs en spirals had je besteld?

Mijn tragus was eindelijk rustig, grote vochtbult weg...
Zit er sinds dit weekend weer een inieminie vochtbultje op, damn it :+

joyce2

Berichten: 11136
Geregistreerd: 14-05-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-12 11:58

Pff, rottig zeg! Ik ben echt blij dat mijn tragus vrij snel en zonder problemen genezen is! Hopelijk trekt het bultje snel weer weg.

Wat mn vriend betreft: Ik hoop ook dat het vanaf nu alleen maar beter wordt, ik kon echt duidelijk aan zijn oor zien waar het gescheurd is tijdens het stretchen. Ik werd er gewoon helemaal kwaad van toen ik gister bezig was met schoonmaken en wisselen van piercing!! Ergens ga je er ook gewoon vanuit dat ze weten wat ze doen in zo'n shop. Ze zijn bekend hier in de omgeving, ik heb me er vroeger dus ook laten piercen en ze hebben netjes alle "keurmerken". Maarja, dat zegt dus niets... Het piercen bij mijn vriend was een paar weken terug wel goed gegaan, alleen vond ik het toen al raar dat ze zeiden dat hij gewoon sterilon kon gebruiken voor het schoonmaken. Ik had toen ook gezegd dat ik het apart vond dat het geadviseerd werd, maar als antwoord kreeg ik dat het gewoon kon, omdat het een piercing in zijn oorlel was (uiteraard hebben we dat advies niet opgevolgd). Mn vriend heeft nog zitten twijfelen of hij zelf zou stretchen, maar besloot uiteindelijk dat hij het gewoon 1x bij de piercer wou laten doen en dat hij daarna zelf verder zou gaan. Hadden we dat nou maar nooit gedaan... Maar goed, hopelijk gaat zijn oor er snel weer beter uitzien nu het weer lucht krijgt en goed schoongemaakt kan worden.

Deze piercings heb ik besteld bij AOP, allemaal 4mm, want dat zal voorlopig even de maat zijn waar ik op blijf zitten. Ben namelijk bang dat de ruimte tussen mijn andere piercings te klein gaat worden als ik naar 6 mm ga stretchen en ik wil het graag een beetje in verhouding hebben. Maar ik zeg nooit nooit ;) Eerst maar eens kijken hoe 4mm bevalt, dan kan ik over een paar maanden altijd nog besluiten om toch verder te stretchen.

Spirals om de boel op te rekken, ik had deze ook al in 3mm maar dan in knalroze
Afbeelding

Glazen groene plugjes, veel mooier dan verwacht!
Afbeelding

En een paar van hout, ook erg mooi in het echt, al ben ik bang dat het wel vrij kwetsbaar is
Afbeelding

Deze plugjes had ik vorige keer al besteld, samen met een 4mm expander, omdat ik dacht dat het stretchen vrij makkelijk zou gaan. Maar ik krijg het met mijn oren gewoon niet voor elkaar om in 1x van 3mm naar 4mm te stretchen, vandaar dus de spirals ;)
Afbeelding

Bij Crazy Factory ben ik mezelf ook te buiten gegaan, maar dat is de schuld van mijn vriend, want die zei steeds "ooh, die moet je ook bestellen, die zien er ook gaaf uit!". Maar aan het einde van de bestelling was hij dan ook zo lief om het af te rekenen, af en toe is dat best leuk :D

Glazen "Thai spirals"
Afbeelding

Groen gevlekte spirals
Afbeelding

Simpele houten plugjes
Afbeelding

Glazen plugjes
Afbeelding

Grote oorbellen
Afbeelding

En ik had nog wat korte labret staafjes besteld, die gebruik ik voor de piercings in mn oren, want de staafjes die ik nu in heb vind ik wat te lang. Nog wat reserve O-ringen besteld en een reserve neuspiercing (gewoon een simpel dingetje van 1 euro nogiets), voor het geval ik ooit de gene kwijt raak die ik er nu standaard in heb zitten.

@Myryana: Wat cool! Misschien een hele domme vraag, maar zit dat "buisje" dan door je neus heen en klik je de ring met steentjes er dan weer aan vast ofzo?

Corelli

Berichten: 9996
Geregistreerd: 23-07-06
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-12 12:03

Wat balen van je tragus, urselin :(:)

Mijn tragus gaat super goed sinds...ik hem niet meer dagelijks schoonmaak :+ heb sinds het zetten 2x per dag schoongemaakt met unicura of zeezout, maar echt helemaal mooi droog en dicht is hij nooit geweest
Zo'n 3 weken geleden ben ik gestopt met verzorgen en inmiddels is het gaatje genezen volgens mij :j kan de piercing makkelijk bewegen, heb geen pijn en mijn oor ziet er uit als ieder ander oor
Maak hem nu alleen nog schoon als ik bij de paarden ben geweest

Joyce2: toffe piercings allemaal! Succes voor je vriend, naar verhaal :\

Myryana

Berichten: 2139
Geregistreerd: 28-03-05
Woonplaats: Düsseldorf

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-12 12:58

Joyce2: Het is een klikmechanisme idd, waar dat dikkere gedeelte zit in mijn neus en klikt dan dicht net zoals een deur die je open en dicht doet. Het gaat namelijk maar aan een kant open.

Ghostattack

Berichten: 11247
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-12 19:49

Ik heb nu al een week of 2/3 mijn tunnel van 4mm erin zitten. (Aan de voorkant een flare).. Ik kwam er gister achter dat mn oor nu zo 'uitgelubberd' is, dat ik gewoon de tunnel erdoorheen kan halen en met de flare eerst weer terug erin :')
Ik zat daar echt: :wow:
Dus misschien krijg ik mn plug er nu wel in! Ik hoop het echt :D

Twaalf
Berichten: 6666
Geregistreerd: 25-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 20:19

joyce2 schreef:
Ergens ga je er ook gewoon vanuit dat ze weten wat ze doen in zo'n shop. Ze zijn bekend hier in de omgeving, ik heb me er vroeger dus ook laten piercen en ze hebben netjes alle "keurmerken". Maarja, dat zegt dus niets...

Dan verwacht je inderdaad dat ze weten wat ze doen :j
Zonde is dat, je kunt vaak beter zelf verantwoord stretchen dan het laten doen bij een shop.

Tragus gaat wel oké, vochtbultje blijft inieminie!
Ik had paar weken terug wat vreemds, anderhalf jaar geleden gaatjes dicht laten groeien (bleven ontsteken).
Was het ineens wat harder, kwam een hard stukje uit wat op talg leek en toen was mijn gaatje weer open :+
Dus oorbel er doorheen, no problemo..
Niet meer ontstoken, gevoelig, merk niet eens dat er weer een oorbel is zit :))

joyce2

Berichten: 11136
Geregistreerd: 14-05-01
Woonplaats: Amersfoort

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 22:10

Huh wat vreemd! Maar wel relaxed dat alles nu weer oke is, wat een mazzel zeg :D

kYliieJ
Berichten: 1581
Geregistreerd: 25-12-07

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 22:06

Nog iemand iets bestellen van crazy factory? Ik wil een paar bolletjes bestellen. Kunnen we verzendkosten delen.

Sassii

Berichten: 1614
Geregistreerd: 04-12-09
Woonplaats: Winschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 11:36

Daar ben ik weer mensen!

Ik heb niet gezwommen met mijn navelpiercing. Puur omdat het niet zo goed ging met mijn piercing deze ponykampweek, en nu ook niet. Hij is echt super rood en er komt veel pus uit. ;(

joyce2

Berichten: 11136
Geregistreerd: 14-05-01
Woonplaats: Amersfoort

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 12:57

@Sassii: Welcome back en nu gelijk... spoelen maarrrr! Even lekker aan de gang met een zoutoplossing, dan gaat het vast snel beter.

@kYliieJ: De verzendkosten zijn daar al heel laag (€4,90 en boven de €20,- is het gratis), als je het gaat splitten en dan vervolgens weer naar de volgende persoon toe moet sturen, ben je praktisch net zo duur uit... (bubbeltjes enveloppe kost maar zo een euro en afhankelijk van het gewicht ook nog 1 a 2 postzegels) En de persoon die via jou de bestelling doet, moet dan ook weer wachten tot jij het naar hem/haar hebt opgestuurd. Mij lijkt het geen ideale situatie om voor nog geen 2 euro te besparen!

Blacky

Berichten: 4147
Geregistreerd: 25-10-09

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 14:23

Hoi ik had een vraagje en alvast sorry voor de eventuele spelfouten ik zit namelijk op mijn mobiel haha. :)

Ik heb sinds 4 dagen een lippiercing links onder alleen aan de binnenkant is de huid weg waar de piercing vast zit. Tja .. heel moeilijk uit te leggen maar onder het de achter kan van mijn piercing dus is mijn huid weg hoort dit zo? Sorry als het onduidelijk is ik zou er nog wel een foto van maken ..

ROCHELLEx

Berichten: 997
Geregistreerd: 18-08-07
Woonplaats: IJmuiden

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 15:37

Nou meiden, helaas.. Na mijn laatste positieve bericht over dat mijn MD wel goed zou komen, ga ik straks om 4 uur met mn beste vriend richting de shop om hem eruit te laten halen.

Ik baal er echt gigantisch van.. Ik ben zooooooo trots op mn MD, was/ben er zo blij mee, kan er echt wel om janken..

Het bultje wat eronder zit wordt alleen maar groter en mn steentje gaat zelfs een beetje scheef staan nu.

Wish me luck, na 4e zal ik nog wel even wat laten weten

missfitness
Berichten: 1008
Geregistreerd: 12-08-05
Woonplaats: Ja

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 17:17

O jee wat sneu Rochelle!! Daar mag je zeker wel even van balen!!
Sterkte!!

Nyaleti

Berichten: 6266
Geregistreerd: 05-04-10

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 22:09

MD ?

Corelli

Berichten: 9996
Geregistreerd: 23-07-06
Woonplaats: Deventer

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 22:31

Microdermal

xChantal94

Berichten: 4451
Geregistreerd: 16-03-08
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-12 07:26

Gister avond was mijn balletje van mijn helix er af, dus wilde hem er op draaien. Zat vast dus pak wc papier om hem strak aan te draaien en hij draait gewoon 'door' . Hij glipte uit m'n handen en viel in de wasbak... weg :+.
Had gelukkig een reserve balletje, deze zat 'vast'. (Achteraf niet). Trok m'n hand dus weg en even later viel hij er spontaan af, iemand zei dat het schroefdraad niet goed meer was.
Niet dat het nog veel uit maakt want ben nu alles kwijt :+ .

Heb er toen een ringetje door gedaan, met zon balletje als tussen stukje. Die kreeg ik niet meer dicht (tips?) en heb hem nu vast geplakt met tape zodat hij blijft zitten en het iig niet dicht groeit _O- .

Ik ben een beetje klaar met die balletjes (weinig vertrouwen meer :') ) en wil graag een piercing er in met een plat achterkantje, voorkant mag wel een balletje zijn (die blijft tot nu toe altijd netjes zitten). Weten jullie toevallig of die er ook zijn voor helix? (Het liefst van titanium)
En weten jullie de breedte en de lengte voor een helix piercing? Dan ga ik meteen een nieuwe bestellen..

Sassii

Berichten: 1614
Geregistreerd: 04-12-09
Woonplaats: Winschoten

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-12 09:56

Ja natuurlijk bestaan die :D Die heb ik ook. Die verkopen ze vooral bij de piercingshop. Volgens mij is de juiste maat 1.2 mm of 1.6 mm. Een van die 2.

Corelli

Berichten: 9996
Geregistreerd: 23-07-06
Woonplaats: Deventer

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-12 09:59

Zo'n sieraadje heet een labret, heb ik ook in mijn tragus. Zijn in verschillende lengtes en diktes ook bij crazy factory te bestellen :)

Sassii

Berichten: 1614
Geregistreerd: 04-12-09
Woonplaats: Winschoten

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-12 10:00

Oja? Heet dat serieus labret? Ik dacht dat een labret zo'n piercing onder je lip was joh hahahaha

xChantal94

Berichten: 4451
Geregistreerd: 16-03-08
Woonplaats: Brabant

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-12 11:22

Ja die bedoel ik inderdaad! Maar wist niet zeker of die ook te gebruiken is bij een helix piercing :).

Nou, ga er meteen eentje bestellen haha, het ringetje zit nu vast met een stukje tape dus niet erg charmant :D ..