[Centraal] Piercings

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
joyce2

Berichten: 11136
Geregistreerd: 14-05-01
Woonplaats: Amersfoort

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-12 11:54

Ja klopt, ik gebruik ook de staafjes van een labret voor de piercings in mijn oren. Vind ik veel mooier, een plat achterkantje! En voor in je tragus is het ook nog eens veel handiger ;) Maar bij je helix kan het dus ook prima, heb ik ook.

Ze bestaan zowel in 1,2 als in 1,6 dus dat is gewoon afhankelijk van de grootte die je er nu in hebt zitten.

kYliieJ
Berichten: 1581
Geregistreerd: 25-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-12 12:17


Suzanne556

Berichten: 353
Geregistreerd: 21-02-10
Woonplaats: Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-12 12:54

Als ik die balletjes van m'n helix eruit haal of ga verwisselen of wat dan ook, dan leg ik altijd een handoek in de wasbak, zodat ze er niet in vallen.
Ik had van de week een paar besteld via crazy-factory, heb ik met m'n domme kop verkeerde maten besteld.. Dus nou heb ik er 2 die niet goed zijn -O-

kYliieJ
Berichten: 1581
Geregistreerd: 25-12-07

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-12 13:07

wat heb je er 2 van die niet goed zijn?

Suzanne556

Berichten: 353
Geregistreerd: 21-02-10
Woonplaats: Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-12 13:44


kYliieJ
Berichten: 1581
Geregistreerd: 25-12-07

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-12 14:28

Ik heb 1.6 bolletjes nodig. Die van jou kan ik helaas niks mee ( bolletje voor navelpiercing en voor tongpiercing nodig )

xChantal94

Berichten: 4451
Geregistreerd: 16-03-08
Woonplaats: Brabant

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-12 18:59

Hmm bij die Labret moet ik een lengte kiezen, internet zegt gemiddeld zo'n 7 mm in lengte (1.2 breedte). Zal dat kloppen?

Ik kwam dit overigens tegen bij accesoires, maar kom er niet echt uit of je zoiets op een staafje zou kunnen draaien? Wat is het precies? :o
http://www.crazy-factory.com/images/pro ... /SC9_L.JPG

Ik heb overigens een helix die erg vaak ontstoken is geweest maar momenteel valt het heel erg mee! Nu dan een beetje door het gepruts.. Mijn oorbellen zijn wel regelmatig ontstoken, heb hier geen last van. Merk het alleen doordat er dan wat prut uit komt.
Ik zit er over te denken om nog een tragus piercing te laten zetten of evt. 2e gaatjes te laten schieten. Zouden jullie dit afraden of niet? (Ivm het ontsteken van de andere). Onsmam zegt dat ik het beter niet kan doen dan, maar die heeft het sowieso niet op piercings :+ .

Nyaleti

Berichten: 6310
Geregistreerd: 05-04-10

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-12 22:06

ben woensdag van 2,5 naar 3 gegaan. kon hem er meteen helemaal doorheen halen zonder pijn! draait netjes enzo. over 3 weken maar 4mm in doen :D

fotac
Berichten: 1514
Geregistreerd: 19-12-10

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-12 22:33

Ik wil een tragus piercing laten zetten in de buurt van Arnhem en Nijmegen alleen ik weet echt niet waar..
Ik had mijn navel piercing in Nijmegen laten zetten alleen dat was een hele slechte piercer en hij zij ook dat ik met alcohol mocht verschonen waardoor hij echt lang is gaan ontsteken dus daar wil ik niet meer..
Weet iemand hier een goede bij mij in de buurt?

Suzanne556

Berichten: 353
Geregistreerd: 21-02-10
Woonplaats: Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-12 22:56

xChantal94 schreef:
Ik kwam dit overigens tegen bij accesoires, maar kom er niet echt uit of je zoiets op een staafje zou kunnen draaien? Wat is het precies? :o
http://www.crazy-factory.com/images/pro ... /SC9_L.JPG

Ik had die dus besteld, haha. Volgens mij kan die wel op een helix of tragus of weet ik veel wat voor piercing van 1,6 mm. Juist alleen 1,6mm.

joyce2

Berichten: 11136
Geregistreerd: 14-05-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-12 23:07

xChantal94 schreef:
Ik heb overigens een helix die erg vaak ontstoken is geweest maar momenteel valt het heel erg mee! Nu dan een beetje door het gepruts.. Mijn oorbellen zijn wel regelmatig ontstoken, heb hier geen last van. Merk het alleen doordat er dan wat prut uit komt.
Ik zit er over te denken om nog een tragus piercing te laten zetten of evt. 2e gaatjes te laten schieten. Zouden jullie dit afraden of niet? (Ivm het ontsteken van de andere). Onsmam zegt dat ik het beter niet kan doen dan, maar die heeft het sowieso niet op piercings :+ .


Het is beter om te wachten tot alles rustig en totaal genezen is, voordat je een nieuwe piercing laat zetten. Ik zou het persoonlijk nog even uitstellen.

TurtleLove4

Berichten: 619
Geregistreerd: 07-06-10
Woonplaats: België

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 22:23

Jeej heb mijn navelpiercing! Piercer raadde aan om 2 keer per dag te ontsmetten en oogzalf op te smeren, maar ik blijf toch bij mijn vertrouwde zeezoutbadjes :)

Tutti_Frutti

Berichten: 4024
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Den Haag

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 23:11

Ik zie weer leuke dingen voorbij komen hier!
Mijn gaatjes zijn nu tot 5mm gestretcht, en voorlopig laat ik ze zo.
Nu wil ik graag nog een 2e gaatje erbij zodat ik afentoe nog oorbellen kan dragen.
Raden jullie aan om dit bij een shop te laten doen of kan ik hem gewoon later schieten bij een juwelier?

_Friemel
Berichten: 3691
Geregistreerd: 05-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 23:36

Suzanne556 schreef:
xChantal94 schreef:
Ik kwam dit overigens tegen bij accesoires, maar kom er niet echt uit of je zoiets op een staafje zou kunnen draaien? Wat is het precies? :o
http://www.crazy-factory.com/images/pro ... /SC9_L.JPG

Ik had die dus besteld, haha. Volgens mij kan die wel op een helix of tragus of weet ik veel wat voor piercing van 1,6 mm. Juist alleen 1,6mm.


Ik heb 1,6 mm in mijn tragus zitten, heb hem toen gestretcht, vriendlief had namelijk een duur sierraad gekocht in 1.6 mm dus heb toen mijn tragus gestretcht, ik heb die bloem hierboven ook voor mijn tragus, bij belangstelling kan ik een in foto maken :)

missfitness
Berichten: 1008
Geregistreerd: 12-08-05
Woonplaats: Ja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 13:32

Ik ben gisteren even bij een piercer geweest om te vragen of een navelpiercing bij mij mogelijk is. Hij vond mijn buik wel erg gespierd en weinig vel. Het is dan moeilijk om de piercing er door te krijgen, het zal ook pijnlijk zijn omdat hij echt vel moet zoeken, maar niets is onmogelijk. Ik moet er wel goed overnadenken zei hij en het is beter om meer vet te hebben rond de navel, maar dat wil ik niet haha... Dus ik weet het nog niet. Ik ben helemaal vergeten te vragen of een navelpiercing kan tijdens de krachttraining? Nou ja, ik zal nog wel wat om me heen vragen.

Lous

Berichten: 24253
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 15:39

Houd wel rekening met grotere kans op uitgroeien omdat er wel steeds aardig wat spanning op je navelpiercing zal staan.

missfitness
Berichten: 1008
Geregistreerd: 12-08-05
Woonplaats: Ja

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 15:44

Ja precies daar zat ik ook aan te denken, er staat steeds spanning op dat kan niet goed zijn toch? Kan het ook scheuren in het ergste geval? Ik heb er echt geen verstand van, dus ik probeer allemaal info te vinden!

njiloj

Berichten: 1274
Geregistreerd: 18-09-09
Woonplaats: Vlissingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 15:49

missfitness schreef:
Ja precies daar zat ik ook aan te denken, er staat steeds spanning op dat kan niet goed zijn toch? Kan het ook scheuren in het ergste geval? Ik heb er echt geen verstand van, dus ik probeer allemaal info te vinden!



Als ik je verhaal zo lees, zou ik het niet aandurven. Van uitgroeien kan je toch een lelijk litteken krijgen. En dat valt nogal op als je een strakke buik hebt...

missfitness
Berichten: 1008
Geregistreerd: 12-08-05
Woonplaats: Ja

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 15:50

Ik wil geen littekens, heb je een mooie buik, zit er zo'n lelijk litteken!
Bedankt voor jullie adviezen, stel ik zeer op prijs!!

njiloj

Berichten: 1274
Geregistreerd: 18-09-09
Woonplaats: Vlissingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 15:52

Ow ja, zelf ook nog een vraagje. ik heb double flared plugs besteld en binnen gekregen, maar na een uur wroeten heb ik het opgegeven om ze in mn oren te krijgen... nu wil ik ze single flared schuren. iemand hier ervaring mee? het zijn acryl plugjes van 8 mm..

Myryana

Berichten: 2139
Geregistreerd: 28-03-05
Woonplaats: Düsseldorf

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 16:28

Zelf geen ervaring mee maar heb wel gelezen dat het mogelijk is. Je moet het wel heel fijn schuren daarna en goed schoonmaken. Het is een lastig klusje dat wel.

Een reden waarom ik bijna geen acrylplugjes heb, die hebben allemaal een 2mm grotere flare ;)

JuudKaas

Berichten: 866
Geregistreerd: 11-02-11
Woonplaats: Kudelstaart

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 17:05

Hee :D

Na jullie advies voor mn neupiercing is t weer super rustig en mooi :D
Ik zit er aan te denken om misschien met een half jaartje een nieuwe piercing te nemen haha een tragus, zitten hier nog dingen aan verbonden waar je bij moet opletten of iets dergelijks uit ervaring??

Thnks :D

Sassii

Berichten: 1614
Geregistreerd: 04-12-09
Woonplaats: Winschoten

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 21:49

Nee volgens mij niks bijzonders. Gewoon goed opletten met ontstekingen etc net als bij andere piercings.

Ik had een vraagje. Ik hoor iedereen hier over een zoutbadje. Ik zit er aan te denken om het ook maar even te doen met mijn navelpiercing omdat hij na ponykamp weer vrij geïrriteerd is. Maar hoe maak je zo een zoutbadje, wat moet erin, en hoe moet je het gebruiken?

njiloj

Berichten: 1274
Geregistreerd: 18-09-09
Woonplaats: Vlissingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 22:07

Myryana schreef:
Een reden waarom ik bijna geen acrylplugjes heb, die hebben allemaal een 2mm grotere flare ;)



Dat wist ik dus niet... -O-

Dus ik heb nog wat te doen... :D heb nl. 3 setjes besteld... Moet er dus 6 gaan schuren....
Ga maar eens googlelen of dit op een makkelijke manier kan... ( ziet zichzelf al avonden zitten met een schuurpapiertje......)

Suzanne556

Berichten: 353
Geregistreerd: 21-02-10
Woonplaats: Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 22:12

_Friemel schreef:
Ik heb 1,6 mm in mijn tragus zitten, heb hem toen gestretcht, vriendlief had namelijk een duur sierraad gekocht in 1.6 mm dus heb toen mijn tragus gestretcht, ik heb die bloem hierboven ook voor mijn tragus, bij belangstelling kan ik een in foto maken :)

Oh als je dat wilt doen, heel graag! :)

Sassii schreef:
Ik had een vraagje. Ik hoor iedereen hier over een zoutbadje. Ik zit er aan te denken om het ook maar even te doen met mijn navelpiercing omdat hij na ponykamp weer vrij geïrriteerd is. Maar hoe maak je zo een zoutbadje, wat moet erin, en hoe moet je het gebruiken?

Ik doe altijd van dat zeezout (kan je gewoon bij de ah kopen) in een klein bakje. Ik doe ongeveer een theelepeltje zout of je kan ook minder. En dat met een beetje warm water. Ff schudden of roeren of wat dan ook, en dan met een oorstaafje langs de piercing. Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is.