Borstvergroting

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
laura1987

Berichten: 7134
Geregistreerd: 30-04-05
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 06:27

Elin_ schreef:
Ik vraag me af of je met vergroten zonder implantaten met vet ook klachten kunt hebben. En vooral hoeveel vet je nodig hebt


Het is met vergroten met je eigen vet toch wel zo dat als je afvalt ze dus ook weer kunnen “ verdwijnen?”.

Ik twijfel nog ontzettend wat ik precies wil doen.

loez

Berichten: 11072
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 07:05

Heftig Booo! Wel fijn dat het is mee gevallen!
Beterschap!

Rodevlinder

Berichten: 2266
Geregistreerd: 16-02-16

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 09:48

Heftig hoor, beterschap en hopelijk verdwijnen de klachten snel.

Booooo
Berichten: 6509
Geregistreerd: 26-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 12:25

Dank je wel allemaal!

Ze zagen trouwens wel met het eruit halen, dat allebei de siliconen er omgedraaid in zaten. Achterste voren dus, waarschijnlijk zijn ze wel goed geplaatst maar draaide ze dus in het kapsel. Rechts had ik regelmatig het gevoel met bukken dat ik het voelde draaien, maar dat kon niet volgens een andere plastisch chirurg. Tot ze me open sneden :+

Opvullen met eigen vet kan wel. Alleen er is een kans inderdaad dat dat gewoon weer weg trekt.

Urielle

Berichten: 50073
Geregistreerd: 28-07-05
Woonplaats: Rilland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 17:40

laura1987 schreef:
Elin_ schreef:
Ik vraag me af of je met vergroten zonder implantaten met vet ook klachten kunt hebben. En vooral hoeveel vet je nodig hebt


Het is met vergroten met je eigen vet toch wel zo dat als je afvalt ze dus ook weer kunnen “ verdwijnen?”.

Ik twijfel nog ontzettend wat ik precies wil doen.

Niet alleen weggaat, maar ook gewoon verplaatst. Je lichaam heeft zo zijn eigen voorkeuren waar vet opgeslagen wordt en bij mij komt dat niet overeen met mijn eigen voorkeuren :')

laura1987

Berichten: 7134
Geregistreerd: 30-04-05
Woonplaats: Ergens

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 18:15

Hahahah dat probleem heb ik dus ook.
Zo ook met afvallen, ik val vooral af bij mijn borsten en billen :(

loez

Berichten: 11072
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 19:45

Booooo schreef:
Dank je wel allemaal!

Ze zagen trouwens wel met het eruit halen, dat allebei de siliconen er omgedraaid in zaten. Achterste voren dus, waarschijnlijk zijn ze wel goed geplaatst maar draaide ze dus in het kapsel. Rechts had ik regelmatig het gevoel met bukken dat ik het voelde draaien, maar dat kon niet volgens een andere plastisch chirurg. Tot ze me open sneden :+

Opvullen met eigen vet kan wel. Alleen er is een kans inderdaad dat dat gewoon weer weg trekt.



Jeetje…. Zat je gevoel dus toch goed!

fleurtjeuh
Berichten: 10318
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-23 00:00

Laatste bericht is al even geleden, maar een borstvergroting speelt de laatste tijd wat vaker door mn hoofd.
Ik weet dat er risico's aan kleven en alvorens ergens een afspraak voor een gesprek te maken ga ik me eerst inlezen.
Maar zijn er dames die hun verhalen met mij willen delen, eventueel met voor en na foto's? Ook ben ik benieuwd naar de kosten die gemaakt zijn.
Ik heb zelf een grote b \ kleine c, maar ben erg ontevreden over de vorm. Het gewicht hangt allemaal onder de tepel zegmaar en van de bovenkant zijn de bijna hol als ik sta.. :(