Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 64 van de 90 [ 2233 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67 ... 90  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Borstvergroting

 
Profiel   

Ik heb as donderdag een informatief gesprek bij heyendael . Ben benieuwd maar waar ik het meest mee zit......hoe verklaar ik het op mijn werk ?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-19 10:55 



 
Profiel   

viphorse schreef
Ik heb as donderdag een informatief gesprek bij heyendael . Ben benieuwd maar waar ik het meest mee zit......hoe verklaar ik het op mijn werk ?


Bij mij valt het in mijn vakantie, ik heb nog twee weken vrij na mijn operatie, en daarna vraag ik naar lichte werkzaamheden, ik heb een goed contact met mijn leidinggevende, dus ik vertel hem gewoon hoe en wat, schaam me er niet voor

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-19 11:02 



 
Profiel   

Gewoon vertellen :P gaat toch opvallen _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-19 14:22 



 
Profiel   

Hahaha ja das waar maar ik werk in de zorg en niet bepaald licht werk dus kan niet na 2 weken al weer aan werk.
Valt cosmetische chirurgie onder de normale ziektewet ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-19 17:38 



 
Profiel   

Ik meld mij ook! :D
Sinds 3 jaar nieuwe dames erop geplakt wat ik al zo ontzettend lang wilde.
Ik ben bij Heyendael geweest, super tevreden! 425 CC zit erin gepropt :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-19 17:58 



 
Profiel   

viphorse schreef
Hahaha ja das waar maar ik werk in de zorg en niet bepaald licht werk dus kan niet na 2 weken al weer aan werk.
Valt cosmetische chirurgie onder de normale ziektewet ?


Bij mij was dat niet...

Sorry voor het binnenvallen :D

Ik heb een jaar of 6 (?) geleden een vergroting laten doen in België, was toen flink mislukt. Alles is gaan hangen etc.

2 jaar geleden heb ik het in Rotterdam laten herstellen bij Nio. Voor de operatie is het plan gemaakt om alles te liften, en de protheses te her gebruiken en achter de spier te zetten. Tijdens de operatie heeft Nio toch besloten ze te laten zitten omdat ze mooi ingenesteld waren in het kapsel. Hier schrok ik na de operatie van, want dit was niet afgesproken.
Hij verzekerde dat het echt niet meer kon gaan hangen, maar nu na 2 jaar heb ik toch mijn twijfels..

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-19 18:56 



 
Profiel   

viphorse schreef
Hahaha ja das waar maar ik werk in de zorg en niet bepaald licht werk dus kan niet na 2 weken al weer aan werk.
Valt cosmetische chirurgie onder de normale ziektewet ?

Nee.
Ik ben Slager en ik ben na 3 weken weer aan het werk gegaan. Ik had 2 weken verlof en heb nog week onbetaald verlof opgenomen toen. Doordat ik wel verteld had wat er ging gebeuren kon iedereen ook gelijk begrijpen waarom ik sommige dingen nog niet kon toen ik weer ging werken. Ik moet wel zeggen dat wij wel een heel goed team hebben en iedereen super met elkaar omgaat.
Dus als het kan, zou ik het wel vertellen op je werk, in ieder geval aan je directe leidinggevende zodat je werk krijgt wat je ook kunt doen op dat moment.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-19 23:10 



 
Profiel   

Ik heb het destijds ook gewoon verteld op het werk. Ondanks dat ik als enigste meid tussen de mannen werk. Was wel een heel hecht team. Bij ons hebben we destijds 50/50 gedaan. Een deel vrije dagen en een deel onbetaald geloof ik. Weet het niet meer zeker eigenlijk hoe we dat toen gedaan hebben. Ik was daar baliemedewerkster in een autobandenbedrijf. Legde normaal ook vaak de banden klaar voor de jongens. Dat heb ik een tijd niet gedaan tot het weer ging en mocht. En zware klappers boven uit de kast halen moest mijn collega voor mij doen haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-19 06:29 



 
Profiel   

Volgen jullie hier het programma Radar? Er is daar volgende week weer een item over siliconen e.d
En dan vooral onderzoek naar wat er eigenlijk gebeurt met de implantaten als ze verouderen. Hier is nooit degelijk onderzoek naar gedaan.
Enyway, best interessant om te weten wat er nu eigenlijk in je lichaam word gestopt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-19 08:01 



 
Profiel   

ik ga het ook gewoon vertellen bij mn bijbaan. waar ik het meest mee zit: hoe ga ik na twee weken uitrusten vd operatie mijn tas meenemen naar school. ik heb een hele lichte laptop, ik neem meestal crackers mee voor lunch en wat fruit (ik neem dus geen zwaar spul mee)..... maar volgens mij mag ik dan nog niks liften na twee weken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-19 07:45 



 
Profiel   

Een rugzak i.p.v. schoudertas lijkt mij dan het prettigst.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-19 14:00 



 
Profiel   

Hoi!

Ik heb het topic doorgelezen maar kan niet specifiek veel vinden over ACCZ/A-klinieken vinden.
Heeft iemand ervaring met hun?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-19 07:29 



 
Profiel   

Jazeker. :j Prima kliniek. Ik ben er begin 2017 geopereerd. Ken nog 2 dames die er behandeld zijn en die waren ook zeer zeker erg tevreden.

Er gaan genoeg slechte verhalen in het rond, maar ik heb die ervaring absoluut niet.

Wat wil je verder weten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-19 16:20 



 
Profiel   

Heb natuurlijk het verhaald van de arts op de zwarte lijst voorbij zien komen, maar ook zijn kant gelezen. Zorgen hierover maken of niet?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-19 16:31 



 
Profiel   

Ik heb me er geen zorgen om gemaakt. Heb hem ervaren als een zeer ervaren arts met kennis van zaken. Nette en ook zeker vriendelijke en kundige man. Heb geen moment aan hem getwijfeld.

En hij heeft echt goed werk geleverd :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-19 16:33 



 
Profiel   

Ik ga het doen !

Eind september gaat het gebeuren bij kliniek Heyendael

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-19 11:57 



 
Profiel   

Spannend!! Veel succes!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-19 12:00 



 
Profiel   

viphorse schreef
Ik ga het doen !

Eind september gaat het gebeuren bij kliniek Heyendael

Goed zo!
Ik ben daar ook geweest en een vriendin van mij ook. Super kundige arts en ontzettend vriendelijk en behulpzaam personeel :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-19 12:31 



 
Profiel   

owww super gaaf Viphorse!!

ik heb morgen mijn consult, ben echt benieuwd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-19 12:54 



 
Profiel   

BlackBeautyZ schreef
owww super gaaf Viphorse!!

ik heb morgen mijn consult, ben echt benieuwd!


Jij ook succes morgen!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-19 14:13 



 
Profiel   

BlackBeautyZ schreef
owww super gaaf Viphorse!!

ik heb morgen mijn consult, ben echt benieuwd!



Succes !

Ik had vorige week de intake en voelde goed aan. Arts was gewoon heel open en eerlijk over mooi was en ging passen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-19 15:21 



 
Profiel   

viphorse schreef
Ik ga het doen !

Eind september gaat het gebeuren bij kliniek Heyendael


Heel veel succes!! Ik ben ook bijna aan de beurt, heb gisteren Mn po bh’s binnen gehad enzo, dan wordt het ineens heel echt Haha! Laat je weten hoe het is gegaan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-19 15:41 



 
Profiel   

BlackBeautyZ schreef
owww super gaaf Viphorse!!

ik heb morgen mijn consult, ben echt benieuwd!


Jij ook veel succes! Spannend zeg! Ben benieuwd hoe je het vond! Waar heb je je consult?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-19 15:42 



 
Profiel   

SharonIndezz schreef
viphorse schreef
Ik ga het doen !

Eind september gaat het gebeuren bij kliniek Heyendael


Heel veel succes!! Ik ben ook bijna aan de beurt, heb gisteren Mn po bh’s binnen gehad enzo, dan wordt het ineens heel echt Haha! Laat je weten hoe het is gegaan?


Kreeg je die van hun ?
Ik moet ze kopen daar en scheelt best wat als ik dezelfde online koop. Weet alleen straks mijn maat niet.

En waar en wanneer ga je ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-19 15:58 



 
Profiel   

Ik heb die online gekocht, hun hebben mij gezegd welke maat ik moet hebben,

Ik word 13 sept geopereerd door dokter Hupkens via Gabriels.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-19 16:05 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 64 van de 90 [ 2233 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67 ... 90  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen