Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 63 van de 90 [ 2233 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 ... 90  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Borstvergroting

 
Profiel   

ik ga me ook melden in dit Topic!

Na meer dan 100x dit topic aangeklikt te hebben... proberen zo veel mogelijk over dit onderwerp te lezen in dit Topic en op websites... heb ik toch de stoute schoenen aangetrokken om een intake in te plannen! *\o/*

de intake is 30 augustus bij Bauland Kliniek. ik ben echt super benieuwd!!

vraagje: hebben jullie echt 2 weken nodig gehad waarin je echt niks mocht doen? ik zit namelijk nog op school (ik heb geen verplichte aanwezigheid op school, maar ik kan niet zomaar een paar weken wegblijven).... dus ben gebonden aan de vakanties. ik wil het liefst de operatie zsm (herfstvakantie) maar dat is maar 1 weekje.. anders moet ik wachten tot kerstvakantie...
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-19 12:05 



 
Profiel   

Yep, na 2 weken halve dagen gaan werken. Deed toen administratie/balie werk. Dus lichamelijk totaal niet zwaar. Die tijd had ik wel echt nodig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-19 13:32 



 
Profiel   

jaa als bijbaan heb ik ook administratie/balie werk. dat lukte dus wel redelijk na twee weekjes? en autorijden, duurde dat ook twee weken voordat dat kon?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-19 13:41 



 
Profiel   

BlackBeautyZ schreef
jaa als bijbaan heb ik ook administratie/balie werk. dat lukte dus wel redelijk na twee weekjes? en autorijden, duurde dat ook twee weken voordat dat kon?



Autorijden ook na een 2-3 weken opgepakt idd.
Wel zorgen voor een auto met stuurbekrachtiging dan :D en zorg voor hulp in huis. Aankleden, wassen enz.

Ik kreeg zelf nog geen dop van een fles of pak gedraaid

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-19 13:52 



 
Profiel   

okee bedankt voor je snelle reacties. had je zo veeel pijn na de operatie dan omdat je nog geen dop van een fles open kon maken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-19 14:23 



 
Profiel   

:j
Je kunt geen kracht zetten want dat doet zeer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-19 15:26 



 
Profiel   

jeetje.... en hoe lang na de operatie hadden jullie zoiets van: okee ik ben pijnvrij?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-19 15:28 



 
Profiel   

Oeh.. dat heeft wel ff geduurd. Sowieso een maand minimaal. Niet dat je constant pijn hebt hoor. Na een dag of 4 was het op z'n top en toen zakte het langzaamaan af.

Gewoon goed je pijnstillers elke paar uur innemen.

Ik ook na 2 weken aan het werk op kantoor en dat was prima te doen. Maar moest écht 6 weken m'n bovenarmen tegen m'n romp aan houden van de arts. En dat voelde heel lang ook heel fijn en veilig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-19 15:30 



 
Profiel   

Ik ben na 3 weken weer begonnen werken, maar dat was eigenlijk te vroeg. Ik heb wel een fysieke baan, veel duwen, tillen, trekken.
De eerste 5 dagen waren het ergst qua pijn, daarna werd het minder. Pijnstillervrij duurde 2 weken. Maar echt alles weer kunnen en doen, minstens 6 maanden. Vooral met m'n borstspieren gebruiken (heb dualplane) duurde dat lang. Pushups heeft een jaar geduurd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-19 15:41 



 
Profiel   

BiBiQ schreef
Oeh.. dat heeft wel ff geduurd. Sowieso een maand minimaal. Niet dat je constant pijn hebt hoor. Na een dag of 4 was het op z'n top en toen zakte het langzaamaan af.

Gewoon goed je pijnstillers elke paar uur innemen.

Ik ook na 2 weken aan het werk op kantoor en dat was prima te doen. Maar moest écht 6 weken m'n bovenarmen tegen m'n romp aan houden van de arts. En dat voelde heel lang ook heel fijn en veilig.


Dit idd! :)
En vooral niet denken ooh dit doen we even.. eerste 4-5 dagen zijn idd echt t ergst

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-19 18:38 



 
Profiel   

bedankt voor de reacties allemaal! ik vind het echt super spannend om op intake te gaan. je laat toch even iets privé zien he..... ook ben ik bang dat ik te enthousiast word, dus dat ik niet meer kan wachten tot december haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-19 08:55 



 
Profiel   

Ik heb vorige week gepast, vond het echt super gaaf! Paste Zo goed bij m'n lichaam.
Ik zei nog tegen die vrouw, wat lijk ik slank in deze spiegel, zegt ze ja dat komt omdat boven meer naar voor komt, lijk het van onder slanker :+
Ga volgende week nog bij een andere kliniek kijken, en eind augustus nog bij 1.
Deze ging tot max 325 cc, maar wil denk toch liever 400.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-19 09:21 



 
Profiel   

mag ik vragen hoe zo'n intake gaat Angelique? zou je ook willen vertellen waar je geweest bent en welke je nog heen gaat?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-19 09:23 



 
Profiel   

Waarom ging die chirurg tot max 325? Dat zal niet zonder enige reden zijn lijkt me.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-19 17:15 



 
Profiel   

Je gaat eerst in gesprek, over wat je wensen zijn, en waarom ect.
Daarbij krijg je ook uitleg wat de mogelijkheden zijn, welke protheses.
Dan krijg je zo'n speciale top in, waar ze dan de vullingen in doen.
Zo kun je zelf in de spiegel passen wat je mooi bij je lichaam vind !

Loez, hun meten de omvang, en van uit daar uit komt er een maximale cc.
Dat is hun goed recht, elke chirurg heeft zijn eigen visie hier in.
Maar ik vind zelf persoonlijk dat die nog een tikkeltje groter kan.

Vanavond ga ik naar Diana Gabriels. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-19 11:44 



 
Profiel   

Pas op met Diana Gabriels. Hier zijn heel veel slechte recensies over te vinden. Vooral over de nazorg als het misgaat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-19 13:04 



 
Profiel   

Houdt er rekening mee Angelique dat er ‘gewoon’ geen ruimte is voor meer. Ze moeten plaats maken en ook je huid moet dit aankunnen. Anders heb je misschien kans op flinke complicaties. Dat zou zonde zijn. Maar idd, de ene chirurg is de andere niet.

Gabriels zijn idd hele wisselende recensies van. Zowel enorm positief als enorm negatief.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-19 13:06 



 
Profiel   

30 augustus is bijna hier..... ben zo benieuwd naar de Intake...

ik las op de site dat Bauland werkt met de nieuwste pijnbestrijdingsmethode. weet misschien iemand van jullie wat dat in houd? moet je dan ook echt twee weken niks doen en rusten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-19 20:20 



 
Profiel   

BlackBeautyZ schreef
moet je dan ook echt twee weken niks doen en rusten?

Minstens, ja. Genezingstijd verandert niet bij meer of minder pijn. Het is gewoon fijner dat je zelf kan opstaan ipv 5 dagen afhankelijk te zijn van anderen daarvoor :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-08-19 10:50 



 
Profiel   

Angeliquee18 schreef
Je gaat eerst in gesprek, over wat je wensen zijn, en waarom ect.
Daarbij krijg je ook uitleg wat de mogelijkheden zijn, welke protheses.
Dan krijg je zo'n speciale top in, waar ze dan de vullingen in doen.
Zo kun je zelf in de spiegel passen wat je mooi bij je lichaam vind !

Loez, hun meten de omvang, en van uit daar uit komt er een maximale cc.
Dat is hun goed recht, elke chirurg heeft zijn eigen visie hier in.
Maar ik vind zelf persoonlijk dat die nog een tikkeltje groter kan.

Vanavond ga ik naar Diana Gabriels. :)


Ik raad je aan om bij nio langs te gaan. Hij kan op mooie manier meer plaatsen dan menig andere chirurg

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-08-19 10:57 



 
Profiel   

Heb het hele topic door gelezen, na jaaaaarenlang twijfelen is het dan eindelijk zover, ik word 13 sept geopereerd, ik krijg 450 cc, klinkt heel veel, maar ik ben 1.83 lang en grof gebouwd, ben echt super benieuwd kan niet wachten :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-19 18:04 



 
Profiel   

Hier zelfde cc, en maar 1.68m maar ook breed gebouwd (maar niet dik) en veel mensen geloven niet dat ik een vergroting heb gehad zo 'klein' zijn ze nog. Zouden een stuk groter mogen voor mijn lichaam, maar zo nodig vind ik het niet dat ik er het geld aan uit ga geven :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-19 19:38 



 
Profiel   

Geryon schreef
Hier zelfde cc, en maar 1.68m maar ook breed gebouwd (maar niet dik) en veel mensen geloven niet dat ik een vergroting heb gehad zo 'klein' zijn ze nog. Zouden een stuk groter mogen voor mijn lichaam, maar zo nodig vind ik het niet dat ik er het geld aan uit ga geven :P


Haha ja cc’s zeggen kennelijk niet zo veel... ik heb van mezelf wel 80c, maar mijn huidige boobs zijn boven wat leeg, en ze zijn breed en ver uit elkaar, waardoor ik geen decolleté heb. Dat gaat nu eindelijk gebeuren, kan echt niét wachten

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-19 20:04 



 
Profiel   

Waar ga je heen ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-19 06:30 



 
Profiel   

viphorse schreef
Waar ga je heen ?


Word geholpen door dokter Hupkens
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-19 07:46 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 63 van de 90 [ 2233 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 ... 90  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen