Borstvergroting

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Estherr__1

Berichten: 1046
Geregistreerd: 03-12-12
Woonplaats: Klaaswaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 16:13

BloemBloem schreef:
Maar voor mijn gevoel is liften heftiger dan siliconen :), ook
qua litteken, volgens mij krijg je dan echt een vlieger op je borst en
geen streepje onder de borst. Begreep wel dat tegenwoordig je tepel er niet
meer uitgesneden hoeft te worden.

Mijn gevoel zegt ook liften.. Of dat heftiger is weet ik niet
Kijk anders even op het borstenforum, daar kan je heel veel ervaringen lezen

Anoniem

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 17:00

https://www.realself.com/

Hier vind je heel veel procedures, ervaringen en foto's van cosmetische ingrepen. Er zitten zelfs Nederlandse tussen.

Gianti

Berichten: 10941
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 17:51

Wil je gaan 'liften' door implantaten dan moet je flinke implantaten nemen. Wil je dat wel?

Ga naar arts die ervaring heeft met beide (bijv Nio, veel doen niet aan lift door implantaten) en laat je goed voorlichten

benangelique

Berichten: 15658
Geregistreerd: 06-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 19:52

BloemBloem schreef:
Graag zou ik een vraag stellen, mijn borsten zijn na het vele kolven ( 5 jaar geleden ) en na nu inmiddels 10 kg afvallen een soort van vellen geworden :o :oo :+

Laten we zeggen dat de "jeu" er wat uit is, en dat de volume ver te zoeken is, als ik op mijn rug ga liggen, dan vallen ze nog net niet naast mijn lijf :') Aan de cupmaat ligt het niet, want ik heb nog steeds een D cup * zucht*

Wat zou nou in mijn geval de beste oplossing zijn? Liften? Of toch een stuk vel eraf laten snijden en siliconen nemen?


Ik had dit exact zo. Écht lege theezakjes. Bij mij was liften niet nodig, alleen vullen

benangelique

Berichten: 15658
Geregistreerd: 06-09-04

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 19:54

En geen extra grote vulling. 325 en 350 en een volle d cup. Daar kwam ik ook ooit vandaan. Mijn borst hangt iets, de potloodtest doorsta ik niet. Maar dat wilde ik ook niet. Ik wilde ze zo natuurlijk mogelijk. Ik ben 36 en heb 2 kinderen gehad, min buik is ook niet super strak bijvoorbeeld

BloemBloem

Berichten: 16584
Geregistreerd: 21-05-03

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 22:44

Nou mega wil ik niet, wil juist kleiner, maar wel weer dat het netjes rechtop staat :D

Potloodtest...? Bij mij blijft er een gevulde etui met gemak onder hangen :+

Gianti

Berichten: 10941
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 23:21

BloemBloem schreef:
Nou mega wil ik niet, wil juist kleiner, maar wel weer dat het netjes rechtop staat :D

Potloodtest...? Bij mij blijft er een gevulde etui met gemak onder hangen :+



Dan zou ik echt voor een lift gaan :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 23:56

Geryon schreef:
Dank jullie wel allemaal! Als ik weer een operatie nodig heb waardoor ik 6 weken niks kan dan wil ik het ook pas over een tijdje dus dat maakt dan niet uit gelukkig!

Heb een 'probleempaard' gekocht in oktober, die ging net goed maar is weer helemaal de oude geworden omdat ik het niet kon onderhouden, door het niks mogen. En dat voor een paar lelijke tieten.. maargoed paard moet ik dus eerst toch weer helemaal corrigeren, nog langer 'vrij' en hij wordt gevaarlijk. :+


Hoe gaat het nu met jou?
Is er al verbetering opgetreden?

benangelique

Berichten: 15658
Geregistreerd: 06-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 06:45

BloemBloem schreef:
Nou mega wil ik niet, wil juist kleiner, maar wel weer dat het netjes rechtop staat :D

Potloodtest...? Bij mij blijft er een gevulde etui met gemak onder hangen :+


Was bij mij ook!
Ga op consult bij demeyere

BloemBloem

Berichten: 16584
Geregistreerd: 21-05-03

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 09:10

Ik zal eens googlen op Demeyere, daarbij vind ik het eigenlijk ook
wel een behoorlijk grote uitgave :oo en ben ook best verbaasd over
de prijsverschillen.

benangelique

Berichten: 15658
Geregistreerd: 06-09-04

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 09:52

De verschillen liggen vaak aan het soort prothese ook. Maar ook is een privé kliniek duurder dan een ziekenhuis bijvoorbeeld

BloemBloem

Berichten: 16584
Geregistreerd: 21-05-03

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 09:53

BA wat moest jij betalen bij Bruno De Meyere? Ik kom
nergens tarieven tegen.

benangelique

Berichten: 15658
Geregistreerd: 06-09-04

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 09:54

3000 euro. Inclusief alles in het traject

Geryon

Berichten: 19260
Geregistreerd: 11-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 11:32

Anoniem schreef:
Geryon schreef:
Dank jullie wel allemaal! Als ik weer een operatie nodig heb waardoor ik 6 weken niks kan dan wil ik het ook pas over een tijdje dus dat maakt dan niet uit gelukkig!

Heb een 'probleempaard' gekocht in oktober, die ging net goed maar is weer helemaal de oude geworden omdat ik het niet kon onderhouden, door het niks mogen. En dat voor een paar lelijke tieten.. maargoed paard moet ik dus eerst toch weer helemaal corrigeren, nog langer 'vrij' en hij wordt gevaarlijk. :+


Hoe gaat het nu met jou?
Is er al verbetering opgetreden?


Het is nog ieeeetsje gezakt maar alsnog heb ik heel weinig onderborst :(

Heb nog geen afspraak gemaakt, wilde er eerst nog een tijd overheen laten gaan zodat ze niet kunnen zeggen dat ik af moest wachten :P
Volgende week op vakantie en daarna een afspraak plannen!

Bloembloem, als ik jou was zou ik echt een afspraak maken bij een kliniek die ervaring heeft in 'reconstructies'. Die kunnen bepalen wat bij jou het mooiste resultaat zal geven!

Anoniem

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 20:33

Ik hoop dat er een goeie makkelijke oplossing voor je komt Geyron.
Wie weet is het toch een implantaat dat niet helemaal goed op zijn plek zit ofzo.

Noisy

Berichten: 5404
Geregistreerd: 23-01-03
Woonplaats: In een huis met een dak erop

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 13:45

lor1_1984 schreef:
Ik moet 14 augustus weer naar de pc.
mijn linker implantaat (anatomisch) heeft besloten op z'n kop te gaan zitten en hangt als een soort zware plak op m'n maag en met beha heb ik of een dubbele borst omdat het dikke deel bovenaan zit of een groot plat vlak. :=
Daarbij hangt hij ook lager en ben ik momenteel dus niet tevreden met het resultaat.
Omdat de huid nog gecorrigeerd moet worden (heb wat overtollig huid bij mijn littekens) besloten dus om weer terug te gaan en na de zomer hopelijk onder het mes voor huidcorrectie, implantaat goed leggen en een paar weken later tepelreconstructie.


Hoe kan het dat je implantaat gedraaid is?

lor1_1984

Berichten: 12047
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 21:21

Geen idee, gok dat hij geen zin had om te blijven zitten zoals het hoort. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 22:57

Hoe gaat het met iedereen?
Alle problemen inmiddels al opgelost hoop ik?

Pinda_Dipje
Berichten: 3464
Geregistreerd: 20-01-06
Woonplaats: Oene

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 23:31

Hier goed. Heel blij dat mijn boobs ondanks de implantaten (dual plane, 2014, 375cc) nog steeds uitstekend hun werk blijken te doen voor onze new born. Op een 1 of andere manier waren we bang dat het door de zenuwschade na de operatie niet meer zou werken, maar op dag 2 na de geboorte van dochterlief kolfde ik alweer probleemloos 90cc per borst.
Gevoel is wel beduidend minder en voel ook de toeschietreflexen niet meer, maar hey het werkt... Ik zou me er anders toch wel rot over hebben gevoeld. :o

Geryon

Berichten: 19260
Geregistreerd: 11-12-08

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 11:05

Wat fijn!

Ik ben toevallig eergister terug geweest. Mijn huid is erg strak plus ik had al niet veel onderborst. Dat zorgt ervoor dat ze erg omhoog lijken te staan. En m'n tepels gaan niet mooier worden van een operatie zegt ze.
Ze zijn al een stuk mooier dan toen ik hier postte, dus ik accepteer het maar gewoon!

Anoniem

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 01:07

Wat fijn Pinda_Dipje ! Die toeschietreflex kan nog komen hoor, die voelde ik ook pas later en minder sterk als bij mijn eerste zonder vergroting.

Geyron, je zou nog een second opinion ergens anders kunnen gaan vragen als je er nog niet goed achter staat.

lor1_1984

Berichten: 12047
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 21:12

Ik heb vandaag eindelijk een borstcorrectie gehad.
Vorig jaar heb ik implantaten genomen en ze via mijn oude littekens (borstamputatie) laten zetten, echter zakte een borst enorm uit met op het laatst meer dan 5cm lengteverschil en de implantaat bleef draaien en doen.
Vandaag hebben ze een stuk huid weggehaald om de boel meer symmetrisch te krijgen, volledig gaat niet lukken maar natuurlijke borsten zijn over het algemeen ook niet symmetrisch ten opzichte van elkaar.
Nu weer herstellen en bij de nacontrole over 2 weken bespreken wanneer we tepelreconstructie gaan doen, wil toch het hele plaatje. :)

benangelique

Berichten: 15658
Geregistreerd: 06-09-04

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 21:18

Heb je al kunnen zien hoe het nu is?

lor1_1984

Berichten: 12047
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 21:34

Ja, er zit enkel een pleister over het litteken heen. :)
Oké en nu een wondcompres ivm lichte lekkage maar bij verwisselen kan ik het al mooi zien.
Hij is nu qua lengte vergelijkbaar met de andere borst, wel een stuk voller maar dat was hij al. :)
Ben er alvast erg blij mee. :))

benangelique

Berichten: 15658
Geregistreerd: 06-09-04

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 08:52

Eindelijk! Echt super fijn voor je