Borstvergroting

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gianti

Berichten: 10941
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 22:10

BiBiQ schreef:
Forum vindt je inderdaad veel op. Maar ze hebben wel heel erg hun mening klaar over bepaalde dingen en steken die niet onder stoelen of banken.

Ik ben bijvoorbeeld ontzettend tevreden over Van Onselen. Die naam hoef je daar eigenlijk niet te zeggen.



Dan noem je ook gelijk een naam. :P Een naam die voor twee incidenten in opgenomen op de zwarte lijst. En dat gebeurd niet zomaar. Iedereen moet voor zichzelf weten wat ze doen, maar denk dat wel heeel belangrijk is dat je dan ervan op de hoogte bent

lor1_1984

Berichten: 12053
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 22:43

Ik ga donderdag weer onder het mes, infectie in mijn linkerborst.
Afhankelijk van wat de kweken die ze vandaag genomen hebben uitwijzen zal er een nieuw implantaat geplaatst worden (en gelijk rechts ook) of ze laten de borst(en) leeg en kijken dan later of ik weer implantaten krijg.
Dat is iig het meest gunstige scenario.
Er is ook een minder gunstig scenario, nl een zeldzame vorm van lymfeklierkanker.
Maar dat komt zo weinig voor dat ze daar vooralsnog niet vanuit gaan.

Gianti

Berichten: 10941
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 23:02

Meen je niet... zit je echt niet mee... Heel veel sterkte :(:)

BiBiQ

Berichten: 4795
Geregistreerd: 01-08-07
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 23:15

Gianti schreef:
BiBiQ schreef:
Forum vindt je inderdaad veel op. Maar ze hebben wel heel erg hun mening klaar over bepaalde dingen en steken die niet onder stoelen of banken.

Ik ben bijvoorbeeld ontzettend tevreden over Van Onselen. Die naam hoef je daar eigenlijk niet te zeggen.



Dan noem je ook gelijk een naam. :P Een naam die voor twee incidenten in opgenomen op de zwarte lijst. En dat gebeurd niet zomaar. Iedereen moet voor zichzelf weten wat ze doen, maar denk dat wel heeel belangrijk is dat je dan ervan op de hoogte bent


En door 2 ongevallen die volledig los staan van borstvergrotingen.

Wat ik zeg. Ik heb een hele goede ervaring met hem. Een vriendin van mij ook en iemand die zij kent ook.

Gianti

Berichten: 10941
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 23:29

Maar waar hij wel als arts zijnde verantwoordelijk voor gehouden is :) iedereen moet voorzichzelf bepalen hoeveel zo iets voor je weegt. Maar dan moet je het wel weten dat het zo is :)

lor1_1984

Berichten: 12053
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 00:58

Gianti schreef:
Meen je niet... zit je echt niet mee... Heel veel sterkte :(:)

Bedankt. :)
Nee ben een typische pechvogel, mijn moeder vroeg ook al of ik de implantaten er niet gewoon uit moet halen en het laten voor wat het is.
Ikzelf wil het nog een kans geven tenzij het scenario van lymfeklierkanker naar voren komt, dan ga ik me richten op evt behandeling etc.

Gianti

Berichten: 10941
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 01:07

lor1_1984 schreef:
Gianti schreef:
Meen je niet... zit je echt niet mee... Heel veel sterkte :(:)

Bedankt. :)
Nee ben een typische pechvogel, mijn moeder vroeg ook al of ik de implantaten er niet gewoon uit moet halen en het laten voor wat het is.
Ikzelf wil het nog een kans geven tenzij het scenario van lymfeklierkanker naar voren komt, dan ga ik me richten op evt behandeling etc.


Snap ik heel goed. Is toch iets waar je naar toe hebt geleefd en al best veel voor hebt moeten doorstaan. En dan ben je zo dichtbij..

Wanneer begon je klachten te krijgen? En mag ik vragen waarom aan lymfwklier kanker wordt gedacht in ergste geval

lor1_1984

Berichten: 12053
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 02:51

Achteraf gezien loop ik al langer met klachten rond maar sinds een week, mss 2 dat het echt erg opgezet is, bijna een harde bal zegmaar.

Het scenario kanker is omdat er een iets groter risico is dat ze (borst)kanker krijgen, spreken we wel over 1% meer dan vrouwen zonder implantaten.
Daarnaast heb ik een mutatie op het P53 gen, dit gen zorgt ervoor dat je een afweersysteem hebt tegen snelgroeiende (kanker)cellen en door de mutatie is die afweer bij mij heel laag.
Even heel kort en simpel uitgelegd houdt dat in dat er een hoog risico is op (agressieve) kanker op jonge leeftijd en dat wanneer je ooit kanker hebt gehad het risico nog groter wordt dat je het weer krijgt.

Gianti

Berichten: 10941
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 03:04

Ik ben bekend met de functie van P53 en dus effecten van mutatie op dat gen en niet niets om dat met je mee te dragen zeg :(

Ik duim enorm voor je! Het mag je nu wel eens heel erg meezitten

lor1_1984

Berichten: 12053
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 18:50

Het is idd niet niets, maar er valt prima mee te leven.
Ik ga bij zorgelijke dingen gewoon er vanuit dat het foute boel is, dan kan het alleen maar meevallen. :)

Noisy

Berichten: 5406
Geregistreerd: 23-01-03
Woonplaats: In een huis met een dak erop

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 23:07

BiBiQ schreef:
Forum vindt je inderdaad veel op. Maar ze hebben wel heel erg hun mening klaar over bepaalde dingen en steken die niet onder stoelen of banken.

Ik ben bijvoorbeeld ontzettend tevreden over Van Onselen. Die naam hoef je daar eigenlijk niet te zeggen.

Is dat hier op Bokt dan anders? :))

Ik ben ook bij van Onselen op consult geweest. Aardige vent, wel een beetje een air over zijn eigen kunnen. Uiteindelijk heb ik het bij kliniek Heyendael laten doen omdat ik teveel ongerust was over het feit dat hij voorwaardelijk mag opereren en op de zwarte lijst artsen staat door wat er gebeurd is. Maar that's just me, iedereen moet zelf bepalen waar hij/zij zich prettig bij voelt :)

BiBiQ

Berichten: 4795
Geregistreerd: 01-08-07
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 23:17

Noisy schreef:
BiBiQ schreef:
Forum vindt je inderdaad veel op. Maar ze hebben wel heel erg hun mening klaar over bepaalde dingen en steken die niet onder stoelen of banken.

Ik ben bijvoorbeeld ontzettend tevreden over Van Onselen. Die naam hoef je daar eigenlijk niet te zeggen.

Is dat hier op Bokt dan anders? :))

Ik ben ook bij van Onselen op consult geweest. Aardige vent, wel een beetje een air over zijn eigen kunnen. Uiteindelijk heb ik het bij kliniek Heyendael laten doen omdat ik teveel ongerust was over het feit dat hij voorwaardelijk mag opereren en op de zwarte lijst artsen staat door wat er gebeurd is. Maar that's just me, iedereen moet zelf bepalen waar hij/zij zich prettig bij voelt :)



True. Vergeet ik wel eens over bokt. >;)

lor1_1984

Berichten: 12053
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 18:30

Nou, borstprobleem is opgelost. *\o/*
Bleek dat tussen het implantaat en het kapsel een bloeding is geweest en het bloed nergens heen kon waardoor mijn borst keihard en 2 cupmaten groter was.
Borst is schoongemaakt, implantaat voor de zekerheid vervangen en ik heb 2 zakken antibiotica gehad.
De oorzaak van de bloeding is onbekend, kan ontstaan zijn bij de huidreductie, stomme pech of bijv door een tik tegen mijn borst oid.
Mocht vanmorgen weer naar huis ivm een drain die vanmorgen pas los mocht.
Nu verder herstellen, lekker thuis omringd door mijn beestjes en in mijn eigen vertrouwde omgeving. <3

Gianti

Berichten: 10941
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 18:34

Wat een een fijn nieuws!!! Nou dat herstel mee mag zitten en je eindelijk van je boobs mag gaan genieten

benangelique

Berichten: 15658
Geregistreerd: 06-09-04

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 20:24

Wat een positief nieuws zeg! Mag ook wel een keer.. op naar mooie boobies

Noisy

Berichten: 5406
Geregistreerd: 23-01-03
Woonplaats: In een huis met een dak erop

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 22:32

Wat fijn! *\o/* Kun je straks weer genieten van je mooie voorgevel :D

Ik ben ook nog iedere dag zo happy als ik in de spiegel kijk, kan niet wachten tot de zomer <<) Alleen nog even een paar mooie bikini's scoren. Ze worden ook steeds soepeler, niet meer van die harde ballonnen.

Ik las op het BF dat er weer een akkefietje was bij Diana Gabriels. De arts die de operatie zou uitvoeren was ziek en ze wisten niet wanneer hij weer actief zou zijn. Maar niet getreurd, ze hadden voor vervanging gezorgd. Die zou ze voor de operatie ontmoeten en dan kon ze gelijk onder het mes. Alles voor de poen daar :n

Gianti

Berichten: 10941
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 22:45

He gads.. je kiest je arts niet voor niets.. Maar zo werd ik ook bij hun uiteindelijk naar andere (onbekende) geschoven, want had toch "makkelijke" borsten.. niet gedaan

lor1_1984

Berichten: 12053
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 00:47

Ik ben ook weleens doorgeschoven (verschillende procedures) maar altijd netjes in overleg, wilde ik het niet dan bleef ik op de lijst bij de betreffende arts maar zou het langer duren voor ik aan de beurt zou zijn.
Met doorschuiven an sich is dus niets mis maar overleg is daarbij wel gewenst en evt extra intake mocht je daar behoefte aan hebben ook.

Dreamy

Berichten: 24067
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 17:51

Na heel veel wikken en wegen ga ik morgen nog een maal op consult en word ik als het goed is volgende week al geopereerd :):)
Ik was op intake bij A Klinieken en omdat er eerder al een gaatje vrij komt moet ik morgen nog eenmaal langs zodat de (andere dan die bij de intake dus) chirurg die me dan gaat behandelen ook nog een keer kan beoordelen (en ik kan kijken of ik ook wel een klik met hem heb :+ ) en dan staat het helemaal vast :)

De chirurg waardoor ik dan behandeld ga worden is dan ook precies degene van de voorbeeldfoto's die ik mooi vind, kom ik net achter. Ook wel zo fijn :D

BiBiQ

Berichten: 4795
Geregistreerd: 01-08-07
Woonplaats: Ede

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 17:56

Dreamy, wat fijn zeg!! Spannend hoor!

StonedRomy

Berichten: 7542
Geregistreerd: 20-03-11
Woonplaats: onder een steen

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 18:04

Is het goed als ik hier een tijdje meelees? Ik denk erover na om of een borstvergroting of een borst reconstructie te laten doen. Staat al op de planning sinds mijn 16e en de arts had het toen ook meteen willen doen, maar de tumor net boven mijn middenrif was net wat gecompliceerder dan gehoopt.

Ze hoeven van mij niet perse groter ( cup B ) maar zou graag willen dat zie niet zo ver uit elkaar staan en wat minder 80 jarige vrouw fitheid zouden hebben.

Ben alleen bang dat een implantaat er over een paar jaar weer uit zou moeten voor een nieuwe open hart operatie.

BiBiQ

Berichten: 4795
Geregistreerd: 01-08-07
Woonplaats: Ede

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 18:41

Reconstructie zou je aan de arts moeten vragen of het wel mogelijk is wat je voor ogen hebt. Dichterbij elkaar is volgens mij nog zo makkelijk niet, zeker niet zonder implantaten.

Maar staan je borsten dan zo ver uit elkaar?

StonedRomy

Berichten: 7542
Geregistreerd: 20-03-11
Woonplaats: onder een steen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 18:52

Het voornaamste zijn echt de 'theezakjes' en het feit dat het lijkt alsof ik 8 kinderen borstvoeding heb gegeven.

Een normale afstand tussen mijn borsten zal waarschijnlijk nooit gaan, maar een paar cm dichter bij elkaar zou al een heel stuk schelen, het is nu best moeilijk om een passende bh te vinden.

BiBiQ

Berichten: 4795
Geregistreerd: 01-08-07
Woonplaats: Ede

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 19:32

Hmm grote kans om dat mooi te krijgen is denk ik wel met protheses. Maar ik ben geen arts natuurlijk ;)

Rebel_Jits

Berichten: 5631
Geregistreerd: 28-02-06
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 20:17

Om ze dichter bij elkaar te krijgen met protheses, moet je eigenlijk al voor ronde gaan. Door de zwaartekracht hangen ze toch meer naar onderen, maar dan heb je bovenin meer massa, waardoor ze dichter bij elkaar lijken te staan. Met druppelvormige (de "natuurlijke look") krijg je nog dat ze uit elkaar hangen, omdat jouw eigen borst ook zo gevormd is.
Fijn dat alles zo snel gaat! Dan ben je tegen de zomer ready to go *\o/*