Borstvergroting

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kamide
Berichten: 1764
Geregistreerd: 11-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 19:17

Angeliquee18 schreef:
De huisarts heeft me doorverwezen, 26 augustus pas de eerste consult.
Duurt me veelste lang :+
Als ik iets heb besloten, Wil ik ervoor gaan ook haha.

Is hier iemand die het vergoed heeft gekregen door de verzekering?


Ik heb dit geprobeerd en ik had tot afgelopen vrijdag echt nog minder dan AA, maar op echo toch in 1 borst heel iets meer dan 1 cm klierweefsel, maar evht in de zin van 1,03cm ofzo... ze zijn er heel strikt in... dus jááren gespaard en nu sinds vrijdag trotse eigenaresse van borsten ;)

daiswees

Berichten: 1158
Geregistreerd: 04-08-11
Woonplaats: Assendelft

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 19:20

Ik heb het wel vergoed gekregen! Minder dan een cm klierweefsel zowel op de linker als de rechterborst

Gianti

Berichten: 10941
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 20:03

Elin_ schreef:
Ik vraag me af of jullie allemaal niet bang zijn voor de gevolgen. Hier een twijfelaar (al jaren) wegens een gevoelig lichaam voor ontstekingen.
Nu kijk ik naar Hydrogel-implantaten, maar ook daarvan hoor je horror verhalen. Nou weet ik dat je niet altijd van het ergste uit moet gaan, maar de risico's en gevolgen zijn niet mis.. Hoe denken jullie hierover? Vooral op de lange termijn e.d.



Voor mij wogen voordelen op tegen nadelen/risico's. Vooral veel wetenschappelijk artikelen erover gelezen. Maar dat is een afweging die iedereen voor zichzelf mket maken

Ladyson

Berichten: 3227
Geregistreerd: 03-01-10
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 21:45

Elin_ schreef:
Ik vraag me af of jullie allemaal niet bang zijn voor de gevolgen. Hier een twijfelaar (al jaren) wegens een gevoelig lichaam voor ontstekingen.
Nu kijk ik naar Hydrogel-implantaten, maar ook daarvan hoor je horror verhalen. Nou weet ik dat je niet altijd van het ergste uit moet gaan, maar de risico's en gevolgen zijn niet mis.. Hoe denken jullie hierover? Vooral op de lange termijn e.d.


Deze twijfelaar maakt zich ook druk om dat ze ook steeds vervangen moeten worden. Als ze elke 10 jaar vervangen moeten worden (en dat dan ook nog eens voor een paar duizend euro steeds) -O-

loez

Berichten: 11077
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 21:51

Mijn chirurg gaf aan dat dit niet nodig is. Elke 10 jaar vervangen.

Mijn oma heeft haar implantaten ruim 30 jaar gehad, ik meen zelfs nog langer. Deze zijn een tijd terug eruit gehaald en zagen er nog uit ‘als nieuw’. Was niks geks aan te zien.

Gianti

Berichten: 10941
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-19 07:03

Ladyson schreef:
Elin_ schreef:
Ik vraag me af of jullie allemaal niet bang zijn voor de gevolgen. Hier een twijfelaar (al jaren) wegens een gevoelig lichaam voor ontstekingen.
Nu kijk ik naar Hydrogel-implantaten, maar ook daarvan hoor je horror verhalen. Nou weet ik dat je niet altijd van het ergste uit moet gaan, maar de risico's en gevolgen zijn niet mis.. Hoe denken jullie hierover? Vooral op de lange termijn e.d.


Deze twijfelaar maakt zich ook druk om dat ze ook steeds vervangen moeten worden. Als ze elke 10 jaar vervangen moeten worden (en dat dan ook nog eens voor een paar duizend euro steeds) -O-


Mijn chirurg zei ook dat dat onzin was. Net zoals de artikelen die ik heb gelezen. Je hoeft ze pas te vervangen als er slijtage is.

Barb

Berichten: 12086
Geregistreerd: 24-07-01

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-19 08:56

En wanneer weet je of er slijtage is..

Gianti

Berichten: 10941
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-19 09:26

Door te controleren met echo :)

Ladyson

Berichten: 3227
Geregistreerd: 03-01-10
Woonplaats: Brabant

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-19 12:38

Oh wat bizar, dat scheelt wel echt als dat niet hoeft!

Popstra
Berichten: 13806
Geregistreerd: 21-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-19 12:48

Hier ook iemand met klein cupje A
Ik heb er ook jaren over zitten denken om m’n borsten te laten vergroten. Echt ook datums gepland van dan wil ik het gaan laten doen. Ben nu inmiddels 47 en ben nu heel tevreden met hoe ik er uit zie. Ik ben heel slank en sportief en mijn kleine borsten staan mij goed. Daar komt bij mijn man er ook blij mee is. Die houd zowiezo niet van grote borsten. Die houd van kontjes :D
Voor mij nu dus geen reden meer om te twijfelen want ik heb er geen behoefte meer aan plus je tegenwoordig prachtige BHs en badkleding hebt om de boel mooi te verpakken.
Daar komt bij ik op deze leeftijd meer en meer besef hoe blij je kan zijn als je een gezond lichaam hebt.

Wil hier overigens niet mee zeggen dat je stom bent als je het wel zou doen maar wel dat je behoeftes naarmate je ouder word veranderen. Een leuk uiterlijk is mooi maar niet meer top prioriteit. Je bent wie je bent, een stuk zekerder van jezelf naarmate de jaren verstrijken en dat maakt je ook heel aantrekkelijk.

loez

Berichten: 11077
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-19 13:54

Popstra schreef:
Hier ook iemand met klein cupje A
Ik heb er ook jaren over zitten denken om m’n borsten te laten vergroten. Echt ook datums gepland van dan wil ik het gaan laten doen. Ben nu inmiddels 47 en ben nu heel tevreden met hoe ik er uit zie. Ik ben heel slank en sportief en mijn kleine borsten staan mij goed. Daar komt bij mijn man er ook blij mee is. Die houd zowiezo niet van grote borsten. Die houd van kontjes :D
Voor mij nu dus geen reden meer om te twijfelen want ik heb er geen behoefte meer aan plus je tegenwoordig prachtige BHs en badkleding hebt om de boel mooi te verpakken.
Daar komt bij ik op deze leeftijd meer en meer besef hoe blij je kan zijn als je een gezond lichaam hebt.

Wil hier overigens niet mee zeggen dat je stom bent als je het wel zou doen maar wel dat je behoeftes naarmate je ouder word veranderen. Een leuk uiterlijk is mooi maar niet meer top prioriteit. Je bent wie je bent, een stuk zekerder van jezelf naarmate de jaren verstrijken en dat maakt je ook heel aantrekkelijk.



Super toch dat je het helemaal hebt geaccepteerd en er blij mee bent nu? Ik was er dagelijks mee bezig en werd dagelijks door mezelf geconfronteerd met het feit dat ik niets had. Zwemmen met vrienden en vriendinnen noooit gedaan in mijn puberteit en daarna omdat ik me gewoon schaamde. Hoogzomer thuis in een trui terwijl de hele vriendengroep heerlijk aan het zwemmen waren enz. Daar heb ik veel last van gehad. Meteen na mijn operatie voelde ik me dan ook direct ‘compleet’ omdat ik opeens borsten had. Voor mij de beste keus ooit :)

Elin_

Berichten: 9654
Geregistreerd: 11-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-19 14:14

Gianti schreef:
Elin_ schreef:
Ik vraag me af of jullie allemaal niet bang zijn voor de gevolgen. Hier een twijfelaar (al jaren) wegens een gevoelig lichaam voor ontstekingen.
Nu kijk ik naar Hydrogel-implantaten, maar ook daarvan hoor je horror verhalen. Nou weet ik dat je niet altijd van het ergste uit moet gaan, maar de risico's en gevolgen zijn niet mis.. Hoe denken jullie hierover? Vooral op de lange termijn e.d.



Voor mij wogen voordelen op tegen nadelen/risico's. Vooral veel wetenschappelijk artikelen erover gelezen. Maar dat is een afweging die iedereen voor zichzelf mket maken

Wil je daar iets over delen? Ik vind de voordelen ook wel zwaar wegen, maar ik schrik ook echt van het percentage dat zich moe en slecht gaat voelen. Ik ben al iemand die weinig energie heeft (helaas nooit iets lichamelijks uitgekomen) en zoals ik zei onstekingsgevoelig.. Nu zijn de hydrogel implantaten weer enkel rond, waardoor ik bang ben dat het onnatuurlijk wordt (1.72 lang, 54 kilo, recht modelletje)

_Ekenna
Berichten: 2803
Geregistreerd: 25-06-12

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-19 16:30

Ronde implantaten kunnen ook heel natuurlijk ogen hoor, als je kiest voor een zachte gel. Dan valt deze net als een anatomisch gevormd implantaat. Voordeel van een ronde is dat het niet erg is als deze gaat draaien, bij een anatomisch gevormd implantaat natuurlijk wel. :+

Popstra
Berichten: 13806
Geregistreerd: 21-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-19 16:49

loez schreef:
Popstra schreef:
Hier ook iemand met klein cupje A
Ik heb er ook jaren over zitten denken om m’n borsten te laten vergroten. Echt ook datums gepland van dan wil ik het gaan laten doen. Ben nu inmiddels 47 en ben nu heel tevreden met hoe ik er uit zie. Ik ben heel slank en sportief en mijn kleine borsten staan mij goed. Daar komt bij mijn man er ook blij mee is. Die houd zowiezo niet van grote borsten. Die houd van kontjes :D
Voor mij nu dus geen reden meer om te twijfelen want ik heb er geen behoefte meer aan plus je tegenwoordig prachtige BHs en badkleding hebt om de boel mooi te verpakken.
Daar komt bij ik op deze leeftijd meer en meer besef hoe blij je kan zijn als je een gezond lichaam hebt.

Wil hier overigens niet mee zeggen dat je stom bent als je het wel zou doen maar wel dat je behoeftes naarmate je ouder word veranderen. Een leuk uiterlijk is mooi maar niet meer top prioriteit. Je bent wie je bent, een stuk zekerder van jezelf naarmate de jaren verstrijken en dat maakt je ook heel aantrekkelijk.



Super toch dat je het helemaal hebt geaccepteerd en er blij mee bent nu? Ik was er dagelijks mee bezig en werd dagelijks door mezelf geconfronteerd met het feit dat ik niets had. Zwemmen met vrienden en vriendinnen noooit gedaan in mijn puberteit en daarna omdat ik me gewoon schaamde. Hoogzomer thuis in een trui terwijl de hele vriendengroep heerlijk aan het zwemmen waren enz. Daar heb ik veel last van gehad. Meteen na mijn operatie voelde ik me dan ook direct ‘compleet’ omdat ik opeens borsten had. Voor mij de beste keus ooit :)
had ik ook hoor, zeker wel.
Voelde me altijd erg plat in een badpak bijv of tietloos in een strakke top...net of ik van voren ook een rug had zeg maar...ik vond dat ook vreselijk maar op de een of andere manier boeit het nu niet meer zo. Ik weet nu ook nou dat kan ik beter niet aan trekken en dat wel...
Maar weet precies hoe het voelde.
Ik ben ook vrij tenger. Daarom past het wel bij mijn lijf. Zou ik vanonder breed zijn en van boven smal dan weet ik niet of ik dat nu ook geaccepteerd zou hebben zoals ik mijn lijf nu doe.

loez

Berichten: 11077
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-19 22:52

Ik heb ook ronde implantaten trouwens. Ja de eerste maanden zitten ze hoog en strak, maar na verloop van tijd gaat dat wat zakken. Ook bij mij ziet het er heel natuurlijk uit. Mijn verloskundige zei dan ook na de bevalling, het is dat ik weet dat je geopereerd bent, maar je ziet het er echt niet aan af :D

BiBiQ

Berichten: 4795
Geregistreerd: 01-08-07
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 13:25

Dat je elke zoveel jaar moet vervangen is ondertussen met de implantaten van tegenwoordig bij de goede nieuwe implantaten niet meer zo.

In ieder geval,advies van niet-FDA goedgekeurde merken is om elke 10 tot 15 jaar uit voorzorg de implantaten te vervangen. Bij FDA goedgekeurde implantaten hoeft dit niet.

Ik heb Polytech welke CE en FDA goedgekeurd zijn en die gaan levenslang mee. Ik maak me hier dan ook niet zo heel druk om.

Puppetje
Berichten: 1017
Geregistreerd: 24-11-05

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 16:26

Ik heb mijn vorige paar 22 jaar gehad en heb ze toen laten vervangen. Ze waren toen ook wel aan een wissel toe, ik kreeg een soort van dubbele borsten. Het zag er van binnen niet al te fris meer uit aldus de chirurg. Als ze weer 22 jaar meegaan vind ik het best een goede deal.

Elin_

Berichten: 9654
Geregistreerd: 11-11-09

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 14:56

Maar nogmaals voor de andere mensen ook nog de vraag.. Hoe wogen jullie het risico af tegen de voordelen? Mooie borsten vs chronisch ziek zijn is nogal iets..

StonedRomy

Berichten: 7544
Geregistreerd: 20-03-11
Woonplaats: onder een steen

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 16:50

Ik lees nog altijd mee. Mijn borsten zijn echt om van te huilen. Enorme theezakjes. ( gehalte, je komt bij chirurg voor een tumor te laten verwijderen en hij denkt dat het voor je borsten is. Chirurg was al druk aan het tekenen en rekenen. )

Mijn enige probleem is een hartoperatie. Ik gok dat ze er dan eerst uitgehaald moeten worden voor ik aan mijn hart geopereerd kan worden...

Rebel_Jits

Berichten: 5631
Geregistreerd: 28-02-06
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 17:41

Goh, niet perse. Er zijn hartoperatie's waarbij ze via de lies of arm gaan. En zelfs de klassieke allesopenbreken-variant gaat recht door je borstbeen, dan blijven je borstspieren gewoon op hun plekje. Alleen reanimatie is lastiger met neppers, maar dat is bij mensen met overgewicht ook :o

Ghostattack

Berichten: 11250
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 17:45

StonedRomy schreef:
Ik lees nog altijd mee. Mijn borsten zijn echt om van te huilen. Enorme theezakjes. ( gehalte, je komt bij chirurg voor een tumor te laten verwijderen en hij denkt dat het voor je borsten is. Chirurg was al druk aan het tekenen en rekenen. )

Mijn enige probleem is een hartoperatie. Ik gok dat ze er dan eerst uitgehaald moeten worden voor ik aan mijn hart geopereerd kan worden...


Ik wil hier even op inhaken! :) Mijn moeder heeft al jaren implantaten (heb ik nooit geweten tot mn 21e :+ ) en zij is 2 jaar geleden met spoed 2x geopereerd aan haar hart. Ze heeft meerdere infarcten gehad en inmiddels ook meerdere operaties. Niks aan de hand met de implantaten, die zitten nog op hun plek. Ze is helemaal open geweest en heeft nu zo'n groot litteken op haar borstbeen. Volgens mij hebben ze er zelfs nooit iets over gezegd in het ziekenhuis.

viphorse

Berichten: 1511
Geregistreerd: 28-07-09
Woonplaats: Oss

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 18:18

Mag ik mee lezen ?
Als doorgaat wil ik na de zomer serieus gaan kijken .

Iemand ervaring met goede kliniek omgeving Den Bosch ?

enny
Berichten: 2244
Geregistreerd: 01-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 18:24

StonedRomy schreef:
Ik lees nog altijd mee. Mijn borsten zijn echt om van te huilen. Enorme theezakjes. ( gehalte, je komt bij chirurg voor een tumor te laten verwijderen en hij denkt dat het voor je borsten is. Chirurg was al druk aan het tekenen en rekenen. )

Mijn enige probleem is een hartoperatie. Ik gok dat ze er dan eerst uitgehaald moeten worden voor ik aan mijn hart geopereerd kan worden...


Stille meelezer hier.. Ik ben operatie-assistent en sta dagelijks bij open hartoperaties, borstprotheses zijn geen enkel probleem voor de ingreep hoor! En zoals al gezegd werd, er zijn vrouwen die van zichzelf al een grote boezem hebben en die worden ook gewoon geopereerd :-).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 18:25

viphorse schreef:
Mag ik mee lezen ?
Als doorgaat wil ik na de zomer serieus gaan kijken .

Iemand ervaring met goede kliniek omgeving Den Bosch ?


Bauland kliniek :)

Angeliquee18

Berichten: 2593
Geregistreerd: 17-11-10
Woonplaats: alphen aan den rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-19 11:02

Gister eerste consult gehad, Ga gewoon meerdere klinieken af.
Deze gingen tot maximaal 325 cc.
Maar het had nog wel net ietsjes meer gemogen.
Wel heel apart om je lichaam dan te zien, het is ineens heel "anders" ik leek ook veel dunner :+

3 augustus weer een consult bij een andere kliniek, dan bekijken hoe het staat als er meer inzit.