Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 27 van de 27 [ 669 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27
Plaats een nieuw onderwerp

Yoga

 
Profiel   

Mag ik deze wakker schoppen? :D

Ik ben nu een paar weken begonnen met yoga. Thuis doe ik af en toe een video met Adriene en verder heb ik een leuke yogaschool gevonden in Gent. Hier geven ze verschillende soorten yoga, je betaalt per beurt en gaat dus wanneer je wilt.

Ik vind het echt heerlijk! Yin yoga vind ik niet zo, ik vind het niet lastig om de gedachten stil te leggen maar ik merk dat ik het veel leuker vind om wat actievere yoga te doen.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-16 22:48 



 
Profiel   

poes schreef
Mag ik deze wakker schoppen? :D

Ik ben nu een paar weken begonnen met yoga. Thuis doe ik af en toe een video met Adriene en verder heb ik een leuke yogaschool gevonden in Gent. Hier geven ze verschillende soorten yoga, je betaalt per beurt en gaat dus wanneer je wilt.

Ik vind het echt heerlijk! Yin yoga vind ik niet zo, ik vind het niet lastig om de gedachten stil te leggen maar ik merk dat ik het veel leuker vind om wat actievere yoga te doen.



Juist omdat je het niet zo vind zou yin dus heel goed voor je zijn ;)
De yoga of oefening waar je het meeste weerstand voor hebt is het beste en wat je nodig hebt.
(Al heb ik ook moeite met oefeningen die ik niet leuk vind hoor haha)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-16 10:53 



 
Profiel   

Heerlijk he. Hier ook nog dagelijkse yoga practice. Soms via adrienne, maar ik ben ook lid van yoga online en yoga met evy. Kan ik fijn kiezen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-16 10:53 



 
Profiel   

Hm ik vond het gewoon niet zoveel voldoening geven. Ik kan al vrij goed mijn hoofd leegmaken. Dus denk niet dat ik yin vaakst ga doen.

Ik vind warrior en Child pose voorlopig leukst!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-16 11:09 



 
Profiel   

Ik ben al weer een half jaar gestopt met yoga. Vond het wel leuk, maar had altijd veel moeite met de oefeningen. Staande vooroverbuiging was altijd een ramp. 2 jaar lang gedaan en niet fatsoenlijk de grond kunnen aanraken. Nu sinds augustus aan de slag bij de sportschool en binnen 2 maanden kon ik de grond aanraken in een staande vooroverbuiging. Dus yoga is toch niet helemaal meer aan mij besteed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-16 16:16 



 
Profiel   

Krachttraining is idd super efficiƫnt! Maar trekt me voorlopig minder. Ben benieuwd of ik er beter in ga worden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-16 17:01 



 
Profiel   

Ik doe nog regelmatig aan yoga... maar wel nog alleen maar thuis... nu bijna klaar met 30-days yoga camp van Adriene... probeer het elke ochtend te doen maar er komt weleens wat tussen.
Ben ook gestart met Pilates en dat is wel even wat heftiger dan yoga... eerste keren was ik echt beetje teleurgesteld doe al bijna 5 jaar yoga en kwam nauwelijks mee met de 50+ dames op Pilates. Maar goed nu wekelijks les + de yoga van Adriene... ik merk dat ik nu wel sterker wordt en ik het echt beter aan kan.
Vind yoga wel echt heel prettig maar de vooruitgang qua lichaam gaat echt stuk langzamer ... maar vind het mentale aspect van loslaten en ontspannen ook wel erg prettig... en aandacht voor de ademhaling... heeft ook veel goeds gedaan voor het paardrijden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-16 17:28 



 
Profiel   

Leuk om de ervaringen te horen! Het dung is dat ik nu iets laagdrempeligs erbij wil nemen. Ik rij 4 keer per week paard en verder kruipen er eeg veel uren in mijn werk. Ik kan dus niet een vaste dag in de week ergens om half acht zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-16 19:14 



 
Profiel   

Daarom oefen ik ook alleen maar thuis. Anders kom ik nergens

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-16 19:23 



 
Profiel   

Ik doe nu 30 days van Adrienne, ik deed niets dus alle beetjes helpen momenteel. Heb vooral behoefte aan ontspanning en beweeglijkheid creƫeren want ik heb overal spieren die vastzitten wat me belemmert in andere sporten maar ook in het dagelijks leven. Prima dus +:)+ Ik hoop dat ik het volhoud, de hele 30 dagen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-16 23:12 



 
Profiel   

Zo ben ik ook begonnen. 30 das with adrienne. Echt super joh. Ik ervaar ineens ruimte in mijn lijf.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-16 00:16 



 
Profiel   

Ik doe die ook maar niet elke dag. Vind het wel heerlijk! Lekker oprekken en loslaten. Downward facing dog vind ik echt altijd pittig maar ook goed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-16 02:31 



 
Profiel   

Zo vandaag kon ik bij downward facing dog de hielen neer zetten *\o/*
In het begin vond ik dat zo'n duffe pose en nu kijk ik er naar uit. Merk dat ik wel leniger word, of eerder, dat ik mezelf een pak dieper loslaat in het stretchen. Ik heb een erg zware week, ben ook niet aan het werk, en zaterdag lukte dag 7 van Adriene niet :( Gisteren opnieuw geprobeerd en heerlijke sessie gehad. Vandaag was dag 8 met meditatie, vond het echt zalig. Ik vind yoga echt leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-16 20:45 



 
Profiel   

Oud topic, maar zonde om er een nieuw voor te openen....
Wat voor soort kleding adviseren jullie ? Ik zoek met name een fijn top die goed ademt, lang is en aansluit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-17 14:57 



 
Profiel   

Leuk, dit topic heb ik nog nooit gezien :) . Qua bovenkleding heb ik niet echt tips voor je, ik draag meestal een gewone sporttop of shirt. De eigenschappen die je noemt zijn inderdaad belangrijk, maar die hebben veel sporttops. Qua broek vind ik het een heel ander verhaal, daar heeft een echte yogalegging voor mij wel duidelijke voordelen ten opzichte van andere sportbroeken. Het kost wat, maar met een goede yogabroek heb je een stuk meer grip en dat is heeeel fijn. Ik heb er eentje van Patipada waar ik heel tevreden mee ben, voor de rest Duitse merken waarvan ik niet weet of ze ook in Nederland verkocht worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-17 22:45 



 
Profiel   

Euh , meer grip voor een broek ? Die vat ik even niet ?

En qua top, ik zie overal eigenlijk gewoon katoenen tshirts voor yoga, maar dat vind ik niet fijn ivm zweten. En anders tanktops( die vaak kort zijn ) ofzo, maar dat vind ik voor de winter weer brrrr. Vandaar de vraag...

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-17 10:23 



 
Profiel   

Bij poses waarbij je je voet op je been moet zetten (zoals de boom bijvoorbeeld) is het handig als je voet niet meteen wegglijdt. Yogabroeken zijn daarom wat stugger aan de buitenkant dan andere sportbroeken.
Gewoon katoen vind ik ook niet zo prettig, maar ik heb hele fijne sportshirts met lange mouwen van de h&m en van Nike.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-17 11:18 



 
Profiel   

Maris schreef
Oud topic, maar zonde om er een nieuw voor te openen....
Wat voor soort kleding adviseren jullie ? Ik zoek met name een fijn top die goed ademt, lang is en aansluit.


Misschien even langs de Decathlon?
Dat is niet duur en hebben prima spul vond ik.

Ik had dit topic ook nog niet eerder gezien. Ik had les in Yin Yoga. Helaas moest ik dit vorige week af zeggen omdat ik het i.v.b mijn stage niet ging redden.. Maar thuis ben ik wel bezig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-17 13:20 



 
Profiel   

prulletje schreef
Bij poses waarbij je je voet op je been moet zetten (zoals de boom bijvoorbeeld) is het handig als je voet niet meteen wegglijdt. Yogabroeken zijn daarom wat stugger aan de buitenkant dan andere sportbroeken.
Gewoon katoen vind ik ook niet zo prettig, maar ik heb hele fijne sportshirts met lange mouwen van de h&m en van Nike.



Ahh, natuurlijk ! Voor de boom oa. Ik snapte al niet hoe je je voet idd goed op zijn plaats kon houden in die positie.

H&M en Declathon staan op mijn lijstje om eens te gaan kijken, bedank voor de tips

Weten/kennen jullie ook merken die echt yoga kleding verkopen ?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-17 13:46 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 27 van de 27 [ 669 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen