Als zwanger raken geen vanzelfsprekendheid is...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
beenjesshar

Berichten: 1220
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: uitgeest

Re: Als zwanger raken geen vanzelfsprekendheid is...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 00:11

Ik ga voor jullie duimen

Anoniem

Re: Als zwanger raken geen vanzelfsprekendheid is...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 14:39

Duimen draaien voor jullie ! <3

Wij hebben groen licht voor de iui, dus bellen in de volgende cyclus. Stel ik me aan alsof het voelt dat wij het boek 'liefdesbaby' nu dichtdoen en ik best verdrietig ben? :=

Lisewiesje

Berichten: 371
Geregistreerd: 09-08-09
Woonplaats: Ergens in Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 16:44

pimaude schreef:
Duimen draaien voor jullie ! <3

Wij hebben groen licht voor de iui, dus bellen in de volgende cyclus. Stel ik me aan alsof het voelt dat wij het boek 'liefdesbaby' nu dichtdoen en ik best verdrietig ben? :=


Ik snap je gevoel, maar ik heb in de mmm wel geleerd dat er meer liefde bij komt kijken dan tussen de lakens!

Maar ben ook zeker verdrietig geweest in het begin.

DromenLies
Berichten: 2884
Geregistreerd: 27-12-02

Re: Als zwanger raken geen vanzelfsprekendheid is...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 08:25

Wij hebben inmiddels 2 kiddo’s. De eerste ICSI en de tweede wonderbaarlijk genoeg the natural way. Inmiddels zwanger van nr 3 via ICSI. Wij hadden een soepel ICSI-traject ondanks bijwerkingen van de hormonen. Wat bij mij in eerste instantie het verdriet veroorzaakte was niet zozeer dat het langs de natuurlijke weg niet ging lukken maar meer de onzekerheid of het dan met medische tussenkomst uberhaupt wel zou lukken.

Qua output iig nul verschil in liefdeservaring naar de kiddo’s toe…. Houd moed!!

_lautje_

Berichten: 9274
Geregistreerd: 23-03-05

Re: Als zwanger raken geen vanzelfsprekendheid is...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 17:07

Hier had ik dat ook in begin hoor!
Maar na 2x via medisch traject een baby te hebben gekregen, kwam de derde daar spontaan achteraan na 8 maanden.
Alsnog een liefdesbaby, maar zo voelde dat helemaal niet bij mij
Het was ‘gewoon’ nog een baby die we helemaal niet gepland hadden. Waar ik lichamelijk amper klaar voor was na 2x keizersnee.
Mijn man daarentegen was bij de vorige twee vrij koel en nuchter toen ik zwanger bleek te zijn. Wel blij, maar voor hem voelde het echt afstandelijker. Bij de derde was hij compleet overdonderd, maar ook helemaal door het dolle heen.

Anoniem

Re: Als zwanger raken geen vanzelfsprekendheid is...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 18:19

Jullie geven wel hoop moet ik zeggen ;) :D

DromenLies
Berichten: 2884
Geregistreerd: 27-12-02

Re: Als zwanger raken geen vanzelfsprekendheid is...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 20:36

Graag gedaan!! Eyes on the price and focus on the horizon… ik duim ontzettend voor jullie (en de rest van de wensouders in dit topic).

Lieffiefi

Berichten: 4696
Geregistreerd: 06-02-09
Woonplaats: Aan het water

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-23 10:26

Hoe gaat het met jullie?

Hier in de voorbereiding voor een zwangerschapstraject.
Tijdens de zwangerschap van Zoey (na heel veel miskramen en 3 iui pogingen raakte ik zwanger van Zoey) best wat aangekomen.
Nu trainen en afvallen, ik wil in mei naar de huisarts gaan, dan zijn we weer een jaar bezig.
Na Zoey zijn we, ondanks de keizersnee, direct doorgegaan voor een 2e baby'tje.. met goedkeuring van de artsen.
Helaas lijkt het niet te gaan lukken op de natuurlijke weg.
Tot op heden valt mijn eisprong in mijn menstruatie..
Ik hoop dat we nu niet zo hoeven te knokken voor een behandeling. (Door de miskramen hebben we echt moeten 'vechten' voor IUI en echo's mbt eisprong.. 'je wordt zwanger dus je bent vruchtbaar, er blijft er vanzelf 1 plakken' hoorden we van de artsen 4 jaar lang.)

Dus wij trainen door, afvallen en dan fingers crossed in april/mei.

IMANDRA

Berichten: 9814
Geregistreerd: 30-05-10
Woonplaats: Silva Ducis

Re: Als zwanger raken geen vanzelfsprekendheid is...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-23 22:33

Succes! Wat vervelend dat artsen je zo afdoen zeg -O-. Hier is mijn spiraaltje er begin december uitgehaald en is het nu wachten op de eerste menstruatie sinds 10,5 jaar :=
Nooit gedacht dat ik zo uit kon kijken naar ongesteld worden :)).