Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 273 van de 281 [ 7009 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276 ... 281  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Als zwanger raken geen vanzelfsprekendheid is...

 
Profiel   

Klopt!
Het is wat vervelend spul maar als het helpt...

Ze geven het pas vanaf 3+ miskramen. Snap t niet, teller staat op 7 en dan weten ze idd.

Maar ik probeer het positief in te zien.
Het hartje klopt en morgen weer een echo. Blijft toch spannend..
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-21 18:13 



 
Profiel   

Dames ik duim voor jullie. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-21 20:24 



 

Jeetje wat een verhaal.. ik duim heel hard mee dat jullie je kindje in de armen mogen sluiten!! :-)

Wij gaan morgen naar de huisarts nu het, na 1 jaar en 9 maanden, nog niet zo mag zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-21 13:08 



 
Profiel   

Hier was de echo goed.
Hij/zij lijkt nu al op ons.
Weigerde om zich om te draaien dus we hebben een billenfoto:')
Hart klopt, volle maag.

Dank voor de lieve reacties.
Het is de afgelopen 4 jaar een rollercoaster geweest, soms keihard en oneerlijk voor ons gevoel.

Ik gun het iedereen zo, zeker alle vechters hier.

Pimaude, wat naar. Dat is ook allang.
Heb je zelf enig idee hoe het zou kunnen, of is dit je 1e huisarts bezoek?
Succes in ieder geval!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-21 13:18 



 
Profiel   

Lisewiesje schreef
Gister met de punctie zijn er 22 aangedrukt, net telefoontje. 15 goed om te bevruchten, 9 goed bevrucht geraakt. 4 in de embryscoop om door te groeien voor dinsdag. 5 in de vriezer.

Ons zoontje was destijds de enige die van de 4 overbleef. Zo spannend weer hoe groot de afval race nu zou zijn.


Veel geluk en alle liefde toegewenst morgen!

Laat je nog even weten hoe het ging?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-21 17:37 



 

Lieffiefi schreef
Hier was de echo goed.
Hij/zij lijkt nu al op ons.
Weigerde om zich om te draaien dus we hebben een billenfoto:')
Hart klopt, volle maag.

Dank voor de lieve reacties.
Het is de afgelopen 4 jaar een rollercoaster geweest, soms keihard en oneerlijk voor ons gevoel.

Ik gun het iedereen zo, zeker alle vechters hier.

Pimaude, wat naar. Dat is ook allang.
Heb je zelf enig idee hoe het zou kunnen, of is dit je 1e huisarts bezoek?
Succes in ieder geval!


Haha, wat een grapjas! Hopelijk de volgende echo meer geluk!

Het is de 1e afspraak.. sowieso heb ik een onregelmatige cyclus en de rest horen we wel. De assistente gaf al aan dat ze vriend zullen doorsturen voor een sperma onderzoek.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-21 23:23 



 
Profiel   

ooh wat een goede berichten hier dames, ik zit het met kippenvel te lezen ben zo blij voor jullie!!
en wat super interessant die waardes, en ook jouw verhaal Lieffiefi. Ik twijfel zelf ook al jaren over mijn schildklier hormonen (ben wel eens naar de internist gestuurd maar toen ook weer terug met 'niet zorgwekkend genoeg' idd)

update vanuit hier: we zijn nog steeds niet uit de juiste dosis clomid. nu lijkt tijdens de 5de cyclus dat de dosering nog steeds niet de juiste is en ik wordt er echt moedeloos van. Eerder was ik al bij de tweede of derde cyclus zwanger. Soms denk ik er aan om er mee te stoppen, aan de andere kant zijn we zó dichtbij..

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-21 11:47 



 
Profiel   

Niet opgeven!
Ik bedenk me altijd; okee, weet wat geleerd.
Zo kwamen we er tijdens IUI achter dat mijn cyclus een compleet eigen leven leidt in de schaduw.
Zaken die niet opvallen in het normale leven, maar door de ei meting wel heel goed in beeld kwamen.

ik begrijp je moedeloosheid en ''ik gooi mijn handdoek in de ring'' gevoel echt helemaal.
Maar niet opgeven, elke cyclus is een stapje dichterbij.. Echt!

Dikke knuffel van hier!


Ik heb mij aangemeld voor moeders voor moeders.
Ik ben altijd ''pro'' geven wat je kan, maar toen ik hoorde dat in Ovitrelle ook HCG zit van zwangere dames hoefde ik er helemaal niet meer over na te denken, ik wilde wel eerst de 11 weken echo afwachten.
Vanmiddag worden de eerste flessen gebracht!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-21 11:58 



 
Profiel   

Ik ga mij ook aaanmelden!! Fijn te lezen dat jij het ook doet! Hoe voel je je verder?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-21 13:58 



 
Profiel   

De ergste misselijkheid is weg.
Gelukkig, we hadden nog 1.5 week zonvakantie. Er zijn dagen geweest dat ik niets kon eten.
Dus ik ben erg blij dat dat klaar is.
Ik ben echt ontzettend moe, ik kan dagenlang slapen. Ik word moe wakker en ga moe slapen.

Elke week personal training, ik ben echt kapot na een sessie waar ik 4 maanden terug heel teleurgesteld van zou zijn, zo ''weinig'' is het eigenlijk.
Merk dat de banden echt losser zijn, vooral in mijn onderrug, alsof de wervels los op elkaar liggen zeg maar.

En verder ben ik bij als trimester #2 aanbreekt, dan schijn je je vele malen beter te voelen.
Hoe voel jij je? Klachten? Of valt het mee?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-21 14:02 



 
Profiel   

Damber2 schreef
Lisewiesje schreef
Gister met de punctie zijn er 22 aangedrukt, net telefoontje. 15 goed om te bevruchten, 9 goed bevrucht geraakt. 4 in de embryscoop om door te groeien voor dinsdag. 5 in de vriezer.

Ons zoontje was destijds de enige die van de 4 overbleef. Zo spannend weer hoe groot de afval race nu zou zijn.


Veel geluk en alle liefde toegewenst morgen!

Laat je nog even weten hoe het ging?



We hebben een prachtig embryo teruggeplaatst gekregen. Van de 4 heeft alleen deze zich doorgespeeld tot dag 5. Heel hard duimen 10 dagen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-21 14:47 



 
Profiel   

We hebben een prachtig embryo teruggeplaatst gekregen. Van de 4 heeft alleen deze zich doorgespeeld tot dag 5. Heel hard duimen 10 dagen![/quote]

Ben een stille meelezer… ( weet helaas alles van dit traject en ellende)


Je hoeft er maar 1 tehebben…. Bewijs zit in me buik!

Dus dikke duimen gaan draaien!


Voor de rest heel veel sterkte, en hou moed voor iedereen!


Voor vragen mogen jullie me altijd pben!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-21 14:51 



 
Profiel   

Ik duim mee liesewiesje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-21 14:54 



 
Profiel   

hier ook Liesewiesje, spannend maar hoopgevend!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 11:41 



 
Profiel   

Mooi! Een goede embryo.. meer heb je er ook niet nodig!

Zal voor je duimen!
Ik heb inmiddels al een afspraak gemaakt voor een verloskundige. Jee.. kan het bijna niet bevatten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 12:49 



 
Profiel   

Spannend damber! Wanneer mag je? Ook een echo gelijk?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 13:08 



 
Profiel   

@zwangere dames. Gefeliciteerd..<3 ik duim voor een mooie gezonde baby

Wachtende dames. Dikke knuffel.. jullie tijd komt nog!! Pfff denk en duim zo mee met jullie :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 13:17 



 
Profiel   

Lieffiefi schreef
Spannend damber! Wanneer mag je? Ook een echo gelijk?


Halverwege eerste week november. Dan zou ik 7+5 weken zitten. Ja idd een echo. Misschien een inwendige echo.
Gister al bloedonderzoek gehad. Uitslag nog niet binnen.

Zal eens kijken of ik kan verhuizen naar zwangerschapstopic.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 14:56 



 
Profiel   

Lisewiesje? Hoe gaat het met je?
Inmiddels zijn we een paar dagen verder…

Probeer wel te ontspannen hè?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-21 08:35 



 
Profiel   

Hoe gaat het met iedereen?

Ik heb gisteren een echo laten maken, om te kijken of de letrozol 7,5mg deze keer ook weer aansloeg. Dit was het geval! Een mooi ei van 18mm op dag 11 van de cyclus. Ik mag na deze cyclus nog 4 cyclussen met de letrozol 7,5mg zonder dat ik nog terug hoef voor een echo, dus dat is super fijn.
Ik ben gisteren geïnsemineerd en word morgen ook nog geïnsemineerd. Ben ook ovulatietesten aan het doen, maar die zijn nog niet positief. De vorige keer was mijn eisprong op dag 12 van mijn cyclus, dus ik verwacht dat dat nu iets later is. Geen idee ook hoe lang het duurt voor een ei van 18mm gaat springen.

Ben echt blij dat het weer gewoon aansloeg! Hopelijk binnen de 4 cyclussen zwanger.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-21 09:41 



 
Profiel   

Damber2 schreef
Lisewiesje? Hoe gaat het met je?
Inmiddels zijn we een paar dagen verder…

Probeer wel te ontspannen hè?


Menstruatie krampen, opgeblazen gevoel, veel hoofdpijn en vieze smaak in mijn mond. Maar dat komt door de medicatie die ik er nog naast gebruik denk ik.

Veel werken, is veel afleiding en verder veel blijven duimen.

Hoe is het met jou?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-21 10:52 



 
Profiel   

Poffertje schreef
Hoe gaat het met iedereen?

Ik heb gisteren een echo laten maken, om te kijken of de letrozol 7,5mg deze keer ook weer aansloeg. Dit was het geval! Een mooi ei van 18mm op dag 11 van de cyclus. Ik mag na deze cyclus nog 4 cyclussen met de letrozol 7,5mg zonder dat ik nog terug hoef voor een echo, dus dat is super fijn.
Ik ben gisteren geïnsemineerd en word morgen ook nog geïnsemineerd. Ben ook ovulatietesten aan het doen, maar die zijn nog niet positief. De vorige keer was mijn eisprong op dag 12 van mijn cyclus, dus ik verwacht dat dat nu iets later is. Geen idee ook hoe lang het duurt voor een ei van 18mm gaat springen.

Ben echt blij dat het weer gewoon aansloeg! Hopelijk binnen de 4 cyclussen zwanger.



Een eisprong kan idd wat later komen als je hiervoor medicatie gebruikt. Dus maak je nog niet teveel zorgen.

Ik had normaal een eisprong op dag 11, maar met hormonen kon dit idd 2-3 dagen later zijn.

18 Mm kan ook nog groter worden hoor. Minimum is 16,5 Mm. Maar een follikel kan nog wel 2 Mm groeien. Een eicel zelf is enorm klein.

Dus maak je niet naar als je nog geen positieve eisprong hebt getrest. Wel raad ik je aan om niet 1x daags te testen, kan namelijk ook zijn dat je hem ‘mist’.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-21 17:59 



 
Profiel   

Mijn ei was 16mm... voor de vorm werd ik geinsemineerd, er was er maar 1 en die was eigenlijk te klein. Maar juis die was raak en groeit nog goed!

Edit; mijn andere 2 iui pogingen kwamen 2 eitjes, van 24 en 22 mm. En 23 en 21 mm. Die zijn mislukt.

Klinkt positief poffertje!

Vervelend Liesewiesje, alle bijwerkingen.
Inderdaad afleiding, warme voetjes houden (schijnt te helpen bij een innesteling) en lekker even aan jezelf denken :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-21 18:16 



 
Profiel   

Poffertje, dat klinkt goed duimen dat nu gaat lukken!

Koude voeten zeggen ze wel hé, lastig ik heb altijd koude voeten behalve als het boven de 30 graden is.. zelfs met de warmste sokken en sloffen.. Schildklier was goed dus dat kan het niet zijn

Lisewiesje sterkte met wachten..hopelijk raak!

Was nog aan het kijken naar de umc verzekering maar dan moet je in een umc werken. Die vergoeden inderdaad veel meer in het buitenland

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 10:44 



 
Profiel   

Ik ook! Maar ik heb een kruik gepakt (die je dan weer absoluut niet op je buik mag leggen) die goed dichtgedraaid en daar mijn voeten opgezet..
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 12:27 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 273 van de 281 [ 7009 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276 ... 281  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen