Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 494 van de 500 [ 12489 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 491, 492, 493, 494, 495, 496, 497 ... 500  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wie wandelt er nog meer?

 
Profiel   

Wat een mooie foto's van iedereen. Hier was het van eerst nat ook ineens zonnig. Warm was het ook. Maar opnieuw niet gewandeld. Wandel de komende dagen weer genoeg.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 20:09 



 
Profiel   

Moonsparkle daar heb je gelijk in. De enige paddestoel die ik durf te eten uit het wild is de champion rouge. Dat is een grote paddestoel en aan de onderkant is hij roze. Hij is erg lekker als hij vers is en we hadden ze in de tuin.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 20:12 



 
Profiel   

pien_2010 schreef
Moonsparkle daar heb je gelijk in. De enige paddestoel die ik durf te eten uit het wild is de champion rouge. Dat is een grote paddestoel en aan de onderkant is hij roze. Hij is erg lekker als hij vers is en we hadden ze in de tuin.


Wat een geluk :D als ik in de buurt was kwam ik even proeven, haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 20:15 



 
Profiel   

moonsparkle schreef
@pien de eerste foto zijn denk ik met deze foto parelstuifzwammen, de rest zijn via deze foto's zo voor mij niet goed te identificeren :o, punten om naar te kijken zijn bijvoorbeeld de onderkant van de hoed, of ze verkleuren bij bijvoorbeeld indrukken of doorsnijden, hoe de steel eruit ziet, hoe de geur is. Sommige zijn zelfs alleen met een microscoop te identificeren. Juist qua champignons is het ook tricky zo heb je ook de karbolchampignon die je beter kunt laten staan, ik vertel daarom bewust weinig over eerbaarheid van paddenstoelen ;) . Wel leuk om te kijken wat er bij je in buurt groeit, foto's van paddenstoelen vind ik natuurlijk ook altijd heel leuk om te zien :D

@jojoleinee wat vind je kat van de regen?



Lola, de zwarte, ging ernaar grommen vanaf mn rug :'). Verder niet zoveel, miezer vond ze geen probleem

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 20:59 



 
Profiel   

Haha een grommende kat of uhm poes? Lola :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 20:59 



 
Profiel   

Haha poes.
De kat zat in de tas dus die werd niet nat :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 22:52 



 
Profiel   

Mooie paddestoelen allemaal. Ik vind die ook leuk om tegen te komen en foto's van te maken.

Nou ja zeg, jojo.... liep je gewoon met een natte poes rond? :+

Ik was gisteren voor mijn doen laat klaar met werken helaas. Maar het was heerlijk weer dus ik heb snel nog een rondje Veluwe gedaan voordat het donker werd.
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

En net heb ik een wandelingetje van 6 km gedaan met een bokker die vlakbij mij woont. Ik kreeg een pb'tje van haar. Was super leuk om zo kennis te maken.
Ik denk dat we wel vaker gaan wandelen samen. was erg gezellig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 09:22 



 
Profiel   

Wat een mooie foto's Sure_lee. Die vliegenzwam vind ik zo'n mooie paddestoel. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 09:50 



 
Profiel   

Sure_lee schreef
Nou ja zeg, jojo.... liep je gewoon met een natte poes rond? :+


Vind ik leuk :+
En je 3e foto vind ik tof trouwens.
Jammer dat je helemaal aan de noord kant woont, anders zou ik ook een wandelingetje met je willen doen deze week.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 09:58 



 
Profiel   

Dank je Goof.

Waar zit je dan aan de Veluwe en hoe lang nog? Want ik vind het niet erg om ene stukje die kant op te rijden hoor, het moet alleen qua tijd passen. ;-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 10:08 



 
Profiel   

Erg mooie foto's Sure_lee!

Pien van harte gefeliciteerd!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 10:14 



 
Profiel   

Pien,Gefeliciteerd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 10:14 



 
Profiel   

Sure_lee _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 10:16 



 
Profiel   

Ohh Pien is jarig!
Bonne anniversaire pour toi!
Fijne dag!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 10:20 



 
Profiel   

Zo, dat heb ik ook even niet gezien.
Gefeliciteerd Pien!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 10:21 



 
Profiel   

Sure_lee schreef
Dank je Goof.

Waar zit je dan aan de Veluwe en hoe lang nog? Want ik vind het niet erg om ene stukje die kant op te rijden hoor, het moet alleen qua tijd passen. ;-)


Het valt wel mee hoor, het is 40 minuten vanaf Harderwijk. Maar ik kan niet zo lang lopen nu, dus de reistijd is dan langer dan de wandeltijd :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 10:22 



 
Profiel   

Ahh gefeliciteerd Pien!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 10:45 



 
Profiel   

Mooie details sure Lee

En gefeliciteerd pien *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 12:00 



 
Profiel   

Gefeliciteerd vanuit Zürich Pien !! Y)(^) Laat je lekker verwennen vandaag. Wij gaan zo wandelen, ergens in de buurt van Zürich. Ik heb wel al een zonsondergang voor jullie van gisteravond.

En ik zie hier mooie foto‘s voorbijkomen. Pien jouw laatste paddestoel lijkt op pacman :D Sure_lee prachtige foto‘s jij hebt er echt oog voor! En Jojoleinee wat heb ik gelachen om natte Lola :') maar erg leuke foto’s vooral de eerste. Moonsparkle mooie zwammen. Goof ontzettend balen van je enkel . [ img ]


Laatst bijgewerkt door Bootsiebob op 20-10-21 12:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 12:09 



 
Profiel   

Prachtige zonsondergang Bootsiebob! Veel plezier met je wandeling.

En Sure_Lee, ik sluit me bij Bootsiebob aan. Hele mooie foto's!

Van harte gefeliciteerd Pien!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 12:14 



 
Profiel   

*\o/* Dank jullie wel allemaal. Zürich is niet verkeerd en de zon kan er wat van!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 12:17 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Pien!

Verder meegelezen en foto’s gekeken maar geen tijd om te reageren. Chaos op het werk. Aantal collega’s vakantie en een zieke collega.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 12:33 



 
Profiel   

Wow Bootsiebob! Veel plezier daar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 12:46 



 
Profiel   

Dank jullie!
Veel plezier Bootsiebob! Mooi zo'n zonsondergang.
Ik zit een beetje in spanning. Had gezegd tegen mijn vriend dat ik graag een verrassing wilde voor mijn verjaardag.... nu denk ik door wat hij zegt dat we volgende week naar Curacao gaan. Dat zo zo gaaf zijn :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 13:31 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Pien *\o/* veel foto's plaatsen Bootsiebob :D


[ img ]
Herfst! Maar wel droge lunch wandeling.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 13:45 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 494 van de 500 [ 12489 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 491, 492, 493, 494, 495, 496, 497 ... 500  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen