Wie wandelt er nog meer?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Faringo
Berichten: 8214
Geregistreerd: 21-08-09
Woonplaats: Voorne Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 14:42

Mooie zonsondergang Bootsiebob, dat er nog maar vele mooie foto's mogen volgen.

Goh bij jou ook zo'n chaos op het werk Mandy. Hier is de oproepkracht op vakantie dus heb net zelf maar 86 aanmeldingen zitten verwerken voor een congres...dan blijft de rest maar lekker liggen.

Dat zou wel een hele fijne verrassing zijn Sure_lee, ik reserveer alvast een plekje in de koffer.

Lekker zo'n lunchrondje gaucho.

Goof

Berichten: 28788
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Re: Wie wandelt er nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 17:12

Goh sure-lee, dat zou lekker zijn!

Vandaag tussen wat buitjes door gewandeld. Mooi hier hoor.
Wat me oovalt is dat het dit jaar echt nog zo groen is allemaal, alsof de herfst nog moet inzetten. Voorgaande jaren zat ik hier altijd in prachtige herfstkleuren en rood met witte paddenstoelen, maar nu is alles groen en heb ik pas 1 mooie paddenstoel gezien. Gek hoor.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

prulletje

Berichten: 965
Geregistreerd: 21-10-12

Re: Wie wandelt er nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 17:25

Apart Goof, hier is de herfst echt in volle gang.

Sure_lee

Berichten: 10389
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Re: Wie wandelt er nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 17:27

Heel mooi Goof. Ik heb precies hetzelfde idee. Ik zat van de week foto's van vorig jaar deze tijd te kijken en toen was alles veel herfstachtiger.

moonsparkle
Berichten: 21717
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 17:44

Wat een mooie herfsplaatjes <3 maar inderdaad ook nog veel groen. Misschien is het een relatief droge herfst? Het heeft niet veel dagen echt lang geregend volgens mij, ik merk hier ook dat de bossen droog zijn. Het is ook nog zo'n 17 graden vandaag

Faringo
Berichten: 8214
Geregistreerd: 21-08-09
Woonplaats: Voorne Putten

Re: Wie wandelt er nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 19:13

Viel mij ook op inderdaad, was natuurlijk zondag in de duinen. Herinnering op Facebook gaf aan dat ik er een jaar geleden ook was. Toen waren er ook echt meer herfstkleuren. Misschien dat het meespeelt dat de zomer niet extreem heet is geweest.

besita
Berichten: 6781
Geregistreerd: 30-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 20:02

Ja dit jaar natte zomer dus veel meer groen en dan daarover een klein beetje nazomer met veel meer zon
De 2 jaren daarvoor waren zo extreem dat het herfst leek in de zomer ..zo dor was alles ,onze weiden leken net de sahara :=
Gefeliciteerd Pien *\o/*
Wat een woei en regen nu

Faringo
Berichten: 8214
Geregistreerd: 21-08-09
Woonplaats: Voorne Putten

Re: Wie wandelt er nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 20:12

Ja het is echt herfstig buiten, hier ff geleden ook onweer. Morgen wordt ook erg slecht zag ik.

jojoleinee

Berichten: 2659
Geregistreerd: 11-05-10

Re: Wie wandelt er nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 20:38

Klinkt echt als een straf Sure_lee ;)

Mooie plaatjes weer. Ik herken het ook wel Goof. Sommige bomen zijn al helemaal rood en andere zijn nog helemaal groen. In het bos gisteren was het ook erg wisselend. In vergelijking met andere jaren weet ik het niet goed.

pien_2010

Berichten: 43288
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Re: Wie wandelt er nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 22:27

Mooi hoor Goof!

Faringo
Berichten: 8214
Geregistreerd: 21-08-09
Woonplaats: Voorne Putten

Re: Wie wandelt er nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-21 07:34

Morning!

Heb je een fijne verjaardag gehad Pien?

Bootsie ben je goed aangekomen in Zwitserland?

Mijn laatste werkdag vandaag. Wat eerder begonnen want er ligt nog genoeg. Gelukkig is de voorspelling de komende dagen een stuk beter. Werd om 6.00 wakker van de wind die ineens opstak. Gaat flink tekeer hier. Maar daar heb ik binnen geen last van gelukkig.

Sure_lee

Berichten: 10389
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-21 07:58

Goedemorgen!

Succes op je laatste werkdag. Ik ben normaal altijd op donderdag vrij maar werk vandaag een dagje extra.

Gisterenochtend had ik 6 km gewandeld. Het was echt mega druk op het werkt qua telefoon. Dus veel stil gezeten 8 uur lang. Toen ik klaar was met werken zag het er best lekker uit buiten. Dus ik weer naar het bos. Ik was echt aan het genieten wan de mooie luchten en vergezichten. Uiteindelijk nam ik een zandpad op de vlakte en toen begon het ineens te flitsen. Het pad was vrij lang dus ik vond het wel iets minder tof om op een zandvlakte te zijn met onweer. Was dus niet mijn beste keus om dat pad te nemen.
Uiteindelijk ook nat tot op mijn ondergoed maar ik heb er wel echt van genoten. Voelde me weer fris en fruitig. Was ook weer een rondje van 6 km. Dus in totaal 12 km gelopen gisteren. Denk dat het er vandaag niet van komt gezien het weer.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Faringo
Berichten: 8214
Geregistreerd: 21-08-09
Woonplaats: Voorne Putten

Re: Wie wandelt er nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-21 08:03

Oef, inderdaad geen fijn plekje met bliksem, maar het geeft wel mooie dreigende foto's. Ik heb de hele week nog geen stap gewandeld...maar ik haal de schade de komende dagen wel in :D

jojoleinee

Berichten: 2659
Geregistreerd: 11-05-10

Re: Wie wandelt er nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-21 08:21

Wat een gave lucht maar ik snap dat je je daar niet veilig voelde met onweer.

gaucho

Berichten: 9524
Geregistreerd: 29-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-21 08:37

Is dat bij Hierden Sure_Lee?

Sure_lee

Berichten: 10389
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Re: Wie wandelt er nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-21 08:57

Het is het Beekhuizer zand. Inderdaad in de buurt van Hierden.
Ik parkeer mijn auto 5 minuten van mijn huis aan de watertorenweg in Harderwijk en dan loop ik er via het bos heen. Echt top.

Bootsiebob

Berichten: 5543
Geregistreerd: 22-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-21 11:34

Mooie herfst foto's gaucho! En mooi daar Goof. Ik vind hier alles ook nog best groen, wellicht dat we zaterdag op iets grotere hoogte wandelen waar het iets kouder is. Benieuwd hoe de kleuren daar zijn (richting Jura).

Vannacht ook hier flinke storm geweest.

Wow Curacao zou wel een heel erg leuke verrassing zijn Sure_Lee :):)
Gisteren konden we pas in de middag gaan (familie moest in de ochtend nog ergens anders heen). Dus tot zonsondergang gewandeld van Bubikon naar Stäfa, met een mooi uitzicht en uiteindelijk precies op het juiste moment nog de zon erbij <3 Langs heel wat biologische boerderijen gekomen en een Parelli stal.
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Goof

Berichten: 28788
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Re: Wie wandelt er nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-21 11:46

Mooi bootsiebob!
Sure-lee, wat heerlijk dat je zo vlakbij het bos woont zeg. Het eordt echt tijd dat ik ook ga verhuizen.

lizard
Berichten: 5263
Geregistreerd: 11-06-05
Woonplaats: twenterand,overijssel

Re: Wie wandelt er nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-21 12:13

Bootsiebob, sure_lee, gaucho,en wie ik verder nog vergeten ben,erg leuke foto's!

Mandyy

Berichten: 30483
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-21 13:31

Pien heb je een leuke verjaardag gehad?

Sure_lee Curacao! <3 Weet je al meer?

Goof een droge wandeling is op het moment al heel fijn!
Hoe is het met je enkel?

Faringo je zit precies in hetzelfde schuitje, ook aan het ''afronden'' voor vakantie.
Vanochtend onverwacht nog een sollicitatiegesprek gevoerd want m'n collega kon niet komen met het openbaar vervoer (bomen op het spoor).

Mooie foto's Bootsie!

Oh niet genoeg tijd dit bericht af te maken.. Wordt weer geroepen (ben op kantoor). :+

Goof

Berichten: 28788
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-21 13:45

Mandyy schreef:
Goof een droge wandeling is op het moment al heel fijn!
Hoe is het met je enkel?


Ja, echt poedersuiker. Vanmorgen was ik bijna bij het huisje toen het ineens met bakken uit de hemel kwam, dus ik heb de laatste 10 meter rustig gerend. Dom, want het doet weer flink zeer nu en het lijkt echt nog niks verbeterd ten opzichte van anderhalve week terug. Als ik thuis ben ga ik de dokter maar weer bellen.

Vandaag geen droge wandelingen :')
Nadat ik gisteren een massage had geboekt, ben ik vanmorgen maar lekker naar de kapper geweest. Lekker verwenweekje zo :')

Sure_lee

Berichten: 10389
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Re: Wie wandelt er nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-21 14:10

Prachtige plaatjes bootsiebob!

Wat balen Goof. Hopelijk ben je er toch snel vanaf. Kapper en massage klinkt heel fijn!

Succes met de laatste loodjes Mandy.

Yes! Curacao it is! Woensdag gaan we voor 9 dagen.

Faringo
Berichten: 8214
Geregistreerd: 21-08-09
Woonplaats: Voorne Putten

Re: Wie wandelt er nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-21 14:20

Gaaf Sure_Lee

Rug zeg goof dart het nog niets is verbeterd, inderdaad maar even terug naar de huisarts. Wel lekker even wat verwendingetjes.

Fijn die bomen op het spoor, kreeg je er nog wat werk bij. Ik zo goed als klaar, om 16 uur nog even wat facturen er uit gooien en dan vind ik het prima. Ben tenslotte woensdag alweer gewoon aan het werk.

jojoleinee

Berichten: 2659
Geregistreerd: 11-05-10

Re: Wie wandelt er nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-21 14:37

Heel mooi Bootsiebob!!

Sure_Lee, heel gaaf! Ik ben ook net jarig geweest maar ik denk niet dat we als verrassing naar Curacao gaan :wow: . Wat wel is nog een verrassing...

Fijn Mandy, nog wat extra werk.

Fijne vakantie vast allemaal!

Wat naar Goof, een dokter laten kijken klinkt goed. Wel lekker jezelf verwend :).

Mandyy

Berichten: 30483
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: Wie wandelt er nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-21 15:24

Wat balen Goof van je enkel! :(:)

Sure_lee dat is nog eens een verrassing! Gaaf!
Weet je al wat jullie daar willen gaan doen?