Wie wandelt er nog meer?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
pien_2010

Berichten: 43834
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Re: Wie wandelt er nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-21 20:09

Goof wat prachrig!!!

Ik vind zelf ook dat we boffen net waar we wonen. Leuk jullie feedback!

Bootsiebob

Berichten: 5559
Geregistreerd: 22-05-13

Re: Wie wandelt er nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-21 20:16

Beterschap met je enkel Goof. Mooie luchten en een fijn plankenpad. Die foto van de druppels op die veer is geweldig mooi <3 Met de telefoon gemaakt?

Goof

Berichten: 28978
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Re: Wie wandelt er nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-21 20:25

Ja, met telefoon ja. Ik heb een goede camera erop, ben daar blij mee!

Afgelooen weekend trouwens ook nog mooie plekjes opgezocht:

Afbeelding

Afbeelding

Marjo

Berichten: 37315
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Re: Wie wandelt er nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-21 20:26

Het is net alsof er een krokodil ligt te loeren op die onderste foto!

Bootsiebob

Berichten: 5559
Geregistreerd: 22-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-21 21:32

Die zijn ook mooi!
Stel je voor, een krokodil ontsnapt in Nederland _O-

jojoleinee

Berichten: 2704
Geregistreerd: 11-05-10

Re: Wie wandelt er nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-21 22:15

Gaaf Goof, dat zijn (vind ik) de mooiste paadjes <3

moonsparkle
Berichten: 21798
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-21 22:27

Wat een mooie foto's goof

Faringo
Berichten: 8284
Geregistreerd: 21-08-09
Woonplaats: Voorne Putten

Re: Wie wandelt er nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-21 08:29

Mooi goof, vooral die laatste foto heeft een speciale sfeer. Heerlijk zulke plekjes tegen te komen onderweg.

Marije_jiplover

Berichten: 25386
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Re: Wie wandelt er nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-21 09:52

Heerlijke foto's weer.
Ik maak dus tijdens m'n wandelingen bewust niet vaak foto's, omdat mijn wandelingen een manier zijn om uit m'n hoofd en weg van het scherm te komen.

Maar gisteren moestmocht ik voor m'n werk een natuurgebied in op zoek naar de loslopende runderen, samen met de beheerder van t gebied.

En toen heb ik wel even 2 plaatjes geschoten:
Afbeelding
Afbeelding

germie

Berichten: 26099
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: Wie wandelt er nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-21 09:59

Dan heb jij wel fijn werk ;)

Marije_jiplover

Berichten: 25386
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-21 10:00

Soms/Vaak wel ja :')

Goof

Berichten: 28978
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-21 10:22

Faringo schreef:
Mooi goof, vooral die laatste foto heeft een speciale sfeer. Heerlijk zulke plekjes tegen te komen onderweg.


Ja, genietmomentjes zijn dat!!
Krokodil nooit gezien, ijsvogels wel daar :+ <3


Marije_jiplover schreef:
Heerlijke foto's weer.
Ik maak dus tijdens m'n wandelingen bewust niet vaak foto's, omdat mijn wandelingen een manier zijn om uit m'n hoofd en weg van het scherm te komen.


Snap ik!
Ik pak mijn telefoon enkel voor foto's, verder staat mijn geluid uit en lees ik ook nooit meldingen. Die kan ik gelukkig goed negeren. Wandelen is rust aan mijn hoofd <3

Faringo
Berichten: 8284
Geregistreerd: 21-08-09
Woonplaats: Voorne Putten

Re: Wie wandelt er nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-21 10:37

Mooi Marije, fijn dat je door je werk ook op zulke mooi plekjes komt.

Ik pak mijn telefoon vaak ook alleen voor foto's onderweg, maar dat lukt niet altijd. Stuur onderweg ook nog wel eens foto's naar mijn vader. Vindt ie altijd leuk.

Miekje23

Berichten: 989
Geregistreerd: 31-03-11
Woonplaats: Ommen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-21 11:14

Hier een wandelaar. Heb 2x de alternatieve vierdaagse gelopen. Met 3x 10 en 1x 11 km. Wil volgend jaar de airborne wandeltocht lopen.
Heb pas nieuwe schoenen gekregen van mn zwager(erg lief van m). Kan nou goede kilometers maken.
Loop veel op Strava, telefoon mee, muziek op rugzak gepakt en gaan

Faringo
Berichten: 8284
Geregistreerd: 21-08-09
Woonplaats: Voorne Putten

Re: Wie wandelt er nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-21 12:56

Welkom Miekje!

jojoleinee

Berichten: 2704
Geregistreerd: 11-05-10

Re: Wie wandelt er nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-21 13:05

Welkom Miekje! Wat is de Airborne tocht? Fijn dat je nieuwe schoenen hebt, dat kan ontzettend veel schelen.

Ik heb mezelf net min of meer gedwongen even een rondje te lopen omdat ik hoofdpijn begon te krijgen door naar een laptop staren. Ik begin hoe langer toch wel steeds meer te balen van de omgeving hier. Het was een mooie omgeving maar recht naast het meer liep de snelweg die je dus constant hoorde. Ik baal dat ik best ver moet rijden eer dat ik echt "weg" ben van al het geluid en mensen.
Ik werd door twee dames op de gele boom gewezen, die vond ik wel erg leuk.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

prulletje

Berichten: 965
Geregistreerd: 21-10-12

Re: Wie wandelt er nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-21 13:24

Jammer dat je niet zo blij bent met je omgeving, Jojoleine. Je ging binnenkort verhuizen, heb ik dat goed onthouden?

Ik ben ook benieuwd wat de Airborne tocht is :).

Pien, wat heerlijk om zo te mogen wonen.

Goof, hele mooie foto's! :D

Ik maak ook lang niet altijd foto's als ik ga wandelen en ik ben zeker niet iemand die meer stilstaat dan loopt. Toch probeer ik zo nu en dan een kiekje te maken, omdat ik weet dat bijvoorbeeld mijn oma erg van dat soort foto's geniet, en omdat ik het zelf ook leuk vind om terug te kijken.

jojoleinee

Berichten: 2704
Geregistreerd: 11-05-10

Re: Wie wandelt er nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-21 13:46

Klopt Prulletje maar ik blijf hier in de buurt. Ik zou het liefst gewoon in een rustig land wonen met het bos overal om de hoek -O-

pien_2010

Berichten: 43834
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-21 14:54

jojoleinee schreef:
Klopt Prulletje maar ik blijf hier in de buurt. Ik zou het liefst gewoon in een rustig land wonen met het bos overal om de hoek -O-


Dan later naar de Limousin verhuizen waar het nog echt stil is. Geniet ik zo vreselijk van. Je foto's vind ik wel mooi gelukt hoor, want tja dan hoor je het geluid ook niet.
Omdat wij al zolang die stilte gewend zijn, worden we heel moe als we in Nederland zijn van altijd overal die geluiden cq verkeer dat je hoort. Althans waar onze kinderen wonen is dat wel aanwezig. Dat zeggen we natuurlijk nooit, want tja je pakt niet zo heel gemakkelijk je huis op en we genieten heel erg van Nederland. Maar altijd die verkeersgeluiden en mensen vind ik wel vermoeiend.

Mieke welkom.

Faringo
Berichten: 8284
Geregistreerd: 21-08-09
Woonplaats: Voorne Putten

Re: Wie wandelt er nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-21 15:03

Herkenbaar hoor Jojoleine, de mooie plekjes hier ken ik wel, dus mocht ik echt wat anders willen is dat ook al gauw ruim een half uur (duinen Oostvoorne/Rockanje). Heb ik op werkdagen al nauwelijks tijd voor.

Kan me voorstellen dat wanneer je zo aan de rust gewend bent het hier dan echt herrie is om het maar zo te zeggen.

lizard
Berichten: 5357
Geregistreerd: 11-06-05
Woonplaats: twenterand,overijssel

Re: Wie wandelt er nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-21 15:20

Ja,die boom springt er mooi uit.

Miekje, welkom.

Bootsiebob

Berichten: 5559
Geregistreerd: 22-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-21 16:24

Welkom Miekje

Mooi die gele boom!

Wat jammer van het kabaal. Ik erger me er ook wel eens aan al valt het hier mee.

Marije leuk die koeien <3

Herkenbaar; meer lopen dan fotograferen. Bij mijn zonsopkomst foto’s vorige week vond ik het gewoon te koud om stil te blijven staan, dus ben steeds op en neer gaan lopen waar vaak reeën zitten. Maar ik wilde perse die boom erop, werd wat ongeduldig met wachten op de zon.

Berichten bekijk ik ook nooit tijdens wandelen. Dat is echt me-time. Hoofd leeg en genieten

Ik verheug me op zaterdagochtend, hoop zo op mooie zon met nevel en nachtvorst

jojoleinee

Berichten: 2704
Geregistreerd: 11-05-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-21 18:53

pien_2010 schreef:
jojoleinee schreef:
Klopt Prulletje maar ik blijf hier in de buurt. Ik zou het liefst gewoon in een rustig land wonen met het bos overal om de hoek -O-


Dan later naar de Limousin verhuizen waar het nog echt stil is. Geniet ik zo vreselijk van. Je foto's vind ik wel mooi gelukt hoor, want tja dan hoor je het geluid ook niet.
Omdat wij al zolang die stilte gewend zijn, worden we heel moe als we in Nederland zijn van altijd overal die geluiden cq verkeer dat je hoort. Althans waar onze kinderen wonen is dat wel aanwezig. Dat zeggen we natuurlijk nooit, want tja je pakt niet zo heel gemakkelijk je huis op en we genieten heel erg van Nederland. Maar altijd die verkeersgeluiden en mensen vind ik wel vermoeiend.

Mieke welkom.


Ik zou graag naar een rustige plek verhuizen maar ben bang dat ik mijn vriend en werk (erg Nederlandstalig gebonden) niet mee krijg. Ik word ook moe van het geluid en geïrriteerd van alle mensen overal. Alle losse grond moet ook maar een nut hebben en heeft een doel. Zomaar natuur om natuur te zijn is er niet. Als je begrijpt wat ik bedoel ;)

Hilary

Berichten: 9203
Geregistreerd: 22-05-04

Re: Wie wandelt er nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-21 19:13

Oh die gele boom staat daar mooi contrasterend te zijn :j

Herkenbaar, Jojoleine, ik woon ook eigenlijk te stedelijk, vind ik. Een rondje wandelen is al snel veel asfalt / straat, weinig opties om onverhard én een beetje stil te lopen (de meeste onverharde stukken zitten parallel aan de snelweg of vlakbij, of er loopt een 70 km/u en trambaan langs).

Ik heb vandaag wel 1,5 km gelopen met een gemiddelde snelheid van 3,3 km per uur. Normaal zou ik dat voor mezelf heel treurig vinden, maar met mijn rug ben ik er stiekem best blij mee :)

pien_2010

Berichten: 43834
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Re: Wie wandelt er nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-21 19:17

Goed gedaan Hilary, een rug die niet wil is zooo pijnlijk. Dus top!