Wie wandelt er nog meer?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Faringo
Berichten: 8248
Geregistreerd: 21-08-09
Woonplaats: Voorne Putten

Re: Wie wandelt er nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-21 19:40

In ieder geval wat beweging hilary. Rugpijn is zo naar.

jojoleinee

Berichten: 2676
Geregistreerd: 11-05-10

Re: Wie wandelt er nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-21 21:41

Netjes hoor Hilary. Knap dat je toch bent gegaan ondanks je rug.

gaucho

Berichten: 9537
Geregistreerd: 29-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-21 22:40

Ik weet zelfs hier in de randstad gelukkig nog wat rustige plekjes te vinden, en vermijd daarbij bewust de provinciale weg ivm het geluid daar.

Qua kantoor omgeving ben ik er gelukkig wel enorm op vooruitgegaan, van industrie terrein in Amsterdam-Duivendrecht naar dit, vanmiddag tijdens de lunch ook weer genoten:


Afbeelding

Afbeelding

Wordt ook al echt een beetje herfstig.

Kantoor:

Afbeelding

Ga proberen morgen na het werk te gaan hardlopen op de hei, hardloop kleding mee :j

Bootsiebob

Berichten: 5551
Geregistreerd: 22-05-13

Re: Wie wandelt er nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-21 23:03

Wat goed Hilary +:)+

En wat een kantoor gaucho! Mooie foto's

Hilary

Berichten: 9203
Geregistreerd: 22-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-21 23:04

Ja, dat heb je erg goed geregeld Gaucho, werken op zo’n kantoor.
Ik wandel tussen de middag bij m’n werk vaak een rondje landgoed, maar daar hoor je eigenlijk ook constant de A28. Of de traumaheli :(

pien_2010

Berichten: 43480
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-21 07:50

Mooi kantoor met prachtige omgeving.
Kun je iets meer vertellen over het gebouw? Vrienden hebben nl ook zo'n soort woonhuis en daar zijn er maar paar van in Nederland. Dus ik ben wel benieuwd naar de achtergrond van dit huis.

Faringo
Berichten: 8248
Geregistreerd: 21-08-09
Woonplaats: Voorne Putten

Re: Wie wandelt er nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-21 08:02

Prachtig plekje gaucho!

Ik ben vrij vandaag en ga een dagje naar Avifauna met m'n vader. Zijn nog kaartjes van z'n postcodeloterij prijsje. Hopelijk werkt het weer een beetje mee.

Mandyy

Berichten: 30496
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: Wie wandelt er nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-21 08:06

Ik duim voor je Faringo, veel plezier!

Gaucho mooi kantoor in een mooie omgeving!

Sure_lee

Berichten: 10413
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Re: Wie wandelt er nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-21 08:18

Mooie omgeving Gaucho. Goed geregeld haha
Ik ga ook voor je duimen Faringo. Het lijkt na de ochtend wel droog te worden.

Wij hebben gisteren ook weer lekker een rondje gewandeld. Dit keer bij de schaapskooi in Heerde.
We hebben eerst samen een buitenritje gemaakt. We zijn een beetje alle stallen in de omgeving af aan het gaan om buitenritjes te doen. Mijn vriend heeft weinig ervaring dus we hebben niet heel veel keus.
Gisteren zijn eerste galopje geprobeerd maar dat was niet zo'n succes haha. Hij bleef wel zitten hoor maar daar was ook alles mee gezegd.... tja dat krijg je als je alleen maar buiten wilt rijden maar niet wilt lessen :+

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

pien_2010

Berichten: 43480
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Re: Wie wandelt er nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-21 08:29

Wouw Sure_lee wat ongelooflijk prachtig .
Faringo ik duim!

Mandyy

Berichten: 30496
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-21 08:30

Leuk om samen te rijden en het ziet er ook uit als een mooie wandeling daarna!

Mijn vriend heeft z’n enkel verstuikt dus voorlopig zullen wij niet samen wandelen vermoed ik.

lizard
Berichten: 5296
Geregistreerd: 11-06-05
Woonplaats: twenterand,overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-21 08:31

Mooi,sure_ Lee.
Hier begint het net volop te regenen.

gaucho

Berichten: 9537
Geregistreerd: 29-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-21 08:35

pien_2010 schreef:
Mooi kantoor met prachtige omgeving.
Kun je iets meer vertellen over het gebouw? Vrienden hebben nl ook zo'n soort woonhuis en daar zijn er maar paar van in Nederland. Dus ik ben wel benieuwd naar de achtergrond van dit huis.


Pien het is een rijksmonument, onderdeel van landgoed Zonnestraal, van oorsprong een sanatorium voor Amsterdamse diamant slijpers. Het is gebouwd in 1911. Hier wat meer info: https://www.tgooi.info/zonnestraal/pampahoeve.php

Sure_lee

Berichten: 10413
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-21 08:36

Oh wat jammer Mandy!
Hmm regen is niet tof. Ik was vanmorgen ook langer blijven liggen omdat het regende. Hopelijk in mijn pauze een klein rondje. En anders is het jammer. Na werk ga ik 2 paarden van een vriendin masseren. Ben ik in ieder geval lekker buiten.

lizard
Berichten: 5296
Geregistreerd: 11-06-05
Woonplaats: twenterand,overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-21 08:39

Wat leuk,gaucho.

Faringo
Berichten: 8248
Geregistreerd: 21-08-09
Woonplaats: Voorne Putten

Re: Wie wandelt er nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-21 08:41

Heerlijk dagje Sure_lee en prachtige foto's.

Hopelijk inderdaad na de ochtend droog, het regent inmiddels erg hard hier.

gaucho

Berichten: 9537
Geregistreerd: 29-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-21 09:00

Net de paarden in de regen buiten gezet, maar het wordt zo droog. Heb mijn hardloop kleding mee om na het werk een rondje te gaan hardlopen.

pien_2010

Berichten: 43480
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-21 09:10

gaucho schreef:
pien_2010 schreef:
Mooi kantoor met prachtige omgeving.
Kun je iets meer vertellen over het gebouw? Vrienden hebben nl ook zo'n soort woonhuis en daar zijn er maar paar van in Nederland. Dus ik ben wel benieuwd naar de achtergrond van dit huis.


Pien het is een rijksmonument, onderdeel van landgoed Zonnestraal, van oorsprong een sanatorium voor Amsterdamse diamant slijpers. Het is gebouwd in 1911. Hier wat meer info: https://www.tgooi.info/zonnestraal/pampahoeve.php
Leuk en heel erg interessant.

germie

Berichten: 25999
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-21 09:10

Gisteren gezwommen op de club, voor het eerst sinds een jaar weer. Heel wat mensen omarmd, handjes geschud enz. Het voelde goed.

Maar nu met deze regen wandelen? Dat sla ik even over. Het is me te nat en te winderig. ;) Wat ben ik een mietje he. Wel in de winter duiken in het koude water, maar nu het te nat vinden. :+

pien_2010

Berichten: 43480
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Re: Wie wandelt er nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-21 09:19

Omarmen en handjes schudden zou ik nog maar eventjes laten, want Nederland kleurt weer licht rood te beginnen met Limburg. Wel fijn om iedereen weer te zien. Als je duikt heb je jouw duikpak aan en dat is toch wel echt anders als nat worden in de regen volgens mij.

lizard
Berichten: 5296
Geregistreerd: 11-06-05
Woonplaats: twenterand,overijssel

Re: Wie wandelt er nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-21 09:20

Het is ook direct zo donker,en triest.

germie

Berichten: 25999
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-21 09:39

pien_2010 schreef:
Omarmen en handjes schudden zou ik nog maar eventjes laten, want Nederland kleurt weer licht rood te beginnen met Limburg. Wel fijn om iedereen weer te zien. Als je duikt heb je jouw duikpak aan en dat is toch wel echt anders als nat worden in de regen volgens mij.

Ik ben nooit gestopt met handjes schudden e.d. En iedereen mocht altijd dicht bij mij komen of op bezoek komen, dat mocht ook gewoon, want ook toen er gezegd werd van max 1 persoon op bezoek kon men niets doen als je toch met 8 man in huis zat (is 1 keer gebeurd bij iemand thuis, 8 personen, 8 huishoudens, reden was niet gezellig, was een overlijden). Maar nu gewoon met diverse mensen van de club gedaan, niemand hield afstand of wat dan ook, ook waarvan ik het niet verwacht had (zijn wat ouder, of waren wel bang, maar nu niet meer). Ik ben er nooit bang voor geweest.
Ook stond ik afgelopen woensdag in een volle lift (8 personen, echt schouder aan schouder), dat was gewoon heerlijk.
Maar ik was dus deze week voor het eerst sinds 24 december (en daar voor sinds maart 2020) weer op kantoor. Het is nog steeds niet 100% bezet en dat is echt jammer, maar we gaan nu weer per team naar kantoor en alle beperkingen daar zijn weg. We hebben inderdaad iedereen weer met handjes schudden begroet, zoals je altijd doet als je elkaar een tijd niet gezien hebt.

En met een duikpak aan is het zeker anders, ik heb een droogpak, dus word niet nat, behalve handen en hoofd (en dat is in de winter ook nog steeds koud hoor).

Het is nu droog. Ik heb een oppashondje (nou ja, bakbeest berner sennen <3 ) vandaag, die is er al wel uit geweest hoor. Straks nog een rondje. De hond kan geen hele lange rondes lopen, maar wel even een kwartiertje tot half uurtje. Is echt een lieve loebes. Maar zijn geen fotorondjes. Beetje saai, woonwijken e.d.
Ik zie hier zo veel mooie natuurgebieden voorbij komen. Maar ik moet dan voor elk natuurgebied echt wel even in de auto gaan zitten.

Bootsiebob

Berichten: 5551
Geregistreerd: 22-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-21 12:03

Wat rot Mandyy. Wat een pech heb je de laatste tijd... Hoe voel jij je nu?

Faringo, vanmiddag is zon voorspeld !

Sure_lee, zo mooi. Knap van je vriend zijn eerste galopje, ik herinner me mijn eerste galopje ooit nog al te goed, ik vond het veel fijner dan draven haha. Maar dat was wel in de les :')
Die boomfoto is mooi zeg! <3

Interessant kantoorgebouw, en heel erg mooi.
Pffff ik hoop zo dat Corona geen roet in het eten gooit. Gelukkig ga ik dinsdag al naar mijn familie in Zwitserland, maar ze met Kerst weer moeten missen zou niet leuk zijn. Alhoewel we natuurlijk wel aan videobellen deden, was ook gezellig hoor, maar heel anders.

Het regent vandaag maar straks dus zon. Gaucho ik hoop voor jou ook met hardlopen. Heel goede oplossing, meteen kleding mee naar het werk.

Berner Sennen <3 <3 <3 (Zwitserland fan hier hè... ;) )

Voor morgen zeggen ze nu dit: In de nacht is het helder en het koelt flink af naar 1 tot 3 graden, en aan de grond is wat vorst mogelijk. Er kunnen enkele mistbanken ontstaan of dichte mist op uitgebreide schaal; ook tijdens het eerste deel van de ochtend. Hopelijk breekt de zon er mooi door <3

germie

Berichten: 25999
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: Wie wandelt er nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-21 12:12

De zon komt er al door.

Mandyy

Berichten: 30496
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-21 12:20

Oeh bijna Zwitserland foto’s dus!

De zon lijkt er hier al door te komen.

Met mij gaat het goed. Helaas bij de tandarts niets opgeschoten. Heb er vanochtend een topic over gemaakt:
[MWS] Kiespijn - Tandarts kan niets vinden