Lush-verslaafden?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Shari_B
Berichten: 806
Geregistreerd: 18-12-10

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-19 19:33

Hee, ik heb niet heel het topic doorgelezen dus sorry als dezelfde vraag als is gesteld is!

Ik wil ook graag is de producten van Lush gaan uitproberen i.p.v. al die troep, nou heb ik 2 jaar geleden vanwege mijn Acne een “zware” behandeling gehad? Hierdoor is mijn Acne weg maar heb ik wel een vrij droge huid die ook niet helemaal egaal is.

Ik loop veel bij de paarden rond dus ik wil mijn huid goed kunnen schoonmaken ( en make-up eraf maar das vooral bij mijn ogen ) en vervolgens iets hebben wat wel hydrateerd/tegen eventuele rimpels gaat werken.

Welke producten zouden jullie dan aanraden ?

Ik lees liever ervaringen van mensen zelf i.p.v. bepaalde verkooppraatjes

xWouter

Berichten: 2726
Geregistreerd: 03-09-09
Woonplaats: Oosterhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-19 19:45

Ik heb hetzelfde als jou gehad, zware acne en daar ook (verschillende) zware behandelingen voor gehad en inmiddels een vrij droge, niet echt egale huid. Maar sinds ik ultrablend, mask of magnaminty, tea tree toner, ocean salt en de argan facial oil gebruik ziet mijn huid er veel beter uit en voelt ook beter! Wil ook nog kijken of de jade roller en fomo wellicht nog een fijne toevoeging zijn.

Shari_B
Berichten: 806
Geregistreerd: 18-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-19 19:53

xWouter schreef:
Ik heb hetzelfde als jou gehad, zware acne en daar ook (verschillende) zware behandelingen voor gehad en inmiddels een vrij droge, niet echt egale huid. Maar sinds ik ultrablend, mask of magnaminty, tea tree toner, ocean salt en de argan facial oil gebruik ziet mijn huid er veel beter uit en voelt ook beter! Wil ook nog kijken of de jade roller en fomo wellicht nog een fijne toevoeging zijn.


Thanks voor je reactie! Ik ga ze is even bekijken

Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-19 20:04

Als je naar een winkel gaat kun je producten proberen en proefmonsters krijgen. Dat heeft niks met een verkooppraatje te maken maar wat voor de 1 werkt is voor de ander een totale misser.

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 16:47


Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 18:34

Veel bekende geuren! Maar ik vind de bubblebars fijner.

Sheran

Berichten: 17235
Geregistreerd: 20-10-07

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 00:13

Denk ook aan Dream Cream als gezichtscreme. Hij is er niet voor bedoeld maar heeft wonderen verricht voor een paar vrienden met acne of eczeem. Ik gebruik het zelf ook bij mijn hele droge en gevoelige huid. Geef het een kans, ik zag na 1 dag al verschil.

imaudy
Berichten: 5015
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Zuid-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 01:06


Molfre

Berichten: 2631
Geregistreerd: 24-07-12
Woonplaats: Aarhus

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 08:53

Dag Lush dames! Ik wou eens informeren hoe de henna blokken jullie bevallen. Ik verf mijn haar al sinds jaar en dag met poeder, maar dat is zo'n gedoe :roll: Is dat met de blokken van Lush minder? Ik vind ze namelijk in vergelijking echt aan de prijs, maar als het minder rommelig is en minder werk dan graag!

Jolien87

Berichten: 17407
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 09:59

Molfre schreef:
Dag Lush dames! Ik wou eens informeren hoe de henna blokken jullie bevallen. Ik verf mijn haar al sinds jaar en dag met poeder, maar dat is zo'n gedoe :roll: Is dat met de blokken van Lush minder? Ik vind ze namelijk in vergelijking echt aan de prijs, maar als het minder rommelig is en minder werk dan graag!


Nee, Lush is beslist niet minder gedoe. Je moet de blokken breken, in heel kleine stukjes hakken en dan smelten.
Verder prima spul maar ik heb er meer van nodig dan met poeder omdat er cacaoboter doorheen zit en de kleur dus minder geconcentreerd is.
Ik vond het handig omdat je niet alleen de pure hennakleur hebt en ik graag een wat warmere ondertoon heb, maar nu gebruik ik Hennécolor en dat is onderaan de streep net zo duur en minder gedoe met aanmaken.

Kinke

Berichten: 20513
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 10:14

Is heeeeel veel gedoe :)
Ik vind zelf het resultaat wel veel mooier dan de poeder die ik geprobeerd heb.
Heb zelf mega dik haar en inmiddels ook lang, ben meer dan een half uur bezig met uitspoelen.

Molfre

Berichten: 2631
Geregistreerd: 24-07-12
Woonplaats: Aarhus

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 08:58

Bedankt voor de tips. Dan wordt het onder de streep dus inderdaad een heel duur geintje, jammer. Ik verf al zo lang met henna dat ik wel goede ervaringen heb met het tweaken van de poeder kleur mbv. bijvoorbeeld koffie enzo.

Het spoelen is inderdaad ook een crime, maar we moeten het er dan maar voor over hebben :+

Kinke

Berichten: 20513
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 09:55

ik vind het niet duur overigens. Maar ik was bij de kapper iedere keer een kapitaal kwijt, dan is henna al gauw stukken goedkoper :D Voor mijn lange en megadikke haar gebruikte ik 5 blokjes per keer. In de bruine henna van Lush zit al koffie (pfff...crime met uitspoelen)

Jolien87

Berichten: 17407
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 10:00

De laatste keer dat ik mijn haar met Lush henna verfde, had ik 2 complete blokken nodig, dus 12 van die kleine stukjes.
En ik vind de kleur niet beter dan Jacob Hooy of Henné color dus dan ga ik toch maar voor het gemak, voor die paar euro extra. :')

Het spoelen word ik ook wel steeds handiger in. Ik zorg dat er met het aanbrengen zo weinig mogelijk klitten in komen en spoel het uit met veel conditioner en een tangle teazer.
Ideaal.

Kinke

Berichten: 20513
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 10:21

Verschil is natuurlijk dat er heel veel merken henna bestaan. Ik vermoed dat de meeste mensen die Lush kiezen deze henna kiezen omdat je zeker weet dat er niet wordt bijgekleurd met een chemische kleur en dat er geen metaalzout in zit (sommige henna bevat een snufje chemische kleur voor een goed resultaat). Van Jacob Hooy weet ik het niet, maar volgens mij zit er in die Hennecolor wel mineraalzout?

Kinke

Berichten: 20513
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 17:11

ik ga overigens voor het eerst weer naar een kapper om te kleuren, wel met henna. Ben benieuwd :=

Molfre

Berichten: 2631
Geregistreerd: 24-07-12
Woonplaats: Aarhus

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 19:07

In Jacob Hooy zit geen mineraalzout, ik weet het zeker, want ik heb er ooit 2 dagen na henna aanbrengen overheen geverfd met ammonia en peroxide houdende potjes verf :Y) Het is nog nooit groen geweest. Je kan dit ook wel op internet vinden.

Ik vind de Jacob Hooy dan dus weer een stuk goedkoper dan de Lush henna. Ik betaal voor 1kg poeder van Jacob Hooy bij de DA geloof ik €20. Maar daar doe ik ruim een jaar mee, dus het kan zijn dat die prijs in de tussentijd veranderd is. Spoelen gaat bij mij ook gepaard met een halve fles shampoo en een fles conditioner.

Jolien87

Berichten: 17407
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 22:10

Ik had een tijdje geleden 2 solids gekocht: Sleepy face en Argan maar op beiden reageerde mijn huid niet goed.
Vandaag kwam ik opweg naar een vriendin over Amsterdam Centraal en daar op hoop van zegen de solids meegenomen naar de Lush winkel en ik mocht ze zonder problemen terugbrengen.
Omdat ik de bon niet meer had, kreeg ik geen geld terug maar mocht ik iets anders uitzoeken voor het aankoopbedrag.

Wat een topservice!

Ik ben alleen vergeten een nieuwe Lemony flutter te kopen. -O-

Jolien87

Berichten: 17407
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 08:47

Wie kan ik hier nog blij mee maken?

-2x orang oetan zeep. Ongebruikt.
-Gingerbreadman. Ongebruikt.
-Yognog yule log bubble bar. 1 ongebruikt en 1 mist een kwart.
-Comforter bubblebar. Niet compleet.
-Naughty elf bubblebar. Niet compleet.
-HIWTK fun. Ongebruijt stukje in folie.
-Karma solid parfum. 1x gebruikt. T.h.t. 1-12-2019
-Karma kream. Mist 2 porties. T.h.t. niet meer te lezen maar gekocht in december 2018.
-American pie body conditioner. Mist 4 porties. T.h.t. 14-02-2020
-Snow fairy showergel 100 g. Ongebruikt. T.h.t. 13-02-2020

Afbeelding

Unseen

Berichten: 7297
Geregistreerd: 22-04-05
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 20:30

Jolien, ik heb wel interesse in de Orang Oetan zeep, Karma Kream en de Karma solid parfum!

Courses

Berichten: 9944
Geregistreerd: 15-04-08
Woonplaats: Gotham

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 12:17

Goeie, ik heb mijn hele kast nog vol met Rose Argan staan en ik gebruik eigenlijk geen conditioner :+ Zal even kijken of ik nog wat weg kan doen.

Zijn er hier trouwens mensen die met Kerst een fles Ecoplash/Octoplash gekocht hebben? Die gele? Die van mij is super 'hard' geworden zonder het ook maar 1x te gebruiken en ik weet niet zo goed wat de beste manier is dat op te lossen :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 14:33

Compleet overleden dit topic. :=
Ik heb net een UK bestelling gedaan met wat nieuwe producten.
Prince Charming douchegel was een paar jaar geleden lekker, hopelijk nu weer!
Ik vind het wel jammer dat ze weer zo suf de peachy en aubergine zeep hebben. Afgezaagd inmiddels.

Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 14:36

Oh die vind ik juist heerlijk!

Gebruik bijna geen Lush meer, behalve de bruisballen, fun en wat zeep.

Anoniem

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 14:39

Ik heb de peachy wel besteld natuurlijk. Hij is ook echt heerlijk!
Ik nog dagelijks shampoo en douchegel of zeep.
Momenteel doen mijn huid en haar het er gewoon het best op.
Maar ik ben wel veel selectiever in wat ik echt koop. Er is behoorlijk wat in "het eeuwig archief" beland.

Jolien87

Berichten: 17407
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 14:44

Ik gebruik nu voornamelijk de gezichtsproducten van Lush: AOBS, Coalface, Vanishing cream en Light touch.
En als masker Cosmetic warrior, hoewel de geur onuitstaanbaar is.