Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 75 van de 84 [ 2091 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78 ... 84  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Lush-verslaafden?

 
Profiel   

Muurp schreef
Ik breek even in:

Ik heb nog een ongebruikte shampoobar liggen, de Montalbano. Toch iets te agressief voor mijn huid. Had er twee besteld maar verkeerde keus helaas :+

Prijs komen we uit!

En meteen advies gevraagd. Ik heb heel snel vet haar. Heb met Lush al wel het wassen kunnen afbouwen maar heb nu een jeukende hoofdhuid toen ik een andere koos.. had hiervoor Jumping Juniper en die ging goed.
Welke is geschikt? En de conditioners, doen die echt wat extra’s? Ik gebruik nu een normale en alleen in de punten.


Ik heb ook snel vet haar. Jumping Juniper is voor mij nog steeds het beste.
Er bestaat nu ook een nieuwe bar (groen met zout) maar die werkt toch niet zo goed bij mij.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-04-20 13:46 



 
Profiel   

ik zie opeens dat er een bodyspray is van Big! Al jaren hoopte ik dat ze een big parfum gingen maken :)
25 pond in de UK en 35 euro in NL. In UK uitverkocht :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-04-20 15:19 



 

De winkel in Haarlem heeft deze week bestel en afhaalmomenten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-04-20 15:38 



 
Profiel   

@muurp: ik gebruik al een hele tijd de soak n float voor mijn gevoelige hoofdhuid! Ik heb wel niet extreem vet haar, gewoon normaal. Maar met die Lush bars hoef ik na 4/5 dagen me nog geen zorgen te maken over vet haar :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-20 07:11 



 

Morgen gaan de winkels weer open! **\O/**

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-04-20 12:14 



 
Profiel   

Ik zie dat dit topic al even stil is gevallen.

Ik ben zo gruwelijk gek op lush.
Zijn er hier mensen die wrl eens een bestelling in Engeland hebben geplaatst?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-20 11:34 



 
Profiel   

Ja zeker!!

Alleen de laatste keer is dat een beetje misgegaan... na 3 weken had ik nog geen pakket en ik had in de zomer besteld :+ dus ik zag het al voor me dat de helft gesmolten was bij aankomst.

Toen heb ik gemaild om eens te vragen hoe het met mijn pakket zat en hebben ze het opgelost.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-20 08:46 



 
Profiel   

En bestel je dan vooral via Engeland omdat ze daar andere producten hebben die je wil? Of is het echt voordeliger ook?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-20 10:05 



 
Profiel   

Ik heb vaker uit Engeland besteld en super goede service ontvangen. Ik bestel daar voor de lagere prijzen en omdat ze vaak artikelen hebben die ik in Nederland niet kan krijgen. In mijn ervaring zijn de pakketjes uit Engeland soms zelfs nog sneller binnen dan die uit NL/DLD... Ik heb ze echt binnen een paar dagen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-20 12:34 



 
Profiel   

Wauw! Dat klinkt superfijn. En betaal je ook nog invoerrechten of is dat nu nog niet zolang alles omtrent Brexit nog niet duidelijk is?
(Er geen berichten dat vanaf 1 januari waarschijnlijk invoerrechten zullen komen)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-20 12:38 



 
Profiel   

Nee volgens mij geen invoer kosten maar de verzendkosten zijn natuurlijk wel wat hoger. Ik vergelijk vaak mijn online mandje op de UK site en de NL site en kijk dan welke goedkoper uitkomt en vaak is dat alsnog de UK.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-20 15:04 



 
Profiel   

Ja, viel me al wel op dat bepaalde producten echt een stuk goedkoper zijn. Zoals mijn shampoobar hier in NL is 11,50 en daar 9 euro (en 8 cent).
Dus alleen al de moeite waard om daar een keer een voorraadje shampoo (en conditioner) te bestellen en dan wat leuks mee te bestellen wat voordeliger is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-20 15:10 



 
Profiel   

Ik bestel er inderdaad een heel pakket en dan scheelt het nogal in prijs!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-20 08:26 



 
Profiel   

Nou, ik heb een bestelling gedaan hoor.
7 bath bombs
1 stuk zeep
bodylotion
2 shampoo bars

Ben benieuwd wanneer het binnen komt. Scheelde toch bijna een tientje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-20 17:02 



 
Profiel   

Heerlijk! Geniet ervan *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-20 21:23 



 
Profiel   

x


Laatst bijgewerkt door Yunomi op 18-02-22 23:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-20 22:52 



 
Profiel   

Waar kom je precies vandaan Yunomi?
Als je toevallig in de buurt zit dan wil ik m wel komen ophalen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-20 22:57 



 
Profiel   

Ik hou van Snowfairy.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-20 23:18 



 
Profiel   

x


Laatst bijgewerkt door Yunomi op 18-02-22 23:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 08:29 



 
Profiel   

L_iek schreef
Ik hou van Snowfairy.

Same. Ik heb vorige week de 500ML douchegel gekocht. Helaas voor mij heeft mijn man die nu ook ontdekt maar die gebruikt nogal veel per keer. Dus 3x raden wat hij voor kerst krijgt en na de feestdagen ga ik even inkopen met 50% *D
Is na de feestdagen de 50% sale ook online trouwens? Of alleen in de winkel zelf?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-20 14:39 



 
Profiel   

Ik ben wel heel benieuwd naar Lush, maar vraag me allereerst af: hoe gebruik je zo'n shampoobar op je haren?

En hoe lang doe je ermee? Vind het namelijk best prijzig, maar als je er dan weer langer mee doet dan flessenshampoo valt dat weer mee

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-20 14:46 



 
Profiel   

Dilan93 schreef
Ik ben wel heel benieuwd naar Lush, maar vraag me allereerst af: hoe gebruik je zo'n shampoobar op je haren?

En hoe lang doe je ermee? Vind het namelijk best prijzig, maar als je er dan weer langer mee doet dan flessenshampoo valt dat weer mee

Ik schuim het op op mijn hand en doe het dan in mijn haar.

Ik doe er zelf ongeveer 3 keer zo lang mee als met shampoo (standaard fles van 200ml) dit komt bij mij neer op 4-6 maanden per bar.
Door het opschuimen op de hand is het makkelijker doseren bij flessen shampoo pak je eigenlijk best makkelijk meer dan nodig.
De ervaring kan bij iedereen anders zijn.

Heb wel gehoord van mensen dat als je echt moeilijk haar hebt lush shampoo niet altijd het beste is. Ik had zelf geen problemen met gewone shampoo (garnier, andrelon etc) en lush shampoo werkt voor mij ook goed. Ik vind de shampoo bars persoonlijk zelfs wat fijner en merk echt groot verschil tussen shampoo voor droog of vet haar, waar ik dat verschil bij andrelon niet eh door had :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-20 15:05 



 
Profiel   

Ik heb geen moeilijk haar, maar ik heb wel heel snel roos en de 'Honey i washed my hair' shampoo bar gebruik al jaren zonder roos te krijgen. Paar keer uitstapje gemaakt (of per ongeluk mijn haar laten wassen bij de kapper) en dan kreeg ik direct jeuk en roos.

De manier die Pabie zegt heb ik ook geprobeerd, maar dan schuimt het niet lekker genoeg naar mijn zin.
Dus ik ga met de shampoobar over mijn natte haren heen en schuim het zo lekker dik.
Daardoor gaat ie uiteraard iets minder lang mee, maar alsnog langer als een fles shampoo.
Ik kan geen hele goede indicatie geven hoelang ie mee gaat, maar ik was mijn haar ook gemiddeld maar 1x in de week en ik heb haar tot op mijn billen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-20 15:18 



 
Profiel   

Ah oke :) ik was mijn haar 2, max 3 keer per week (haar tot iets over mijn schouders).

Heb alleen een vrij gevoelige hoofdhuid. De pluizigheid in mijn haar is een stuk minder nu ik het niet zo vaak meer was.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-20 15:31 



 
Profiel   

Dilan93 schreef
Ah oke :) ik was mijn haar 2, max 3 keer per week (haar tot iets over mijn schouders).

Heb alleen een vrij gevoelige hoofdhuid. De pluizigheid in mijn haar is een stuk minder nu ik het niet zo vaak meer was.

Ik vind trouwens haar maskers heel goed werken tegen pluizigheid!
Ik heb nu eentje van de body shop (banaan iets) die super goed werkt

Had eerder Marylin van de lush. Heb de hairmoisterisers nog niet geprobeerd misschien helpen die ook tegen pluizigheid

Ik was het ook maar twee keer per week omdat ik anders rondloopt alsof ik een suikersping ben :')

Ik heb haar tot bh band (wel licht krullend) heb behoorlijk dun haar maar was dan wel twee keer als ik mijn haar was (dus twee keer shampoo er in en uitwassen)
En doe dus 4-6 maanden met zo'n bar maar vind de schatting van 2-3 keer zo'n lang met bar als met fles shampoo wel accuraat. Voor mij is het niet duurder dan flessen merk shampoo kopen (buiten aanbieding)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-20 18:41 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 75 van de 84 [ 2091 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78 ... 84  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen