Lush-verslaafden?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Molfre

Berichten: 2635
Geregistreerd: 24-07-12
Woonplaats: Aarhus

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 11:42

Ik ga dit topic even volgen, ik ben van plan helemaal over te stappen op lush omdat t (bijna) allemaal veganistisch, ik vind alleen erg varrierende reviews over de prijs/kwaliteit :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 11:43

De shampoobar van de Karma lijn <3 en nailflutter :D

en af en toe van de badballen <3

Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 11:51

Ik heb nog een hele lade vol met spullen liggen. Badspul, shampoobars, enz. Tot nu toe is niets me echt tegengevallen, al weet ik soms niet zo goed wat ik met de gewone zepen aan moet. Al is Honey I washed the kids wel erg lekker. Maar Karma heb ik bijv gewoon tussen mijn handdoeken liggen in de la vanwege de geur :))

Oh en Twilight douchespul :+: en die kaneelversie van afgelopen winter Hot Toddy, verrukkelijk!

Kinke

Berichten: 20528
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 14:45

Hier ook een fan :D 'Gelukkig' is er geen winkel in de directe omgeving, moet er toch minstens 1 1/2 uur voor reizen. Heb een maand of 2 geleden voor het eerst m'n haar in de Caca henna gezet, helemaal happy mee en als het goed is komt er vandaag een pakketje binnen met een nieuwe voorraad :D
Verder ben ik een enorme fan van de Big shampoo, dat is echt de beste geur ooit. Voor manlief staat er nog Dirty Springwash douchegel en verder ligt er nog Copperhead, Soak & Float, Jason & the argon oil, Jungle conditioner en Ro's Argan body conditioner. Heb ook nog wat bath bombs in de kast, weet zo niet welke uit m'n hoofd :)

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 14:51

Voor mij geen Lush meer :n
Vorige week mijn haar gewassen mey Brazilliant en de conditioner Big Solid... Heb nog de hele dag jeuk gehad en verschrikkelijk veel roos. Daarna gewassen met de shampoo die ik er voor ook gebruikte en nu helemaal geen jeuk of roos meer.
Nee. Geen Lush meer voor mij. De Brazilliant en Big Solid zullen dus hier blijven liggen niks-doen...

BigOne
Berichten: 38260
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 14:58

Lush produkten, ooit een creme gekocht, knetterduur. Ik doe altijd netjes de creme met een schoon spateltje er uit halen en nog geen drie weken later, schimmel er op staan. Dat was dus eenmalig.

jessdaniels

Berichten: 1189
Geregistreerd: 01-07-14
Woonplaats: Zaltbommel

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 15:35

Had je zo'n verse? Die moeten namelijk in de koelkast/ vriezer bewaard worden :D

BigOne
Berichten: 38260
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 15:41

jessdaniels schreef:
Had je zo'n verse? Die moeten namelijk in de koelkast/ vriezer bewaard worden :D


Tja, dan hadden die dames daar in Utrecht het even moeten zeggen en dat hebben ze dus niet gedaan.
Had het ook zelf kunnen bedenken trouwens, heb nu alleen nog cremes uit een fles met pompje , veel handiger.

hamsterfan

Berichten: 4246
Geregistreerd: 09-11-07
Woonplaats: Velserbroek (bij Haarlem)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 15:55

friendly schreef:
hamsterfan schreef:
Ook fan van de lip scrub die ik vroeger altijd had, maar die is nooit opgegaan (zonde!)..


Ik heb onlangs ook de lipscrub gekocht omdat ik op VeraCamilla had gelezen dat dat zou helpen met velletjes weghalen (snel droge lippen en dus velletjes), maar tot nu toe weinig effect. Maar hij ruikt heerlijk!


Je moet ze echt een beetje 'scrubben' dan helpt het inderdaad tegen velletjes, ik heb er ook snel last van maar je scrubt ze als het ware weg. En daarnaast is het nog lekker ook := (ik had de mint, mams had de bubblegum, beide erg lekker :D )

Leverage

Berichten: 3648
Geregistreerd: 30-04-10
Woonplaats: Schinnen

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 16:02

Ik heb popcorn, die is ook heel erg lekker <3 Bij mij werkt die scrub echt als een trein, lippen worden een stuk voller.

dwaallicht

Berichten: 3552
Geregistreerd: 27-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 16:09

hier nog een fan,

Ik gebruik graag de shampoo bars van Lush. Momenteel heb ik een groene in gebruik (naam ff kwijt) en net de Seanik gekocht. Eerder kocht ik vaak de Godiva shampoobar.

Verder gebruik ik een soort kneedbare "zeep" om mee te douchen, met limoengeur, deze heb ik van mn vriend gehad. Voelt fijn, ben er niet allergisch voor, maar geeft wel een erg kermit de kikker effect onder de douche, haha.

Van mijn vriend kreeg ik ook een potje handcreme speciaal voor mensen in de zorg,
'helping hands' werkte als een tierelier. Ook maar weer eens halen dus.

Ik wil nog graag de Rockstar zeep, sta er altijd op te azen maar nooit gekocht tot nu toe...

Jammer dat het prijzig is, maar de producten zijn fijn en je doet er best lang mee..

Kinke

Berichten: 20528
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 17:14

ik vind zelfs dat je heel erg lang met de producten doet.
Mijn pakketje is binnen, ik had om een testertje Kalamazoo gevraagd voor manlief zijn vers gekweekte baard, dat zat er bij en ook een testertje Avocado Cowash, ben benieuwd :D

Miryamk

Berichten: 5247
Geregistreerd: 09-03-07
Woonplaats: DPS

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 17:59

Nav dit topic mijn winkelmandje volgegooid, tot ik bij het afrekenen de verzendkosten zag.. :o
Heel jammer, ik was erg nieuwsgierig :j

jen

Berichten: 3212
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Milheeze

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 18:07

Hier ook een lush fan, thanx to een vriendin die me over heeft gehaald haha. De shampoo bar godiva en jason and the argan ook zijn m'n favoriet. Ook de sea salt voor m'n gezicht gebruik ik veel. Heb ook zo'n scrubblok, weet niet hoe die heet maar ruikt naar cookie deeg. Ik vind de blokken zeep die je kan laten snijden kwa geur niet echt lekker daarom gebruik ik die niet. Maar die bath bombs zijn echt geweldig!!!

jessdaniels

Berichten: 1189
Geregistreerd: 01-07-14
Woonplaats: Zaltbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 18:09

MiryamK De vaste verzendkosten zijn toch gewoon 6.60? := das redelijk normaal voor pakketpost toch?

Oei Bigone, niet handig dat ze dat er niet bij zeggen. Zonde ook het blijft erg duur..

Cchanny

Berichten: 8843
Geregistreerd: 21-09-09
Woonplaats: Noord-Holland.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 22:04

Leverage schreef:
Ik heb popcorn, die is ook heel erg lekker <3 Bij mij werkt die scrub echt als een trein, lippen worden een stuk voller.

Die heb ik ook! :D

Kinke

Berichten: 20528
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 10:55

Tuurlijk is dat normaal voor pakketpost.

Twilight

Berichten: 5503
Geregistreerd: 26-08-07
Woonplaats: Somewhere over the Rainbow

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 11:48

Als er trouwens hier iemand geintreseerd is in een 2 maal gebruikte seanik voor verzendkosten moet je even pb doen. Gebruik hem niet meer door roos en anders kan het straks weggooien.

linnnh

Berichten: 4180
Geregistreerd: 30-05-07
Woonplaats: Achterhoek

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 11:51

Ik zweer echt bij de R&B hair moisture!! <3 Die geur alleen al is :+:

Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 11:56

Ja lekker is die hè. Ook heerlijk om licht op je hoofdhuid te masseren.

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 11:59

Iedere ochtend word ik wakker onder de douche dankzij Happy Hippy!
En mijn vriend zweert bij de scheercreme.

Zeker is het prijzig spul, maar je doet er ook lang mee.
Ben een poosje echt Lushfan geweest en dan bestelde ik vaak in Engeland.
Nu ga ik er wel langs als ik een keertje in de UK ben, maar gebruik ik ook wel andere spullen.

Mazikeen

Berichten: 739
Geregistreerd: 20-10-12
Woonplaats: Haarlem

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 12:00

Ik ben echt verslaafd aan de doucheproducten, lipscrubs en Lemony Flutter.

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 12:44

Hier ook een maar gebruikte brazilliant en big solid... Bij interesse pb :)

xNavatu

Berichten: 4524
Geregistreerd: 10-10-09
Woonplaats: Kaatsheuvel

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 12:49

Jaa lush <3 Heb er teveel van liggen :')
Coalface is een duidelijke favoriet, al ben ik op dit moment Dark Angels aan het uitproberen.. die leek er volgens de verkoper heel erg op alleen zitten daar niet zoveel hardere stukjes in :)) Bevalt so far ook super!
Godiva shampoobar vind ik zooo heerlijk ruiken.. Oceansalt gebruik ik ook heel veel. Droogshampoo ook, werkt bij mij wel heel goed. Dreamcream staat ook altijd paraat.. Daddy O shampoo heb ik ook nog staat voor t geval dat mn blonde punten weer even wat minder geel moeten :'D En heb nog wat dingen liggen maar die gebruik ik minder :))

Blackflag
Berichten: 2272
Geregistreerd: 29-04-06

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-15 10:03

Jaaaaa lush topic <3
Hier ook een fan!
Mijn favorieten;

Karma komba
Brazziliant
Honey i washed the kids (vast en vloeibaar)
Let the good times role
Angels delight, hopen dat die nu weer bij de kersteditie zit

En nog een hele hoop! Geweldige spullen. Ga zeker 3/4 keer per jaar en sla dan een oliebol aan spulletjes in hihi.
Vriendlief vind het ook allemaal fijn spul!