Lush-verslaafden?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
loeloemoekie

Berichten: 363
Geregistreerd: 05-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-15 10:22

Ik meld me!

Favorieten zijn showerjelly Woosh, zeep Sexypeel en buddybutter/scrub Buffy.

Zelfs zo'n fan dat ik in december naar London ga voor (onderandere) de Lush store aan oxfordstreet _/-\o_

liiza

Berichten: 1574
Geregistreerd: 22-12-04
Woonplaats: Zwijndrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-15 13:16

Ik meld me! Mijn badkamer staat er vol van, alleen maar Lush. Curly wurly en Big zijn mijn favorieten :)
De bohemian zeep, en happy hippy vind ik ook heerlijk!

Unseen

Berichten: 7297
Geregistreerd: 22-04-05
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 08:11

Ik gebruik ook zo veel mogelijk Lush. Veganistisch, dierproefvrij, goed voor mijn gevoelige huidje en het ruikt goddelijk.

Eigenlijk heb ik hier altijd 9 to 5 gezichtsreiniger, Handy Gurugu, een douchegel (momenteel The Olive Branch), een massagebar (nu Hottie, hiervoor vaak Wiccy Magic Muscle) en in de winter altijd King of Skin liggen.

Helaas verkopen ze in Nederland geen British Nanny meer. Was erg duur, maar ik gebruikte het echt als supercrème. Alles smeerde ik daar mee in: van verbrande ruggetjes tot schaafplekjes en zelfs eczeem verdween als sneeuw voor de zon.

Sinds kort heb ik de bathbomb ontdekt, wauw, wat een weldaad voor lichaam en geest :D

Shampoobar wil ik ook nog eens proberen :)) En verder gaat er iedere keer minstens 1 nieuw probeersel in mijn mandje. Ik pleit voor een Lush in het Noorden.

Waikiki

Berichten: 11106
Geregistreerd: 20-01-06
Woonplaats: Vlakbij Sydney, Australia

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 08:33

Ik heb gister voor aud$90 aan Lush spullen gekocht :')

Kever
Berichten: 1508
Geregistreerd: 27-01-12
Woonplaats: Precies waar ik moet zijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 09:45

Ik meld me *\o/*
Hier ook verslaafd!
Favoriet zijn toch de bubble bars (heb afgelopen verjaardag alle varianten gekregen :Y) )

Meiden met lang, dik haar: werken die shampoo/conditioner bars echt zo goed? Mijn haar klit als een gek als ik geen goed shampoo/conditioner gebruik.

jen

Berichten: 3212
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Milheeze

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 11:12

Ik heb halflang krullend haar en ik ben super tevreden over de shampoo bars. Heb ook zo'n blok conditioner maar die gebruik ik amper, zo af en toe als een masker. in het begin was het echt ff wennen voor m'n haren maar nou wil ik niks anders meer. Kan er zo doorkammen als ik ze gewassen heb. ik gebruik jason and the argan oil

amandananana

Berichten: 4111
Geregistreerd: 06-04-10
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 11:13

Anne, ik gebruik niks anders meer dan shampoo bars en conditioner bars.

Rena100

Berichten: 4854
Geregistreerd: 29-10-07
Woonplaats: Almelo

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 11:21

Ik heb wel eens in het verleden producten gehad van Lush en wat ik heb gehad vond ik heerlijk. Er zit alleen niet echt iets in de buurt en zo bekend ben ik niet met alle geuren, dus vind het lastig om zomaar iets te bestellen. Mocht ik het niet lekker vinden ruiken is dat ook weer zo zonde, goedkoop is het namelijk niet.

Nu ga ik a.s. zondag naar het NSMBL festival in Amsterdam en Lush staat daar ook. Hebben jullie nog dingen die ik dan zeker moet halen (mochten ze het hebben op het festival)?

Niwla

Berichten: 4115
Geregistreerd: 23-11-06
Woonplaats: Ede(rveen)

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 11:31

Meldt zich!

Ik gebruik vooral de Braziliant shampoo en sinds kort ook de Buffy scrub/ bodybutter.
Ik vind de jellies ook erg leuk. :D

@Rena100: ga je met de trein? Er zit er ook eentje op het station namelijk.

Kever
Berichten: 1508
Geregistreerd: 27-01-12
Woonplaats: Precies waar ik moet zijn

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 11:36

@jen, @amandananana
Oh klinkt veelbelovend! Ik heb een keer een conditionerbar gehad, maar daar werd mijn haar zo ongelofelijk stroef en hard van dat ik het nooit meer gebruikt had. Ik heb namelijk heel dik, lang haar dus doorkambaarheid is echt een must.
Ik zal het toch weer eens gaan aanschaffen!

Mars

Berichten: 33261
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 11:39

Hier ook gek op Lush! Angels on Bare Skin, Enzymion, de Tea Tree Toner, Grease Lightning.... Verder vond ik Hot Toddy erg lekker maar dat was helaas een limited edition geloof ik.
Mijn man heeft een heel droog/gevoelig huidje en Lush is het enige waar hij geen rode plekken, jeuk en schilfers van krijgt. Hij smeert zn gezicht met Skin Drink en daarnaast Dream Cream voor drogere plekjes op zn lichaam.

Ik heb ooit een shampoobar gehad maar daarcwerd mn haar ook erg stroef van helaas.

MelanieB

Berichten: 25869
Geregistreerd: 06-08-06
Woonplaats: Lathum (GLD)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 11:42

Yes <3
Angels of bare skin is erg fijn en grease lightning ook staan. :j
Shampoo bar was hier geen succes... vind het niet fijn gebruiken helaas en resultaat was ook niet alles.
Lipscrub bubblegum is ook heerlijk.

Ga er altijd wel ff binnen O:)

Rena100

Berichten: 4854
Geregistreerd: 29-10-07
Woonplaats: Almelo

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 11:50

Ik ga inderdaad met de trein, maar ons festival duurt tot 11 uur in de avond. Dus daarna heb ik geen tijd meer om op het station er nog langs te gaan. Van te voren langsgaan wil ik eigenlijk ook niet, want stel dat ze op het festival een mooie aanbieding hebben ;)

Paardennamen
Berichten: 2125
Geregistreerd: 30-10-04

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 11:54

Hier ook fan van Lush! Alleen heel erg jammer dat ze zo enorm duur zijn geworden :( Maar elke keer als ik langs de Lush kom, moet ik even naar binnen!

Ik vind de shampoo BIG heel erg fijn. En ik heb nu een shampoobar met argan, een roze. Alleen die heb ik in de douche laten liggen en nu is die vastgesmolten in zijn tin :')

jen

Berichten: 3212
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Milheeze

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 12:47

@mars je haar word de eerste paar keren heel stroef ervan maar bij mij was dat na twee weken ofzo wel voorbij. Nou is m'n haar superzacht na het wassen.

Mars

Berichten: 33261
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 13:03

Welke gebruik jij jen? Ik had een rode met kaneelstokje erin, ben even de naam kwijt... Maar bij mij was het dus omgekeerd, eerste 2 weken top maar hoe langer ik hem gebruikte hoe droger mijn haar werd. Misschien kan ik nog eens een ander proberen en pastte deze gewoon niet goed bij mijn haar.

Anoniem

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 13:04

Ik heb de karma shampoobar <3 wil niet anders meer!

Blackflag
Berichten: 2272
Geregistreerd: 29-04-06

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 14:16

Ik heb heel veel en dik en lang haar, gebruik Karma komba het meeste. Die Honey variant van de shampoo bars is ook fijn.
Ik doe altijd een klein beetje anti klik van andrelon in mijn haar waar het altijd het meest klit.

_karin_

Berichten: 3913
Geregistreerd: 26-05-06
Woonplaats: Utrecht

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 14:20

Ik meld mij! <3 Idd de Honey I washed my hair bar is echt fantastisch!! TS ik vind de jungle conditioner niet zo helaas. Verder zweer ik al jáááren bij R&B. Op dit moment heb ik verder tea tree water staan en de gay zeep (overal glitter :') ).

jen

Berichten: 3212
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Milheeze

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 15:24

Ik gebruik jason and the argan oil en de big solid conditioner.

nanoukkie

Berichten: 1845
Geregistreerd: 08-12-14
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 17:18

yeeeey ik heb mijn topic gevonden!
vroeger was ik echt verschrikkelijk verslaafd aan lush, nogal veel geld uitgegeven aan badspullen, echt honderden euros..
ben in school en ga eerst even hel het topic doorlezen en zal even denken welke producten ik het beste vind :9

balli

Berichten: 1491
Geregistreerd: 01-02-05
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-15 17:27

Trouwens, misschien is het jullie opgevallen dat de Jungle conditioner (en de andere nieuwe vaste conditioners) bijna twee keer zo duur zijn geworden. Dat heeft er mee te maken dat de cacaoboter nu volledig biologisch (of was het nou fair trade) is... Daar heb ik het wel voor over :).

Blackflag
Berichten: 2272
Geregistreerd: 29-04-06

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 18:08

Wel balen dat angels delight nog steeds niet in het assortiment terug komt en ook niet bij de winteredition... Huilen!

Mijn vriend vind het ook fijn met lush haha

jessdaniels

Berichten: 1189
Geregistreerd: 01-07-14
Woonplaats: Zaltbommel

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 18:31

Heeft hier eigenlijk iemand de Dirty Deal gekocht? Ik twijfel nog een beetje.. oh en iemand nog winteraanbevelers?

Siggislief

Berichten: 13960
Geregistreerd: 04-10-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 19:22

Ik ben al zeker denk ik 2 jaar niet meer geweest, ben nog steeds fan van Lush maar gebruik het bijna niet meer. :n

Heb nog wel een heerlijke pot Ro's Argan (Body Conditioner, €30,-) staan,
en ik doe een moord voor de Dirty Douche Gel ook al is het een mannenlijn...