[Centraal] Tattoo's

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Druif_01

Berichten: 8839
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 15:15

Oh en mijn tattoo's hebben beide een betekenis. Ik kan dan ook prima wachten totdat ik een ontwerp heb gevonden/gemaakt dat echt aan alle eisen voldoet

Xanthippe

Berichten: 1723
Geregistreerd: 02-12-08
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 15:17

Selina schreef:
Als jullie een ontwerp in je hoofd hebben, hebben jullie dan een tijd voor jezelf dat je wacht om te kijken of je het ontwerp écht leuk vindt of ga je gewoon met je idee naar de tattoo shop en laat je hem meteen zetten?



Ik laat er een hele tijd over heen gaan, ook omdat de afspraken bij de artiest telkens een maand of 2-3 in de toekomst liggen :)
Maar vanaf dat ik het basisontwerp heb, maak ik dan wel mijn afspraak, vraag haar om er iets leuks mee te doen, en mail dan nog een paar keer op en af om te verfijnen en details toe te voegen of weg te halen. En zo is hij altijd perfect zoals ik 'm wil tegen dat ik moet gaan.

Mijn tattoos hebben trouwens allemaal een betekenis en zijn allemaal zelf ontworpen / gemaakt, maar meestal wel gebaseerd (soms van heel ver) op iets dat ik op internet heb gezien. Gewoon om toch een start te kunnen maken naar waar ik naartoe wil.

laughterline

Berichten: 4977
Geregistreerd: 05-10-13
Woonplaats: Gansbaai, Zuid-Afrika

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 15:18

Selina schreef:
Als jullie een ontwerp in je hoofd hebben, hebben jullie dan een tijd voor jezelf dat je wacht om te kijken of je het ontwerp écht leuk vindt of ga je gewoon met je idee naar de tattoo shop en laat je hem meteen zetten?


Niet dat ik echt een tijd in m'n hoofd heb dat ik 'moet' wachten van mezelf. Soms voel je gewoon dat dit 'het' is :j Heb de tat voor m'n bovenbeen ondertussen ook alweer 10 maanden in m'n hoofd en vind 'm nogsteeds geweldig! Maar ben eerder aan 't sparen en wachten op 't juiste moment ofzo :') Zo had ik een ontwerp wat ik wilde op de binnenkant van m'n bovenarm, die heb ik tijd op de achtergrond van m'n telefoon gezet en na een maand was ik 'm alweer zat. Goed dat ik niet meteen gemaild had dus :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 15:19

kimiwan schreef:
mijn eerste tattoo, ongeveer 3 week geleden laten zetten door marsha van point blank tattoo! :)
[ [url=m/MnE5un.jpg]Afbeelding[/url] ]


Leuk zeg! Weer eens wat anders :j

Selina

Berichten: 14340
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 15:20

laughterline schreef:
Selina schreef:
Als jullie een ontwerp in je hoofd hebben, hebben jullie dan een tijd voor jezelf dat je wacht om te kijken of je het ontwerp écht leuk vindt of ga je gewoon met je idee naar de tattoo shop en laat je hem meteen zetten?


Niet dat ik echt een tijd in m'n hoofd heb dat ik 'moet' wachten van mezelf. Soms voel je gewoon dat dit 'het' is :j Heb de tat voor m'n bovenbeen ondertussen ook alweer 10 maanden in m'n hoofd en vind 'm nogsteeds geweldig! Maar ben eerder aan 't sparen en wachten op 't juiste moment ofzo :') Zo had ik een ontwerp wat ik wilde op de binnenkant van m'n bovenarm, die heb ik tijd op de achtergrond van m'n telefoon gezet en na een maand was ik 'm alweer zat. Goed dat ik niet meteen gemaild had dus :P


Haha ja dat had ik met een ontwerp van vorig jaar. Hoefijzer met een kattenpootje. Die was ik na 2 maanden zat. Ik weet ook de wachttijd niet, bij m'n vorige kon ik de volgende week meteen terecht maar had het al wel 2-3 maanden in mijn hoofd.

kimiwan

Berichten: 62
Geregistreerd: 11-06-13
Woonplaats: stadskanaal.

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 15:36

ik stond een jaar op de wachtlijst voor mijn tattoo, dus ja ik moest wel wachten :')

Selina

Berichten: 14340
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 15:43

Een jaar ja? Oh jeetje.
Mijn vriend vindt het verminking, maar is natuurlijk mijn lichaam. Toen ik m'n eerste liet zetten was m'n familie not amused en toen hij eenmaal zat vonden ze hem eigenlijk best wel mooi. (Mn schoonmoeder heeft weken gedacht dat het een plakplaatje was :') )

Xanthippe

Berichten: 1723
Geregistreerd: 02-12-08
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 15:52

Selina schreef:
(Mn schoonmoeder heeft weken gedacht dat het een plakplaatje was :') )


Dat dachten ze bij de harmonie ook allemaal bij mijn laatste _O-

Leffroi
Berichten: 4657
Geregistreerd: 01-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 15:53

Mijn moeder heeft er zelf ook een paar (olifant op haar arm en kattenpootjes op haar been) dus die heeft geen moment getwijfeld toen ik zei dat ik nu eindelijk wist wat en waar ik een tattoo wilde.

Ligt uiteraard wel aan je leeftijd, ik ben 24. Maar als mijn 16-jarige dochter bij wijze van bedenkt dat ze een tattoo wil, mag ze daar eerst een paar jaar over na denken.

Het was op een gegeven moment heel hip om zo'n tribel tattoo boven je kont te laten zetten. Heb dat ook een keer aangekaart bij mijn moeder toen (zo'n 8 jaar geleden???) en die zei dat ik nog maar even een paar jaar moest wachten, zodat ik het echt zeker wist. Pfffff, wat ben ik toch blij dat ik dat toen niet heb gedaan! :')

laughterline

Berichten: 4977
Geregistreerd: 05-10-13
Woonplaats: Gansbaai, Zuid-Afrika

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 16:05


chantalboes

Berichten: 1570
Geregistreerd: 06-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 16:05

Mars schreef:
evaac schreef:
Mars hoe gaat t nu met je arm? Is alles mooi genezen?


Ja, die is verbazend goed bijgetrokken!
Ik had t in het vorige topic ook al geplaatst, maar bij deze voor/na:


[ [url=m/3pZPHv.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/gfx71k.jpg]Afbeelding[/url] ]


Voor degenen die het gemist hadden: er zat een behoorlijk nare infectie onder, heb er uiteindelijk een AB kuur voor gehad. :)

Prachtige tattoo's komen er voorbij, sneeuwvlok vind ik ook geweldig!

Jemig! Dat had ik niet verwacht? Je ziet er bijna niets meer van! Is het nog gevoelig daardoor? En ga je ng terug om hem bij te laten werken?

Tanya
Berichten: 10084
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 17:16

Ik zie hier in de lijst Bodycult staan als aanbevolen shop, maar ik zou deze juist heel erg afraden! Mijn tattoo is slecht gezet, de randen zijn voelbaar, ze tatoeëren allemaal standaard plaatjes uit een boek. On Edge in Den Haag is wel echt een goede shop, daar ben ik voor mijn tweede tattoo geweest en ook mijn moeder heeft een aantal grote en mooie tatoeages die daar zijn gezet.
Laatst bijgewerkt door Tanya op 08-10-15 17:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Judass

Berichten: 4827
Geregistreerd: 20-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 17:27

Tanya schreef:
Ik zie hier in de lijst Bodycult staan als aanbevolen shop, maar ik zou deze juist heel erg afraden! Mijn tattoo is slecht gezet, de randen zijn voelbaar, ze tatoeëren allemaal standaard plaatjes uit een boek. On Edge in Den Haag is wel echt een goede shop!


Zelfde geld voor lucky six in Hoorn (familie Saunders), daar moet je ook niet heen willen.

Silkaay

Berichten: 2460
Geregistreerd: 25-07-10
Woonplaats: West-Vlaanderen (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 17:41

Selina schreef:
Als jullie een ontwerp in je hoofd hebben, hebben jullie dan een tijd voor jezelf dat je wacht om te kijken of je het ontwerp écht leuk vindt of ga je gewoon met je idee naar de tattoo shop en laat je hem meteen zetten?

Ik wou al langer een tattoo, dan op een dag een idee gekregen, papier en potloden erbij gepakt, ontwerp gemaakt en twee dagen later stond hij erop := Nu 1,5 jaar later nog altijd superblij mee!

GeneralFlynn

Berichten: 15289
Geregistreerd: 24-03-05

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-15 17:57

Handig als iemand de openingspost wil aanpassen?
(ik heb geen pc)
Shops die weg mogen of juist shops toevoegen.

billionache

Berichten: 6587
Geregistreerd: 06-12-06
Woonplaats: België

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 18:05

Leuk, een nieuw topic :D ik lees weer mee!

Hier begint er vordering te komen. Ik heb eindelijk mijn 'ontwerp' klaar, kan niet stoppen met ernaar te kijken! Te horen gekregen dat de shop die ik eerst voor ogen had geen kleinere ontwerpen meer doet, maar wel een andere gevonden gelukkig. Binnenkort langsgaan voor een afspraak :))

Ik heb evt nog een lijstje met tattooshops in België (Antwerpen)
Tattoo Ronny (Herentals) mag al weg uit de OP. Die is helaas overleden in juni...

Mars

Berichten: 33273
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 18:19

chantalboes schreef:
Mars schreef:

Ja, die is verbazend goed bijgetrokken!
Ik had t in het vorige topic ook al geplaatst, maar bij deze voor/na:


[ [url=m/3pZPHv.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/gfx71k.jpg]Afbeelding[/url] ]


Voor degenen die het gemist hadden: er zat een behoorlijk nare infectie onder, heb er uiteindelijk een AB kuur voor gehad. :)

Prachtige tattoo's komen er voorbij, sneeuwvlok vind ik ook geweldig!

Jemig! Dat had ik niet verwacht? Je ziet er bijna niets meer van! Is het nog gevoelig daardoor? En ga je ng terug om hem bij te laten werken?


Nee hoor hij is niet meer gevoelig en inmiddels is ook het bobbelige op de foto bij aan het trekken. Denk zelf dat ik bijwerken niet nodig vind, de pijn van de ontsteking daar staat me nog zo levendig bij dat ik die plek liever even met rust laat voor nu :P

Supervixen

Berichten: 12889
Geregistreerd: 28-04-11

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 18:20

Wow alweer 5 pagina's! Ik let even niet op.. dat wordt weer bijlezen!

mie123gie
Berichten: 1319
Geregistreerd: 14-02-11

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 18:26

Ik ben vanochtend even naar de tattoo shop geweest voor een prijs opgave, dus het word voor mij nog even door sparen. Ik zie hier trouwens wel geweldig mooie dingen, ik krijg echt zin om mijn eerste tattoo te laten zetten :)

Suzan_v_h

Berichten: 784
Geregistreerd: 04-01-09
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 18:33

Wow wat gaan jullie snel! Ik zit ook na te denken over en 2e.. In juni mijn eerste laten zetten op mijn rib die ik elke dag nog harstikke leuk vind!

Ik zit na te denken over 2 katten, of kattenpootjes.

kim345

Berichten: 3294
Geregistreerd: 27-11-10

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 18:50

Ik blijf dit heel mooi vinden, een wereldkaart op je voet...
Geometrische tattoo's vind ik ook heel vet maar vraag me af of dit dan wel zou kunnen? de lijnen worden zo wel minder precies...

Afbeelding

MuSLi

Berichten: 5259
Geregistreerd: 22-10-03
Woonplaats: Heemskerk

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 19:50

Ik ben er ook weer bij :D

DewiRox
Berichten: 4586
Geregistreerd: 29-12-08
Woonplaats: Den Haag

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 20:04

Leuk, een nieuw topic!
Ik ga weer meelezen :))

_Linn_
Berichten: 3741
Geregistreerd: 15-10-07
Woonplaats: Nieuwegein

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 20:15

Vandaag dan eindelijk mijn tattoo laten zetten bij Alexandr van Needle Art Gorinchem, ben er super blij mee!

Afbeelding
Afbeelding

Staat op de bovenkant van mijn onderarm, op de foto's nog wat glimmerig door de zalf.

_Karlijn
Berichten: 6480
Geregistreerd: 05-01-06

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 20:17

Ziet er strak uit!