Korfballende bokkers

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-23 22:32

Balen zeg angel! Maar in het onderwijs genoeg werk te vinden lijkt me? Of wil je een andere richting op?

Nou, die finale was niet echt spannen.. zacht uitgedrukt.. nu was de kans dat door ging winnen niet erg groot, maar iets spannender was leuk geweest..

Julie nog geoefend?
Wij speelden een oefenwedstrijd tegen het team van de zoon van onze coach. En we wonnen gemakkelijk met 9-19. Daarna nog gezellig met het team geborreld en uit eten geweest. Was erg leuk!
Morgenavond nog een oefenwedstrijd, tegen sgv. Ik zag dat jullie eerste daar in de zaal 2x van hebben gewonnen Dide. Ik ben benieuwd. Wij hebben een dame wissel gehad in het 1e. 1 dame kon er veel wedstrijden niet bij zijn op het veld en is daardoor naar het 2e. En in haar plaats is een heel jonge, onervaren dame gekomen. Het is nog wel erg pittig voor haar..

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 09:23

Gewonnen! Hebben lekker gespeeld gisteren. De 1e helft was niet zo leuk, tegenstanders gedroegen zich erg onsportief(met een oefenwedstrijd) en vonden het niet leuk dat wij de 1e bal achter hielden(eh, ja, deal with it..) en de scheids maakte het nog erger.
2e helft totaal omgedraaid, zelfs vriendelijk gekletst met de dames van de tegenstander. De 1e helft waren we al beter, maar kwamen we met rust maar tot 6-7, 2e helft konden zij het niet meer bijhouden, eindstand 11-16

DideH
Berichten: 7004
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-23 13:50

Sorry, even bijlezen, was nogal druk de afgelopen 2 weken. Lekker dat jullie gewonnen hebben! Denk dat ik de wedstrijden tegen sgv van ons eerste niet gespeeld/gezien heb, althans, ik herinner me er niets van :+

Wat gek dat ze eerste helft zo naar waren en tweede helft wel oke. Misschien voelden er een aantal nog wat selectiedruk ofzo? Je ziet wel eens dat terug naar veld weer een nieuw selectiemoment is. Maar om manier van verdedigen chaggie worden is wel heel raar... heb je zelf lekker gespeeld?

Hier met 2 geen oefenwedstrijd, mensen hadden er geen zin in/konden niet. 1 had woensdag een wedstrijd, toen waren er ineens 2 dames niet. Zou eigenlijk gewoon trainen en standby staan voor reserve, maar dat werd dus ineens kort voor de wedstrijd gewoon de hele wedstrijd spelen. Ik liep gewoon in mn trainingsbroekje :')
Was tegen een middenmoot 2e klasser. Nog 3x gescoord :)

Vandaag met 1, 2 en 3 de gelderse derby tegen Ekca. Alhoewel, dr zit echt niet meer zoveel spanning op als een paar jaar geleden _O- Toen was het echt een heel ding.

Hebben jullie van die echte derbys?

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-23 20:13

Niet echt, de verenigingen in de buurt spelen allemaal hoger. Maar als we een x met het 1e tegen Luno moeten dan speelt dat wel een beetje.

Wij speelden vandaag tegen de ongeslagen kampioen. Wel verloren, maar zo goed waren ze niet. Ik wens ze in de zaal veel succes in de 2e klasse, die worden ingemaakt.. maar goed, er waren er ook een aantal bij die erg onsympathiek waren. En een bijzondere scheids, maakt 3 gele kaarten, voor beide coaches en een van onze dames..

Jij wel lekker gespeeld?

DideH
Berichten: 7004
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-23 11:07

arjaaaaa schreef:
Niet echt, de verenigingen in de buurt spelen allemaal hoger. Maar als we een x met het 1e tegen Luno moeten dan speelt dat wel een beetje.

Wij speelden vandaag tegen de ongeslagen kampioen. Wel verloren, maar zo goed waren ze niet. Ik wens ze in de zaal veel succes in de 2e klasse, die worden ingemaakt.. maar goed, er waren er ook een aantal bij die erg onsympathiek waren. En een bijzondere scheids, maakt 3 gele kaarten, voor beide coaches en een van onze dames..

Jij wel lekker gespeeld?


Gekke wedstrijd dan... kon de scheids niet tegen commentaar dat beide coaches een kaart pakten? En wat deed jullie dame?
Hoe heb je zelf gespeeld?

Onze eigen wedstrijd hebben we verloren. Had niet gehoeven, maar het liep erg stroef. Als ik de bal had stonden er aan weerszijde mensen naast me dicht op mij stil. Kon de bal gewoon niet kwijt en daardoor ook niet echt een actie maken. Heel frustrerend. Uiteindelijk nog wel 3x gescoord, maar was hem niet echt.

Wedstrijd van 1 was echt bizar. Ze schoten echt uit de startblokken. Denk dat eerste 10 minuten zonder grappen circa 80% raak werd geschoten. Stond na 8,5 minuut 9-1 :wow:
Daarna zakte het rendement weer terug naar normaal en werd het uiteindelijk iets van 24-19 ofzo. Boel doelpunten met het regenachtige weer wat we hadden.

Jullie ook zo lang geen wedstrijden nu? Onze wedstrijd van 12 (?) Mei is verplaatst naar de 24e. Dus we spelen pas 20 mei ofzo weer :roll:

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-23 13:53

Klopt, veel commentaar op de scheids, ook van die dame. Ik was wel aardig in de verdediging, maar aanvallend liep het niet. Zowel ik als de meest aanvallende heer werden kort verdedigd, waardoor het erg stroef ging.

Wow, das inderdaad een flinke score! Lekker hoor!

Wij 13 mei pas weer ja, en tussendoor trainen we ook nauwelijks ivm een aantal blessures, beetje jammer voor de mensen zonder blessure. Maar ik snap het wel, de coach woont op een uur rijden, om dan voor 5 of 6 spelers te komen...
Wow, dan hebben jullie wel heel lang niks.. maar je kan vast wel reserve zitten bij het 1e de 13e?
Nog meegetraind met die andere vereniging?

DideH
Berichten: 7004
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-23 18:03

arjaaaaa schreef:
Klopt, veel commentaar op de scheids, ook van die dame. Ik was wel aardig in de verdediging, maar aanvallend liep het niet. Zowel ik als de meest aanvallende heer werden kort verdedigd, waardoor het erg stroef ging.

Wow, das inderdaad een flinke score! Lekker hoor!

Wij 13 mei pas weer ja, en tussendoor trainen we ook nauwelijks ivm een aantal blessures, beetje jammer voor de mensen zonder blessure. Maar ik snap het wel, de coach woont op een uur rijden, om dan voor 5 of 6 spelers te komen...
Wow, dan hebben jullie wel heel lang niks.. maar je kan vast wel reserve zitten bij het 1e de 13e?
Nog meegetraind met die andere vereniging?


Oh wel goede verdedigers dan bij de tegenstanders als ze er zo dicht opzaten?

Oh dat is wel balen van die trainingen. Kunnen jullie niet zelf iets bedenken dan en wel gewoon een balletje schieten? Misschien 3 tegen 3 partijen? Nog goed voor de conditie ook nog ;)

Ja wss wel reserve zitten de 13e, maar toch anders dan zelf volledige wedstrijd moeten spelen :)

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-23 19:57

Ja, ze waren ook wel goed.
Maandag ga ik sowieso schieten met een paar als het een beetje weer is, woensdag is koningsnacht, dan slaan we over. En volgende week kijk ik weer even.

Ja, das waar, maar het zou ook maar kunnen gebeuren dat je wel start toch?

DideH
Berichten: 7004
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-23 19:52

Hoe gaat het hier? Nog gespeeld?

Flying_Angel

Berichten: 15717
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-23 22:27

M’n team wel. 18-2 verloren. Ik ga nog 1 of 2 keer invallen dit seizoen en dan stop ik ermee.

Jij nog gespeeld?

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-23 08:20

Jammer dat je gaat stoppen Angel!

Wij hebben gisteren gewonnen! 16-7 volgens mij. Was een leuke wedstrijd, maar ik had wel lood in mn benen door de warmte. Heerlijk hoor, dat lekkere weer, maar voor een wedstrijd een beetje te..

DideH
Berichten: 7004
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-23 10:38

Flying_Angel schreef:
M’n team wel. 18-2 verloren. Ik ga nog 1 of 2 keer invallen dit seizoen en dan stop ik ermee.

Jij nog gespeeld?


Oef.. afslachting dus...
Mooi geweest? Of geen tijd meer voor?

Mooie uitslag Arja! Ondanks de lood in je benen nog wel fijn kunnen spelen?

DideH
Berichten: 7004
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-23 11:07

Nog wedstrijden vandaag? :) we mogen na 3 weken eindelijk zelf weer **\O/** alleen wel jammer dat het dan volgende week weer niks is…

Flying_Angel

Berichten: 15717
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-23 16:12

Ik heb hele wedstrijd gespeeld vandaag. Eindstand 8-10. Leuke pot, wij scoorden gewoon niet genoeg. Mijn dame speelde haar tweede wedstrijd ooit, dat is ook lastig spelen :+

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-23 20:00

Wat speelden wij een slechte wedstrijd! Tegenstanders waren slecht, wij daardoor ook heel slecht. Na 15 min stonden wij 0-2 voor. Rust van 2-4. En het was windstil, zonnetje erbij. Eindstand 6-8. Echt ongelofelijk slecht! Enige pluspunt voor mij was dat ik er 4 heb gescoord.

Dat kan ik me voorstellen Angel, lastig in te schatten wat zij gaat doen denk ik.

Hoe ging het bij jullie Dide?

DideH
Berichten: 7004
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-23 23:32

arjaaaaa schreef:
Wat speelden wij een slechte wedstrijd! Tegenstanders waren slecht, wij daardoor ook heel slecht. Na 15 min stonden wij 0-2 voor. Rust van 2-4. En het was windstil, zonnetje erbij. Eindstand 6-8. Echt ongelofelijk slecht! Enige pluspunt voor mij was dat ik er 4 heb gescoord.

Dat kan ik me voorstellen Angel, lastig in te schatten wat zij gaat doen denk ik.

Hoe ging het bij jullie Dide?


Woooow wat een uitslag zeg! Meer iets van de fjes :') Maar wel lekker aan het scoren geweest dan! 4 van de 6 doelpunten, goed man! :D Was je in de punt aan het spelen of kansen vanuit de rebound?

Oh dat is altijd naar van die mensen die voor het eerst spelen Angel, niet alleen voor de tegenstander, maar ook voor het team waarin die mee moeten draaien… Nog 1 wedstrijdje voor de boeg dan voor jou? Krijg je nog iets van een afscheidje?

Wij hebben ook gewonnen *\o/* Na eerste helft 5-7 achter, alle doelpunten van ons vak. Weet niet wat het andere vak de eerste helft aan het doen was, maar dat ging tweede helft gelukkig wat beter. Uiteindelijk 15-12. Had er 5 of 6. Mijn dame was niet zo blij :(:) Merkte dat ik haar achteruit lopend ook prima bij kon houden, dus zat op gegeven moment ook bij de zijlijn in dr neus en na elk doelpunt ging ze ook steeds ongelukkiger kijken.. arm ding :(:)

Wij hebben woensdagavond een inhaalwedstrijd van vorige week, hoop dat we dinsdag deadline halen met werk en dat ik dan de woensdag gewoon mee kan doen..

Flying_Angel

Berichten: 15717
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-23 07:04

@Arja: balen zeg, inderdaad geen denderende score. Wel lekker voor jezelf zoveel doelpunten!

@Dide: gefeliciteerd! Gelukkig ging het andere vak beter in de 2e helft! Ook lekker veel gescoord!

Afbeelding
:evaw:

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-23 08:47

3 vanuit de rebound en 1 van afstand, gewoon lekker gescoord dus. Wel jammer dat iedereen nu depri is vanwege de slechte wedstrijd, ik scoor er liever een paar in een goede wedstrijd.
Maar echt, 1e helft 70 pogingen, 4 doelpunten. Heel veel airballen, ongelofelijk!

Lekker dide! Maar ze werd niet gewisseld, dus wellicht zou een andere dame het nog zwaarder tegen je hebben? Als ik zo'n goede dame heb, dan probeer ik alleen maar de schade te beperken, het is niet anders, dan moet jouw tegenstander veel beter gesteund worden.

Leuke foto angel, het bos in!

DideH
Berichten: 7004
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-23 09:13

Flying_Angel schreef:
@Arja: balen zeg, inderdaad geen denderende score. Wel lekker voor jezelf zoveel doelpunten!

@Dide: gefeliciteerd! Gelukkig ging het andere vak beter in de 2e helft! Ook lekker veel gescoord!

[ [url=m/mZD2lk.jpg]Afbeelding[/url] ]
:evaw:


Zo lekker het bos in!

@Arja: Jij was lekker bezig in ieder geval :D Maar snap je gevoel dat je dat liever in een totaal lekkere wedstrijd doet dat iedereen in een euphorische stemming is. Wow 70 pogingen in een helft is ook echt heel veel! Dan konden jullie dus wel blijven herhalen? Dan waren het geen kansloze korte aanvallen...

Hoop dat jullie de volgende keer weer een collectief fijnere wedstrijd hebben! Wat staat er op het programma?

Ja is ook zo. Meestal gaat de verdedigende dame die naast mij staat achtervang spelen en gaat me opvangen als ik naar binnen zou rennen, maar daardoor laten ze dan de dame naast mij vrij, die daar dolgelukkig van wordt :') Die zei gister nog: ohh altijd zo fijn dat ik niet zoveel hoef te doen _O- Moet ze ze wel een keer af gaan maken :+
Gister nieteens nodig om druk naar binnen te zetten, het waren in ieder geval 4 afstandschoten en een vrije bal _O-

Best naar, in het andere vak (die was er gister niet) staat ook nog een aanvallende heer bij ons die ook prima de heren van 1 er nog uit zou kunnen spelen. Daar worden tegenstanders ook altijd helemaal gek van. Zou ook niet tegen hem willen spelen..

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-23 11:11

Ja, konden genoeg herhalen, maar ja, de afronding..

Volgende week tegen de nr 2, zal een pittige wedstrijd worden

En jullie?

DideH
Berichten: 7004
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-23 11:55

arjaaaaa schreef:
Ja, konden genoeg herhalen, maar ja, de afronding..

Volgende week tegen de nr 2, zal een pittige wedstrijd worden

En jullie?


Straftraining kansen afmaken :p
Oei! Hoe staan jullie er nu voor in de poule?

Hebben jullie komende week wel wedstrijd in pinksterweekend?

Wij moeten tegen de nr 4. Maar volgens mij zegt de huidige stand in onze poule niet zoveel en zijn het nu totaal andere teams. Ons 3e speelde eerste helft veld als 2e, omdat er toen bij 1 zoveel langdurige blessures waren

Flying_Angel

Berichten: 15717
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-23 19:56

Even het bos in, andere dame nam natuurlijk over. Helaas scoorde mijn vakgenoot niet de ballen die ze toen van me kreeg.

Hier geen pinksterweekendwedstrijden.

Hopelijk volgende wedstrijd weer lekker spelen als team en dan weer lekker scoren. Arja

DideH
Berichten: 7004
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-23 22:36

We hadden hier net inhaalwedstrijd. 5-11 achter met rust. Andere vak scoorde wederom gewoon niet.

Tweede helft was ons vak bizar op dreef. Ik scoorde er 5 in het laatste kwartier, waarvan 3 in de laatste 5 minuten en daarvan 1 in de laatste halve minuut. 16- 15 winst _O- allemaal afstandschoten, waarvan 2 zijlijntjes :+

Mijn dame na de 13-14 en de 14-14 die ik maakte: "jullie moeten echt eerder coachen" #) Dame die naast mij speelt: "Maakt niet uit, dan scoort ze ze alsnog" :=

1e was aan het trainen naast ons veld, die waren compleet afgeleid en door het dolle heen _O-

Lekker om weer eens wat winstpotjes te pakken na dat drama zaalseizoen. Scheelt wel een hoop dat we nu wel gewoon met het team spelen wat initieel gepland was. Spelen nu zelfs klasse hoger dan in de zaal.

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-23 13:20

Wow, wat een lekkere 2e helft dide! en een mooie winst! kan me voorstellen dat er van de training van het 1e niet veel terecht kwam
Hoe spelen jullie ten opzichte van het 1e?
weet je eigenlijk al wat je volgend seizoen wil gaan doen?

Bij ons lopen we er een beetje tegen aan dat we door blessures steeds maar met 6 zijn met training. nu heeft de trainer daarom een paar x afgezegd.. beetje jammer voor de mensen die er wel steeds zijn. Maar tegelijkertijd snap ik het ook wel

komend weekend geen wedstrijden, er gaan er wel een aantal naar een pinkster toernooi

DideH
Berichten: 7004
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-23 20:46

arjaaaaa schreef:
Wow, wat een lekkere 2e helft dide! en een mooie winst! kan me voorstellen dat er van de training van het 1e niet veel terecht kwam
Hoe spelen jullie ten opzichte van het 1e?
weet je eigenlijk al wat je volgend seizoen wil gaan doen?

Bij ons lopen we er een beetje tegen aan dat we door blessures steeds maar met 6 zijn met training. nu heeft de trainer daarom een paar x afgezegd.. beetje jammer voor de mensen die er wel steeds zijn. Maar tegelijkertijd snap ik het ook wel

komend weekend geen wedstrijden, er gaan er wel een aantal naar een pinkster toernooi


Als we lekker draaien kunnen het eerste best prima partij bieden doordat er best wel wat oude 1 mensen in 2 staan stiekem. Maar dat is wel -> als we lekker draaien :')

Ik ga maandag weer meetrainen bij de buren. Wil daarna de knoop doorhakken :j

Oh wat zonde van jullie trainingen! De trainer krijgt ervoor betaald neem ik aan? Dan mogen jullie toch ook wat terugverwachten?

Veel plezier bij het pinkstertoernooi!