Korfballende bokkers

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
malih

Berichten: 4668
Geregistreerd: 04-11-07
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 20:52

Flying_Angel schreef:
Malih waar korfbalt je partner?


Sporting west in amsterdam. Zegt je dat iets?

Flying_Angel

Berichten: 15715
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 23:52

Wel in mijn regio haha! Leuk! Welk team?

malih

Berichten: 4668
Geregistreerd: 04-11-07
Woonplaats: Almere

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-16 19:25

Hij speelde vorig seizoen in de 2e selectie. Maar dan moest hij 2x per week trainen. En dat was niet meer te combineren met ons leven. We hebben een zoontje van bijna 2. En we werken contra aan elkaar zodat ons zoontje niet naar een kdv hoeft. Hier door kon hij niet altijd 2x per week trainen. Hij is nu naar de 3e gegaan. Dan hoeft hij nog maar 1x per week te trainen. Geeft ons iets meer ruimte.

Waar speel jij?

Flying_Angel

Berichten: 15715
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 12:32

Ooh ja inderdaad, dan is het lastig combineren. 3e is ook prima toch! :) Als je maar lekker kunt sporten en ontspannen.

Ik ben nog niet officieel lid maar ik ga in Zaandam korfballen.

malih

Berichten: 4668
Geregistreerd: 04-11-07
Woonplaats: Almere

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 21:49

Waar in zaandam? Kan ik eens polsen of hij het kent.

En in welk team ga je spelen?

Flying_Angel

Berichten: 15715
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 23:27

Waarschijnlijk bij Zaandam zuid, ik kom dan in het 2e

Flying_Angel

Berichten: 15715
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 17:04

Vandaag mijn debuut gehad! In de regen haha, blij dat ik mocht spelen!

DideH
Berichten: 6998
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-16 23:42

Even geen tijd meer gehad voor bokt i.v.m. werk/master ernaast.
Beetje late reactie dus, maar hoe bevalt het daar? :)

Dagmar80

Berichten: 1851
Geregistreerd: 07-11-12
Woonplaats: Borger

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 23:51

Ah, ik volg! Sinds begin dit jaar weer begonnen met korfbal. Mijn vriend heeft heel wat jaartjes gekorfbald en wilde eindelijk weer eens beginnen. Ik mee als chauffeuse en toen begon het bij mij te kriebelen om gewoon ook weer te gaan spelen. Eerder anderhalf jaar gespeeld toen ik nog in Leeuwarden woonde, ook mede door mijn vriend. Keertje voor de lol meegetraind en blijven plakken :P

Ik ben niet-spelend lid, ik train alleen op de vrijdagen. Wel een keer ingevallen in het tweede (speel zelf in het derde). Mijn vriend speelt in het tweede nu en traint ook op woensdag, maar dan heb ik behendigheid met mijn hondje.

In ieder geval erg leuk om weer te doen :) Qua schoenen hier Asics voor in de zaal en Nike voor op het veld. Tot nu toe mijn eerste exemplaren nog maar :P

Flying_Angel

Berichten: 15715
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 08:34

Leuk! Waar in Leeuwarden heb je gespeeld? En waar nu?
Mijn kat heet ook Famous trouwens! :)

Bij mij bevalt het goed, het is erg gezellig! Vandaag belangrijke wedstrijd tegen Haarlem. De nummer 1 (wij) tegen de nummer 2.

Flying_Angel

Berichten: 15715
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 13:57

No ;( We lost.

Gister moest ik weer korfballen, de nummer 1 (wij) tegen de nummer 2 (Haarlem). We werden eerst overruled, bij rust gingen we met 15-7 achterstand de kleedkamer in. In de tweede helft vielen bij hun de doelpunten niet meer en wij gingen ervoor. Helaas was het te laat. Eindstand 18-16. Erg goed terug gekomen, maar niet op tijd ;(

DideH
Berichten: 6998
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-16 18:53

Zo dan! Inderdaad! En ook netjes verdedigd als jullie er de 2e helft nog maar 3 tegen gehad hebben!

Welkom Dagmar! Welke regio spelen jij en je vriend nu als ik vragen mag? :)

Ik heb nu; asics voor kunstgras, mizuno's voor gras en under armour (basketbalschoenen) voor de zaal :)
Eigenlijk heb ik altijd basketbalschoenen in de zaal haha
Stuk soepeler en wendbaarder dan de asics en bovendien velen malen lichter :)

Flying_Angel

Berichten: 15715
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 21:49

Ik heb in de zaal ook basketbalschoenen in de zaal :j

Hoe gaat het bij jullie in de competitie dide?

Dagmar80

Berichten: 1851
Geregistreerd: 07-11-12
Woonplaats: Borger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 22:12

KV Leeuwarden en dan heb je nog andere verenigingen in Leeuwarden, geen idee hoe die heten. Nu speel ik bij SDO Schoonoord, regio Drenthe (Noord) dus.

Ik speel alleen nog geen wedstrijden. Wil dat op zich wel beperkt gaan doen, maar elke zondag wordt mij wat veel i.v.m. andere bezigheden.

@Flying_Angel: Leuk dat jouw kat ook Famous heet :) Mijn kat heeft zijn naam via de fokker gekregen en ik vond het wel een leuke naam, past ook echt bij hem haha! Mijn vriend wilde hem eerst renamen, maar iedereen zei dat het zo goed paste en zo'n leuke naam was en aangezien hij er ook al naar luisterde...

Mijn team is trouwens kampioen geworden *\o/* No credits for me haha, maar wel leuk :D

DideH
Berichten: 6998
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-16 18:57

Uhhh laten we het daar maar niet over hebben flying :')
Ze hadden bedacht dat het handig was om terug te gaan naar 5 om 5, maar dat bevalt totaal niet dat gewissel >;)

Grote kans dat we in de zaal weer terug gaan naar 4 om 4. Ik hoop het tenminste... Ben inmiddels ook wel klaar met die kou 's avonds :brr:
Morgenavond nog trainen, zaterdag wedstrijd en dan gaan we lekker de zaal in *\o/*

Blijft leuk toch Dagmar! Alsnog gefeliciteerd met het kampioenschap ;) je hebt vast goede aanmoedigings-efford geleverd! *\o/*

Flying_Angel

Berichten: 15715
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 17:22

Nog gekorfbald dit weekend?

Wij hadden laatste veldwedstrijd. Gewonnen met 15-10, had veel dikker moeten zijn. Wel 2x gescoord. Heb in de laatste vier minuten mijn tegenstander in mijn gezicht gehad, nu dikke lip, tand was door boven en onderlip, in de lucht ook gebeukt door een heer. Erg gevaarlijk spel.

DideH
Berichten: 6998
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-16 19:04

Wij hebben ons ook weer herpakt, 22-10 gewonnen *\o/*

Bah! Blijft inderdaad een gevaarlijke sport haha

Flying_Angel

Berichten: 15715
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 21:38

Mooie uitslag!! :):)

Flying_Angel

Berichten: 15715
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 14:59

Leven! :wave:

Hoe gaat het hier?

Wij hebben gister oefenwedstrijd gehad, we zijn ten opzichte van het veld 2 klassen omhoog gegaan. We kunnen echt trots zijn. We begonnen de wedstrijd echt geweldig, stonden meteen voor en dit bleef tot de laatste 10 minuten. Toen lieten we het hangen. Helaas nipt verloren 17-16 maar we weten nu dat we het aankunnen en dat we zeker in de middenmoot kunnen eindigen.

Helaas ben ik eruit gegaan gister, heb een week ziek op bed gelegen, zaterdag meteen intensief getraind en zondag pittige wedstrijd. Mijn benen hielden het niet meer :\

Dagmar80

Berichten: 1851
Geregistreerd: 07-11-12
Woonplaats: Borger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 19:06

@Flying_Angel: Au! Niet zonder gevaar inderdaad dat korfballen :D Even ziek zijn en dan weer meteen fanatiek aan de bak is niet zo'n goede combi nee... Bij korfbal moet je toch aardig wat lopen. Wel mooi dat jullie gewonnen hebben!

Afgelopen weekend niet gekorfbald, vrijdag wel, gewoon training. Er waren geloof ik sowieso geen wedstrijden dit weekend. Volgende week weer dacht ik? Maar ik ben nu nog niet-spelend lid :P

De zaal hebben wij ook weer gehad ja, afgelopen vrijdag weer de eerste zaaltraining. Ik vind op het veld trainen wel leuk, maar nu met dit weer is de zaal toch echt wel fijn :) Alleen de douches die we nu hebben bij de zaal zijn flut... Niet erg warm, zielige straaltjes en dan ook nog om de minuut zo ongeveer op het knopje moeten drukken :(

En vorige week vrijdag hebben we het etentje gehad om het kampioenschap te vieren en daarna bowlen :) Dat bowlen was héél lang geleden, maar ging niet onaardig, zelfs nog meerdere strikes gegooid :) Was erg gezellig in ieder geval!

Flying_Angel

Berichten: 15715
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 20:02

Dat klinkt gezellig ja :j wanneer wil je spelend lid worden?

Wij hebben dus niet gewonnen maar verloren

Hygge
Berichten: 2856
Geregistreerd: 30-06-11

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 20:56

Fijn gevoel hé, dat je toch aardig lekker mee kan komen en mooi de middenmoot in. Ik ben ook twee klassen omhoog gegaan, en dat we nu 3e staan van de 7, dat geeft een heel gaaf gevoel. We kunnen nog steeds voor de tweede plek spelen en misschien zelfs wel de eerste. We hebben er inmiddels 6 zaaltrainingen en 2 oefenwedstrijden opzitten. Beide keren mooie potten gespeeld, de eerste tegen een team dat vorig seizoen Hoofdklasse speelde, maar nu een jaargang omhoog zijn gegaan en weer in de eerste klas moeten beginnen en de tweede tegen een andere eersteklasser. Leerzame potjes en ik heb zelf ook weer lekker kunnen scoren. Dat is een mooi vooruitzicht voor zaterdag, dan begint onze zaalcompetitie.

Dagmar80

Berichten: 1851
Geregistreerd: 07-11-12
Woonplaats: Borger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 20:58

@Flying_Angel: Pardon, zie het nu, eerdere wedstrijd hadden jullie wel gewonnen en DideH had gewonnen. Laatste post niet goed gelezen.

Geen idee, ik kijk wel. Voorlopig gewoon eens een keertje invallen vind ik ook prima. Momenteel nogal veel op het programma qua klussen en werk en zo. In ieder geval wil ik een hele goede conditie gaan krijgen is het plan :P Dus ook weer de step eens gebruiken (met mijn hondje daarmee naar het bos) en ook af en toe weer eens hardlopen. Daar zit de klad wel in :P Maar verder wandel ik erg veel, dus beweging krijg ik wel zat :D

Afgelopen zaterdag hadden we Da Vinci Tocht bij de korfbal, nou dat was geen zielig speurtochtje... Meer dan 10 km in de het donker met zaklampen in het bos gelopen inclusief stukken 'off road' :P We waren iets over half 1 's nachts weer bij het clubhuis...

DideH
Berichten: 6998
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-16 21:06

Blergh de eerste keer weer spelen na ziek te zijn geweest is altijd zo poedersuiker :n Nu weer helemaal beter?

Wij inmiddels 2 trainingen en 4 oefenwedstrijden erop zitten. Waren akkoord gegaan met een oefenwedstrijd tegen een team uit een lagere klasse als opwarmertje, dat doen we dus ook nooit meer... Dat werd een slachtpartij omdat ze de boel korfballend niet konden belopen, blij dat we uiteindelijk zonder blessures van het veld zijn gegaan. Gelukkig nog 3 andere wedstrijden die wel gewoon leuk waren, waarvan 1tje 22-22 tegen team dat klasse hoger speelt :)
Willen ook voor kampioenschap/promotie gaan dit zaalseizoen, hebben team weer omgegooid naar 4 om 4 gelukkig, kunnen we tenminste weer gaan bouwen :j

Ben wel echt blij met de zaal idd! Geen thermoshirts vanwege de koud, regen en wind meer! *\o/*

Klinkt als een toffe 'speurtocht' dagmar!

Ben ook weer gevraagd voor NK studentenkorfbal, maar weet nog niet of ik het ga doen dit jaar... Ben nu inmiddels 4 dagen werkende en dan moet ik er dus voor vrij gaan nemen :\

Flying_Angel

Berichten: 15715
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 21:26

Geeft niet hoor :) we moeten nog kijken of we mee kunnen komen, dit was eerste keer op dit niveau. Het team is ook vrij nieuw en voor mij natuurlijk nieuwe vereniging.

Zo nu en dan invallen is ook lekker ja. Je bent in elk geval goed bezig qua bewegen. Die speurtocht klinkt tof, wel pittig hoor!

22-22 lekkere uitslag hoor! Echt he, geen wind, lekker schieten. Hmm lastige keus van NK, lijkt me wel serieus heel tof! Ik had het wel gedaan, weet niet hoe makkelijk je vrij kan krijgen?