Korfballende bokkers

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Flying_Angel

Berichten: 15714
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 21:00

Oeeh dat is gaaf zeg, hij als trainer!!

Shiawase
Berichten: 1261
Geregistreerd: 21-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 17:02

Toffe kerel inderdaad. :j
Hij was onze trainer en coach toen ik in de E1 zat.

Oud-teamgenootje speelt bij DOS'46.

DideH
Berichten: 6998
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-16 19:07

Ah, ook in het 1e? :)

Pippaa

Berichten: 1617
Geregistreerd: 28-08-11
Woonplaats: Dichtbij het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 21:25

Felicity2511 schreef:
Toffe kerel inderdaad. :j
Hij was onze trainer en coach toen ik in de E1 zat.

Oud-teamgenootje speelt bij DOS'46.

Bij mij coachte hij in de D1, en als ik door zou zijn gegaan ook bij C. Geloof ik tenminste. Het is alweer heel wat jaren geleden. Speelde je bij Juventa in Hardenberg? Ik wel :)

Edit: o wacht! Ik zie nog veel meer bekende dingen in je profiel (Frigga en Shannon) :D je komt vast uit de buurt van Hardenberg!

DideH
Berichten: 6998
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-16 00:21

Haha wij speelden op het veld tegen Juventa :') pokke eind vanaf hier, uur en 40 minuten was het rijden :+

Flying_Angel

Berichten: 15714
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 21:29

Zo hier weer gespeeld! Wat een spannende maar mooie pot! Uiteindelijk gewonnen met 18-19 :):)


Jullie ook nog gespeeld?

DideH
Berichten: 6998
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-16 23:14

Ah netjes! Hoeveelste staan jullie nu? Wel ergens bovenaan denk ik?

Jep tegen de alleen heersende nummer 1, ze hebben nog geen enkele wedstrijd met minder dan 10 doelpunten verschil gewonnen :')
Bleven tot 6-4 mooi bij, maar daarna sloegen ze het gat en hebben we helaas alleen maar achter de feiten aangelopen. Uiteindelijk 2e helft nog een beetje herpakt en toen "gelijk gespeeld", maar 20-10 verliezen was ook weer niet nodig geweest :n

Gelukkig hebben 1 van onze concurrenten voor 2e plek ook punten laten liggen (en zij moeten allemaal nog tegen de nr 1), dus wie weet :)

Was weer een fantastische scheids, weet niet wat ik hem aangedaan had maar kreeg weer de meest wazige ballen tegen. Mijn dame was ruim een kop groter, stond ik in de rebound gewoon stil achter haar, armen omlaag gewoon te staan, zij leunt helemaal over mij heen om een bal te vangen en gaat vervolgens zelf op dr plaat. Hup stip.
Andere dame (weer kop kleiner dan ik) komt naar binnen racen, ik neem haar over, sta daar al, netjes armen gewoon omhoog en stil. Zij probeert vervolgens de bal over mij heen te gooien naar de andere dame wat natuurlijk niet kan en ja hoor weer stip?
En zo kan ik nog even doorgaan :+
Hij heeft voor een verdedigende overtreding van de tegenpartij 7x een "laatste keer; vrije bal, volgende gaat hij op de stip" gegeven -.- sommige mensen..

Het was ook geen goede wedstrijd van onze kant, daar niet van, maar af en toe is de arbitrage ook echt om te huilen. Hij liep ook serieus op gewone sneakers te fluiten, the fiets?

Flying_Angel

Berichten: 15714
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 23:55

Balen is dat zeg, zitten ze te laag ingedeeld?
Scheidsrechter tegen, vreselijk is dat. Rare keuzes heeft hij gemaakt dan, jammer is dat.

Onze scheids deed ook wat gek soms. Onze verdediging had de bal onderschept, meisje wil bal ons vak ingooien en ze wordt gewoon echt loeihard omver gebeukt door een heer, die man had moeten zien aankomen dat hij veel te laat was. Goed moment voor een kaart (was hele wedstrijd al fysiek), maar de scheids gaf een vrije bal? Terwijl het in het andere vak gebeurde.

Wij staan nu 2e: 9 wedstrijden gespeeld en 14 punten, de nummer 1 heeft 8 gespeeld en ook 14 punten. De uitslag van vanavond is nog niet bekend van hen. Wij moeten nog thuis tegen de nummer 1

DideH
Berichten: 6998
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-16 00:35

Nja te laag ingedeeld worden kan opzich niet, dat hebben ze zeg in de hand met promoveren/degraderen :+ Vorig jaar zijn ze op de een of andere gekke manier niet gepromoveerd in de zaal maar wel op het veld. Op het veld staan ze dan ook een klasse hoger ook bovenaan en wonnen ze al van een club die in de zaal 2 klasses hoger staan dan wat ze nu dus doen :') Het is fantastisch haha

Oh ook lekkere actie dan! Als hij al de hele tijd zo bezig was dan had hij inderdaad best een kaart mogen hebben!
Heren kunnen sowieso af en toe echt loeihard inkomen :n
Heb helaas best vaak van die wedstrijden dat ik een keer of 5 op de grond lig :') iets met continue blauwe knieën en ellebogen.. :+ Sporten is gezond!

Ah, gewoon de nummer 1 pakken en eroverheen gaan ;) :)

Flying_Angel

Berichten: 15714
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 00:55

Klinkt alsof ze maar mooi moeten promoveren haha!

Klinkt herkenbaar, zie soms op zondag blauwe plekken dat ik denk hoe komt dat nou weer, ooh wacht gekorfbald :')

Hoe staan jullie er nu voor?

Shiawase
Berichten: 1261
Geregistreerd: 21-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 01:01

Netjes Flying_Angel! Dat wordt nog een spannende competitie. Eerste plaats moet nog wel te doen zijn zo te zien.

Ah balen DideH. Flauw van zo'n scheids. Wel mazzel dat de concurrenten ook punten hebben laten liggen.

DideH schreef:
Ah, ook in het 1e? :)

In het 1ste inderdaad.

Pippaa schreef:
Felicity2511 schreef:
Toffe kerel inderdaad. :j
Hij was onze trainer en coach toen ik in de E1 zat.

Oud-teamgenootje speelt bij DOS'46.

Bij mij coachte hij in de D1, en als ik door zou zijn gegaan ook bij C. Geloof ik tenminste. Het is alweer heel wat jaren geleden. Speelde je bij Juventa in Hardenberg? Ik wel :)

Edit: o wacht! Ik zie nog veel meer bekende dingen in je profiel (Frigga en Shannon) :D je komt vast uit de buurt van Hardenberg!

Ja klopt, bij Juventa. Wat toevallig!
Ik woon inderdaad in de buurt van Hardenberg. Leuk dat je Frigga en Shannon ook hebt gekend.

Ik mis het zo wel als ik de verhalen hoor. Doordeweeks uitkijken naar de zaterdag, de sfeer in de zaal en de competitiviteit die ik er altijd van kreeg.

Wat vinden jullie trouwens leuker, op het veld of in de zaal?

Flying_Angel

Berichten: 15714
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 01:24

Ik vind zaal echt veel leuker, veel intensiever en dynamischer.

DideH
Berichten: 6998
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-16 12:12

@flying_angel Derde als ik het zo goed zeg met minieme verschillen

@Felicity Dan dat ze het inderdaad heel erg netjes! :D

Ik vind de zaal ook veel leuker, inderdaad veel sneller e.d. Kunt ook veel zuiverder schieten zonder dat er weer een fijne windvlaag oid langskomt op het moment dat je aan wil leggen :')
Ook die extra meters op de kunstgrasvelden die nog niet over zijn naar de nieuwe afmetingen, blergh..

Flying_Angel

Berichten: 15714
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 12:23

@dideH ook spannend bij jullie dus!

Wij zijn schuldig haha, het veld bij ons is ook nog groot, veld in het andere dorp dat ook bij ons hoort is wel klein.

DideH
Berichten: 6998
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-16 12:53

Het is nu dan wel weer handig dat de gemeente ons geen kunstgrasveld wilde geven :1 hebben we in ieder geval de juiste afmetingen hahaha
Wel grappig om te zien dat je dan op een grasveld ook echt vele malen meer scoort, dan ergens op een groot kunstgrasveld. Niet heel vreemd natuurlijk

Flying_Angel

Berichten: 15714
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 20:26

En jullie nog gekorfbald dit werkend?

Wij zijn net klaar 11-23 gewonnen!

DideH
Berichten: 6998
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-16 15:54

Jep! Arme tegenstanders, na een 12-1 ruststand is het 25-7 geworden :')

Jullie ook goed gedaan dus! Hoe staan jullie er nu voor?

Flying_Angel

Berichten: 15714
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 16:15

Haha dat is wel sneu ja! Inmaakpartij

Wij staan tweede de nummer 1 heeft een keer meer gewonnen dan wij, zaterdag moeten we tegen hen, erop of eronder voor kampioenschap

DideH
Berichten: 6998
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-16 16:57

Ah spannend! Ik zal voor jullie duimen! +:)+

Hygge
Berichten: 2856
Geregistreerd: 30-06-11

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 18:39

Mag ik me ook melden?

DideH
Berichten: 6998
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-16 18:58

Natuurlijk Ayla! Welkom :) Stel je anders even voor ;)

Hygge
Berichten: 2856
Geregistreerd: 30-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 22:03

Ik korfbal in het Noorden van het land (Friesland/Groningen), in de A2. We spelen derde klas en staan tweede. Sinds de zomer in dit team, het was eerst allemaal een beetje wennen, maar we groeien zo en we zijn er nog lang niet. Het is bijna niet voor te stellen als je ziet waar we weg zijn gekomen. Op het veld (ook in de 3e klas) bijna alles verloren en nu staan we tweede, helaas twee wedstrijden verloren (o.a. die van gisteren) wat echt niet had gehoeven, maar wij mogen héél trots zijn op deze mooie plaats. Daarnaast coach en train ik nog F pupillen, waar ik heel veel plezier aan beleef. Ik ben pas later gaan korfballen, in de D's en de paardensport verloor het van het korfballen. ;)

Flying_Angel

Berichten: 15714
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 18:50

Welkom! Leuk dat je later bent begonnen, al valt D's nog mee. Doe je nog iets met paardrijden?

Ik ben pas op mijn 19e begonnen.

Staat er bij jullie nog korfbal op de planning dit weekend?

Wij hebben net gespeeld! 19-13 gewonnen, voor het eerst in mijn leven de openingstreffer gemaakt! :):)

DideH
Berichten: 6998
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-16 15:19

Ah gaaf! Was het ook nog een mooi doelpunt? :)

Wij hebben er helaas 2 wedstrijden terug met de pet naar gegooid, dus wat onze doelstelling betreft (promoveren) is er niets meer te halen helaas :(
Voor de gasten die gister op bezoek kwamen wel, kon je ook echt merken, alles was bij ons echt net niet helemaal scherp en fel genoeg. Waren ook niet meer compleet, mensen hebben nu dan ook maar gewoon de kans gepakt om nog even te gaan skieën enzo, nu het nergens meer om gaat. ;)

Flying_Angel

Berichten: 15714
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 10:35

Een bovenhandse doorloopbal was het haha! *D

Jammer dat jullie de doelstellingen niet behaald hebben ;( ook jammer dat mensen dan nu denken laat maar.
Hebben jullie een leuke veldindeling?