Korfballende bokkers

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-20 17:32

Ben ik nog niet geweest, maar lijkt me wel gaaf om een keer bij te zijn... en dan het liefst een wedstrijd van fortuna, ldodk of kz... (maltha, kroon en schenk zijn mn favoriete dames...)

Zaterdag wedstrijd, dat wordt een pittige, op het veld 2x van verloren... ik sta in de basis. Een dame is terug van blessure, dus nu met 5 dames..
Maandag getraind, moest er een beetje inkomen. Dinsdag met midweek mee, lekker gespeeld en gister super lekker getraind! Vandaag een dagje rust, vinden mn benen ook wel fijn..

Jij een goede voorbereiding voor zaterdag?
Angel nog getraind na je vakantie?

DideH
Berichten: 6998
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-20 21:02

arjaaaaa schreef:
Ben ik nog niet geweest, maar lijkt me wel gaaf om een keer bij te zijn... en dan het liefst een wedstrijd van fortuna, ldodk of kz... (maltha, kroon en schenk zijn mn favoriete dames...)

Zaterdag wedstrijd, dat wordt een pittige, op het veld 2x van verloren... ik sta in de basis. Een dame is terug van blessure, dus nu met 5 dames..
Maandag getraind, moest er een beetje inkomen. Dinsdag met midweek mee, lekker gespeeld en gister super lekker getraind! Vandaag een dagje rust, vinden mn benen ook wel fijn..

Jij een goede voorbereiding voor zaterdag?
Angel nog getraind na je vakantie?


Zeker een keer doen! Is echt leuk om ze zo eens te zien, dan gaat het er nog een stuk harder aan toe dan tijdens de challenge. Vooral in de laatste beslissende wedstrijden voor de kruisfinales!

Zo, dat is een flink actief weekje dan! Wel lekker bezig :) Veel succes dan zaterdag!

Wij maandag en woensdag weer getraind inderdaad :j Gaat gelukkig wel steeds beter met schouder, maar net op tijd gelukkig, heeft een dame gister aangegeven voorlopig even niet te gaan korfballen ivm persoonlijke issues. Dus we zijn maar even met 4 dames..

Spelen zaterdag tegen de ploeg in het oranje van dit filmpje (https://youtu.be/08A_AMHZ6Yw), speelden 1e klasse met schotklok waar ze eigenlijk nog best prima meekwamen, maar door paar wedstrijden close te hebben verloren zijn ze gedegradeerd :')

Wish us luck :')

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 07:09

Heel veel succes!
Ze spelen vooral over de heren zo te zien! Dan zijn ze een goede aanvallende dame zoals jij wellicht niet zo gewend?
en ik moet zeggen dat ik t ook wel een beetje hard tegen hard vind...

DideH
Berichten: 6998
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-20 07:46

arjaaaaa schreef:
Heel veel succes!
Ze spelen vooral over de heren zo te zien! Dan zijn ze een goede aanvallende dame zoals jij wellicht niet zo gewend?
en ik moet zeggen dat ik t ook wel een beetje hard tegen hard vind...


Ja ik ben wel bang voor onze jonkies bij de heren :roll: Maar denk dat ze in de eerste klasse vaker aanvallende dames getroffen hebben, schijnt dat ze toch behoorlijk (ook fysiek) kunnen kleven verdedigend..
En het klapt er inderdaad behoorlijk op; I dont wanna die :')

Flying_Angel

Berichten: 15714
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 09:26

Pff pittig haha, succes morgen!

Wij morgen ook weer, tegen de laatste. Wij staan bovenaan met een doelsaldo van +36 na 3 wedstrijden := op papier dus een makkelijke pot.

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-20 12:29

Heel veel succes allebei vandaag! Hoewel dide dat harder nodig zal hebben dan angel... zet m op!

Flying_Angel

Berichten: 15714
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-20 12:52

Jaa idd! Go for it! +:)+

DideH
Berichten: 6998
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-20 13:09

Jij ook veel succes Arja!

DideH
Berichten: 6998
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-20 18:11

Hooooolyshit, wát een wedstrijd, we hebben hem gewoon gewonnen met 21-19 in de laatste minuut *\%/* *\%/* *\%/*

Geloof het nog steeds niet! Ontlading was zó groot, iedereen schreeuwde alsof we kampioen waren! **\O/**

Flying_Angel

Berichten: 15714
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-20 18:52

Lekker!! Wat een heerlijk gevoel moet dat zijn! Hoe heb jij gespeeld?

Hier ook gewonnen, 19-10. Kwamen nog twee goede dames in ons vak uit hun andere team die veel hoger spelen :(:) zo sportief. Gelukkig maakte het niet uit. Ook nog twee afstandschoten gemaakt, een stip gescoord en een vrije bal geblokt :=

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-20 22:49

Wow, goed bezig Dide!

Lekker angel, vooral een blokje is altijd lekker!

Bij ons was het erg spannend! De hele wedstrijd tegen een achterstand van 2 tot 4 punten aangekeken, maar 4 min voor tijd kwamen we gelijk en 3 min voor tijd 1 voor. Maar anderhalve minuut voor tijd kregen zij een onterechte stip mee(we hebben het zelfs op de camera staan, zichtbaar geen stip) en scoorden hem en daarna scoorden ze nog een afstandschot van heel ver...
Maar uiteindelijk hebben we wel erg goed gespeeld, op het veld 2x kansloos verloren... zelf 2 afstandsschoten doorgelaten(zat er in het begin niet dicht genoeg op) 2 super mooie kansjes gemist(faal) en wel een afstandsschot gescoord...
Na de eerste frustratie op de scheids, die echt tegen floot, toch wel tevreden...

Flying_Angel

Berichten: 15714
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-20 23:11

Dat is wel een zuur einde Arja! Met opgeheven hoofd verder de competitie in!

DideH
Berichten: 6998
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-20 23:50

Ging wel lekker :) Eerste 3 ballen die mijn dame schoot floot de scheids af voor verdedigd omdat ik zowat met mn vingers in dr neus zat (ze was wel kop groter en kon daarom over me heen schieten ondanks dat). Mijn vakmaatje kreeg alleen 1e 10 minuten meteen 3 doelpunten om haar oren van de andere (nog meer aanvallende) dame in ons vak. Dus coach wilde dat we wisselde en toen heb ik die dame lamgelegd en die heeft rest van de wedstrijd niet meer gescoord. Helaas de dame waar ik tegen begon laatste 20 minuten wel nog meerdere, doordat de dame die ik klem had ging aangeven en ze vol over die ander gingen spelen.

Weet niet waarom/hoe, maar er werd ook tegen mij opgesteld (ze kenden ons niet als het goed is, dus was vreemd). Maar ik vond het wel prima, nog 3 erin gelegd op belangrijke momenten en aardig wat aangeefmomentjes gehad.

Vind het nog steeds gek om die uitslag te zien, want daardoor staan we nu dus gewoon gedeeld 2e! :D hele belangrijke bonuspunten voor klassebehoud :)

Lekker bezig Angel! Vrije bal blokken is wel echt lekker, gebeurt gelukkig eigenlijk nooit dat mensen mij blokken daarop, maar kan me voorstellen dat dat wel een vrij harde mentale klap is voor volgende vrije ballen :j lekker bezig! Wel pieeep dat ze mensen van hogere teams inzetten, was dat regelementair wel toegestaan dan?

Ahhh zuur Arja! :( maar wel goed dat jullie nu wel partij konden bieden! Return ze gewoon pakken!

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 20:24

Jullie nog gespeeld vandaag?

Wij mochten tegen de nr3, zijn zelf nr 5. Verwachting was een zeer pittige wedstrijd, maar we verwachten wel een kans te maken.
Na 5 min stonden we 0-5 voor! Eerste helft schoten we erg zuiver, ruststand 3-17! Tweede helft schoten ze er iets meer in, maar we wonnen ruim 13-26
Heerlijk gespeeld!
Nog met de coach gesproken, dat ik blij ben dat ik de stap naar het 1e heb gemaakt en dat ik blij verrast ben dat ik aardig mee kan draaien. Hij zei dat ik mezelf niet moet onderschatten...
Volgende week tegen de nr laatst. Ik begin er naast... vind ik ook wel wat zeggen dat ik ernaast sta in de wedstrijd die niet al te moeilijk zou moeten zijn en in de basis start als we een moeilijke wedstrijd verwachten...
Ik word er blij van!

DideH
Berichten: 6998
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-20 23:13

Volgens mij ga je ook echt super lekker Arja en is het ook helemaal terecht dat je in 1 staat! Mag je best trots op zijn! :D

Hier ook gespeeld deze avond. Tegen nr 1 uit voor een publiek van een man of 150 := Die club is ook echt huge (1600 volgers op FB).
Terechte nummer 1. We kwamen er ook niet echt lekker uit vandaag. Was vandaag ondanks 3 doelpunten niet tevreden over mn spel, iets te veel plaatsingsfouten gemaakt. Volgende week tegen een concurrent voor ons maar weer oppakken!

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-20 20:45

Balen van het verlies dide! Maar gezien de stand niet heel gek om van hen te verliezen! Zo te zien is de middenmoot flink aan elkaar gewaagd, maar het wel spannend!

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 19:39

Lekker gespeeld gisteren?

Ik begon ernaast, moesten tegen nr laatst. De 1e 20 min ging het gelijk op, daarna liepen we uit. Begin 2e helft mocht ik erin tegen een dame die het goed deed onder de korf. Ik snap wel hoe dat kwam, wat kon zij duwen zeg! Ik vloog de eerste keer zo een halve meter opzij... scheids deed er niets aan, dus ben maar terug gaan duwen... toen ging het beter en had zij niet zoveel meer te zeggen onder de korf... ondanks het duwen lekker gespeel en 15-8 gewonnen. We staan nu 3e! Volgende week vrij, week erna thuis tegen de nr 1... spannend!

DideH
Berichten: 6998
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-20 20:53

Oooh lekker bezig weer Arja! Zo te horen sta jij je "mannetje" wel onder de korf? :D
Hopen dat jullie kunnen knallen tegen de nummer 1 over 2 weken!

Wij hebben helaas verloren van een ploeg die gelijk stond met ons, waardoor zij nu 3e staan en wij 6e :x 7e en 8e is degraderen, dus moeten de aankomende 2 weken winnen (treffen dan de nummers 7 en 8). Stonden binnen no time totaal onnodig 7-1 achter, uiteindelijk nog 15-17, maar het was niet best... :n

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 21:02

Wow, balen zeg! Misten jullie scherpte in het begin?

Flying_Angel

Berichten: 15714
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 21:04

Lekker Arja! Goed ingevallen ook! :D

Pff, Dide! Wat een snelle en grote achterstand. Komende wedstrijden alles op alles zetten!

DideH
Berichten: 6998
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-20 21:37

arjaaaaa schreef:
Wow, balen zeg! Misten jullie scherpte in het begin?


Dame naast mij was zenuwachtig voor de wedstrijd, die kreeg er in het eerste kwartier meteen 5 om dr oren van de 1e 8...
Weet niet of het misschien de spanning was bij meer mensen?
Bij mij wilde de ballen ook niet vallen, uiteindelijk maar 2 doelpuntjes en een schot of 15 op de korf :x
Mijn dame heeft niet gescoord (uberhaupt maar 2x tot een schot gekomen toen ik 2x de dame naast mij moest helpen), dus ik had wel per saldo +2, maar dit soort wedstrijden moeten er meer in :n

Flying_Angel

Berichten: 15714
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-20 20:45

Nog gekorfbald vandaag??

DideH
Berichten: 6998
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-20 20:46

18-19 verloren van 1 van de twee ploegen die nog onder ons stonden -O-

Jullie?

Flying_Angel

Berichten: 15714
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-20 21:01

Ooh no, oliebol. :(:)

Wij verloren met 15-14. Eerste helft waren we niet goed. Tweede helft werden wij beter en zij fysieker. Echt gevaarlijk. Heer totaal vrije kans onder de korf en zijn heer schoffelt hem gewoon finaal onderuit. Direct rood, maar nee. Scheidsrechter floot echt nergens voor. Laatste minuut, in de verdediging onderschepte mijn vak de bal. Bal kwam in de aanval, hij floot gelijk af. De minuut was niet voorbij, maar het stond 15-14, dus zal wel denken. Het moet niet gelijk worden. Rotzakken.

DideH
Berichten: 6998
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-20 21:26

Oooh bah... scheidsrechter van henzelf?
Moet wel een beetje partijdig gaan!