Korfballende bokkers

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Flying_Angel

Berichten: 15716
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 12:25

:= 2e klasse, is toch net iets te hoog gegrepen.

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 13:00

Succes vandaag dide!

Woensdag hebben we verloren. Was een spannende wedstrijd, maar zij scoorde er net een te veel...

Wat ik vandaag toch meemaakte. De coach van de tegenstander van onze F1 zei tegen haar spelers in rust dat ze tijdens het verdedigen op de tenen van onze spelers moesten gaat staan, zodat we niet meer konden gooien! En dat het geen probleem(lees:goed) zou zijn als een speler van ons huilend het veld zou verlaten.
Ik vind dit echt niet kunnen en heb er dus ook wat van gezegd. En zojuist een mailtje naar ons bestuur verstuurd dat ik vind dat zij aangesproken moet worden op haar gedrag... was echt boos, we hebben het over kinderen van 7 a 8 jaar! Die moeten plezier hebben!

Flying_Angel

Berichten: 15716
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 13:06

:oo Wow, dit is echt heel extreem. Dat leer je kinderen toch niet aan, in en in triest.

DideH
Berichten: 7001
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-19 13:13

Oooooh jeetje zeg! Dat is echt heel extreem, het is de F, komop zeg! Wil niet weten wat het dan voor spelers worden als ze zo op worden gevoed :oo Goed dat je dat mailtje hebben gestuurd! Hoop dat ze er iets mee gaan doen richting die andere vereniging...

Wij moeten als selectiespelers ook altijd jeugdwedstrijden fluiten. Maar het zijn vaak inderdaad de wedstrijden van de jongste jeugd waar je het meeste commentaar over je heenkrijgt van ouders van de tegenstanders e.d. Heb hier wel eens de wedstrijd stil gelegd en mn fluitje aangeboden aan de ouders van de tegenpartij, dat zij dan wel mochten fluiten als ze zoveel commentaar hebben.

Wat spelen het 2e en 3e dan angel?

Flying_Angel

Berichten: 15716
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 13:19

Ons 1e speelt 2e klasse, ons 2e speelt 1e klasse := beetje raar dat het tweede hoger speelt dan het eerste. Het derde speelt 3e klasse zie ik nu, dacht dat ze 2e klasse speelden.

DideH
Berichten: 7001
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-19 13:56

Reserve 1e klasse neem ik aan? Dat is vergelijkbaar met 2e klasse standaard :j Dan zullen 1e & 2e wel dicht bij elkaar zitten qua niveau :) Dat 2e qua noemer hoger speelt gebeurt wel vaker :)

Flying_Angel

Berichten: 15716
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 14:42

Oh ja idd, reserve 1e klasse en het 1e gewoon 1e klasse ja! Maakt het al logischer. Maar ben benieuwd wat er overblijft, of dat het alleen maar geroep is!

DideH
Berichten: 7001
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-19 17:56

Je merkt het vanzelf :p
Hier gelukkig gewoon de puntjes gepakt met 18-11. Rendement was niet goed, hadden veel meer doelpunten moeten zijn. Maar het gaat uiteindelijk om de puntjes!

Flying_Angel

Berichten: 15716
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-19 07:22

Gelukkig wel de punten binnengehaald! *\o/* Gefeliciteerd, wel lekker gespeeld?

DideH
Berichten: 7001
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-19 18:12

Had er 3 inliggen, maar hadden er echt veel meer moeten zijn, dus een beetje meh. Deze week maar weer beter! Alweer de 1 na laatste van dit seizoen :oo

DideH
Berichten: 7001
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-19 09:00

Jullie nog gespeeld arja? Of niet meer door Hemelvaart?

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-19 13:21

Woensdag waren we vrij... volgende week morgen we weer... met twee invalheren doe nog niet eerder hebben meegedaan.. zal vast goed komen..

Succes morgen!

DideH
Berichten: 7001
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-19 00:39

Ah succes dan alvast!

Wij hebben vandaag gewonnen. Nr 3 heeft tegen alle verwachtingen in verloren van een van de hekkensluiters, dus zijn nu ook op het veld definitief gepromoveerd *\o/*

Flying_Angel

Berichten: 15716
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 07:41

Yeaaahhh! Heel goed gedaan! Gefeliciteerd *\%/* lekker gespeeld?

DideH
Berichten: 7001
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-19 08:59

We hebben in de tweede helft denk ik een minuut of 5 aangevallen, eerste helft ook niet veel meer dan een minuut of 10 :')

Hebben het verdedigend met ons vak wel heel goed dichtgehouden :j
Heb nog mn dame het veld uit gepest :+ Zag in de eerste minuut al dat ze het moeilijk ging hebben met die hitte, dus toen ging ik dr aan allebei de kanten afschermen van de bal }:0 She didnt like. :roll:

Toen bedachten de nieuwe dame en de andere dame nog dat ze wilden gaan snijden laatste 10 minuten, toen bedacht ik dat ik er dan maar dóórheen ging. Dat hebben ze ook geweten, het was net bowling _O-

Wel een beetje anticlimax, het was dus van het andere vak een ronduit slechte wedstrijd. Dus stemming was een beetje "meh". Toen zaten we na de wedstrijd met een paar mensen in de schaduw uit te zweten, komt er iemand aan met: huh... heeft de nr 3 nu verloren...? Zijn we dan zeker van de 2e plaats?

Flying_Angel

Berichten: 15716
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 23:07

Zo dan! :\
Net wedstrijd gehad. Ik zit in een vak met 3 rebounders, dat ging dus voor geen meter. Na rust 3 wissels in ons vak, waaronder ik. Na de wedstrijd met de coach gesproken wat zijn idee achter deze opstelling was. Zonder kritiek, daarna mijn gevoel geuit. Loopt ie later dit door te vertellen naar twee andere spelers, en dat ik helemaal naar hem toe kwam en waarom hij in hemelsnaam 3 statische spelers bij elkaar zet.
1. Dit waren niet mijn woorden en was ook niet mijn toon.
2. Waarom speel je dit door naar anderen? Je bent coach.

Daarnaast is er een jongen uit een lager team die eerst wel bij ons zat. Continu op trainen wordt er over hem geroddeld en nu op de bank ook weer van die flauwe en sarcastische opmerkingen over hem. Heb er wat van gezegd. Zo flauw en respectloos. Hele bank was stil.

Ben echt ff klaar met allles.

DideH
Berichten: 7001
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-19 06:41

Nee joh :oo Dat is echt niet oké als je zo met spelers omgaat! Heb je het er nog met hem over gehad dat hij meteen richting andere spelers rende?

Ook supernaar voor die andere speler! Is hij daarom ook naar een lager team gegaan? Lijkt wel de middelbare school joh!

Flying_Angel

Berichten: 15716
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 09:16

Nog niet besproken, hij deed dit toen ik al weg was. Teamgenootje belde me op om te zeggen dat hij dut deed.

Die jongen is geblesseerd geraakt hele poos terug, toen in lager team gestart. Hij is ook niet heel goed, maar hij stond gister echt lekker te rebounden in het andere vak.

DideH
Berichten: 7001
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-19 15:34

Ah oké, dacht dat ie t al deed toen jij nog op de vereniging was. Wel bizar joh! Zou daar ook echt niet goed op gaan als jou was.

Dat soort dingen moeten moeten ook gewoom bespreekbaar zijn met een trainer. Want dit klinkt ook wel echt alsof hij een fout in de opstelling heeft gemaakt. Dan moet hij ook mans genoeg zijn om dat toe te geven!

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 09:56

Hoe gaat het met de voorbereiding voor de laatste wedstrijd?

Woensdag hebben we gewonnen, lekker potje gespeeld...
ben erg druk momenteel, zowel werk als prive, dus was lekker om gewoon gedachten op nul en ballen...
ben onder andere ook druk met de organisatie van de schoolkorfbal, wordt hopelijk net zo leuk als vorig jaar! en met kinderen charteren om te komen korfballen, is eigen belang, mn dochter mag nog een jaar in de F, maar er zijn te weinig kinderen om ene team te maken, dus als er geen kinderen bij komen, dan gaat ze door naar de E... niet echt leuk voor haar als 6-jarige om tegen 8-9jarigen te spelen...

DideH
Berichten: 7001
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-19 20:19

Lekker bezig arja! Hoop voor jou en je dochter dat het lukt om nog wat kinderen te charteren en het een leuke dag wordt met schoolkorfbal!

Hier niet echt top voorbereiding. Maandag geen training door pinksteren en bedacht woensdag tijdens een oefening dat het handig was om even een been onder me uit te laten glijden en het een beetje in mn rug te laten schieten. Hele week met goede menthol/ibu creme aan het smeren geweest, dus hopelijk morgen weer fris en fruitig.
Morgenochtend eerst nog even vroeg uit de veren om de F te fluiten, dan even naar huis en dan s middags weer terug :)

Hebben einde van de dag ook een afsluitingsbbq met een man of 60, dus hopen dat het weer meezit! Met dat weer in de kantine moeten eten met zoveel mensen zou wel erg knus worden..

Flying_Angel

Berichten: 15716
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 09:52

Gefeliciteerd! Hopelijk komen er wat kindjes bij, anders wordt het erg sneu vrees ik.

Hoe is het met je rug Dide?

Wij hebben vandaag laatste wedstrijd. Gistermiddag terrasjes en ‘s avonds best goed op stap geweest :)). Ben benieuwd hoe het gaat.

DideH
Berichten: 7001
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-19 12:45

Hahaha sommige mensen spelen met een kater hun beste wedstrijden :p
Succes <<)

Gaat redelijk gelukkig, straks nog maar een keer smeren voor t spelen. Moet wss sowieso een hele wedstrijd volhouden, kregen net een appje van een van de dames dat die er door prive omstandigheden niet bij kan zijn vanmiddag. Dan ook maar even een smartie erin voor de zekerheid :')

Flying_Angel

Berichten: 15716
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 16:10

:=
Verloren met 18-13! Bij rust 11-4 dus goed terug gekomen!

DideH
Berichten: 7001
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-19 23:46

En? Hoe was het met de kater? :+

Hier gewonnen met 15-14 in de stadsderby. Zag er even naar uit dat we gingen verliezen (9-12), maar toen toch nog even een eindsprintje en toch de puntjes gepakt. *\o/*