Korfballende bokkers

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DideH
Berichten: 6998
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-21 09:44

arjaaaaa schreef:
Hoe was je toernooi?

Hier gaat het aardig. Er zijn nog wel een aantal spelers op vakantie en er gaan ook nog spelers op vakantie, dus dat is jammer.
Woensdag oefenwedstrijd gehad tegen een 2e klasser! We spelen bovenin mee in de 4enklasse en ziuden wellicht leuk mee kunnen doenik de 3e klasse, maar de 2e klasse is toch echt veel te hoog gegrepen! Tel daarbij op dat we 2 heren hebben die door de groter wordende achterstand hun kopie lieten hangen.
Maar ik vond het wel een goede oefening! We kregen veel druk op de ballijnen en hadden last van hun zakkende heren. En zij schieten ontzettend zuiver, waarschijnlijk omdat ze gewend zijn om met meer druk te schieten.
Morgen een oefenwedstrijd tegen een 3e klasser. Dat zal vast beter gaan.


Altijd leuk om eens te kijken waar je steeds tegen een hoger team! :) Hoeveel is het uiteindelijk geworden? Heb je zelf wel lekker gespeeld?
Tegen wie speelden jullie? Wellicht dat wij ze ook ooit tegen zijn gekomen? :)

Hoe staat het verder met de selectie bij jullie? Al een datum bekend wanneer de knoop wordt doorgehakt of is er al iets bekend?

Was bij ons met toernooi erg zoeken, creerden wel veel kansen, maar mistten heeeeeel veel :') Laten we hopen dat dat beter gaat de komende tijd.

Selectie is woensdag bekend geworden.
Hebben nu wel echt een shift naar wat jongere mensen. 1 ervaren dame heeft toch aangegeven dit veldseizoen in ieder geval even niet voor 1 te gaan, dus daarvoor is een jonkie van een jaar of 17/18 voor in de plaats gekomen. Die deed het wel goed bij het toernooi, dus ben benieuwd hoe dat gaat. Verdedigend alleen wat onstabiel (lees: inspringen op schoten etc).

Bij de heren 3 jonkies nu in 1, naast 2 ervaren heren die vorig jaar ook in 1 speelden. Ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken. We hebben nu in ieder geval geen lengte meer bij de heren :')
Dat gaat wel een probleem worden, want dan kunnen tegenstanders blijven aanleggen.

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-21 16:01

We speelden tegen GKV uit den Haag. volgens mij was de eindstand 11-28.
Heb 2 x gescoord, een strafworp en een korte kans. Ik vond het lastig, ze zaten erg goed op de ballijnen, wat wij niet goed op wisten te lossen aanvallend, maar als we eenmaal rond de korf waren, konden we ons spelletje wel aardig spelen(3-1, veel kansjes rond de korf zoeken). verdedigend konden we niet goed hun vang storen, waardoor ze veel kansen kregen. met achterverdedigen ging dit wel beter, maar alsnog waren zij gewoon een stuk sterker. ik heb de laatste 5 minuten nog in het andere vak gestaan en ik moet zeggen dat ik de dames in dat vak een stuk minder goed vond dan in mijn eerste vak. toen konden we wat gemakkelijker spelen.

De eerste 2 competitiewedstrijden zijn we niet compleet, dus een echte keuze is er nog niet gemaakt. Maar gezien een dame pas in september er weer is, verwacht ik dat de keuze snel is gemaakt. we gaan het zien.

ah, ja, dat inspringen door jonkies herken ik wel, wij krijgen ook een jong team bij de dames zijn we 35, 27, 23, 20, 20 en 17 en de heren 24, 24, 20, 19 en 18. als ik dat zo opschrijf voel ik me wel een beetje een oma, haha!

ja een beetje lengte is wel fijn! wij hebben 2 lange heren, een lange dame(ik) en een redelijk lange dame. dus dat zit wel goed.

DideH
Berichten: 6998
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-21 16:27

arjaaaaa schreef:
We speelden tegen GKV uit den Haag. volgens mij was de eindstand 11-28.
Heb 2 x gescoord, een strafworp en een korte kans. Ik vond het lastig, ze zaten erg goed op de ballijnen, wat wij niet goed op wisten te lossen aanvallend, maar als we eenmaal rond de korf waren, konden we ons spelletje wel aardig spelen(3-1, veel kansjes rond de korf zoeken). verdedigend konden we niet goed hun vang storen, waardoor ze veel kansen kregen. met achterverdedigen ging dit wel beter, maar alsnog waren zij gewoon een stuk sterker. ik heb de laatste 5 minuten nog in het andere vak gestaan en ik moet zeggen dat ik de dames in dat vak een stuk minder goed vond dan in mijn eerste vak. toen konden we wat gemakkelijker spelen.

De eerste 2 competitiewedstrijden zijn we niet compleet, dus een echte keuze is er nog niet gemaakt. Maar gezien een dame pas in september er weer is, verwacht ik dat de keuze snel is gemaakt. we gaan het zien.

ah, ja, dat inspringen door jonkies herken ik wel, wij krijgen ook een jong team bij de dames zijn we 35, 27, 23, 20, 20 en 17 en de heren 24, 24, 20, 19 en 18. als ik dat zo opschrijf voel ik me wel een beetje een oma, haha!

ja een beetje lengte is wel fijn! wij hebben 2 lange heren, een lange dame(ik) en een redelijk lange dame. dus dat zit wel goed.


Ai ja dat is inderdaad wel een forse uitslag. Maar hopelijk heel leerzaam geweest voor de jonkies! GKV ken ik niet, maar dat zal wel door de regio komen.

Zo jullie heren zijn idd ook niet oud.
Wij zitten nu met dames: 30-29-26 (ik)-25-17
En heren: 20-20-26 (wel heel onervaren dus vandaar dat ik hem even tot jonkie benoem ookal issie even oud :') ) -30-34

Ballijnen is idd wel echt iets wat vanaf 2e klasse echt belangrijk is. Is dan ook wel echt noodzaak dat je met links en rechts goed kunt gooien, anders loopt het spel steeds vast. Maar wel lekker van die 2 doelpuntjes! :):)

Zonde dat jullie niet compleet zijn eerste twee wedstrijden. Hoe schat je jullie kansen in?
En hadden jullie nou morgen ook wedstrijd of pas volgende week?

Wij doen morgen aan een toernooitje mee tegen reserve 1e klassers. De 1e teams daarvan waren allemaal 1e of overgangs, dat is een beetje te enthousiast _O- We moeten denk ik al blij zijn met klassebehoud :')

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-21 20:38

Ik denk dat we wel bovenin kunnen meedraaien.

Ja morgen thuis tegen een 3e klasser, ben benieuwd hoe het gaat!

Hopelijk kunnen jullie morgen een beetje meekomen dan!

DideH
Berichten: 6998
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-21 21:56

arjaaaaa schreef:
Ik denk dat we wel bovenin kunnen meedraaien.

Ja morgen thuis tegen een 3e klasser, ben benieuwd hoe het gaat!

Hopelijk kunnen jullie morgen een beetje meekomen dan!


Hoe ging het? Leuke pot gespeeld?

Wat krijg je als je een oefentoernooi speelt tegen 2e teams en de 1e teams zijn daar ook: zij zijn ook nog aan het selecteren waardoor ze mensen van 1 en 2 mixen :')

Speelden 1e wedstrijd dus tegen een half 1e klasser team. Hele grote sterke heren daar dus die konden steeds aan blijven leggen omdat we niet zoveel lengte hebben bij de heren.. Was wel heftig maar uiteindelijk 9-6 verloren.
Andere twee wedstrijden gewonnen. Eentje met 10-4 en eentje met 9-4 geloof ik *\o/*

Had er 6 of 7 inliggen vandaag :)
3 stipjes en alle 3 gemaakt, ik heb echt een hekel aan die dingen, maar gelukkig lopen ze wel goed nu :D

Bij laatste wedstrijd kwam er ook een dame van 1 in daar, scoorden steeds om en om. Daarna heb ik dr een keer geblokt en was het klaar :+ Man die schoot makkelijk, die schoot meteen de eerste twee onder volle druk vanaf een meter of 8 erin. Daarna maar met ongeveer vingers in dr neus gaan zitten _O-

Kregen gisteravond nog het bericht dat 1 teamgenoot positief getest was, dus iedereen die met hem in contact is geweest sneltest gedaan. Wat een gedoe. Zal nog wel vaker voorkomen denk ik...

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-21 12:31

Lekker om 2 wedstrijden te winnen! Goed gedaan zeg!
Gezien de scores zullen het geen hele wedstrijden zijn geweest?

Wij hebben een prima wedstrijd gespeeld, maar het in de 2e helft weg gegeven. Mijn vak liep redelijk, maar het andere vak kon de zakkende heren van de tegenstander niet oplossen helaas. Rust 5-3, eindstand 9-11. Zelf ook nog een puntje meegepakt, dus dat was wel lekker.
En als cadeautje een blauw oog opgelopen, botste in de 2e helft met een van onze eigen heren. Zei mn dochter gisteravond opeens, mam je hebt wallen. Dat zal best dacht ik, zegt mn man opeens, joh je hebt een blauw oog! Ja, ik vond al dat het wat pijn deed, maar had nog niet In de spiegel gekeken...
Stond er bij jullie ook zo'n lekker windje?

DideH
Berichten: 6998
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-21 13:19

arjaaaaa schreef:
Lekker om 2 wedstrijden te winnen! Goed gedaan zeg!
Gezien de scores zullen het geen hele wedstrijden zijn geweest?

Wij hebben een prima wedstrijd gespeeld, maar het in de 2e helft weg gegeven. Mijn vak liep redelijk, maar het andere vak kon de zakkende heren van de tegenstander niet oplossen helaas. Rust 5-3, eindstand 9-11. Zelf ook nog een puntje meegepakt, dus dat was wel lekker.
En als cadeautje een blauw oog opgelopen, botste in de 2e helft met een van onze eigen heren. Zei mn dochter gisteravond opeens, mam je hebt wallen. Dat zal best dacht ik, zegt mn man opeens, joh je hebt een blauw oog! Ja, ik vond al dat het wat pijn deed, maar had nog niet In de spiegel gekeken...
Stond er bij jullie ook zo'n lekker windje?


Klopt inderdaad, wedstrijdjes van 25 minuten totaal. Dus dan blijven de scores ook vrij beperkt in hoogte :)

Ah zonde! Wel weer een goede lering geweest om om te gaan met achterverdedigen denk ik? :)

Oeiii kreeg je je oog vandaag nog wel normaal open? Alvast een stoer verhaal bedenken om te vertellen tegen collegas enzo :=

Vorige week bij toernooi kreeg iemand van tegenpartij ook een knal tegen haar oog, dat was bijna direct heeeelemaal gezwollen.. EHBO stond vanaf een afstandje te kijken, toen is iemand van ons die arts is er heen gegaan want dat meisje begon helemaal te hyperventileren en kon bijna niet op haar benen staan.. Gevaarlijke sport soms :(:)

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-21 19:04

Ik heb er gelukkig niet echt last van. Maar iedereen zit me wel een beetje gek aan te kijken.

DideH
Berichten: 6998
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-21 20:56

arjaaaaa schreef:
Ik heb er gelukkig niet echt last van. Maar iedereen zit me wel een beetje gek aan te kijken.


Haha, deze week wel werken of hoef je geen stoere verhalen te bedenken?

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-21 21:14

Haha, ja, morgen met het voltallige management team van mn nieuwe district overleg, oeps.
En ben de komende 2 weken vervangend manager van een verpleeghuis in mn huidige district.
Die zullen wel even gek opkijken als ik met een blauw oog aan kom zetten!
En als ik nou handig zou zijn met make up ofzo, maar dat zit er ook niet in

DideH
Berichten: 6998
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-21 22:26

arjaaaaa schreef:
Haha, ja, morgen met het voltallige management team van mn nieuwe district overleg, oeps.
En ben de komende 2 weken vervangend manager van een verpleeghuis in mn huidige district.
Die zullen wel even gek opkijken als ik met een blauw oog aan kom zetten!
En als ik nou handig zou zijn met make up ofzo, maar dat zit er ook niet in


Hahha dat is wel een oops ja, succes dan met uitleggen (en de vervangende taak)! ;)

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 23:33

Zo, het hoge woord is eruit, team is bekend. Ik zit in het 1e! Niet heel spectaculair, want er moest 1 dame afvallen en die dame heeft zichzelf terug getrokken, omdat ze werk voorrang heeft boven korfbal. Coach zei wel dat ze op elk moment terug mag komen en dat ze dan gegarandeerd een plek in het 1e krijgt, als ze 4 weken achter elkaar 2x per week komt trainen. Waren wel een paar spelers die daar moeite mee hadden. Daarbij maak me daar niet zo'n zorgen om eerlijk gezegd. Ik ben wel benieuwd wil er zou zijn afgevallen als zij zich niet zou hebben terug getrokken. Maar daar gaan we niet achter komen.

Dide, jij lekker aan het trainen? Zaterdag nog een oefenwedstrijd?

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 14:47

Wat een heerlijk weertje! Maar niet om te spelen.. onze wedstrijd begon om 12.50 in de brandende zon.
Op zich wel lekker gespeeld, welkom genoeg aandachtspuntjes. We spelen met 5 dames en ik was de middelste om door te wisselen, heb alle spelers dus gezien. Was steeds wel even zoeken. Nog een lekker doelpunt meegepakt, maar ook veel gemist.
Dus lekker gespeeld, maar ruimte voorverbetering.

Dide, jullie nog geoefend vandaag?

DideH
Berichten: 6998
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-21 19:07

Zie nu pas je berichtje, was dit topic even kwijt.

Jullie ook eerste wedstrijd gehad?
Bij ons was het een drama, troffen meteen kampioenkandidaat. Dat was ehh interessant :') Stond een dame die in de league heeft gespeeld in (dit seizoen 2 teams in de poule die dat hebben :+ ).
Viel niets bij ons, dus we zijn met de grond gelijk gemaakt met 6-21 8)7
Zoveel kansen, maar zo weinig doelpunten. In de rust stond het 2-8, maar daarna liepen ze weg. Op naar volgende week..

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-21 11:02

Oei, dat klinkt niet best! Zware poule zitten jullie dan in! Wel genoeg kans om te handhaven?

Wij hebben gewonnen! 11-14, eerste helft stonden we op een moment 1-7 voor. Prima wedstrijdje gespeeld, harde regenbui op onze kop gekregen. Laatste 10 min ben ik gewisseld, ik kon mn draai aanvallend even niet vinden. Prima beslissing van de coach.
Niet gescoord, ik stond op een moment op 2 meter helemaal vrij, maar had de bal niet lekker en zag 2 dames op me af stormen, snel afgespeeld naar andere dame die hem er vanaf 3 meter in legde. Blij dat ik die beslissing heb gemaakt! Sowieso veel gesteund en afgespeeld vanwege hangende heren.
Ik verwacht dat we wel bovenin kunnen mee draaien

DideH
Berichten: 6998
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-21 19:14

arjaaaaa schreef:
Oei, dat klinkt niet best! Zware poule zitten jullie dan in! Wel genoeg kans om te handhaven?

Wij hebben gewonnen! 11-14, eerste helft stonden we op een moment 1-7 voor. Prima wedstrijdje gespeeld, harde regenbui op onze kop gekregen. Laatste 10 min ben ik gewisseld, ik kon mn draai aanvallend even niet vinden. Prima beslissing van de coach.
Niet gescoord, ik stond op een moment op 2 meter helemaal vrij, maar had de bal niet lekker en zag 2 dames op me af stormen, snel afgespeeld naar andere dame die hem er vanaf 3 meter in legde. Blij dat ik die beslissing heb gemaakt! Sowieso veel gesteund en afgespeeld vanwege hangende heren.
Ik verwacht dat we wel bovenin kunnen mee draaien


Ja we hebben helaas wel een zware poule te pakken. Dit was ook een ploeg die normaliter 1e klasse zouden spelen. En dat icm een team wat voor 50% jong/nieuw is en dat onze aanvoerder dan na 8 minuten spelen weer (net als voorgaand jaar, toen ook 1e wedstrijd) geblesseerd uitvalt. Dat wordt wel lastig. Zitten wel wat ploegen bij die we beter zouden moeten kunnen hebben als alles wel de juiste kant op valt, dus fingers crossed!

Moesten ook verwachtingen uitspreken. Dus ik zei: klassebehoud. Toen zeiden sommige andere mensen: nou... dat vind ik erg ambitieus, ik wil gewoon lekker spelen.
Maar met die instelling ga je er in de 2e klasse gewoon af... :( Heb zelf gelukkig wel de nul kunnen houden gister, dat was het enige lichtpuntje :')

Ahh zonde dat je persoonlijk niet lekker gespeeld hebt! Lastige tegenstander ook?
Verdedigend ook nog wel oke gespeeld of wilde dat ook niet?
Waar kwamen jullie in het veld nu uit? 3e klasse?


Afbeelding

Nog wel een leuke actiefoto!

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 19:00

Wij spelen op het veld 4e klasse.
Gisteren weer gewonnen! Lekker gespeeld, we konden aardig ons spel vinden, alleen viel er een hele hoop naast.. Zij hadden 2 hele lange heren en de dames gingen vooral schieten vanaf 8 meter. En daar bleef het een beetje bij..

Hoe hebben jullie gespeeld?

DideH
Berichten: 6998
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-21 21:30

arjaaaaa schreef:
Wij spelen op het veld 4e klasse.
Gisteren weer gewonnen! Lekker gespeeld, we konden aardig ons spel vinden, alleen viel er een hele hoop naast.. Zij hadden 2 hele lange heren en de dames gingen vooral schieten vanaf 8 meter. En daar bleef het een beetje bij..

Hoe hebben jullie gespeeld?


Ahh oké, was het in de zaal dan 3e?

Lekker bezig hoor! Zelf ook nog wat doelpuntjes meegepakt? Zijn er dus volop kampioenskansen? =:) of krijgen jullie de zware potjes nog?

Het is bij ons doffe ellende :') 15-9 verloren.
Was mijn reserve beurt afgelopen week (spelen 5 om 5). Mocht alleen na 10 minuten al gaan warmlopen, omdat onze jongste dame al 2 of 3 doorloopballen om dr oren had. Stond al in het veld in de 13e minuut om die dame uit te schakelen, ze heeft verder ook niets meer kunnen uitrichten gelukkig, maar het kwaad was al geschied.... -O-

Hebben tweede helft 3 minuten verdedigd - 2 minuten aangevallen - 17 minuten verdedigd - 3 minuten aangevallen - 5 minuten verdedigd 8)7
Vrij doelpuntloze 2e helft, bizar eigenlijk.
Zijn vertrouwen een beetje kwijt c.q. hebben we nog niet echt gevonden dit seizoen. Hebben nu maar in 1 vak 1 ervaren heer staan, de rest is jong/nieuw. Hoop dat onze aanvoerder snel terug is van blessure.

Flying_Angel

Berichten: 15714
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-21 11:43

Even geen bijleespost!

Maar ik heb me weer aangemeld op mijn vereniging. Wel als AR, dan is het iets vrijblijvender en beter te combineren! :D

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-21 12:41

Leuk Angel! Verwacht je als AR ook veel te kunnen spelen? Of hebben ze grote teams?

Goede wedstrijd gehad Dide?

Wij hebben weer gewonnen, met 9-11 en staan nu ongeslagen bovenaan. Maar we moeten de komende weken tegen de nr 2, 3 en 4. Worden nog wel wat pittige potjes denk ik.
Ik heb de 1e helft niet zo fijn gespeld, 2e helft ging een stuk beter. Niet gescoord, maat wel heel lekker verdedigd..

Flying_Angel

Berichten: 15714
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-21 12:57

Ze hebben in de twee teams waar ik kan invallen in totaal 8 dames! :+ dus dat is weinig. Maar ik wil niet elke week.

Gefeliciteerd! Fijn dat de tweede helft beter ging. Lekker verdedigen is ook een fijn gevoel!

DideH
Berichten: 6998
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-21 20:01

Flying_Angel schreef:
Ze hebben in de twee teams waar ik kan invallen in totaal 8 dames! :+ dus dat is weinig. Maar ik wil niet elke week.

Gefeliciteerd! Fijn dat de tweede helft beter ging. Lekker verdedigen is ook een fijn gevoel!


Oh dan zul je best vaak spelen denk ik ja! Leuk hoor! :D
Weer helemaal fit na de kleine?

Jullie zijn wel goed bezig hoor Arja! Kampioensfeestje in het verschiet? :))
Ben benieuwd hoe het tegen de rest van de top 4 gaat, ik duim voor jullie!

We speelden tegen de andere koploper, kwamen tot rust prima mee maar daarna liepen ze helaas nog een paar snelle doelpunten achter elkaar nog weg. Zijn helaas nog 2 mensen geblesseerd kwijt geraakt (1x achillespees verrekking en 1x enkel). Was gister met trainen ook glad op ons gras door de regen dus we waren lekker aan het flibberen... een andere heer verrekte half zijn lies en ik deed ook nog bambi na. Heb nu best wel last van mijn knie daardoor, morgen even laten checken door de fysio op de club.

Gaat weer lekker :')

Misschien achteraf gezien niet zo erg dat we een treedje lager spelen in de zaal. Moeten echt nog meer bouwen met de onervaren helft.

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-21 18:50

Kampioensfeestje zou leuk zijn. maar ben wel een beetje bang voor as zaterdag. We gaan het zien.
Balen zeg, als die blessures! Misschien inderdaad wel lekker om even 3e klasse te spelen. Dan kan je weer vertrouwen opbouwen.

DideH
Berichten: 6998
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-21 19:55

Hoe ging het tegen de top 4 tegenstanders Arja?

Hier een gigantische afgang tegen de koploper :') Het stond al 19-3 met de rust, was de enige zonder tegendoelpunt in de eerste helft :roll:
Het werkt gewoon niet met 5 onervaren mensen in het veld in een 2e klasse -O-

Heb me in de rust ook maar laten wisselen, heb toch wel behoorlijk last van mijn knie en met zo'n stand is het dan weinig zinnig om te gaan forceren -O-

Hopelijk liggen jullie nog gewoon op kampioenskoers! *\o/*

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 11:11

Verloren helaas. De 1e helft konden we goed bij blijven en was het echt heel spannend.10 min in d'r 2e helft ging ik door m'n enkel en ben ik gewisseld. Ik kon niet meer aanzetten, zo balen! Daarna ging het bergafwaarts, zij waren erg zuiver en wij ongeduldig en slordig. Bleek dat 7 van de 8 spelers vorig seizoen bij erasmus in de 2e klasse speelde en zij nu een vriendenteam zijn bij trekvogels. Jammer dat zij bij ons in de poule zitten, want dit maakt onze kans op promoveren naar de 3e klasse nihil. Maar.. we hebben nog een kans.. dus we gaan er alles aan doen om de punten te blijven pakken.
Volgende week weer een spannende wedstrijd. We hebben wat info gekregen over hen van de spelers van afgelopen zaterdag, ben benieuwd.
Mn enkel is nog niet top, heb veel gekoeld en rust gegeven. En direct een brace aangeschaft. Vanavond even kijken met de training wat er kan, ik verwacht er nog maar niet te veel van.

Ah, balen zeg! Zou goed zijn voor het vertrouwen als het wat beter zou gaan lopen!
Balen van je knie ook!