Korfballende bokkers

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-21 09:35

Bij ons zouden de meeste teams kunnen spelen kwa tijd. Ik gok rouwen dat ze de breedtesport door laten gaan, zeker de jeugd. Misschien wel adviseren om jeugd waar mogelijk voor 17.00 te laten trainen. Wedstrijdsport, tsja, training is toch wel belangrijk en inderdaad de wedstrijden moeten wel om 17.00 gespeeld zijn. Ben benieuwd

Vanavond gaat mn wedstrijd niet door. Echt heel erg balen! Tegenstanders krijgen geen team rond, ivm blessures en corona.
Het 2e zocht nog reserves, dus heb ik me daarvoor aangemeld, kannik misschien toch nog spelen..

Succes vandaag dide!

Flying_Angel

Berichten: 15714
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-21 10:15

Bij ‘mijn’ team kan ongeveer 95% van de wedstrijden wel doorgaan qua tijd. Maar is weer helemaal ruk zo natuurlijk.

Ik doe vandaag ook weer mee! 12.25 uur wedstrijd.

Hopelijk mag je invallen! Zou wel leuk zijn even te ballen!

DideH
Berichten: 6996
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-21 10:16

arjaaaaa schreef:
Bij ons zouden de meeste teams kunnen spelen kwa tijd. Ik gok rouwen dat ze de breedtesport door laten gaan, zeker de jeugd. Misschien wel adviseren om jeugd waar mogelijk voor 17.00 te laten trainen. Wedstrijdsport, tsja, training is toch wel belangrijk en inderdaad de wedstrijden moeten wel om 17.00 gespeeld zijn. Ben benieuwd

Vanavond gaat mn wedstrijd niet door. Echt heel erg balen! Tegenstanders krijgen geen team rond, ivm blessures en corona.
Het 2e zocht nog reserves, dus heb ik me daarvoor aangemeld, kannik misschien toch nog spelen..

Succes vandaag dide!


Ohhh dat is balen dat je dan precies vandaag niet kan spelen! Duim voor je dat je mee kan met 2!

DideH
Berichten: 6996
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-21 10:18

Flying_Angel schreef:
Bij ‘mijn’ team kan ongeveer 95% van de wedstrijden wel doorgaan qua tijd. Maar is weer helemaal ruk zo natuurlijk.

Ik doe vandaag ook weer mee! 12.25 uur wedstrijd.

Hopelijk mag je invallen! Zou wel leuk zijn even te ballen!


Veel plezier!

Ze hadden het er trouwens bij ons al over dat we misschien de thuiswedstrijdentijden van het 3e (wel helemaal voor 16:00 klaar) dan maar gaan trainen op de zaterdag als alle wedstrijden eruit gaan.

Flying_Angel

Berichten: 15714
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-21 18:26

@Arja: heb je nog meegedaan?
@Dide: hoe ging het bij jullie?

Hier een gekke wedstrijd. Ik zat de tegenstander en dacht even *oink* dat ziet er intimiderend uit. Goede gezamenlijke warming-up, jonkies. Waarschijnlijk 30 jaar jonger dan mijn team en 30x meer conditie dan wij. Maar zij zeiden over ons: ‘oeh, die zijn oud. Maar waarschijnlijk wel slim’ :*

De hele wedstrijd gelijk op, terwijl zij stukken beter waren. Op gegeven moment stonden we gelijk en was het nog 1 minuut. Echt zo’n stress/chaos minuut. Ik vol verdedigen, schiet mijn dame in de laatste 3 seconden van een verre afstand opeens raak onder dikke druk. Toen verloren met 13-14. Ik baalde echt van die bal.

Wel voor het eerst van mijn leven op de livestream geweest :+

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-21 15:14

Ik kan me voorstellen dat je baalt angel! Zeker als je goed druk gaf, heel veel meer kan je dan niet doen.

Ik heb niet gespeeld helaas. Bleek dat er gewoon 10 spelers uit het eigen team waren, waarvan 1 maar 20 minuten wilde spelen ivm blessure. Beetje jammer, kwam ik voor niks. Deels aan te rekenen aan het wedstrijdsecretariaat, maar tegelijkertijd ook weer aan het team omdat zij zeer onbetrouwbaar zij mbt op oomen dagen.
Was wel een spannende wedstrijd om te zien, uiteindelijk gelijk spel geworden.

En bij jou dide?

Flying_Angel

Berichten: 15714
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-21 15:55

Huh! Onbetrouwbaar qua opdagen? Dat is wel heel stom :\

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-21 16:00

Ja, soms blijken er opeens een paar toch niet te zijn, iets met slecht agenda beheer..

DideH
Berichten: 6996
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-21 21:25

Flying_Angel schreef:
@Arja: heb je nog meegedaan?
@Dide: hoe ging het bij jullie?

Hier een gekke wedstrijd. Ik zat de tegenstander en dacht even *oink* dat ziet er intimiderend uit. Goede gezamenlijke warming-up, jonkies. Waarschijnlijk 30 jaar jonger dan mijn team en 30x meer conditie dan wij. Maar zij zeiden over ons: ‘oeh, die zijn oud. Maar waarschijnlijk wel slim’ :*

De hele wedstrijd gelijk op, terwijl zij stukken beter waren. Op gegeven moment stonden we gelijk en was het nog 1 minuut. Echt zo’n stress/chaos minuut. Ik vol verdedigen, schiet mijn dame in de laatste 3 seconden van een verre afstand opeens raak onder dikke druk. Toen verloren met 13-14. Ik baalde echt van die bal.

Wel voor het eerst van mijn leven op de livestream geweest :+


Ohhhh wat oliebol zeg! Dat zijn geen leuke momenten! Achteraf kun je aan zoiets niet zoveel doen als je er gewoon goed bij zat (dlb of stip oid tegen was wel meer te verwijten geweest), maar snap dat je wel flink baalt!
Heb je zelf wel een beetje lekker kunnen spelen ondanks alle toestanden privé?

Ahh balen Arja! Was leuk geweest als je nog wat minuten mee had kunnen pakken. Wel leuke wedstrijd om te zien?

Zoals verwacht waren die van ons inderdaad aan de uitslagen te zien denk ik de beste van de poule. Ging tot 15-12 gelijk op (ruststand) daarna scoorde zij ineens 7x achter elkaar vlak na rust en toen was het klaar. Uiteindelijk 30-20 geworden.
Mistten onze twee beste heren echt qua ervaring en reboundkracht. Heer bij ons in vak die moest rebouden rebound nooit. Hij had ook precies niets, dus konden eigenlijk nooit herhalen of tweede kans pakken. Zag achteraf op de livestream video ook dat hij gewoon niet uitblokt (gaat naast of zelfs achter zijn heer staan :roll: ). Die ga ik als we ooit nog mogen spelen maar eens op trainingskamp sturen bij de reboundende heren in de selectie :+

Ik stond eerste instantie (maandag) in andere vak, maar dit vak waar ik nu bij kwam waren teveel onervaren en te weinig aanvallende mensen, dus ik ben verplaatst. Maar was niet te doen |o
Gaf dat woensdag ook al aan bij trainer na de training dat vakken zo ook niet gebalanceerd waren, maar hij vond dat we het maar moesten oplossen #)
Sund, zo dit laatste wedstrijd dus echt niet lekker kunnen spelen. Schoten met gedachte: als hij mis is zijn we hem kwijt. Dat schiet niet lekker.
Kom jij bij ons rebounden arja? :D

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-21 20:25

Ik had dus gelijk! Breedtesport competitie gaat gewoon door. Nu is het ineens jammer dat ik in het 1e zit. Alhoewel de wedstrijden door kunnen gaan als oefen wedstrijden, als beide partijen akkoord gaan.

DideH
Berichten: 6996
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-21 21:07

arjaaaaa schreef:
Ik had dus gelijk! Breedtesport competitie gaat gewoon door. Nu is het ineens jammer dat ik in het 1e zit. Alhoewel de wedstrijden door kunnen gaan als oefen wedstrijden, als beide partijen akkoord gaan.


Ja precie dat... bij ons gaat alles door behalve die van 1 en 2. 1e speelt altijd om 16:00 en 2e om 17:20. Dus ook geen oefenwedstrijden voor ons. Had zitten kijken, 29 januari zouden we 1x wel vóór 17u klaar kunnen zijn, maar tot die tijd niets 8)7

Gaan wel trainen zaterdag van 15:45-17:00 na de wedstrijd van het 3e. Ik wil ook gewoon spelen!

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-21 22:29

Wij gaan wel spelen! Zin in!
En ik heb de training van de jeugd naar voren kunnen verplaatsen, van 15.00-17.00. Alleen kunnen daardoor een aantal trainers niet, of niet altijd. Hebben 2 vaders woensdag de D2 staan trainen en stond ik met een vriendin voor de B. Was best leuk!
Kunnen jullie wedstrijden niet naar voren verplaatst worden?

DideH
Berichten: 6996
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-21 07:53

arjaaaaa schreef:
Wij gaan wel spelen! Zin in!
En ik heb de training van de jeugd naar voren kunnen verplaatsen, van 15.00-17.00. Alleen kunnen daardoor een aantal trainers niet, of niet altijd. Hebben 2 vaders woensdag de D2 staan trainen en stond ik met een vriendin voor de B. Was best leuk!
Kunnen jullie wedstrijden niet naar voren verplaatst worden?


Ah veel plezier!

Helaas niet, dat zou betekenen dat er jeugdwedstrijden gecancelled moeten worden of de wedstrijd van het derde en dat gaan ze niet doen.
Hier ook geen mogelijkheid tot verplaatsen van de jeugdtrainingen naar voren. Trainingen worden gegeven door spelers van 1, 2 en 3 en dat zijn allemaal werkende mensen of mensen die nog naar school moeten.

DideH
Berichten: 6996
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-21 13:28

Zijn twee ploegen die ons benaderd hebben voor een oefenwedstrijd bij hen (daar wij geen zaal beschikbaar hebben op de juiste tijd). Gaan nu waarschijnlijk 11 en 19 december spelen *\o/*

DideH
Berichten: 6996
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-21 08:34

Veel plezier vandaag Arja!

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-21 08:34

Super fijn dide! Dan kunnen jullie verder bouwen aan een fijn team!
2 grote clubs in de omgeving hebben alle wedstrijden tot en met 18 december afgezegd. Gelukkig uit wedstrijden, anders vind ik het zonde van onze zaalhuur 18 december.
Wel echt super jammer dat dit nu het 3e seizoen op rij is dat is verpest door Corona. Precies alle seizoenen dat ik voor 1 ben gegaan. Karma?

Dank je dide!

Flying_Angel

Berichten: 15714
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-21 10:14

Veel plezier vandaag! Pff, geen karma, maar wel echt megazuur :\

En fijn, Dide, dat er op die manier toch gekorfbald kan worden.

Hier vandaag geen wedstrijd, heb de buikgriep gekregen van Sinterklaas. :\

DideH
Berichten: 6996
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-21 11:27

arjaaaaa schreef:
Super fijn dide! Dan kunnen jullie verder bouwen aan een fijn team!
2 grote clubs in de omgeving hebben alle wedstrijden tot en met 18 december afgezegd. Gelukkig uit wedstrijden, anders vind ik het zonde van onze zaalhuur 18 december.
Wel echt super jammer dat dit nu het 3e seizoen op rij is dat is verpest door Corona. Precies alle seizoenen dat ik voor 1 ben gegaan. Karma?

Dank je dide!


Oefenwedstrijden korfbal staat ook echt vol met allemaal clubs die oefenpotjes zoeken.

Ja ik baal ook! 25-27 jaar zouden jaren moeten zijn dat je op je best bent omdat je dan nog fit bent maar toch ervaring hebt, maar heb het idee dat we maar een beetje aan aan het modderen zijn en ik echt totaal niet het niveau kan halen wat erin zit -O-

Snap dat dat voor jou ook flink balen is. Dan haal je 1e en dan wil je ook weten wat je max is en wat je kan bijdragen! Ga je volgend jaar weer voor 1 of weet je het niet?

Wat balen Angel! Beterschap!

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-21 12:27

Ik weet het nog niet. Ik vind het super leuk, maar het is ook intensief.
Ik heb ook even om te beslissen..

Beterschap angel!

DideH
Berichten: 6996
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-21 14:01

arjaaaaa schreef:
Ik weet het nog niet. Ik vind het super leuk, maar het is ook intensief.
Ik heb ook even om te beslissen..

Beterschap angel!


Je hebt inderdaad nog even! Ook zonde dat je nog geen enkele keer hebt kunnen meemaken nu hoe het een volledig seizoen zou zijn.

Superstom, zijn er dus tegenstanders van de jeugd niet naar ons gekomen voor wedstrijden (hadden ze al van te voren aangegeven). Was niet doorgegeven binnen de vereniging, hadden we dus eigenlijk gewoon kunnen spelen vandaag -O-

Flying_Angel

Berichten: 15714
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-21 14:03

Pff, dat is ook irritant zeg. Zoiets moet gewoon goed gecommuniceerd. Dan kunnen wel anderen op dat tijdstip!

DideH
Berichten: 6996
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-21 19:10

En gewonnen Arja?

Hier wel lekker getraind. Wel bizar wat een week niet trainen met je conditie doet _O- Morgen nog maar even naar de sportschool

Flying_Angel

Berichten: 15714
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-21 19:28

Pff, dat gaat hard hè dan.

‘Mijn’ team kwam bij de tegenstander aan. ‘Maar we hadden afgebeld!’
Oh…. Ze waren aan het trainen met hun 1e, 2e, A en B. Toen toch maar de wedstrijd gespeeld tegen die mengelmoes in trainingskleren. :+

DideH
Berichten: 6996
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-21 19:34

Flying_Angel schreef:
Pff, dat gaat hard hè dan.

‘Mijn’ team kwam bij de tegenstander aan. ‘Maar we hadden afgebeld!’
Oh…. Ze waren aan het trainen met hun 1e, 2e, A en B. Toen toch maar de wedstrijd gespeeld tegen die mengelmoes in trainingskleren. :+


Ohnoooo
Wel fijn dat ze toch nog wilden spelen!
Anders ben je helemaal voor niets daar.

Volgens mij is het deze week een grote wirwar van geregel tussen verenigingen geweest.

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-21 21:11

Ja, heb wel lekker gespeeld, helaas verloren 18-14. De dame bij mij in het vak, waar ik niet tegen liep, was hun punt speler, heel veel doorloopballen tegen. Liet ik me maar zakken, maar dan nog, ze was zo vlug!
Ik heb wel mooi 4 x gescoord! Ik wist jiet wat me overkwam haha! 8x schieten, 4 raak!

Dat is vervelend Angel, gelukkig wilden ze dan jou spelen. Maar dit soort dingen zien wel mer voorkomen nu. Wij hebben vandaag besloten wel de wedstrijden te gaan spelen. Maar dat weekendje bijlagen wordt geannuleerd helaas. Grote kans dat we dat weekend niet daar spelen.

Fijn dat je lekker hebt getraind dide! Onze coach benadrukte dat we wel moeten blijven sporten, om blessures te voorkomen. Maar gelukkig deed ik dat al.