Korfballende bokkers

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Flying_Angel

Berichten: 15724
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 11:41

Oef, dat was spannend. Gelukkig de puntjes meegenomen!

Haha, nou het viel mee gelukkig. Had eerst een dame, maar die werd al snel gewisseld. De dame die erin kwam, was echt heel slim in het spel. Heb veel gefocust op de verdediging van haar.

DideH
Berichten: 7010
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-19 18:31

Ah dat is altijd een beetje jammer, als je er een betere voor terugkrijgt := Is het wel een beetje gelukt met haar te verdedigen?

Wat is bij jullie nu nog de planning?
Hier hebben we morgenavond nog een toernooitje 10en om de trainingen mee af te sluiten en dan is het niets meer tot augustus. Gisteravond bbq gehad op de club :)

Flying_Angel

Berichten: 15724
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 18:47

Ze heeft er niks ingelegd, dus dat ging gelukkig goed. Onze planning, geen idee. Misschien nog wat trainen.

Toernooi tienen lijkt mij ook leuk! Veel plezier alvast! Ga je nog iets aan sport doen in de vakantie?

DideH
Berichten: 7010
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-19 19:43

Oh lekker bezig!

Ja tienentoernooi is altijd wel leuk, laatste 3 jaar heb ik tot nu toe altijd gewonnen met een andere dame uit 1 samen. Kijken of we onze titel morgen kunnen prolongeren }:)

Ja ik ga wel gewoon de hele zomer door altijd wat doen. Heb sowieso altijd al abbo bij basicfit, waar ik bijv. ook wat meer doe tijdens kerst enzo of tijdens vrije weekenden. Moet mn rug altijd wel een beetje bijhouden als we niets hebben. Probeer ik tijdens de zomer ook 2 a 3x per week te doen.

Verder varieert t altijd een beetje met wat hardlopen, squashen met wat teamgenoten, soms wat beachkorfbal. Schijnt dat ze nu een soort van circuitje in park verderop hebben aangelegd, ga daar denk ik ook maar eens kijken. En ik heb nog een speedladder waar ik zo nu en dan even mee losga :+

Dat is eigenlijk best veel als ik het zo lees hahaha, ga in ieder geval niet op mn luie gat zitten.

Jij nog plannen om te sporten deze zomer?

Flying_Angel

Berichten: 15724
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 17:28

Lekker bezig wel! Hoe ging het toernooi?

Flying_Angel

Berichten: 15724
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-19 12:08

Hoi allemaal!

Hoe gaat het met jullie? En met het sporten?

Ik ben net naar de sportschool geweest, hou dit in ieder geval bij tot het seizoen begint. Daarna kijken of ik lid blijf bij sportschool. Is vanuit de fysio, dus veel goede begeleiding!

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-19 08:17

Goed! Ik ga sinds een week of 10 naar de sportschool. Ik dacht altijd dat dat niets voor mij was, maar heb er echt plezier in! Ik moet van mezelf minimaal 2x per week, maar meestal ga ik 3 of 4 x per week...
Mn dochter is deze week op korfbalkamp. Voor het eerst 4 nachtjes van huis, spannend! Maar echt superleuk! en ik heb me voorgenomen om de leiding niet te appen hoe het gaat, anders ben ik zo een overbezorgde moeder die niet kan loslaten... haha!

Ik heb al wel weer zin om te spelen, maar dat had ik al een week nadat het seizoen was afgelopen...

@ Dide, blijf je bij KK?

DideH
Berichten: 7010
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-19 08:55

Lekker bezig met dat sportscholen dames! Hier een beetje hetzelfde als Arja; 2/3x per week naar de sportschool en nog wat andere sportieve activiteiten, al ben ik nu 2 weekjes op vakantie. Heb wel sportsspullen mee voor wanneer het hotel wel een fitnesszaal heeft (bezoek verschillende hotels).

Fitness met fysio begeleiding lijkt me wel fijn Angel! Is dat vanuit je club een zomerprogramma ofzo?

Ik heb ook weer zin om te spelen! Nog een week of 3,5 en dan mogen wij weer. Blijf idd bij KK Arja!

Komen er geen fotos voorbij op de facebook van de club waarop je dr kan stalken Arja? := Wel superleuk dat ze dat gewoon doet! :D

Flying_Angel

Berichten: 15724
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-19 10:38

Iedereen is lekker bezig zeg!

Spannend dat je dochter 4 nachtjes weg is, maar het komt vast goed. Ze doet vast leuke dingen!

Ik was door mijn rug gegaan tijdje terug, daarvoor bij de fysio geweest, vanuit daar mag je een maand gratis naar hun sportschool met een persoonlijk programma. Er is altijd professionele begeleiding bij. Ik was er gister, een leeftijdsgenoot en voor de rest sportende bejaarden. Prima sfeer!

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-19 21:47

Er worden geen foto's meer op facebook gezet helaas... zijn bang voor gedoe met AVG... maar ze wilde vandaag even bellen, ze heeft het enorm naar haar zin! Echt super leuk!

Vandaag laatste x sportschool voor mn vakantie. Ik wil om de dag gaan hardlopen in mn vakantie om mn conditie een beetje bij te houden. En moet eigenlijk ook wat kracht doen, heb me namelijk in okt opgegeven voor de strong viking run! Lijkt me echt gaaf om te doen!

Fijn dat je bij kk blijft, zullen ze blij mee zijn, zeker nu jullie gepromoveerd zijn!

Je rug nu wel weer goed Angel?

DideH
Berichten: 7010
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-19 18:10

Wij zijn afgelopen weekend weer begonnen met een trainingsweekend. Hoe staat het bij jullie? Jullie weer klaar voor het nieuwe seizoen? :)

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 10:17

Ik heb enorm veel zin in het nieuwe seizoen!

De traingen van de selectie zijn weer begonnen. De rest begint de 28e. Ook dit jaar geef ik de kangoeroes trainen..

Vandaag is het definitieve programma bekend gemaakt. Bij ons spelen op een 'thuisdag' alle teams thuis dit keer, dus dat is leuk.
Midweek begint pas de 11e, dus ik moet nog even wachten, maar ik ga zelf wel trainen de komende 2 weken... zal wel de enige uit mijn team zijn, misschien dat ik bij het 2e kan aansluiten...

Zelf ben ik redelijk fit, omdat ik gemiddeld 3x per week naar de sportschool ga, dus dat is wel lekker...

Flying_Angel

Berichten: 15724
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 10:47

Even gal spuwen! Wij hebben de 31e een oefentoornooi omdat we nu het 3e zijn. Alleen zijn wij nooit ingelicht, de Tc is ons vergeten. Nu hebben we op die dag maar 1 eigen heer, de rest is aangevuld vanuit lager team. Wat voor nut heeft dit dan!

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 15:13

tsja, das wel bijzonder ja... Maar goed, mensen kunnen fouten maken natuurlijk...
Een een toernooi afzeggen op het laatste moment is dnek ik ook niet echt een optie...
Maar voor het echte oefenen is het natuurlijk waardeloos!

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 15:23

Bij ons staan de oefenwedstrijden van de 31e nog niet eens op de website! het is dat ik voor de F zelf een oefenwedstrijd heb geregeld, dat ik weet dat ze de 31e gaan oefenen... Volgens mij weten andere jeugdteams nog van niets...

DideH
Berichten: 7010
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-19 18:46

Tof Arja! Is je dochter ook weer klaar voor een nieuw seizoen? *\o/*

Oooh dat is naar Angel! Dan heeft het niet echt nut om daarmee te oefenen nee... zijn de dames wel compleet? Enige nut is een beetje wedstrijdconditie opdoen...

Ben blij dat wij gewoon einde vorig seizoen een informatiemail met complete voorbereidingsprogramma kregen... :=
Wel een heftig eerste weekje. 6 trainingen in 7 dagen :roll:
Word zaterdag wel warm om te spelen! Wij spelen een driekamp met volledige wedstrijden :wow:

Volgende week woensdagavond nog een oefenwedstrijd op 50 minuten rijden en dan die zaterdag erna nog een oefentoernooi. En dan is het weer tijd voor het echie.

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 22:34

Succes morgen in de hitte dide!

DideH
Berichten: 7010
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-19 08:53

Thanks!
Heb je nog meegetraind met de selectie?

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-19 11:54

Nee, misschien woensdag..

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-19 19:53

Nou, de oefenwedstrijden staan op de website... schrik me rot, alleen de senioren en de a1 hebben een oefenwedstrijd de 31e en de f1 omdat ik dat heb geregeld. 2 E teams die voor het eerst E zijn(dus nu opeens mogen ze niet meer verdedigd schieten), een d team wat vers uit de E komt en dus nu opeens in 8tal moet spelen... maar geen oefenwedstrijd.. . Arme kinderen... ben haast geneigd om zelf wat voor ze te regelen voor een oefenwedstrijd...

DideH
Berichten: 7010
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-19 00:32

Oef... dat gaat wel een beetje een zware bevalling worden voor ze dan...
Bij ons heeft de A geen oefenwedstrijd omdat ze daar zelf geen zin in hebben, maar dat is echt heel wat anders dan de situaties die jij noemt die schreeuwen om oefenwedstrijden! :oo

Er is een facebookgroep "oefenwedstrijden korfbal", daar zou je altijd een oproepje kunnen plaatsen mocht je wel iets voor ze willen regelen?

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 07:20

Ja, daar zat ik al aan te denken en zag ik zelfs al wat mogelijkheden, maar ja, dan ga ik wel enorm langs degene die het regelt... eerst maar even bespreken denk ik..

DideH
Berichten: 7010
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-19 10:54

arjaaaaa schreef:
Ja, daar zat ik al aan te denken en zag ik zelfs al wat mogelijkheden, maar ja, dan ga ik wel enorm langs degene die het regelt... eerst maar even bespreken denk ik..


Dat is altijd verstandig natuurlijk :j

DideH
Berichten: 7010
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-19 22:37

En? Nog actie ondernomen? Of laat je het maar even zo?

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-19 08:45

Ik laat het maar even zo...
degene die het regelt is nu met vakantie, hoofd van de tc ook... die is woensdag weer terug, misschien dat ik het dan nog even bespreek...

Jouw oefenwedstrijd lekker gegaan zaterdag?