Korfballende bokkers

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-20 00:04

Angel, het is ook niet het weer om savonds nog even 7 km te fietsen... misschien gaat het veter als het savonds wat langer licht is?

Helaas het lekkere schieten van maandag vanavond niet door kunnen zetten... wel beter dan voorheen gelukkig, maar niet zoals ik het wilde...
Op naar zaterdag! Hopelijk een lekker potje...

Flying_Angel

Berichten: 15722
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 10:41

Succes vandaag! Hopelijk zijn jullie weer in vorm!

Flying_Angel

Berichten: 15722
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 19:58

Wij gespeeld tegen de agressievelingen van 2 wedstrijden terug. Beginnen beide beetje voorzichtig. Ik scoorde de 1-0 door een strafworp, daarna bleef het 20 minuten 1-0. Op een gegeven moment 1-2 achter, toen gas gegeven. 13-6 gewonnen! 2x gescoord :D

Flying_Angel

Berichten: 15722
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-20 00:20

Afbeelding

Afbeelding

DideH
Berichten: 7009
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-20 01:33

Leuke fotos Angel! :D weer een beetje het plezier terug kunnen vinden?

Grote hal trouwens op de fotos!!

Wij speelden qua rendement een beschamende 1e helft (14-4), écht niéts viel erin, terwijl het spel eigenlijk nieteens zo slecht was. Bij hen viel wel alles. Op de een of andere manier kwamen we in de 2e helft nog terug tot 21-19 (16x gescoord 2e helft dus :oo), maar toen maakte ze helaas een minuut voor tijd de 22-19 en toen was het over.. :(
Ik ben er bang voor dat dit misschien de genadeklap was voor het degradatiegevecht :(

Toen vanuit 1 nog door naar 2 die pas om 21:00 speelden bij Wageningen. Laatste wedstrijd dat we vanuit 1 nog in zouden mogen vallen (doen we normaal eigenlijk nooit, maar nu hadden ze een damestekort), dus nu gingen we mee.
Stonden kwartier voor tijd 12-10 achter, toen kwam ik erin. 13-15 winst :')
They were not amused I played :roll:

Flying_Angel

Berichten: 15722
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-20 17:26

Lekker dat je het tweede aan de winst hebt geholpen. Jammer van je eigen wedstrijd ;( is er nog kans om te blijven??

Ik ben nu bij LDODK - fortuna

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-20 20:11

Lekker angel!

Balen van je eigen wedstrijd dide, wel fijn ingevallen! Hoe groot is de kans op degradatie? Nr7 en nr8?

Wij hebben 20-8 gewonnen, prima wedstrijd. Zelf zat ik er niet heel lekker in. Ik had last van mn enkel en had me wat meer op de wedstrijd moeten richten ipv op mn tegenstander. We liepen in hun 2e aanval tegen elkaar op en voelde me een beetje banketstaaf omdat ze best lang met pijn op de grond bleef liggen... maar gedurende de wedstrijd bleef ze om het minste op geringste naar de grond gaan.. dat leidde me ook een beetje af... dus werd ik in de laatste 10 min gewisseld...
Ach, volgende keer beter, nu ivm voorjaarsvakantie 2 weken geen wedstrijden.

Jullie ook vrij?

DideH
Berichten: 7009
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-20 22:12

arjaaaaa schreef:
Lekker angel!

Balen van je eigen wedstrijd dide, wel fijn ingevallen! Hoe groot is de kans op degradatie? Nr7 en nr8?

Wij hebben 20-8 gewonnen, prima wedstrijd. Zelf zat ik er niet heel lekker in. Ik had last van mn enkel en had me wat meer op de wedstrijd moeten richten ipv op mn tegenstander. We liepen in hun 2e aanval tegen elkaar op en voelde me een beetje banketstaaf omdat ze best lang met pijn op de grond bleef liggen... maar gedurende de wedstrijd bleef ze om het minste op geringste naar de grond gaan.. dat leidde me ook een beetje af... dus werd ik in de laatste 10 min gewisseld...
Ach, volgende keer beter, nu ivm voorjaarsvakantie 2 weken geen wedstrijden.

Jullie ook vrij?


Hadden jullie een harde botsing dan? Zelf geen last van gehad? Of had je daardoor ook last van je enkel? Vooral oppakken als leermoment en de volgende keer dat zoiets gebeurt denken: laat maar gaan, moet met mn eigen spel bezig zijn :)


Flying_Angel schreef:
Lekker dat je het tweede aan de winst hebt geholpen. Jammer van je eigen wedstrijd ;( is er nog kans om te blijven??

Ik ben nu bij LDODK - fortuna


Tof Angel! Hoe was het?


Qua degradatie: 7e en 8e is degradatie bij ons. Staan nu gedeeld laatste met 6 punten. 2 ploegen gedeeld 5e/6e boven ons met 8 punten. Dus om nog iets uit te richten moeten we nog ergens punten pakken. 1 van die 2 ploegen boven ons, daar is het onderling resultaat in ons voordeel.
Maar dan: in de laatste 4 wedstrijden treffen de we gehele top 3 nog :\
De ploegen waar we normaliter iets tegen kunnen die hebben we nu wel gehad... -O-

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-20 16:24

T was een beste botsing, flinke blauwe plek op mn knie... had daarvoor al last van mn enkel, aanhechting achillespees.. nu maar even ingetaped. Ik kan op zich wel lopen en rennen, maar een iets verkeerde beweging voel ik gelijk...
Inderdaad een leermoment, ik moet me niet uit t spel laten halen... gewoon niet praten met mn tegenstander, we zijn tenslotte geen vriendinnen!

DideH
Berichten: 7009
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-20 20:11

arjaaaaa schreef:
T was een beste botsing, flinke blauwe plek op mn knie... had daarvoor al last van mn enkel, aanhechting achillespees.. nu maar even ingetaped. Ik kan op zich wel lopen en rennen, maar een iets verkeerde beweging voel ik gelijk...
Inderdaad een leermoment, ik moet me niet uit t spel laten halen... gewoon niet praten met mn tegenstander, we zijn tenslotte geen vriendinnen!


Hahaha dat praten begin ik eigenlijk sowieso niet aan, tenzij het verschil 10 doelpunten is inderdaad :=
Sommige mensen kunnen dat mentale spelletje spelen met tegenstander en dan nog steeds super gefocust spelen. Daar heb ik wel echt respect voor!

Vervelend van je enkel! Wel fijn dat jullie dan nu even rust hebben!

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-20 23:42

Fijne (korfbal)vakantie gehad?

Dide, hopelijk kunnen jullie je in het laatste stukje zaalseizoen handhaven!

Wat voor sokken dragen jullie eigenlijk? Ik heb nog steeds wat last van mn achillespees, gaat gelukkig wel steeds iets beter, maar heb daardoor nu wel compressiekousen van herzog aangeschaft. Ben benieuwd of dat helpt! Mag het wel hopen voor een paar sokken van 50euro! Ze zitten echt heel strak, maandag voor het eerst ermee trainen..

DideH
Berichten: 7009
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-02-20 09:49

arjaaaaa schreef:
Fijne (korfbal)vakantie gehad?

Dide, hopelijk kunnen jullie je in het laatste stukje zaalseizoen handhaven!

Wat voor sokken dragen jullie eigenlijk? Ik heb nog steeds wat last van mn achillespees, gaat gelukkig wel steeds iets beter, maar heb daardoor nu wel compressiekousen van herzog aangeschaft. Ben benieuwd of dat helpt! Mag het wel hopen voor een paar sokken van 50euro! Ze zitten echt heel strak, maandag voor het eerst ermee trainen..


Ik heb CEP kousen! Heb ze nu.... 3? Seizoenen, dus begin wel te merken dat ze niet meer zo strak zijn als in het begin, maar ben er wel nog steeds blij mee. Ik heb snel krampachtige klachten en dat gaat nu wel veel beter met kousen. Hoop dat het voor jou ook uitkomst biedt!

Ben wel even blij met de "vakantie", zijn als team een beetje in een negatieve spiraal terecht gekomen, dus was er ook wel echt even klaar mee. "Korfbalmoe" zeg maar :=

Jullie?

Flying_Angel

Berichten: 15722
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-20 11:34

Hier ook van Herzog de sleeves, dus zonder voet. Dan sportsokken van Adidas en om beide enkels een brace := kan ook niet meer zonder dit, dan gaat het meteen mis.

Vandaag weer wedstrijd, vorige pot 23-5 gewonnen, dus ben benieuwd.

Ik denk trouwens dat ik in een ander vakantiegebied zit dan jullie. Ik heb alweer een week gewerkt :+

DideH
Berichten: 7009
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-02-20 13:55

Flying_Angel schreef:
Hier ook van Herzog de sleeves, dus zonder voet. Dan sportsokken van Adidas en om beide enkels een brace := kan ook niet meer zonder dit, dan gaat het meteen mis.

Vandaag weer wedstrijd, vorige pot 23-5 gewonnen, dus ben benieuwd.

Ik denk trouwens dat ik in een ander vakantiegebied zit dan jullie. Ik heb alweer een week gewerkt :+


Hahaha ik heb uberhaupt geen vrij, is topdrukte bij ons op werk nu :=

Succes vandaag!

Hier ook compressiekousen, 2 braces en dan nog lange sportsokken hahaha
En vingers getaped. Ze noemen me ook wel de vrouw van glas :')

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-20 18:41

Wow, krijgen jullie dan geen enorm warme benen? Tot nu toe droeg ik alleen enkelsokjes... Ik hoop dat het helpt voor mn achillespees...
Wij hebben wel getraind in de vakantie afgelopen week, alleen maandag was ik in mn eentje ivm carnaval... training was afgezegd, maar had wel zin om wat te schieten...

Lekker gespeeld angel?

Flying_Angel

Berichten: 15722
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-20 19:14

Warme benen valt wel mee, heb last van mijn schenen en overontwikkelde kuitspieren. De kousen zorgen ervoor dat de afvalstoffen worden afgevoerd en de spieren warm blijven.

Bizarre wedstrijd dit. Tegenstander erg fysiek, slaan op de bal terwijl de aangeef hem vastheeft, gewoon handen naar beneden trekken bij de vang, beuken, schouder erin en de scheids.... floot nergens voor.

Eerste helft tegen dame gespeeld, 2 schoten geblokt, alles er tussenuit getikt, na een kwartier ging ze eruit := ze zeiden nog op de kant: ‘Die dame is veel te groot.’ Euh, wat kan ik daar aan doen. Heren dan in positie laten komen en dames op de doorloop, gebeurde niet, dus ik ging er bovenop.

In de tweede helft tegen de fysiekste dame gespeeld, omdat onze dame er klaar mee was.

Eindstand: 8-9 voor ons *\o/*
Concurrent heeft verloren, waar wij nog tegen moeten. Als we dat + overige wedstrijden winnen, zijn we kampioen! :D

DideH
Berichten: 7009
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-02-20 19:21

arjaaaaa schreef:
Wow, krijgen jullie dan geen enorm warme benen? Tot nu toe droeg ik alleen enkelsokjes... Ik hoop dat het helpt voor mn achillespees...
Wij hebben wel getraind in de vakantie afgelopen week, alleen maandag was ik in mn eentje ivm carnaval... training was afgezegd, maar had wel zin om wat te schieten...

Lekker gespeeld angel?


Nee valt wel mee, enkelsokjes zouden bij mij echt leiden tot blaren! Respect dat je daarmee kan sporten! Met braces zit dat ook totaal niet lekker als je niet langere sokken eronder hebt.

Sla die lange clubsokken altijd terug eroverheen dat die braces ook mooi out of the picture zijn. Zo zeg maar:


Afbeelding

Afbeelding


Wij hebben idd ook wel getraind deze week ondanks de carnaval. Woensdag de trainer van het tweede aan het roer. Deden een circuitje, met 8 korfen met ieder een opdracht (bijv. eentje 6m uit beweging schieten etc.). En dan 2 minuten per korf. Konden prijzen winnen. Het schijnt dat als je er in die tijd 213 scoort dat je dan ver uit wint :') :=
Chocoladeeeee <3 <3

DideH
Berichten: 7009
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-02-20 19:22

Flying_Angel schreef:
Warme benen valt wel mee, heb last van mijn schenen en overontwikkelde kuitspieren. De kousen zorgen ervoor dat de afvalstoffen worden afgevoerd en de spieren warm blijven.

Bizarre wedstrijd dit. Tegenstander erg fysiek, slaan op de bal terwijl de aangeef hem vastheeft, gewoon handen naar beneden trekken bij de vang, beuken, schouder erin en de scheids.... floot nergens voor.

Eerste helft tegen dame gespeeld, 2 schoten geblokt, alles er tussenuit getikt, na een kwartier ging ze eruit := ze zeiden nog op de kant: ‘Die dame is veel te groot.’ Euh, wat kan ik daar aan doen. Heren dan in positie laten komen en dames op de doorloop, gebeurde niet, dus ik ging er bovenop.

In de tweede helft tegen de fysiekste dame gespeeld, omdat onze dame er klaar mee was.

Eindstand: 8-9 voor ons *\o/*
Concurrent heeft verloren, waar wij nog tegen moeten. Als we dat + overige wedstrijden winnen, zijn we kampioen! :D


Ahh lekker beziggg *\o/*
Succes dan nog even die laatste wedstrijden!

Flying_Angel

Berichten: 15722
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-20 19:40

Jij bent echt heel veel afgevallen hè! Respect dat het je gelukt is! +:)+

DideH
Berichten: 7009
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-02-20 19:45

Flying_Angel schreef:
Jij bent echt heel veel afgevallen hè! Respect dat het je gelukt is! +:)+


Ja er is wel een stukkie af t.o.v. voorgaand jaar ja :D thanks!

Flying_Angel

Berichten: 15722
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-20 10:21

Gekte in de korfballeague. Grote problemen bij Dos, Fortuna verliest van DVO :oo

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-20 11:37

Ja, ik zag de uitslagen! Bizar! Ik kan niet wachten om de livestreams terug te kijken!
Stiekem ben ik een beetje fortuna fan, gelukkig hebben zij zowel tegen kz als tegen ldodk een beter onderling resultaat..

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 17:52

Heb lekker getraind gisteren! moest wel wennen aan die hoge strakke sokken, maar uiteindelijk beviel het wel... en geen last gehad van mn achillespees!

Jullie nog getraind?

DideH
Berichten: 7009
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-20 20:58

arjaaaaa schreef:
Heb lekker getraind gisteren! moest wel wennen aan die hoge strakke sokken, maar uiteindelijk beviel het wel... en geen last gehad van mn achillespees!

Jullie nog getraind?


Ja het is idd even wennen omdat je kuiten ineens niet zo "flabberen" als je normaal gewend bent (tenzij je natuurlijk superslanke benen hebt, i do not :') ).
Goed om te horen dat je geen last hebt gehad!

Wij idd ook nog getraind, weer 2 dames geblesseerd momenteel en nog een derde die door burn out nog steeds niet meedoet, dus schiet lekker op...
Heb de korfbalzin ook nog niet teruggevonden na de 2 weken vrij -O-

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 23:56

Balen dide! Het jaar begon zo goed!