Korfballende bokkers

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Flying_Angel

Berichten: 15722
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-20 08:01

Haha! Dide, ik zie dat je getagd bent op Facebook bij een filmpje van korfbal. Dame neemt over op doorloopbal, aanvaller springt zo in het blok :+

DideH
Berichten: 7008
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-20 23:16

Flying_Angel schreef:
Haha! Dide, ik zie dat je getagd bent op Facebook bij een filmpje van korfbal. Dame neemt over op doorloopbal, aanvaller springt zo in het blok :+


Hahahaha ja dat zijn 2 teams uit onze poule :')

@Arja: Gaat qua pijn gelukkig al beter! Denk dus gewoon kneuzing van die spieren :) Zaterdag dus gewoon weer knallen als ik erin kom :)

Onze aanvoerder viel zaterdag uit met een schouderblessure, ziet er naar uit dat we die wel weer een paar weken moeten missen... again... -O-

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-20 22:11

Gewonnen vandaag! Helaas zelf niet meegespeeld, omdat ik woensdag last kreeg van mn kuit, was vandaag niet over helaas...

Maar dide, ik schrik een beetje van jullie uitslag! (Heb even in de app gekeken) wat is er gebeurd? Niet meegespeeld?

DideH
Berichten: 7008
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-20 10:11

arjaaaaa schreef:
Gewonnen vandaag! Helaas zelf niet meegespeeld, omdat ik woensdag last kreeg van mn kuit, was vandaag niet over helaas...

Maar dide, ik schrik een beetje van jullie uitslag! (Heb even in de app gekeken) wat is er gebeurd? Niet meegespeeld?


Oh balen! Hopen dat het snel over is..

Ja bizar, gewoon niks viel, bij niemand. Ik ben na kwartier al gaan warmlopen, maar trainer wilde me in andere vak hebben omdat dat helemaal niet liep, alleen duurde het vervolgens nog bijna een kwartier voordat er 1 doelpunt viel (tegenpartij scoorde toen bijna ook niet).

Van 1e helft dus maar 2 minuten gespeeld ofzo. Toen scoorde wij meteen, maar liet andere vak er ook meteen 1 door. Vervolgens 2e helft grotendeels staan verdedigen. Heb maar 2 of 3 schoten kunnen lossen.. :')

Weet niet wat er laatste 10 minuten gebeurde, maar de aanvallen die we hadden, lukte het de heren niet eens om een rebound te bemachtigen zonder een overtreding te maken, dus toen kwamen we niet eens tot 1 schot. Dus dan stond ik in het voorveld gewoon met opperste verbazing te kijken wat we aan het kloten waren met oplossen. Mijn dame: "Wat zijn ze aan het doen? Iets loopt echt totaal niet he? Ik zie het aan je gezicht." Volgens mij stond ik ongeveer zo: >;)

Heb niet zoveel uit kunnen richten dus..

Had trouwens gelijk, oude trainer kwam nog naar me toe om te vragen waarin ik in godsnaam niet startte en dat ie de hele week 2 van zijn dames had geinstrueerd wat ze moesten doen als zij tegen mij uitkwamen (de twee verdedigende plakkers van dat team, hoog verdedigen op mijn schot en de laatste stap niet te groot maken omdat ik hem dan zou peren naar binnen toe) _O- Ik ben hele voorbereiding gewoon mee blijven schieten en doen, dus zij hadden echt een error toen ik ging zitten :=

Onze aanvoerder had ook beetje meegelopen enzo, daar wilde ze ook tegen opstellen, maar die ging dus halverwege de voorbereiding zitten omdat hij de oefeningen eigenlijk gewoon niet kon met zn schouder. Dus dat was ook een verrassing voor ze :=

Maar conclusie; heel snel vergeten en naar volgende week, kan bijna niet zo zijn dat we nog een keer een wedstrijd krijgen waar het rendement zo laag is.

Wat hebben jullie voor wedstrijd op programma Arja? Of denk je dat je deze week ook nog niet mee kan doen?

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-20 13:19

Balen van de wedstrijd! Wel mooie actie om pas op het laatste moment op de bank te gaan zitten!
Het kan niet anders dan dat jullie volgende wedstrijd beter gaat! Vol ertegen aan de komende week!

Ik hoop dat ik zaterdag weer kan spelen... even aankijken komende week... ik vind het lastig wat te zeggen over de tegenstander te zeggen van zaterdag, nog vroeg in de competitie natuurlijk... we spelen allemaal thuis, dus genoeg wissels op de bank en hopelijk wat publiek!

Foto van mij van vorige week... het lukt me maar niet om het kruisen van mn benen af te leren...

Afbeelding

DideH
Berichten: 7008
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-20 13:28

arjaaaaa schreef:
Balen van de wedstrijd! Wel mooie actie om pas op het laatste moment op de bank te gaan zitten!
Het kan niet anders dan dat jullie volgende wedstrijd beter gaat! Vol ertegen aan de komende week!

Ik hoop dat ik zaterdag weer kan spelen... even aankijken komende week... ik vind het lastig wat te zeggen over de tegenstander te zeggen van zaterdag, nog vroeg in de competitie natuurlijk... we spelen allemaal thuis, dus genoeg wissels op de bank en hopelijk wat publiek!

Foto van mij van vorige week... het lukt me maar niet om het kruisen van mn benen af te leren...

[ [url=m/HD6t24.jpg]Afbeelding[/url] ]


Huh wat apart, dat heb ik nog niet eerder gezien volgens mij. Maar hoe zijn je stappen voorafgaand aan een schot dan? Want je kruist dan je benen ipv dat je je been optrekt om van de grond te komen?
Wel toffe actiefoto!

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-20 14:27

Als ik zijwaarts loop kruis ik altijd.. en meestal maak ij wel een zijwaartse beweging om vrij te komen... met de training lukt het al aardig om mijn been omhoog te brengen, maar tijdens de wedstrijd helaas nog niet..
Is een balans dingetjehoewel het op de foto er niet uit ziet alsof ik om val..

DideH
Berichten: 7008
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-20 18:00

Hoe gaat het met je kuit Arja? Kun je weer spelen?

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 16:53

Heb maandag nog wat rustig aan gedaan. Gisteren wel alles meegedaan... ik voelde mn kuit wel zo nu en dan, voelt een soort stijf...
Ik hoop zaterdag gewoon te kunnen spelen.

Jij weer helemaal fit?

DideH
Berichten: 7008
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-20 22:12

arjaaaaa schreef:
Heb maandag nog wat rustig aan gedaan. Gisteren wel alles meegedaan... ik voelde mn kuit wel zo nu en dan, voelt een soort stijf...
Ik hoop zaterdag gewoon te kunnen spelen.

Jij weer helemaal fit?


Ik duim voor je dat dat lukt!

Hier gelukkig wel weer zo goed als fit! Iig geen pijn meer met ademhalen enzo, redelijk relevant :=

Maaaar ik heb wel goed nieuws, dinsdag te horen gekregen dat ik mijm post master afgerond heb! Eindelijk helemaal klaar met studeren! :D

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 22:53

Wauw! Gefeliciteerd!

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-20 19:24

Vorige week een kwartier gespeeld, was niet echt een topwedstrijd, maar wel gewonnen..
Vandaag heerlijk gespeeld maar na 45 min schoot het weer in mn kuit. We stonden dik voor en de coach stond op het punt om de andere dame uit mn vak te wisselen, dus toen mij maar gewisseld... maar ben positief over mn herstel, het is nu vooral stijf, dinsdag weer fysio(Was ik afgelopen week ook en dat hielp super!)
Dik gewonnen en staan nu gedeeld 1e met 4 uit 4 gewonnen

DideH
Berichten: 7008
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-20 20:21

arjaaaaa schreef:
Vorige week een kwartier gespeeld, was niet echt een topwedstrijd, maar wel gewonnen..
Vandaag heerlijk gespeeld maar na 45 min schoot het weer in mn kuit. We stonden dik voor en de coach stond op het punt om de andere dame uit mn vak te wisselen, dus toen mij maar gewisseld... maar ben positief over mn herstel, het is nu vooral stijf, dinsdag weer fysio(Was ik afgelopen week ook en dat hielp super!)
Dik gewonnen en staan nu gedeeld 1e met 4 uit 4 gewonnen


Ooooh vervelend dat het weer in je kuit schoot! :( hoop dat je snel hersteld. Maar wel lekker bezig met de puntjes! :D

Wij vandaag gelukkig ook gewonnen tegen directe concurrent. Kans zit er helaas wel dik in dat ik in 1e helft mijn neus heb gebroken :x
Stond in verdediging achter mijn dame op de aangeef. Heren klapten op het blok waardoor mijn dame achteruit vloog en vol met haar achterhoofd op mijn neus klapte :n
Hij kraakte hoorbaar %)

Had even paar minuten nodig, maar uiteindelijk wel doorgespeeld omdat het zo'n belangrijke wedstrijd was. Zei nog tegen coach van: als de wedstrijd het in de tweede helft toe laat, wissel mij dan alsjeblieft want ga echt kapot van de pijn (rennen zorgde ervoor dat het hele gebied rondom mijn neus begon te kloppen :n). But he didnt do that -O-

Lig nu ook al in bed met paracetamol, voel me echt bleeeeh :n

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 09:11

He wat balen zeg ! Hoe gaat het nu met je neus?
Wel lekker gewonnen, nu die lijn voort zien te zetten!

Maar wel zonder publiek langs de lijn en zonder drankje na afloop van de wedstrijd... balen, die nieuwe corona richtlijnen! Maar goed, we kunnen ieder geval nog wel sporten...

Gisteren na de training riep de coach ons bij elkaar. Hij had voor het seizoen aangegeven na 4 weken mogelijk te wisselen. Hij had 1 dame eigenlijk al beloofd om in 1 te komen en 1 heer maakte een goede kans.. maar hij heeft toch besloten geen wijzigingen aan te brengen... met name omdat het geen verbetering zou opleveren...
Naast dat ik blij Ven dat ik mn plekje hou, is het ook fijn, omdat we nu elkaar wat beter beginnen te vinden in het spel en met een nieuwe is dat toch weer zoeken...

DideH
Berichten: 7008
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-20 20:41

arjaaaaa schreef:
He wat balen zeg ! Hoe gaat het nu met je neus?
Wel lekker gewonnen, nu die lijn voort zien te zetten!

Maar wel zonder publiek langs de lijn en zonder drankje na afloop van de wedstrijd... balen, die nieuwe corona richtlijnen! Maar goed, we kunnen ieder geval nog wel sporten...

Gisteren na de training riep de coach ons bij elkaar. Hij had voor het seizoen aangegeven na 4 weken mogelijk te wisselen. Hij had 1 dame eigenlijk al beloofd om in 1 te komen en 1 heer maakte een goede kans.. maar hij heeft toch besloten geen wijzigingen aan te brengen... met name omdat het geen verbetering zou opleveren...
Naast dat ik blij Ven dat ik mn plekje hou, is het ook fijn, omdat we nu elkaar wat beter beginnen te vinden in het spel en met een nieuwe is dat toch weer zoeken...


Oooh supergoed Arja! Mag je trots op zijn! +:)+ Gaat het met jouw kuit allemaal weer goed?

Gaat hier helaas niet echt goed. Neus nog steeds heel pijnlijk, maar heb ook bijna constant hoofdpijn. Afgelopen 3 nachten steeds om 8u al slapen. Lig nu ook alweer in bed. Ben gisteravond ook niet wezen trainen, leek me handig om eens verstandig te zijn.
Weet ook niet of ik morgen wel ga, blijf me belabberd voelen. Vraag me ook steeds harder af hoe ik die wedstrijd zaterdag heb kunnne uitspelen :')

Qua werk nu ook 2 dagen gehad met belangrijke meetings die écht heel poedersuiker waren geweest om te missen, dus wel "gewoon" aan het werk geweest, maar of het verstandig is is een tweede.

Wel mooi pieeep, spelen zaterdag tegen huidige nummer 1, die ex-DVO1 speler in de gelederden hebben (Janine van Schie). Ik zou normaliter een gegadigde zijn om ertegen te lopen, maar moet nu nog maar zien hoe deze week loopt %)

We shall see, nu maar gewoon zoveel mogelijk rust pakken. Zo maar weer gaan slapen.

Jullie ook weer succes zaterdag! Voor dat kampioenschap gaan! (Hopelijk komen we zo ver in de competitie...)

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 11:31

met mn kuit gaat het aardig.. de fysio zegt dat ik veel moet rekken en hem warm moet houden... dan komt het wel goed.

Balen zeg! misschien zo en harde knal geweest dat je toch ook iets van ene hersenschudding hebt? Adrenaline doet tijdens een wedstrijd een hoop!

Wow, dat is nogal een opgave tegen haar! wel gaaf om tegen zo een goede speler te kunnen lopen!

Inderdaad fingers crossed dat we kunnen blijven spelen!

DideH
Berichten: 7008
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-20 14:55

arjaaaaa schreef:
met mn kuit gaat het aardig.. de fysio zegt dat ik veel moet rekken en hem warm moet houden... dan komt het wel goed.

Balen zeg! misschien zo en harde knal geweest dat je toch ook iets van ene hersenschudding hebt? Adrenaline doet tijdens een wedstrijd een hoop!

Wow, dat is nogal een opgave tegen haar! wel gaaf om tegen zo een goede speler te kunnen lopen!

Inderdaad fingers crossed dat we kunnen blijven spelen!


Wil toch nog wel een beetje aangehaak blijven bij het team, ga vanavond denk ik wel balletje proberen te schieten, maar alles met lichamelijk contact waar we elkaar normaal slopen ga ik er wel even uitstappen. Kijken hoe dat gaat en als dat niet gaat dan weet ik dat ook snel genoeg :')

Goed warmlopen en rekken is soms wel een lastige, al helemaal met die coronaregels nu. We mogen volgens mij niet meer 1,5u van te voren er zijn en normale wedstrijdvoorbereiding doen. Hoe zit dat bij jullie?

Kwam dit filmpje tegen: https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 1153220430 :')

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 16:03

Alle goals op een rij! Wauw!

In de regels van de knkv staat dat je de voorbereidingstijd voor een wedstrijd zo kort mogelijk moet houden.. dus dat is ruim te interpreteren...

DideH
Berichten: 7008
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-20 18:04

arjaaaaa schreef:
Alle goals op een rij! Wauw!

In de regels van de knkv staat dat je de voorbereidingstijd voor een wedstrijd zo kort mogelijk moet houden.. dus dat is ruim te interpreteren...


Hahaha uur of 3 :p

DideH
Berichten: 7008
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-20 08:28

Heb uiteindelijk toch nog gespeeld (met de nodige paracetamol etc. :'). We hebben zowaar perongeluk gewonnen van de koploper _O-

Janine begon op de bank omdat ze volgens mij dachten: dit doen we wel even. Ons veld was de hele dag al kapot gelopen door de jeugd, tegen de tijd dat wij moesten spelen in de volle regen was het sleeeeecht :=

Cirkel van 6m om de korf heen was gewoon letterlijk blub. Je kon niet aanzetten daar en daar gingen zij een stuk slechter mee om dan wij. We zeiden ook: we willen al jaren kunstgras... mja B-)

13-8 eindstand _O-
Janine kwam er de tweede helft nog in tegen o.a. mij om te scoren, maar dat heeft ze niet meer gedaan :D

Hoe was het bij jullie Arja? Ook zo'n drama qua weer?

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 08:46

Wow, gefeliciteerd!

Wij helaas verloren.. wat een regen, niet normaal! In de stromende regen op een groot veld... was geen succes... waar bij ons veel, heel veel ballen te kort werden geschoten, schoten zij ze er wel in...
We staan nu gedeeld 2e met hun. As zaterdag tegen de ongeslagen koploper...

DideH
Berichten: 7008
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-20 17:57

arjaaaaa schreef:
Wow, gefeliciteerd!

Wij helaas verloren.. wat een regen, niet normaal! In de stromende regen op een groot veld... was geen succes... waar bij ons veel, heel veel ballen te kort werden geschoten, schoten zij ze er wel in...
We staan nu gedeeld 2e met hun. As zaterdag tegen de ongeslagen koploper...


Oooh dat is balen! Hopelijk pakken jullie de koppositie zaterdag dan af! Hoe schat je jullie kansen in?

Zaterdag wordt het weer zo'n drama weer he... we spelen weer thuis en met dit weer is het veld zo slecht gebleven. We moesten gister met trainen letterlijk zoeken naar een "enigzins normaal plekje". Door die zandbergen van de gemeenten die er liggen missen we ook nog eens 1/3 deel van ons veld en dan precies het stuk waar we altijd wedstrijden speelden...

Afgelopen week 2x de training eerder af moeten breken door regen door het veld nog een beetje te sparen. Bizar toch?


Afbeelding
Foto die tegenstanders van afgelopen zaterdag hebben gemaakt van 2e helft :') Zaterdag beginnen we dus wss op deze kwaliteit ipv 2e helft :x

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-20 18:56

Wow, da's niet normaal! En dan moeten we nog 3 zaterdagen!

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-20 14:39

En? Hebben jullie het modderworstelen overleefd?
Bij ons was het weer rotweer, keiharde buien, totaal doorweekt...
Super spannende wedstrijd gespeeld, eindigde in gelijk spel... mijn vakjenootje scoorde in de laatste minuut een strafworp, het voelde als een overwinning!

DideH
Berichten: 7008
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-20 15:32

arjaaaaa schreef:
En? Hebben jullie het modderworstelen overleefd?
Bij ons was het weer rotweer, keiharde buien, totaal doorweekt...
Super spannende wedstrijd gespeeld, eindigde in gelijk spel... mijn vakjenootje scoorde in de laatste minuut een strafworp, het voelde als een overwinning!


Het was weer drama :') Begon ernaast, stond na 15 minuten al 4-10 achter. Toen mocht ik al gaan warmlopen. Kwam er met 6-12 in ofzo na 20 minuten. Heb er nog 3 gescoord, maar wedstrijd was allang gespeeld. -O- Uiteindelijk 19-23, best bizarre uitslag voor het veld en dan ook nog met regen :')

Gelukkig geen thuiswedstrijden meer! Tegenstanders zeiden ook: omg dus jullie moeten natuurlijk hier ook op trainen elke week?!... uhhh ja.... :')

Ooooh lekker! Snap dat dat voelt als overwinning ja tegen de nummer 1!
Lijkt me wel een boel spanning op staan op zo'n stip, maar wel goed dat hij/zij hem maakte! Ervaren persoon of juist jonkie? En hoe staan jullie er nu voor?

Ik kreeg gister ook een stip mee. Bij die overtreding ik: HEEEE! Toen kreeg ik hen mee, toen dacht ik; ow.... fiets, nu moet ik hem nemen :')
Zat wel gelukkig!

Afgelopen jaar 2 wedstrijden gehad dat ik er 4 en 5 meekreeg in 1 wedstrijd, dat wil ik echt niet allemaal zelf nemen _O- Hekel aan stippen! Hoe vind jij het nemen van stippen?