Korfballende bokkers

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 23:14

Dat zou een leuke stap zijn dide! Is er in jouw omgeving een vereniging die hoog speelt? Wel spannend! Maar als je het niet probeert, weet je nooit hoe het is...

Flying_Angel

Berichten: 15724
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 09:58

Even een tijdje niet actief geweest hier.

Gaaf Dide! Is er een leuke club in de buurt? Welk niveau streef je naar?

Voor de rest mensen nog wedstrijd gehad?

DideH
Berichten: 7010
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-18 20:55

Uhm ik heb nu contact gehad met Wageningen (hoofdklasse) en Oost-Arnhem (bovenin overgangsklasse) en mag daar bij beide een keer meetrainen met de selectie. Verder zit hier Noviomagum (middenmoot 1e klasse), maar daarover hebben meerdere mensen eigenlijk geadviseerd dat je daar wss weer redelijk snel bent "uitgedaan" qua uitdaging, dus die ligt nu even op een zijspoor.

Ben vooral aan het kijken naar clubs waarvan het tweede ook leuk niveau speelt, omdat ik zo'n stap denk ik niet in 1x haal. Natuurlijk ook wennen aan schotklok enzo en dan hopelijk misschien als ik heel erg hard mn best doe en heel hard blijf werken ooit aan kunnen sluiten bij zo'n 1e.

Wageningen 2 speelt reserve overgangsklasse zaal en reserve hoofd op veld. OA 2 speelt reserve 1e in zaal en reserve 1e op veld, maar doen wel bij beide bovenin mee voor kampioenschap/promotie.

Dat lijkt me wel echt supergaaf als zoiets zou lukken :j
Daarom maar meetrainen en ontdekken waar ik sta. Heb OA2 zien spelen afgelopen weekend en daar zeggen oud trainers ook van dat ik daar sowieso wel mee moet kunnen komen.

Eerst maar eens even meetrainen bij beide en kijken waar ik sta. Vind het wel superspannend! Maar heb heel erg het gevoel dat ik bij huidige club nu stilsta qua ontwikkeling en dat als ik de stap nu niet waag, dat het dan te laat is...

Op werk ook al aangegeven en daar hebben ook al meerdere managers aangegeven dat als ik dit soort dingen wil, dat dat gewoon moet kunnen qua werk.

Huidige club vindt het alleen niet zo grappig, al snappen ze het wel. Heb me de afgelopen 2 jaar wel echt tot veruit meest scorende dame in de selectie ontwikkeld, dus daarom vinden ze het wel jammer :x

Wow, sorry, egopost :oo Het moest er even uit geloof ik, ben toch wel een beetje excited :=

Jullie nog ontwikkelingen op korfbalgebied?

Flying_Angel

Berichten: 15724
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 21:11

Haha, egopost mag hoor!

Maar klinkt goed zeg. Het lijkt me ook dat als je ergens in het tweede komt, je alsnog omhoog kunt kijken. Als je in 1 komt dan is dat ook wat je kunt bereiken. Wanneer mag je meetrainen? Volgens mij is OA een hele gave vereniging, en Wageningen trouwens ook. Goed toch dat je excited bent, laat zien dat je er wel echt aan toe bent!

DideH
Berichten: 7010
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-18 23:42

Nou bij oa was ik dus morgen eigenlijk al welkom :')
Heb alleen dan mn eigen training en hebben zaterdag retebelangrijke wedstrijd, dus is niet zo handig als ik dan de belangrijkste training van de week mis :+
Afgesproken dat we even bellen voor een week zonder wedstrijd zodat ik dan op de woensdag mee kan doen (maandag hebben ze kleine zaal dus al ruimtegebrek en liever geen extra mensen), of wanneer zij geen wedstrijd hebben en het wat rustiger is op de maandag.

Bij Wageningen ligt het nu bij de trainersstaff wanneer het kan, krijg ik zsm teruggekoppeld van de TC daar :)

Ja, ik word ook elke keer als ik aan het idee denk enthousiaster, denk dat het wel een goede keuze is :j

Zaterdag bij OA ook hele tribune stampvol met supporters, supportersvereniging, team van de week, spandoeken, fotos/tekeningen van de selectie op de muur etc. Etc.
Het leeft gewoon echt veel meer dan het bij ons doet en dat mis ik nu wel echt.
Vorig jaar ook met die beslissingswedstrijd van ons in de zaal; tegenstander hele tribune volgepropt en bij ons was het een beetje magertjes :?

Weet niet hoe dat bij jullie is?

Flying_Angel

Berichten: 15724
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 08:20

Dat is al snel allemaal! Gaaf hoor.

Bij mijn vorige vereniging zat de tribune ook vol bij de selectie. Geen spandoeken. Wel altijd team van de week, dan met omroepen van de spelers hand in hand met de kleintjes.

Als het echt leeft, dat lijkt me zo gaaf. Krijg je echt adrenaline van.

Bij mijn ‘huidige’ club is dat ook niet zo := het eerste speelt 3e klasse. En er zijn zo rond de 40 supporters. Het is echt een familieclub. Geen buitenstaanders die een mooie pot korfbal komen kijken.

Je hebt hier ook KZ in de buurt, mensen gaan daar liever heen :+

DideH
Berichten: 7010
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-18 21:06

Dan snap ik het inderdaad wel als KZ zo dicht in de buurt zit :oo
Dat oplopen hebben we wel vaak bij tegenstanders (bij ons zelf zou dat een beetje triest zijn met die handvol toeschouwers :') ), maar ook bij tegenstanders zit er vaak niet echt heel veel publiek..

Dichtbijzijnste leagueclub is hier DVO op 40 minuten rijden, dus de 1e klassers tm hoofdklassers trekken wel het meeste publiek :)

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 00:15

Wow dide, dat klinkt echt gaaf! Ik zou ervoor gaan geloof ik!
Vandaag weer wedstrijdje gespeeld. Ik speelde wel prima, mocht wat allerter zijn, maar had mn dame aardig onder controle... kwa scorr niet eg best 7-15 verloren... na 21 minuten mocht mijn vak eindelijk aanvallen... eerste helft 0-5
En helaas hebben we nu afgesproken dat om de beurt de dames een wedstrijd moeten missen, omdat we met 8 dames zijn! Beetje jammer, maar het is niet anders...
Op zaterdag dames tekort, maar geen van ons wil vast op zaterdag spelen...

DideH
Berichten: 7010
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-18 20:46

Oh poehhh 8 dames is wel echt veel! Beetje jammer als je dan om de wedstrijd er naast zit.
Gaat het om zulke redenen dan niet kriebelen om toch maar op de zaterdag te gaan spelen?

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 20:55

Stiekem wel, maar das met man en kinderen momenteel niet haalbaar helaas...

DideH
Berichten: 7010
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-18 21:04

Hmm zonde :(
Kun je dan niet af en toe invallen op zaterdag als ze toch damestekort hebben?

Kun je toch wat extra wedstrijdjes meepakken? :)

DideH
Berichten: 7010
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-18 02:06

We hebben vandaag éindelijk weer eens puntjes gepakt :') *\o/*

DideH
Berichten: 7010
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-18 12:49


Flying_Angel

Berichten: 15724
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 13:45

Gefeliciteerd met de puntjes!

Die sfeer he, echt fantastisch lijkt me dat. Qua publiek en qua team!

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 22:38

Fijn dat je puntem hebt kunnen pakken!
Das inderdaad gaaf, wat eem sfeer!

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 12:42

*\o/* mijn eerste doelpunt is een feit! Gisteren heerlijk gespeeld en gewonnen. Eerste helft erg spannend 7-7.
2e helft liepen we over ze heen, eindstand 15-7!

Al een afspraak kunnen maken om mee te trainen dide?

DideH
Berichten: 7010
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-18 23:10

Nice Arja! Op naar nog veel meer doelpunten! :D
Goed verdedigend dan de tweede helft man! :j

Wij gelukkig nog meer puntjes gepakt tegen de ploeg die 1 plek boven ons stond, dus die zijn we nu gepasseerd op de ranglijst *\o/*

Had een dame die langer was dan ik, eerste schot dat ze nam ging over dr heen weer terug ~~}>
Ze heeft de rest van de wedstrijd nog maar 1x keer aangelegd _O-

Edit: a.s. dinsdag staat meetrainen bij Wageningen op het programma, spannend :oo

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 08:24

Goed bezig! Blokken is altijd fijn!

Spannend zeg dinsdag! Succes!

Flying_Angel

Berichten: 15724
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 12:23

Gefeliciteerd met je doelpunt Arja!! Lekker verdedigd in de tweede helft zeg! :oo

Dide: lekker he zo’n blok haha! Schot en doei! :’)
Spannend dinsdag! Ben benieuwd hoe het je bevalt.

Flying_Angel

Berichten: 15724
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 10:32

Hoe was de training Dide???

DideH
Berichten: 7010
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-18 21:49

Ik kreeg dinsdag overdag een appje van de selectiecommissie dat ze dinsdag wel met een conditietest gingen beginnen :') mocht zelf beslissen of ik mee wilde doen of niet.

Dacht; qua conditie kan ik wss echt niet aan ze ze tippen, maar aan de kant gaan zitten kijken komt ook weer zo laf over.

Dus ben maar gewoon mee gaan doen := shuttlerun versie voor topsporters met hartslagmeters. Dusseehhh :')

Moesten tot trap 62, ben rond 57 afgehaakt, trok het niet meer _O-
Schaamde me dood, maar hoorde daarna van mensen uit het 1e dat dit pas eerste keer was dit seizoen dat zij hem wel allemaal uitliepen :oo

Daarna nog 1,5u trainen, maar kon eigenlijk wel prima meekomen als zeg ik het zelf :)
Schottraining stuk ging prima, daarna nog partijtje met de hele selectie met schotklok. Nog 3 doelpuntjes meegepikt en een van de dames die 1e helft veld nog in 1e stond half geblokt _O-
Kreeg complimenten over de verdedigende druk :D

Kreeg halverwege de training de vraag van teammanager van de selectie of ik water of melk in mn shake wilde. Volgens mij trok ik echt een fantastisch verbaasd gezicht _O-

Mocht van de trainers zo vaak mee komen trainen als ik wilde. Kreeg de volgende ochtend al om kwart voor 8 een appje van mn contactpersoon hoe ik het had gevonden en dat ze s avonds even wilde bellen :)
Ze wilde weten wat mn planning was en dat ik inderdaad welkom ben om vaker mee te komen trainen.

Al met al dus een geslaagde experience +:)+
Leuke groep ook! Ga zondag ook ff wedstrijd kijken als 1&2 achter elkaar spelen, even sfeer proeven.

Gister wel met gruwelijk strakke kuiten eigen training moeten trainen :=

Jullie nog ontwikkelingen? :)

Flying_Angel

Berichten: 15724
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 21:51

Aah dat klinkt echt super! Fijn dat zij ook zo enthousiast waren. Trap 62 :oo my lord. Ik vind 57 al een hemelse prestatie!

Hier ontwikkeling niks. Ik korfbal nog steeds niet :+

DideH
Berichten: 7010
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-18 21:58

Ja dies echt niet grappig die test _O-
1 trap was zeg maar de gehele zaal door in de lengte. Je begint op 10km/u snelheid en om de 5 a 8 trappen ofzo gaat de snelheid omhoog.
Op gegeven moment moest ik 1e helft sprinten om weer aan te haken en dan ga je echt stuk :=

Fysio (ja die hebben ze er ook bij op de trainingen _O- ) zei ook; ja op gegeven moment moest je steeds tussensprintjes trekken en dan sloop je je energie :')
I noticed :wow:

Flying_Angel

Berichten: 15724
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 22:02

Pff echt heftig, zo knap dat je dat volhoudt.
Fysio bij trainingen is wel echt chill!

Flying_Angel

Berichten: 15724
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 11:28

Hebben jullie nog gespeeld dit weekend?

En Dide hoe gaat het met de vorderingen van een nieuwe club?