Korfballende bokkers

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DideH
Berichten: 7021
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-18 20:44

Hey! We moesten tegen de nr 1, dus laten we het daar maar verder niet meer over hebben :') _O-

A.s. woensdag meetrainen met OA en dan maar eens een keuze maken denk ik!

Flying_Angel

Berichten: 15738
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 08:43

Haha! We laten het hierbij :+

Leuk! Ik ben benieuwd wat het gaat worden.

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 20:37

Wij hadden zowel vorige week en deze week vrij... volgende week ben ik verplicht afwezig... dus rustig hier...
Dide, hoe was het gisteren?

Flying_Angel

Berichten: 15738
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 20:47

Arja, wat jammer zeg. 3 wekenniet. Ga je dan wel kijken?

DideH
Berichten: 7021
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-18 22:13

Wij hebben nu ook 2 weken vrij, blergh :(

Was een beetje een chaostraining gister :+
Maar ging wel prima, was wel een beetje zoekende naar mn plek tijdens partijtjes e.d.
Na de training nog ff met de trainers van het eerste gezeten. Conclusie was dat ze me een goede dame vonden, met een goed schot, snelle balbehandeling en ze vonden het ook grappig dat ik niet bang ben om duels (met o.a. heren) aan te gaan :=

Ze hebben me er volgend jaar graag bij. Ze zeiden: of je op dit moment 1 zou halen, weet ik niet, maar als je je doorontwikkelt zit dat er wel zeker in :)

Dat was dus wel leuk om te horen :j
Qua gevoel neig ik momenteel wel een beetje de andere kant op, maar misschien komt dat ook door die chaos training en dat ik nu niet helemaal een goed beeld heb kunnen krijgen :roll:

Wil eigenlijk ook van de andere zijde horen wat de trainers daar precies denken over mijn kansen, mochten ze toch nog zeggen: ja misschien haal je het tweede, maar verder tja... dan ga ik liever ergens heen waar je wel iig bij de selectie zit.

Als je dat overal altijd zo ziet; het derde valt er ergens wel echt buiten en ik ga niet 3x per week een half uur rijden voor een 3e. Misschien klinkt dat beetje egoïstisch, maar dat heb ik er niet voor over :')

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 13:46

Dide al een keuze gemaakt?

Vorige week hebben we verloren, maar heb wel lekker gespeeld... was een beetje bang voor mn conditie, ik had drie weken niets gedaan en net buikgriep gehad, maar het ging prima. We waren maar met 4 dames... sinds we de verplichte afwezigheid hebben ingesteld steeds maar 4 of 5 dames... degene die verplicht afwezig waren plannen wat anders, waardoor we dan dus maar met weinig zijn... wat mij betreft mag het afgeschaft worden! Ow en ik heb vorige week weer gescoord! *\o/*

DideH
Berichten: 7021
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-18 19:33

Ooh goed bezig! :)

Oh bah, jij de griep dus ook goed te pakken gehad? Alleen 1 teamgenoot en ik zijn nog niet aan de beurt geweest met de griep, hoop dat dat zo ook blijft *klopt af*

Verplichte afwezigheid, nog nooit van gehoord? Zodat jullie niet met teveel mensen zijn en zo niemand aan spelen toekomt?

Ik heb mn definitieve keuze nog niet gemaakt, maar neig wel meer naar KVW. Ga daar op het veld nog een keer meetrainen :j
Heb gevraagd of ze me een beetje een beeld konden geven van wat ze van me vinden, gezien ik half uur enkele reis voor trainen van een 3e beetje teveel van het goede vind :=
Dus toen vroegen ze of ik dan nog paar keer mee wilde trainen zodat ze een beter beeld kunnen krijgen :)

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 20:17

Leuk! Ze zullen bij je huidige club wel balen... geen grote vereniging zag ik...
Verplichte afwezigheid, zo noem ik het maar... per wedstrijd spelen twee dames niet mee. En kunnen de andere 6 dames wat langer spelen...

DideH
Berichten: 7021
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-18 20:52

Ehh nope :') ienie mini vereniging momenteel. Loopt ook niet veel in in de weinige jeugd die we nog hebben + 3e (voorgaand jaar 1e jaars A, maar liepen er 2 in die al wel 18 waren, dus ze moesten over naar de senioren). Ben momenteel veruit de meest scorende dame bij ons met gemiddeld 3 a 4 doelpunten per wedstrijd, dus die gaan ze wel voelen ben ik bang...
Heel veel mensen uit selectie zijn ook echt goede vrienden, dus dat vind ik wel het moeilijke aan de beslissing :?


Ze wensen me wel gewoon succes en hopen dat als ik het ooit weer wat rustiger aan wil doen of als het toch niets wordt, dat ik dan aan ze denk ;)

Ahh op die manier, wel handig dat je dan wel gewoon weet hoeveel je speelt. Maar als iedereen die dan wel moet spelen, iets anders gaat doen, das dan niet zo handig :=

DideH
Berichten: 7021
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-18 20:27

Afbeelding

Gotta love korfbal :')

Flying_Angel

Berichten: 15738
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-18 20:55

Oh my lord! Is dat je knie? Echt megadik! :oo

DideH
Berichten: 7021
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-18 21:32

Ergens daar onder die zwelling houdt zich mijn knie schuil ja :=

Flying_Angel

Berichten: 15738
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-18 23:21

Oh wauw! Echt heftig. Wat is er gebeurd?

Arjaa: gefeliciteerd met je doelpunt! Gaat lekker!

DideH
Berichten: 7021
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-18 23:37

Ik werd weer eens finaal onderuit geveegd door een heer in de lucht en toen klapte ik vol met het bot/(knieschijf?) op de grond. Maar blijkbaar was de klap zo hard dat ze op de tribune ook al dachten: aiiii dat is niet best.

Toen was het nog 10 minuten de pijn verbijten en doorgaan, want de dame van 2 die reserve zou staan was door dr enkel gegaan bij wedstrijd van 2 en vervangende reserve daarvan was iemand van de midweek :+

Gezien het een nogal belangrijke wedstrijd was tegen onze directe concurrent en we met meer dan 4 doelpunten verschil moesten winnen (om onderling resultaat in ons voordeel te krijgen, omdat we nu na winst gelijk staan met hen) heb ik de wedstrijd maar uit gespeeld met een knie die dus al direct superdik werd :')

Staan we de hele wedstrijd 8 a 10 doelpunten voor, krijgt het andere vak het voor elkaar om gewoon helemaal te stoppen met scoren en ze in de laatste minuut de 19-15 te laten maken -O-

Na onderling resultaat gaan ze kijken naar doelsaldo en dat is echt niet in ons voordeel tov hen...
Hopen dat we volgende week in het nauw gekke sprongen kunnen maken tegen de nummer 2 :oo

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 12:08

Wow dat zie er heftig uit! Hoe is het nu?

DideH
Berichten: 7021
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-18 12:16

Nog niet echt veel beter...

Afbeelding

Vriend van mij die fysio is was net even hier, maar die dacht dat het misschien toch even handig was om voor de zekerheid een foto te laten maken

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 20:53

Wow ja, even naar de hap... of morgen naar de ha...
Is de pijn een beetje te doen?

DideH
Berichten: 7021
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-18 23:58

Zolang ik me heel erg koest houd met been omhoog is het wel te doen, maar zodra ik rond ga hobbelen of gewoon normaal zit begint het te branden en loopt al mn bloed naar mn kuit en voet :')

Vanmiddag bij de HAP geweest en doorgestuurd voor foto (zitten hier gelukkig in hetzelfde stuk in hetzelfde ziekenhuis in het weekend haha, SEH zit naast HAP).

Gelukkig geen breukje, maar SEH arts was er niet helemaal gerust op, dus moet volgende week terugkomen bij Orthopeed om dan als zwelling beetje weg is te kijken of er ook nog iets met een meniscus of bandjes is.

Voor de rest nu even zoet met zware kneuzing van o.a. knieschijf, irritatie van knieschijfgootje (knieschijf is daar kei hard ingeklapt toen ik viel) en ze vermoeden sowieso nog wel letsel van een bandje ivm de bloedsuitstorting. Alleen hopen dat dat het dan ook is en het volgende week als zwelling beetje wegtrekt een stuk beter is >;)

Was niet helemaal mijn planning dit -O-

Sorry, egopost, maar moest het even kwijt

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 20:45

Hoe gaat het nu met je? Zwelling verminderd?

Woensdag zijn wij dik ingemaakt, door de ongeslagen kampioen. Was ondanks het grote verlies een erg leuke pot! Wel twee dagen spierpijn, had al lang niet zo fanatiek gespeeld!

DideH
Berichten: 7021
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-18 23:31

arjaaaaa schreef:
Hoe gaat het nu met je? Zwelling verminderd?

Woensdag zijn wij dik ingemaakt, door de ongeslagen kampioen. Was ondanks het grote verlies een erg leuke pot! Wel twee dagen spierpijn, had al lang niet zo fanatiek gespeeld!


Oef, oude rotten clubje van een hoog spelende club?
Pijn is fijn! :p mooi dat het toch een leuke wedstrijd was!

Gister vanaf de kant toe moeten kijken, maar we wisten gelukkig al voor de wedstrijd dat we ook met verlies veilig zouden zijn :D
Uitslag van concurrenten was voor ons positief uitgevallen. Gelukkig maar, want op het einde van de wedstrijd stond er een dame van de midweek, een dame van 2, een heer van 3 en een heer van 2 in het veld :=
Zaten van de selectie met 5 geblesseerde dames op de bank :')

Het tweede speelde met geheel invallers van algemene reserves, midweek en zelfs een dame van een andere club wat met toestemming van tegenstander mocht :')


Afbeelding

De status hiero :+ Morgen terug naar ziekenhuis naar orthopeed, hopelijk verder geen schade dan alleen kneuzing :)

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 00:54

Wow! Das nog steeds niet erg best! Fijn dat er niets meer van de wedstrijd af hing, anders was t niet te doen geweest voor je, denk ik...

We moesten tegen korbis, weet niet wat ze spelen, waren allemaal eind 20 ofzo. Goed op elkaar ingespeeld erg mooi om te zien. Helaas zijn veel tegenstanders nogal lichamelijk, maar zij totaal niet... maar goed das ook niet nodig als je zo veel raak schiet natuurlijk!

DideH
Berichten: 7021
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-18 08:51

arjaaaaa schreef:
Wow! Das nog steeds niet erg best! Fijn dat er niets meer van de wedstrijd af hing, anders was t niet te doen geweest voor je, denk ik...

We moesten tegen korbis, weet niet wat ze spelen, waren allemaal eind 20 ofzo. Goed op elkaar ingespeeld erg mooi om te zien. Helaas zijn veel tegenstanders nogal lichamelijk, maar zij totaal niet... maar goed das ook niet nodig als je zo veel raak schiet natuurlijk!


Ah ja, dat zijn de minst erge wedstrijden om te verliezen, als tegenstanders het gewoon korfballend op kunnen lossen :)
Dan gaat de gun factor ook ineens omhoog haha

Denk dat als we aankomende week degradatiedriekamp hadden moeten spelen, dat ik dan mezelf vol had gepropt met pijnstillers :=
Maar nu heb ik iets meer tijd en heb ik mijn zinnen op eerste wedstrijd veld gezet :)

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 13:11

Zou super zijn voor je als je dan weer kunt spelen! Maar is dat niet erg snel? En als je volgens seizoen hoger wil spelen, zou ik voorzichtig op jezelf zijn... (sorry, ik zal weer uit de bezorgde moeder-rol stappen... :o )

DideH
Berichten: 7021
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-18 18:10

Hahaha, ik heb ook al persoonlijke moeder figuren in mn huidige team :=

Ben vandaag terug geweest in ziekenhuis bij orthopeed, maar die dacht ook alleen zware kneuzing en die mooie kleurtjes door gescheurde bloedvaten. Waarschijnlijk is mn knie daarom ook zo bizar dik geworden, omdat het bloed gewoon instant mn slijmbeurs e.d. in is gelopen. :)

Kan volgens hem niets kapot maken, dus wanneer het weer oké aanvoelt mag ik sporten weer hervatten **\O/**

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 20:43

Wauw,super nieuws! Wat zit het menselijk lichaam toch wonderlijk in elkaar!