Korfballende bokkers

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Flying_Angel

Berichten: 15739
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 15:02

Lekker Arja! Gefeliciteerd!

Dide, vol voor de winst dus!

Ik kan nog steeds niet spelen, ik loop nog steeds mank en scheef :\

DideH
Berichten: 7023
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-19 18:10

Ow... bah :( toch gebroken dan dus?

Flying_Angel

Berichten: 15739
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 18:50

Nou ik weet het niet, kneuzing kan ook weken duren. Misschien bel ik morgen even met de doktersassistente, even overleggen.

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 19:09

Balen zeg angel!

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 09:19

Veel succes vandaag dide! Zet m op!

Flying_Angel

Berichten: 15739
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 09:25

Jaa! Succes Dide! +:)+

DideH
Berichten: 7023
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-19 10:50

Thanks dames! Moet nog even wachten tot half 8 vanavond :oo

Sowieso even schakelen na de afgelopen week. Werd vorige week zaterdag door een collega gebeld met een heel naar telefoontje. Collega waar ik heel veel mee werkte is plotseling overleden, dus het is een beetje een gekke week geweest... Maandag een heel emotionele bijeenkomst op kantoor en gister einde van de dag de uitvaart.. |(

Zijn levensmotto was wel echt: Leef! Dus we gaan het weer oppakken en er het beste van maken, dat zou hij gewild hebben

Flying_Angel

Berichten: 15739
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 11:10

Pffff :(:) wat ontzettend heftig! Een emotionele tijd dus, knap dat je die kracht kan zien en inzetten!

Flying_Angel

Berichten: 15739
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 18:05

Team aangemoedigd, mocht niet baten :(:) #auw
Afbeelding

DideH
Berichten: 7023
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-19 23:31

Oef.... dat was vast geen fijn gezicht om te zien...

Wij zijn compleet over onze tegenstander heen gewalst *\o/* 11-23 Y)(^)
En de andere nummer 2 heeft ook nog eens verloren van de nummer 5 *\o/* we staan we 3 punten los. Zijn volgende week wel super incompleet tegen een team waar we het altijd moeilijk tegen hebben... dus moeten nu niets meer gaan morsen.

Heb mn dame het veld uit gepest :+
Had er binnen 20 minuten er al 4 inliggen, dr eerste schot kreeg ze in dr gezicht terug waarna ze niet meer geschoten heeft en een bal normaal rondspelen lukte haar ook niet meer :')

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 12:33

Gefeliciteerd Dide! Goed bezig, arme dame... wisselen ze ook dames dat ze hun beste tegen jou zetten?

DideH
Berichten: 7023
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-19 13:42

Gebeurd wel regelmatig ja, of dat wij opstellen dat ik sowieso tegen hun beste dame kom te staan dat ik die verdedigend moet afstoppen. :j

Gister wisselden ze zo door tijdens de wedstrijd dat hun beste dame tegen mij kwam te staan omdat het ze iets te snel ging met de doelpunten :+
Vind dat alleen maar prachtig :=

Vind het ook supermooi als coaches voor de wedstrijd dames naar zich toehalen en dan wat vertellen en dat je ze dan vervolgens naar je ziet wijzen :wave:

Weet niet, stukje erkenning ofzo waardoor je eigenlijk alleen maar meer op wolkjes gaat spelen? Alhoewel; dat kan dan natuurlijk ook een valkuil zijn.

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 17:51

Dat is toch ook heerlijk voor je ego!
Ga je volgend jaar weer kijken voor een club die hoger speelt? Of heb je dat afgesloten?

DideH
Berichten: 7023
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-19 18:15

2 weken terug waren ze bij ons aan het inventariseren, maar heb nog geen antwoord gegeven.

Hebben wat mensen aangegeven volgend jaar gedurende het jaar op vakantie te zijn en dat is voor mij echt een heel groot irritatiepunt. Ik plan zelf echt altijd alles om het seizoen heen en heb nog nooit een wedstrijd gemist. Maar dat is iets wat bij een lager spelende club hoort denk ik? Ik vind het wel echt gruwelijk irritant en heb dat ook aangegeven bij de trainer dat dat een reden is waarom ik nog geen beslissing heb genomen.

Zou het liefste wel hogerop spelen, maar er zit niet echt heel veel in de buurt waar ik iets mee kan... Wageningen waar ik mee heb getraind met de selectie is gister kampioen geworden in de hoofdklasse, dus die staan op het punt naar de league te promoveren. Dus dat lijkt me echt een dik vet onhaalbaar doel.
Club waar ik het afgelopen jaar geprobeerd verwacht ik nu eigenlijk niets anders van dan hoe het afgelopen jaar is gegaan.

Stuff to think about!

DideH
Berichten: 7023
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-19 00:53

Volgende week kampioenswedstrijd! :D
Vandaag met ons bij elkaar geraapte zooitje (2 heren van 2 in de basis en na een enkelblessure van een dame van 1 ook nog een dame van 2 bijna hele wedstrijd er) toch met een dikke vette 25-14 gewonnen van de nummer 5! *\o/*

18 doelpunten van de dames vandaag, dus we hebben goed ons best gedaan, girlpoweeer :*

Jullie nog gespeeld?

Flying_Angel

Berichten: 15739
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-19 12:17

Lekker Dide, knap met zoveel invallers! Is de kampioenswedstrijd thuis of uit?

Mijn team heeft onverwacht de nummer 4 verslagen met 8-13. Ik speel nog steeds niet :(:) ik ga donderdag weer proberen te trainen, ik loop nu door de pijn heen, dus denk wel dat het zal gaan!

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-19 19:17

Goed bezig Dide! Kampioenschap binnen halen zou leuk zijn!

Angel, hopelijk lukt t met je geen

Woensdag hebben wij helaas verloren. Niet omdat de tegenstander beter was(gelijkwaardig) maar omdat de scheids Oost-Indische oogkleppen ophad... Echt niet normaal...
En het lukte ons ook niet om het te negeren en gewoon verder te spelen helaas...

DideH
Berichten: 7023
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-19 21:50

Balen dat je nog niet kon spelen Angel! Duimen dat het deze week weer te doen is... Was je er nog mee teruggeweest naar de huisarts?

Oh slechte scheidsrechters zijn altijd zo balen arja... en dan al helemaal omdat je er geen invloed op hebt -O- Deze week maar weer gewoon winnen! Of hebben jullie geen wedstrijd?

Wij waren gister na de wedstrijd aan het rekenen en kwamen tot de ontdekking dat we, ongeacht wat we doen de laatste 2 wedstrijd, sowieso promoveren :')

Flying_Angel

Berichten: 15739
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 07:42

Dat van die schelds is echt ruk, je kunt er niks mee. Als je er tegenin gaat, zal het ook tegen je werken :\

Lekker vooruitzicht Dide! Dan wordt het 2e klasse toch? Heel gaaf!

Ik was niet meer naar de HA geweest, het ging wel steeds iets beter, maar zo traag :oo

DideH
Berichten: 7023
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-19 19:10

Jep inderdaad 2e klasse :j Weet alleen nog steeds niet wat ik doe volgend jaar :=

Zo dat was me het dagje wel zeg. Zat op 500m van dat schietincident in Kanaleneiland op een school (klant van mij), complete lockdown de hele dag omdat die schutter nog ergens rond zou lopen :x
Vanavond die spanning er hopelijk een beetje uitlopen met trainen

Flying_Angel

Berichten: 15739
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 20:54

Wil je niet met je team meegaan naar de 2e klasse? Of wil je toch weer kijken of je ergens hogerop kunt?

Oh my :\ Wat een heftige situatie vandaag, helemaal als je er zo dichtbij bent :oo Vreselijk zeg. Goed dat je inziet dat de spanning eruit kan met sporten, denk er niet te licht over.

DideH
Berichten: 7023
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-19 22:05

2e klasse hebben we al eens vaker gespeeld en weet dat ik daar ook nog prima meekom. Inderdaad de vraag of ik misschien ergens anders wil kijken.

Ja, moet nog even overleggen hoe en wat morgen. Vandaag zat ik daar alleen, morgen zou de rest van het team ook die kant op komen. Maar voelt nog niet helemaal lekker na zo'n dagje.

Hele dag alleen in een kamer gezeten die op slot was, weg van de ramen blijven en heb moeten kijken wat mijn vluchtopties waren :x Politie dacht eerste instantie dat de school nog wel eens een doelwit kon zijn, dus ze stonden op gegeven moment ook voor de deur... Heel freaky om het zo van dichtbij mee te maken :\

Flying_Angel

Berichten: 15739
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 08:23

Echt heel freaky, lijkt me zo beangstigend :(:) hoe ging het trainen?

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 21:00

Wow das schrikken dide!

Morgen weer wedstrijd, na twee weken uit weer eens lekker thuis... tegen de nummer 6. Moeten we kunnen winnen...

DideH
Berichten: 7023
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-19 21:54

Had echt van die puddingbenen gisteravond, zal wel door de spanning van de hele dag zijn gekomen :x

Succes morgen Arja!
Nog steeds van plan donderdag weer te trainen angel?