Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 280 van de 336 [ 8381 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283 ... 336  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[Info] Piercings, deel 18!

 
Profiel   

Kuiltje in je kussen porren werkt goed! Daar je oortje in.
Of als je kussen te stevig is werkt een reiskussen ook goed of een handdoek oprollen en in C vorm leggen.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-21 16:11 



 
Profiel   

Ja ik ga er sowieso een schone hoes om doen tegen de bacillen. Maar ik slaap op rechts dus dat komt goed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-21 16:23 



 
Profiel   

Iemand die mij tips kan geven?
Na 12 oorpiercings vond ik het tijd voor een neuspiercing. Deze heb ik laten zetten, niets aan de hand. Na 6 weken heb ik er zelf een ringetje in gezet, dit ging goed. Ik merkte dat mijn neus niet fijn reageerde op het metaal dus heb ik een echt zilveren ringetje besteld.
Gister wilde ik die erin doen, maar de ring is dikker dan het ringetje wat ik er nu in heb en het gaatje is verder dicht gegroeid :+
Er past verder dus niets in. Gister ben ik dus helaas iets te veel zelf aan het prutsen geweest waardoor:

[ img ]

Ik zit erover na te denken om met het zilveren ringetje naar de piercer te gaan vanmiddag om het alsnog te laten plaatsen door de piercer. Maar wat is voor vandaag verstandig? Piercing er helemaal uit of laten zitten?
Verdere tips zijn welkom!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-21 08:30 



 
Profiel   

Ik zou hem laten zitten voordat hij dicht groeit. Kan jij je originele piercing er niet weer in doen tot je neus rustig is? Maar kan je ze niet telefonische raadplegen wat het handigste is.

Ik heb vannacht gewoon oke geslapen deed niet echt veel pijn om op mijn oor te liggen. Ben nu als de dood dat het alsnog enorm gaat spoken. _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-21 08:34 



 
Profiel   

Mijn originele piercing past er helaas ook niet in, ben echt heel dom geweest :z

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-21 08:36 



 
Profiel   

Oh zou ze dan even snel bellen! Ze kunnen je vast helpen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-21 08:38 



 
Profiel   

Oh jongens, ik heb nu in m’n hoofd dat ik beide tepels wil laten piercen :') en als ik eenmaal iets in m’n hoofd heb..

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-21 11:07 



 
Profiel   

Misschien kun je twee piercers vragen. Kunnen ze t net als bij kindjes hun oorbellen, allebei tegelijk doen. }:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-21 11:33 



 
Profiel   

Dreamy schreef
Oh jongens, ik heb nu in m’n hoofd dat ik beide tepels wil laten piercen :') en als ik eenmaal iets in m’n hoofd heb..



Doen :j

Heb ze nu net 2 weken en ben er zoooo blij mee.
Zetten viel me reuze mee. De napijn was even 5 uurtjes.

Wil wel graag zo snel als kan kleinere staafjes. Blijf met m'n lompe gedrag overal achter hangen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-21 11:54 



 
Profiel   

Iris82 schreef
Misschien kun je twee piercers vragen. Kunnen ze t net als bij kindjes hun oorbellen, allebei tegelijk doen. }:)


Hahaha, zouden ze dat doen? :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-21 15:03 



 
Profiel   

Tandem piercen is zeker een ding! Maar uiteraard alleen bij een shop waar ze twee ervaren piercers hebben werken :D

@ODonoghue: Je hebt te vroeg gewisseld naar een ringetje en ook absoluut de verkeerde materialen erin gestopt, ik snap wel dat 'ie zo boos is := Ik zou een piercer een hoog kwaliteit staafje erin laten zetten. Dus geen materialen zoals zilver, stainless steel etc, maar implant grade titanium. En dan lekker even helemaal laten genezen voor je aan een ringetje gaat denken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-21 21:07 



 
Profiel   

Ik kom even lekker binnen vallen, maar ik ga zsm voor mijn VCH intiem....
Maar tepel piercings lees ik ook verschillende verhalen over :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-21 01:09 



 
Profiel   

En hij is niet gezet....
Super nette shop, duidelijke uitleg etc etc. Maar waar die doorheen gaat is te klein.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-21 12:46 



 
Profiel   

x_Jeanine_x schreef
En hij is niet gezet....
Super nette shop, duidelijke uitleg etc etc. Maar waar die doorheen gaat is te klein.


En een horizontale? Ik ben heel blij met men horizontal

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-21 16:40 



 
Profiel   

Kay_Kim schreef
x_Jeanine_x schreef
En hij is niet gezet....
Super nette shop, duidelijke uitleg etc etc. Maar waar die doorheen gaat is te klein.


En een horizontale? Ik ben heel blij met men horizontal


Neee kon helaas ook niet.
Was nog 1 mogelijkheid en die wil ik niet ivm waterpolo.
Toen zei ze, dat worden dan maar de tepels }:0

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-21 19:43 



 
Profiel   

x_Jeanine_x schreef
Kay_Kim schreef

En een horizontale? Ik ben heel blij met men horizontal


Neee kon helaas ook niet.
Was nog 1 mogelijkheid en die wil ik niet ivm waterpolo.
Toen zei ze, dat worden dan maar de tepels }:0



Ik zou eventueel een second opinion doen, ik kon ooit geen tongpiercing, tragus en daith nemen vanwege de plekken, nu al 11 jaar een tongpiercing, heb er zelfs een tijdje 2 gehad, alle andere zitten ook zonder problemen. Is altijd poging waard, een ander zn blik erop!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-05-21 16:45 



 
Profiel   

Is er iemand die even met mij mee wil denken?

Ik heb nieuw werk, waar ik al mijn sieraden af/uit moet doen. Dus ook mijn piercings. Ik heb een dubbele helix en een tragus. Ik heb ze nu geprobeerd uit te houden, maar toen ik ze er vanavond weer in wou doen ging dat toch niet zo soepel. Een zeer, rood oor verder zitten ze er toch in, maar dat is natuurlijk niet fijn elke keer.

Ik mag ze eigenlijk ook niet afplakken (horeca en hygiëne, ik zie ze nog niet zomaar uit mijn oor vallen maar oke) dus ik zoek een oplossing waardoor ik ze wel kan houden en ze dus niet dicht gaan zitten.

Ik heb nu klik ringetjes in, maar misschien is er wel iets wat nog makkelijker in en uit gaat?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-21 23:39 



 
Profiel   

Misschien kan je voor werk piercing retainers gebruiken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-05-21 06:58 



 
Profiel   

Ik moest vandaag op controle en als mijn piercings voldoende genezen waren kon ik nieuwe juweeltjes! Het zag er goed uit dus heb nieuwe blingggggg <3

Navelpiercing heb ik al bijna 20 jaar en de rest 1,5 maand.

[ img ]

Ik wou graag een tepelpiercing met zchild maar toch voor gewoon staafje gekozen, alle 4 zijn ze in het genre van mijn navelpiercing, zoals de foto hierboven!

Ik ben BLIJ

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-05-21 14:37 



 
Profiel   

_Friemel schreef
x_Jeanine_x schreef


Neee kon helaas ook niet.
Was nog 1 mogelijkheid en die wil ik niet ivm waterpolo.
Toen zei ze, dat worden dan maar de tepels }:0



Ik zou eventueel een second opinion doen, ik kon ooit geen tongpiercing, tragus en daith nemen vanwege de plekken, nu al 11 jaar een tongpiercing, heb er zelfs een tijdje 2 gehad, alle andere zitten ook zonder problemen. Is altijd poging waard, een ander zn blik erop!


Een aanrader waar ik dat zou kunnen doen?
Ik ben in Ede bij mastilo geweest.
Opzicht stukje rijden vind ik niet erg :)
Mag ook in PB :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-21 01:07 



 
Profiel   

Lina weet wel wat ze zegt. Ze schoolt ook bij. Dus ik denk dat als zij zegt dat het niet kan, het ook echt niet kan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-21 07:56 



 
Profiel   

Iedereen heeft een oor en iedereen heeft een tong. Maar niet iedereen heeft vel over z'n clitoris. Sommige vrij veel en is het echt een flapje en sommige echt niets.

Als er niets is kun je er ook niets doorheen steken. :+

Edit: waarschijnlijk heeft ze nog de optie voor een Christina gegeven, die gaat door de venusheuvel maar dat lijkt me idd qua sporten niet ideaal.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-21 10:55 



 
Profiel   

Ik heb mijn daith eindelijk laten zetten vandaag. Ben er echt super blij mee, maar was echt verbaasd dat het zetten helemaal geen pijn deed.


Spoiler:
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-21 20:31 



 
Profiel   

Mooi <3 die wil ik in de toekomst ook nog!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-21 06:49 



 
Profiel   

Iris82 schreef
Iedereen heeft een oor en iedereen heeft een tong. Maar niet iedereen heeft vel over z'n clitoris. Sommige vrij veel en is het echt een flapje en sommige echt niets.

Als er niets is kun je er ook niets doorheen steken. :+

Edit: waarschijnlijk heeft ze nog de optie voor een Christina gegeven, die gaat door de venusheuvel maar dat lijkt me idd qua sporten niet ideaal.


Yes die heeft ze ook aangegeven, maar die wil ik niet ivm met waterpolo :+
En aangezien de trappen onderwater etc, lijkt mij dat niet prettig :D
Ondanks dat ik keepster ben, dan nog :Y)

Tepels zie ik nog mar even vanaf, ondanks dat ik dat toch stiekem wel super gaaf vind.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-21 09:08 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 280 van de 336 [ 8381 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283 ... 336  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen