Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 293 van de 336 [ 8382 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 290, 291, 292, 293, 294, 295, 296 ... 336  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[Info] Piercings, deel 18!

 
Profiel   

Oei dat is wel een stuk schuiner dan ‘niet helemaal recht’. Zou ik zo ook niet blij mee zijn idd
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 00:05 



 
Profiel   

Niwla schreef
Wie heeft er een ringetje in zijn inner conch? Hoe doe je dat met slapen?
Ik heb die van mij in april laten zetten en vorige week verwisseld naar een ringetje, maar ik vind het een flinke ring (ookal sluit hij mooi aan om mijn oor) en kan er echt niet op liggen. Zijn daar oplossingen voor?


Lijden :+ Het gaat vanzelf over, maar dat kan wel even duren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 21:10 



 
Profiel   

Ik kom hier even binnenvallen. Ik wil al een hele tijd een daith piercing, maar draag vaak in-ear oortjes (met zo’n rubbertje erop, andere oortjes blijven nooit goed zitten bij mij) en dit houdt me tot nu toe tegen omdat ik niet door het leven wil zonder muziek te kunnen luisteren. :')
Iemand ervaringen? En hoe is de heling?
Ik heb een rook piercing gehad, maar dat was echt een kreng. Ik denk doordat het zo’n stug deel van je oor is, met slapen en telkens als er iets tegen aan kwam begon het te irriteren. Toen ik op een festival in Hongarije was en het voor de zoveelste keer ontstoken was (toen had ik ‘m al 8 maanden) eruit gehaald en sindsdien was ik helemaal klaar met piercings _O- tot nu 4,5 jaar later ik er toch weer een bij wil. Omdat een daith in een soortgelijk stuk van het oor zit ben ik ook een beetje bang voor de heling.

En om een visuele bijdrage te leveren aan het topic :D ik heb 2 wenkbrauwpiercings (onder
kleinere bolletjes dan boven) en verder 2 helixpiercings en in beide oren 3 gewone gaatjes. En ik had dus een rook piercing. Dit alles laten zetten toen ik 16-18 jaar was, sindsdien is het stil geweest met zetten. Zweethoofd, het was 30 graden, maar kon even geen betere foto vinden :Y)

[ img ]


@MarlindeRoos, ringetje in een helix piercing gaat echt prima! Mijne waren juist eerder geïrriteerd met staafje, een ringetje beweegt juist fijn mee waarbij er op een staafje omdat die recht en stug zijn eerder druk op het oor komt. Ik heb al 5 jaar lang probleemloos 2 ringetjes in mijn helix!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 21:36 



 
Profiel   

xx_Irisje schreef
Die zijn er zeker! Ovale click ring kan je even op
Zoeken.

Ja! Gevonden, besteld en vannacht mee geslapen. Het scheelt enorm.

Suliko, geen ervaring met een Daith want ik had daar niet genoeg ruimte om te piercen. Check dat even van tevoren voordat je daar teleurgesteld wordt. :P Daarom een conch genomen maar in dat oor blijft m’n oordopje niet zitten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 08:06 



 
Profiel   

Oortjes kunnen makkelijk in met een daith, of je moet een gigantische ring hebben zitten. Maar anders is het geen probleem hoor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 10:49 



 
Profiel   

Ik kan met mijn daith helaas geen oordopjes meer in en heb geen gigantische ring erin zitten. Het is voor mij nu een koptelefoon geworden maar ik had ook liever mijn Apple oortjes in gebruik genomen. Super balen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 13:39 



 
Profiel   

Wellicht een idee om een afspraak te maken voor informatie en de opties te bespreken?

Ik vroeg aan mijn piercer of ik met een conch mijn samsung buds nog in kon, en ze gaf aan van wel. Ook dat het met haar daith gewoon lukt bij haarzelf. Maar daarvoor 'klapt' ze hem wel naar boven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 14:33 



 
Profiel   

Hmm denk dat het dan per persoon verschilt en het ook aan de anatomie van je oor ligt. Ik heb een klein hoofd en vind daardoor een koptelefoon niet echt comfortabel en ook onhandig met sporten.
Ik ga maar eens informeren bij een zaak.

Iemand ervaringen met een fijne piercer in Utrecht?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 14:40 



 
Profiel   

Bij mij irriteert alles in mijn oor bij mijn daith en dan heb ik ook het gevoel dat ik hem open haal. Ik heb ook nog regelmatig korstjes als ik er met slapen op heb gelegen, ondanks dat hij in mijn oor zit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 18:56 



 
Profiel   

[ img ]


Ff een foto gemaakt van mn daith en in ear dopjes, ik dacht altijd veel meer ruimte te hebben maar t zit idd wel dicht op elkaar. Een ovaal ringetje kun je evt een stukje draaien voor meer plek of idd opzij klappen. Maar niet met een verse piercing doen, die moet echt zoveel mogelijk rust.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 20:57 



 
Profiel   

Bedankt voor de foto Mars! Ik heb even gevoeld bij mij zelf met oortjes in en denk dat het wel moet kunnen qua ruimte. Mits de piercing goed geheeld is inderdaad, die periode zal ik in ieder geval geen oortjes dragen in dat oor.

En dat klinkt wel als een mindere ervaring Urielle :\

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 21:11 



 
Profiel   

Valt reuze mee hoor, maar ik gebruik een koptelefoon ipv oortjes, want dat lukt niet, en ik moet onder de douche nog spoelen om het schoon te houden na ruim een half jaar. Ik vind hem nog steeds wel heel mooi.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-21 08:32 



 
Profiel   

ik kan wel janken. Mijn conch is vannacht helemaal opgezwollen. Ik had (achteraf te grote) oordopjes in vanwege een snurkende man en dat icm erop slapen heeft hem helemaal opgezet. Vochtbultje aan voor en achterkant nu... Zometeen hopelijk langs de piercer om er iets groters in te zetten want dit knelt

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-21 12:35 



 
Profiel   

Hallo allemaal!
Ik heb gisteren mijn neuspiercing laten zetten! :D
Helemaal blij want eigenlijk direct geen pijn meer.

Nu word ik toch wakker met godsgruwelijk veel pijn :(
Gisteren onder de douche afgespoeld met een schone handdoek droog gedept en voor de nacht nu een pleistertje op gedaan zoals geadviseerd.

Ik slaap er niet op oid maar wat nu?
Liefste trek ik hem er al uit! Ben zoo bang voor ontsteking en t doet echt pijn?!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-21 05:52 



 
Profiel   

Klinkt toch alsof je er in je slaap niet helemaal lekker op gelegen hebt, misschien onbewust? Dat ie even innde verdrukking is gekomen daardoor?
Het is natuurlijk een verse wond en je neus is dan ook nog een gevoelige plek op je lichaam.

Bloed t ook?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-21 10:19 



 
Profiel   

Mars schreef
Klinkt toch alsof je er in je slaap niet helemaal lekker op gelegen hebt, misschien onbewust? Dat ie even innde verdrukking is gekomen daardoor?
Het is natuurlijk een verse wond en je neus is dan ook nog een gevoelige plek op je lichaam.

Bloed t ook?


Nee bloed niet gelukkig! Heeft na t zetten wel ff gebloed verder niet!.



Spoiler:
[ img ]


Ziet ook niet slecht/dik uit verder.

(Foto ff in spoiler anders komt die direct zo groot naar voren)

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-21 10:30 



 
Profiel   

Is ie gestoken of geschoten? Piercing lijkt me wat strak te zitten

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-21 11:56 



 
Profiel   

Joanne1987 schreef
Is ie gestoken of geschoten? Piercing lijkt me wat strak te zitten


Gestoken.

Heb net voorzichtig onderste kant geduwd maar is nog best wat plek over.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-21 13:43 



 

Ik kon na het zetten een week niet gapen omdat dat zeer deed :') Wat voor pijn is het? De hele tijd, of af en toe? Is het echt "stekend" of ongemakkelijk?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-21 15:18 



 
Profiel   

Bizzybijtje schreef
Ik kon na het zetten een week niet gapen omdat dat zeer deed :') Wat voor pijn is het? De hele tijd, of af en toe? Is het echt "stekend" of ongemakkelijk?


Um vannacht echt stekend.

Nu idd alleen nog met gapen :+ ben alweer gerust :')

Zit onder t bolletje een kortstje bloed dus daarom lijkt het staafje idd wat te klein. Maar laat t braaf zitten!

Heb hele nare ervaringen met vieze ontstekingen met oorpiercings. Waarschijnlijk door t er op liggen en het titanium.
Dit is dan ook met cs gepierced.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-21 15:45 



 

Beste is er gewoon echt afblijven, tenzij je het schoonmaakt en verder proberen zo min mogelijk je neus te bewegen (ik ontdekte pas na het zetten van de piercing hoe vaak je neusvleugels eigenlijk bewegen op een dag _O- ).

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-21 18:11 



 
Profiel   

Suliko schreef
Ik kom hier even binnenvallen. Ik wil al een hele tijd een daith piercing, maar draag vaak in-ear oortjes (met zo’n rubbertje erop, andere oortjes blijven nooit goed zitten bij mij) en dit houdt me tot nu toe tegen omdat ik niet door het leven wil zonder muziek te kunnen luisteren. :')
Iemand ervaringen? En hoe is de heling?
Ik heb een rook piercing gehad, maar dat was echt een kreng. Ik denk doordat het zo’n stug deel van je oor is, met slapen en telkens als er iets tegen aan kwam begon het te irriteren. Toen ik op een festival in Hongarije was en het voor de zoveelste keer ontstoken was (toen had ik ‘m al 8 maanden) eruit gehaald en sindsdien was ik helemaal klaar met piercings _O- tot nu 4,5 jaar later ik er toch weer een bij wil. Omdat een daith in een soortgelijk stuk van het oor zit ben ik ook een beetje bang voor de heling.

En om een visuele bijdrage te leveren aan het topic :D ik heb 2 wenkbrauwpiercings (onder
kleinere bolletjes dan boven) en verder 2 helixpiercings en in beide oren 3 gewone gaatjes. En ik had dus een rook piercing. Dit alles laten zetten toen ik 16-18 jaar was, sindsdien is het stil geweest met zetten. Zweethoofd, het was 30 graden, maar kon even geen betere foto vinden :Y)

[ [url=m/c6I7XN.jpg]Afbeelding[/url] ]


@MarlindeRoos, ringetje in een helix piercing gaat echt prima! Mijne waren juist eerder geïrriteerd met staafje, een ringetje beweegt juist fijn mee waarbij er op een staafje omdat die recht en stug zijn eerder druk op het oor komt. Ik heb al 5 jaar lang probleemloos 2 ringetjes in mijn helix!


Ik vind wenkbrauw piercings meestal meeh omdat niet iedereen er mee weg kan komen maar wat staat jou dit onwijs gaaf zeg! Moest dat even zeggen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-21 12:14 



 
Profiel   

Tepelpiercing genezing hier gaat voorlopig soepel althans. Rechter jeukt nog weleens en vanavond zat er opeens viezigheid bij. Zout water zal denk ik de oplossing zijn? Heb nog nooit een "ontstoken" piercing gehad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-12-21 09:46 



 
Profiel   

Ik zou eigenlijk komende week weer langs gaan om mijn staafje te laten inkorten. Maar daar moet ik dan even mee wachten -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-21 15:33 



 
Profiel   

Hier weer een boze helix. Ik denk door mijn koptelefoon. Echt heel irritant want hij wordt nu al weer rood, dik en kloppend en dan weet ik dat hij vannacht weer gaat ontsteken. -O-

Geen koptelefoon is geen optie helaas. Hopelijk went de piercing er ooit aan. :(
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-21 22:53 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 293 van de 336 [ 8382 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 290, 291, 292, 293, 294, 295, 296 ... 336  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen