Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 247 van de 336 [ 8383 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250 ... 336  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[Info] Piercings, deel 18!

 
Profiel   

Hallo, mag ik me hier melden? Zojuist (lees: 5 minuten terug) een daithpiercing laten zetten in de hoop dat het helpt tegen mijn migraine:[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-19 16:55 



 
Profiel   

Ik heb Januari 2018 een 2e gaatje laten schieten. Heb toen wel bij een piercing shop geïnformeerd, maar daar werd behoorlijk laconiek gedaan over het piercen van ‘gewone gaatjes’. Helaas zijn de gaatjes nooit goed genezen en heb ik de oorbellen na 6 maanden eruit gehaald omdat het maar bleef vervelen. Mede door dit topic kriebelt het nu toch wel om het nog een keer te proberen, maar heb toch een paar vragen;

- Is het echt zo belachelijk om tweede gaatjes te laten piercen?
- Er zit op de plek van de dichtgegroeide 2e gaatjes wat littekenweefsel, is het een probleem om daar doorheen te piercen?
- Zou het een optie zijn om in 1x een 2e en 3e gaatje te laten zetten? Dan ben ik er maar vanaf :=

Thanks alvast!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-19 18:06 



 
Profiel   

Mijn geschoten gaatjes bleven ook ontsteken, ik heb ze toen dicht laten groeien.
Dit jaar was ik bij de piercer en heb gevraagd of ze die opnieuw kon piercen.
Bij eentje was het niet eens nodig om opnieuw te piercen, was open te maken met een naald.
De andere is wel opnieuw gepiercd, maar buiten het oude gaatje om.
Heb nu nergens last van :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-19 18:09 



 
Profiel   

Hier eindelijk bij de piercing shop geweest en ben zo blij! Hebben er wat anders ingedaan. Achterkantje (plat) was veelte klein en er zat een blaasje aan de voorkant.

@Sans: mooi hoor! Ben benieuwd of het gaat helpen.
@ Vanillia: ik heb mijn 2e en 3e gaatje in beide oren tegelijk laten piercen. Daarnaast ook meteen mijn helix. Kan zeker.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-19 18:13 



 
Profiel   

Wat flauw dat daar zo raar over werd gedaan. Ze moeten blij zijn dat mensen het willen laten piercen ipv schieten. Jammer dat het met schieten mis is gegaan. Ik zou langs een andere piercingshop gaan. Ik weet niet waar je woont maar Lina van Mastilo in Ede is een super leuk persoon en piercet super goed en met betrouwbaar materiaal.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-19 19:03 



 
Profiel   

sans6 schreef
Hallo, mag ik me hier melden? Zojuist (lees: 5 minuten terug) een daithpiercing laten zetten in de hoop dat het helpt tegen mijn migraine:


Bij mijn vriendin werkt hij helaas niet.. Ze had vorige week echt zwáre migraine aanval sinds jaren :(:)

Hopelijk werkt hij bij jou wel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-19 20:58 



 
Profiel   

Hier werkt het. Bij familie en vriendinnen ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-19 21:07 



 
Profiel   

Bij mij juist meer migraine ipv minder, maar geloofde sws al niet in de werking...

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-19 21:11 



 
Profiel   

Bedankt voor de reacties!
Ik heb inmiddels contact gehad met Tribal Trading uit Tilburg en die geven aan dat t piercen van 2 gaatjes in 1 oorlel tegelijk geen probleem is. Ik overweeg nu wel om eerst 1 kant te laten doen en als dat genezen is de andere kant. Mijn slaap is me heel heilig op het moment, dus dan lijkt me 1 kant om op te liggen wel prettig.
Wel een dure grap trouwens, €30 per gaatje :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-19 11:35 



 
Profiel   

Ik weet idd niet of het werkt, maar inmiddels ben ik wel zo ver dat ik alles probeer om er vanaf te komen.
En daarbij vind ik t nog wel tof ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-19 11:52 



 
Profiel   

Hier daith aan beide kanten. Beide nu een jaar, en het wekt hier echt :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-19 13:19 



 
Profiel   

Bij mij werkt ie ook
Voorheen was 4 dagen en nachten continu hoofdpijn ondanks pillen geen uitzondering. Nu helpen pillen, ondanks dat het nog steeds heel heftig kan zijn, maar het is geen dagen meer, meer uren ipv dagen

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-19 14:16 



 
Profiel   

Dat stemt positief!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-19 14:20 



 

Vanillia schreef
Bedankt voor de reacties!
Ik heb inmiddels contact gehad met Tribal Trading uit Tilburg en die geven aan dat t piercen van 2 gaatjes in 1 oorlel tegelijk geen probleem is. Ik overweeg nu wel om eerst 1 kant te laten doen en als dat genezen is de andere kant. Mijn slaap is me heel heilig op het moment, dus dan lijkt me 1 kant om op te liggen wel prettig.
Wel een dure grap trouwens, €30 per gaatje :=


Al mijn piercings zijn daar gezet, hele fijne shop en ze weten waar ze mee bezig zijn :D
Ook als er iets aan de hand is helpen ze je prima.

Ertegenover kun je de lekkerste wentelteefjes ooit eten trouwens, maar dat terzijde

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-19 19:41 



 
Profiel   

Eens! Tribal Trading is echt een fijne shop. Ik liet daar ook mijn septum zetten en ik was behoorlijk bang en zat ook flink te huilen in die stoel :')
Maar Bart was heel lief en rustig en heeft me echt heel goed geholpen en aan het lachen gemaakt :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-19 20:22 



 
Profiel   

Hoi allemaal, ik kom even binnenvallen :)

Ik wil heel graag een ringetje in een van mijn neusvleugels. Weten jullie of dit meteen kan of moet ik eerst een staafje dragen totdat de piercing genezen is? En hoe zit het met bultjes op die plek? Gebeurt dat snel op je neusvleugel of valt dat wel mee? En voor de mensen die een piercing in hun gezicht hebben, hoe reageerde ze op je werk? Ik werk in een supermarkt en ben bang dat ze niet amused zullen zijn als ik met een piercing in mijn gezicht aan kom zetten. Iedereen die bij mij werkt heeft of oorbellen of helemaal geen piercings :o

Sorry voor de hoeveelheid vragen, ik vind het gewoon een beetje spannend :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-19 21:59 



 
Profiel   

Ik heb geen piercing in mijn neusvleugel, dus daar kan ik niet mee helpen, maar ik heb wel een septum en op mijn werk verschilt het heel erg. Ik werk bij Centerparcs in de retail (dus achter de kassa) en ik heb 2 floormanagers. De ene vindt het niet zo erg maar de ander wil wel graag dat ik hem naar binnen draai zodat je hem niet kan zien tijdens het werk. Ik wil eigenlijk ook een piercing in mijn neusvleugel laten zetten dus ik moet ook even uitvogelen hoe ik dat dan moet doen met mijn werk :')

Nu ik toch op dit onderwerp zit, ik vind die “regels” op mijn werk toch echt heel apart wat betreft piercings. Is dat bij jullie ook zo raar? Eigenlijk zijn er op mijn werk helemaal geen officiële regels voor, maar die ene floormanager wil mijn septum dus niet zien. En ze zegt ook alleen iets over die septum. Mijn 9mm tunnel in mijn oor is bijvoorbeeld geen enkel probleem, daar heeft nog niemand iets over gezegd. Maar goed, die verberg je ook niet zo makkelijk en het wordt er niet mooier op als ik het sieraad eruit haal :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-19 23:08 



 
Profiel   

Ik heb dus een beetje hetzelfde probleem. Toen ik begon met werken is mij op het hoofdkantoor verteld dat piercings in het gezicht niet toe zijn gestaan, maar dat zeiden ze van nagellak ook bijvoorbeeld en dat wordt in het filiaal waar ik werk ook gewoon gedragen, en zo zijn er wel meer dingen die eigenlijk niet mogen maar wel gewoon worden gedaan/gedragen. Wat dus wel en niet mag is een beetje onduidelijk.

Verbergen van een piercing in mijn neusvleugel wordt wel een beetje moeilijk ben ik bang, en als ik ‘m er weer uit moet halen vind ik dat ook wel heel erg zonde.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-19 00:00 



 
Profiel   

Hier iemand met veel zichtbare piercings! Ik werk in een cafetaria en toen ik daar begon had ik nog geen piercings. Nu 2 lippiercings, septum, smiley, tongpiercing en 6mm tunnels (en vroeger ook nog een neuspiercing, monroe en wenkbrauwpiercing). Heb er nog meer maar die zie je niet zo snel.
Heb het in het begin aangegeven dat ik een lippiercing wou, dat mocht maar als die genezen was moest ik hen eruit halen. Paar keer gedaan en voor de rest ingehouden en de rest er langzamerhand bij laten zetten :D hebben er absoluut geen problemen meer mee.
Ook met 20 weken stage in een dierenspeciaalzaak werd er niet naar omgekeken.
Ik denk dat je vooral 'geluk' moet hebben. Bij de ene mag het en bij de andere niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-19 00:41 



 
Profiel   

Felicxa schreef
Hoi allemaal, ik kom even binnenvallen :)

Ik wil heel graag een ringetje in een van mijn neusvleugels. Weten jullie of dit meteen kan of moet ik eerst een staafje dragen totdat de piercing genezen is? En hoe zit het met bultjes op die plek? Gebeurt dat snel op je neusvleugel of valt dat wel mee? En voor de mensen die een piercing in hun gezicht hebben, hoe reageerde ze op je werk? Ik werk in een supermarkt en ben bang dat ze niet amused zullen zijn als ik met een piercing in mijn gezicht aan kom zetten. Iedereen die bij mij werkt heeft of oorbellen of helemaal geen piercings :o

Sorry voor de hoeveelheid vragen, ik vind het gewoon een beetje spannend :')



Ik heb sinds een week een neuspiercing, tot nu toe de meest fijne die ik ooit heb gehad (daith, 2x helix, tragus) nog geen bultje en die verwacht ik ook niet, maar daar kan ik verder niks over zeggen haha.

Met werk moet je maar net geluk hebben, bij mijn oude baan (een soort horeca "uitzendbureau") alles moeten afplakken met pleisters (inclusief tattoo's) dat zag er zó ontzettend stom uit :roll: werk daar ondertussen ook niet meer. Bij de cafetaria waar ik heb gewerkt (ondertussen zit ik in Australie) zouden ze er geen probleem van maken :) maar nu woonde ik ook in een klein dorp in het oosten, denk dat de mentaliteit daar ook makkelijk is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-19 02:05 



 
Profiel   

Mijn neuspiercing is er inmiddels uit, maar bij mij op kantoor was het geen enkel probleem (juridische sector). En een ringetje kan prima meteen, alleen moet je er rekening mee houden dat de kans op vochtbultjes en ontstekingen groter is omdat de piercing draait en beweegt waardoor er ook vuil in de wond komt natuurlijk. Een staafje blijft netjes op zn plek en dat is vaak wat handiger in de genezingsperiode. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-19 12:25 



 

Op een vorige baan had ik een collega met een neusringetje, die moest ze afplakken... :') Alsof mensen het dan niet meer zien.
Zelf nog geen vervelende ervaringen gehad op die manier, toen ik in het ziekenhuis werkte (onderzoeksafdeling dus veel contact met patiënten) heb ik al die tijd met een hele zichtbare tatoeage rondgelopen en dat was geen probleem. Ik vraag me wel af of ze mijn neuspiercing geaccepteerd zouden hebben, maar dubbele forward helixpiercing was inieder geval geen probleem. Het wisselt gewoon enorm per sector en dan ook nog eens per werkgever.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-19 16:37 



 
Profiel   

[ img ]
Vrijdag ook een neuspiercing laten zetten. Benieuwd wat ze op m’n werk zeggen. Ze hebben me binnen een paar maanden van twee gaatjes per oor en een daith naar twee gaatjes per oor, daith, helix, rook en conch zien gaan. Geen opmerkingen over gehad. Eens kijken hoe dit ze bevalt haha! M’n tattoo’s zien ze ook regelmatig, scheelt dat er veel collega’s incl m’n manager ook tattoo’s hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-19 08:58 



 
Profiel   

Oh wat een mooi sieraad <3 Waar heb je die vandaan ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-19 10:07 



 
Profiel   

Is de menage a trois uit de odyssey serie van Industrial Strength. Ik heb hem via mijn piercer, mastilo in ede.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-19 11:06 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 247 van de 336 [ 8383 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250 ... 336  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen