Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 248 van de 335 [ 8362 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251 ... 335  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[Info] Piercings, deel 18!

 
Profiel   

Ik werk in finance bij een groot bouwbedrijf, ik heb een zichtbare industrial en een ringetje in m'n neus en nog nooit wat over gehoord, terwijl mijn baas/directeur vrij traditioneel is.

Ik had overigens ook meteen een ringetje dit keer (heb zo'n tien jaar geleden de andere neusvleugel laten piercen met een stud), geen last van gehad, hij is echt heel snel prima genezen.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-19 11:20 



 
Profiel   

Ik loop zelfs bij de overheid met piercings in mijn gezicht en tattoo's, er zijn wel degelijk mensen die er doorheen kijken maar je hebt ook nog zeker mensen die erop beoordelen.

Kan je het niet vragen aan je manager?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-19 11:21 



 
Profiel   

Mijn ervaring met center parcs is dat het of uit of afgeplakt moet worden. Toen ik in de keuken stond vond ik dat niet meer dan normaal. Het verschilde wel per manager of er iets van oorknopjes of nagellak werd gezegd bijv.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-19 13:10 



 
Profiel   

Wij piercen nooit een neusvleugel met een ringetje, dit omdat je neusvleugel toch erg gevoelig is voor vochtbultjes en irritatie. Het feit dat je een recht kanaaltje piercet en er vervolgens een ringetje in stopt zorgt dus al voor twee irritatiepunten. Tel erbij op dat het ringetje erg beweeglijk hebt en je hebt al behoorlijk wat irritatiefactoren. Ook omdat het in je gezicht zit word je natuurlijk niet blij van bultjes etc.

Op mijn vorige werk moest ik al mijn piercings in mijn gezicht uitdoen. Eigenlijk ook mijn plugs, maar ze hebben nooit doorgehad dat ik opgerekte lellen heb _O-

Nu ik shopmanager ben bij een piercing- en tattooshop komt er natuurlijk alleen maar meer bij, haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-19 19:17 



 
Profiel   

Weet iemand nog webwinkels naast Crazy Factory, All over Piercings en Piercing Mania waar je leuke push-fit piercings kunt krijgen? De inserts ervoor dan. :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-19 12:03 



 
Profiel   

BodyArtForms!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-19 12:11 



 
Profiel   

Ik heb inmiddels op m'n werk nog iemand anders zien lopen met een neuspiercing. Dus ik hoop ergens volgende week de mijne te kunnen laten zetten :P Vind het wel heel spannend :o

Denk dat ik in eerste instantie toch idd voor een staafje ga ipv een ringetje. Ten eerste weet ik dat ze ene staafje op mijn werk dus sowieso goed vinden en ik denk dat het dan ook sneller genezen is en dat is ook wel zo fijn. En dan kan ik daarna altijd nog over op een ringetje, kijken hoe ze daarop reageren op mijn werk ook :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-19 14:23 



 
Profiel   

Mijn piercer is ermee gestopt ;( Weet iemand nog goede piercers in de kop van Noord Holland?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-19 14:31 



 
Profiel   

Felicxa schreef
Ik heb inmiddels op m'n werk nog iemand anders zien lopen met een neuspiercing. Dus ik hoop ergens volgende week de mijne te kunnen laten zetten :P Vind het wel heel spannend :o

Denk dat ik in eerste instantie toch idd voor een staafje ga ipv een ringetje. Ten eerste weet ik dat ze ene staafje op mijn werk dus sowieso goed vinden en ik denk dat het dan ook sneller genezen is en dat is ook wel zo fijn. En dan kan ik daarna altijd nog over op een ringetje, kijken hoe ze daarop reageren op mijn werk ook :+


Bij mij is het niemand nog opgevallen. Een enkele die zei: maar die had je toch al? Was na een beetje bloed dat er omheen zat op dag 2. Toen zei ik oh ja dat heb je soms met een verse piercing.

Heb hem met Industrial Strength staafje laten zetten. Merk zo ontzettend veel verschil qua genezen. Na 2 dagen was de zwelling, die toch al nihil was weg. En na een week voel ik hem niet eens meer zitten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-19 17:50 



 
Profiel   

Even een update van mijn kant.. het ging heel goed met mijn tragus. Vochtbultje nam mooi af, alleen afspoelen met warm water, drogen met de föhn, tot vandaag. Opeens is het weer dik en komt t vochtbultje weer te voorschijn.. what to do? Of juist weer mooi met rust laten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-19 22:46 



 
Profiel   

Balen zeg! Ibuprofen wil nog weleens helpen tegen het zwellen. Misschien even langs je piercer en er van die schijfjes op laten zetten. Zal even opzoeken wat ik bedoel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-19 22:54 



 
Profiel   

https://www.alloverpiercings.nl/60061-s ... -1EALw_wcB

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-19 22:56 



 
Profiel   

Misschien ga ik dat wel proberen! Ik heb de piercing nu 6 weken.. dus dat is ook nog niet zo lang..

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-19 06:43 



 
Profiel   

Ik kom ook weer even binnenvallen! Gister een conch laten zetten, en hij is tot nu toe al veel rustiger dan mn beide helix dus dat is heel fijn :)
Verbaasde me erover dat de piercer ook zwarte ringetjes aanbood. Bij de helix was dit niet zo.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-19 21:54 



 
Profiel   

Hij staat je goed! Apart ook een zwart ringetje, mooi! :)

Vraag me alleen af of hij niet te strak zit? Lastig oordelen vanaf een foto.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-19 23:13 



 
Profiel   

Wauw een conch is ook heel gaaf!

Ik moet me echt inhouden haha, durf het ook niet aan ivm toekomstig werk, denk dat ik een nepperd koop en die dan zo nu en dan indoe :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-19 23:18 



 
Profiel   

Nou hij zit hoor! :D
Super blij mee, en het zetten viel echt ontzettend mee :). Brandt nu wel een beetje maar dat is omdat ik lomp ben. Nu al zin om m'n volgende te zetten O:)
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-19 23:24 



 
Profiel   

Macyy schreef
Hij staat je goed! Apart ook een zwart ringetje, mooi! :)

Vraag me alleen af of hij niet te strak zit? Lastig oordelen vanaf een foto.



Dankjewel!
Lijkt idd zo op de foto ja! Er zit nog ruimte tussen het ringetje en mn oor, hij hangt niet omdat het binnenste randje van mn oor wat uitsteekt.
Piercer zei wel dat als ik m alsnog te strak vond en echt een hangend ringetje wilde dat ik terug mocht komen, maar heb er nog geen last van.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-19 23:23 



 
Profiel   

Gaaf die conch! Ook leuk apart, dat zwarte ringetje :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-19 18:23 



 
Profiel   

Bedankt iedereen voor de complimentjes over mn conch :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-19 21:09 



 
Profiel   

Hey, even een vraagje tussendoor. :o

Ik heb afgelopen donderdag mijn neuspiercing laten piercen, wat meteen met een ringetje mocht van de piercer. Het ging heel soepel, deed uiteraard even pijn maar heb er nu verder ook geen last meer van.

Nu heb ik onverwachts een MRI gepland staan over 1,5 week bij het ziekenhuis, ik las dat als het niet in het te onderzoeken gebied lag piercings geen probleem waren. Echter moet ik een MRI laten maken van mijn hoofd- en hersengebied, waarbij de neuspiercing dus in het te onderzoeken gebied ligt.

Wat kan ik nu het beste doen? Contact opnemen met de piercer om hem er tijdelijk uit te halen of kan ik dit zelf doen?
Wordt er eventueel voor een pas gezette piercing ook een uitzondering gemaakt bij een MRI-scan?

Ik weet namelijk niet hoe dit in zijn werk gaat, vandaar dat ik eerst even wou vragen of hier misschien dergelijke ervaringen mee zijn, of iemand misschien advies heeft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-19 19:20 



 
Profiel   

Ai das wel heel kort erop... Je kunt vragen of je piercer hem tijdelijk kan vervangen voor glas/kunststof, dat mag meestal wel bij een MRI (maar zou ik ook nog even vragen). Je hebt wel kans dat je neus daar niet zo blij mee is als ie nog zo nieuw is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-19 19:23 



 
Profiel   

Contact opnemen met het ziekenhuis! :j
Ik kon mijn Rookpiercing gewoon inhouden in de MRI. Het ging hier wel om mijn onderrug.
Wat de radiologe zei is dat titanium en Chirurgisch staal niet magnetisch zijn.

Maar ervaring heeft inmiddels al geleerd dat het per ziekenhuis verschilt of het wel of niet mag/kan. Dus gewoon even bellen en navragen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-19 19:23 



 
Profiel   

Eulogy schreef
Ai das wel heel kort erop... Je kunt vragen of je piercer hem tijdelijk kan vervangen voor glas/kunststof, dat mag meestal wel bij een MRI (maar zou ik ook nog even vragen). Je hebt wel kans dat je neus daar niet zo blij mee is als ie nog zo nieuw is.


Dat is een goede inderdaad!
Ik ben erg bang dat hij gaat ontsteken of onnodig gaat irriteren als ik nu ga wisselen of hem eruit haal, terwijl hij nu nog mooi rustig lijkt te zijn en goed geneest.
Maar als dit uiteindelijk wel nodig is voor de MRI dan moet het maar.

@Lous, ik heb er ook al aan gedacht om het ziekenhuis even te bellen voor advies. Ga ik morgen direct even doen, dankjewel voor de hulp! Misschien is het inderdaad ook helemaal niet nodig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-19 19:28 



 
Profiel   

Een uitzondering maken moet je niet willen. Die magneet is zo sterk dat je neus gewoon openscheurt.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-19 20:22 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 248 van de 335 [ 8362 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251 ... 335  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen