[Info] Piercings, deel 18!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mars

Berichten: 33264
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-24 14:59

Mijn man heeft een daith tegen hoofdpijnklachten en krijgt helaas ook met geen mogelijkheid zijn op maat gemaakte doppen meer in.

karlli

Berichten: 2386
Geregistreerd: 30-05-12

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-24 17:04

Hier een daith, hangt bij mij ook heel erg van het sierraad af. Heb hele mooie clickring met seentjes, dan passen mijn oordoppen niet goed. Als ik weet dat ik ze draag wissel ik naar een curved barbell die ik zo veel mogelijk aan de kant kan schuiven. Nog geen last van gehad als ik deze in heb :j

Maar hangt ook heel erg af van anatomie & hoe “diep” er is gepierced.

Photograph

Berichten: 1372
Geregistreerd: 29-08-17
Woonplaats: Den Haah

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-24 01:19

Hii, ik heb voor 1,5 maand terug een navelpiercing gezet. Het bovenste gaatje is al heel mooi geheeld, maar t onderste gaatje heeft er moeite mee. Verders heb ik totaal geen last van me piercing, maar heeft het onderste gaatje vandaag gebloed. Ik ben er niet tegen aangestoten of iets en heb ook geen pijn en de piercing ziet er goed uit. Heeft iemand misschien advies?

muppetmayo

Berichten: 3398
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: moordrecht

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-24 09:09

Stille meelezer komt even onder de steen vandaan gekropen.
Hier in beide oren een daith tegen migraine, bij beide oren kan ik inmiddels mijn op maat gemaakte oordoppen weer in :)
Dat heeft overigens wel een maand of 3 geduurd, daarvoor was dat te gevoelig. Overigens heb ik dezelfde periode geen (muziek) dopjes in gekund, dat gaat nu ook weer.

Gaby
Berichten: 3390
Geregistreerd: 30-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-24 16:58

Ik ben al maanden tepelpiercings aan het overwegen. Maar klopt het gerucht wat ik hoor dat het kan dat je tepels volstrekt ongevoelig worden? De enige persoon die ik ken met tepelpiercings zegt dat dat echt niet gebeurt en als het aan haar ligt, zette ik ze gister nog. Ik hoor alleen graag van wat meer mensen ervaringsverhalen.

x_Jeanine_x

Berichten: 9087
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-24 17:02

Ik heb ze ook en ze zijn wel gevoeliger geworden. Dus gevoelloos ken ik totaal niet. Heb ze in beide tegels.

loez

Berichten: 11072
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-24 17:05

Gevoelloos zeker niet! Ik ben nog steeds aan het emmeren dat ze nog niet helemaal genezen zijn. Verschilt echt elke dag haha.

jasz

Berichten: 2222
Geregistreerd: 11-11-10
Woonplaats: Bij Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-24 17:08

Gaby schreef:
Ik ben al maanden tepelpiercings aan het overwegen. Maar klopt het gerucht wat ik hoor dat het kan dat je tepels volstrekt ongevoelig worden? De enige persoon die ik ken met tepelpiercings zegt dat dat echt niet gebeurt en als het aan haar ligt, zette ik ze gister nog. Ik hoor alleen graag van wat meer mensen ervaringsverhalen.


Ik heb ze nu een half jaar en heb dat echt niet. Ook niet dat ze overgevoelig zijn, want dat hoor je ook nog weleens. Ik denk een klein beetje gevoeliger dan eerst.

Peelie

Berichten: 13418
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-24 17:19

Photograph schreef:
Hii, ik heb voor 1,5 maand terug een navelpiercing gezet. Het bovenste gaatje is al heel mooi geheeld, maar t onderste gaatje heeft er moeite mee. Verders heb ik totaal geen last van me piercing, maar heeft het onderste gaatje vandaag gebloed. Ik ben er niet tegen aangestoten of iets en heb ook geen pijn en de piercing ziet er goed uit. Heeft iemand misschien advies?

Ook niet de broekrand die er tegenaan gekomen is?

Verder duurt het genezen van een navelpiercing wel tot 6 maanden. Dus dat er nu zo af en toe wat uit komt is helemaal niet gek.

Jester_

Berichten: 12264
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-24 18:21

Mijne zijn juist wat gevoeliger geworden. Als ik soms een bh loze dag heb en je shirt blijft langs je tepel bewegen plak ik er soms een pleister op omdat hij dan zo gevoelig wordt haha

xx_Irisje

Berichten: 12346
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-24 20:15

Mijn tepel is een stuk minder gevoelig geworden, helaas maar niets aan te doen.
Zo te lezen ben ik de enige hier :)
Ik heb vaker gehoord dat een tepel idd gevoeliger of minder gevoelig word door de piercing. Kan 2 kanten op.

DWensink
Berichten: 500
Geregistreerd: 08-01-14
Woonplaats: Groenlo

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-24 23:35

Hier ook aan beide kanten tepel piercings. De ene kant is inderdaad wat minder gevoelig geworden maar zeker niet gevoelloos. De andere kant is wel wat gevoeliger geworden.

lisanne87

Berichten: 1041
Geregistreerd: 25-02-05

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-24 16:28

Vraagje.. wie heeft er een neuspiercing gehad (in de neusvleugel) en die eruit gehaald? Hoe ziet het litteken eruit?
Als ik Google zie ik niet zulke mooie genezingen..
En tuurlijk zet je 'm niet om m direct weer uit te halen, maar wie weet over x aantal jaar.

Mand

Berichten: 3157
Geregistreerd: 27-04-14
Woonplaats: Utrecht

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-24 23:17

Ik, en dat was maar een klein littekenbultje. Nu een nieuwe piercing er doorheen geschoten en je ziet er niks van.

deksel

Berichten: 3783
Geregistreerd: 16-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-24 10:56

Mand schreef:
Ik, en dat was maar een klein littekenbultje. Nu een nieuwe piercing er doorheen geschoten en je ziet er niks van.

Hetzelfde hier. Toen m’n piercing eruit was, kreeg ik zo’n bultje. Die is toen uiteindelijk verdwenen en daar zie je niets van. Nu heb ik een nieuwe piercing (op dezelfde plek).

xMyrth

Berichten: 2800
Geregistreerd: 17-10-12
Woonplaats: Limburg

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-24 13:10

Hebben jullie de ultieme tip voor draaiende septums? Ik vind dit zo vervelend :) Ik wil gewoon dat mijn bolletje in het midden blijft zitten of dat mijn rijtje diamantjes niet half in mijn neus verdwijnt :')

Heb ooit een D ring met recht staafje geprobeerd, maar omdat er blijkbaar niet precies recht gepierced is of ik scheef ben... trekt dat ook scheef als ik lach :+

Peelie

Berichten: 13418
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-24 18:20

Ik heb geen ervaring en septums, dus geen idee :')

Ik wil na bijna 4 jaar mijn neuspiercing van een labret naar een ringtje veranderen.

Ik heb er nu 1.0 qua dikte in zitten. Zou een 1.0 ringetje mooi zijn? Of zeggen jullie, nope. Downsizen naar een 0.8?

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-24 18:23

xMyrth schreef:
Hebben jullie de ultieme tip voor draaiende septums? Ik vind dit zo vervelend :) Ik wil gewoon dat mijn bolletje in het midden blijft zitten of dat mijn rijtje diamantjes niet half in mijn neus verdwijnt :')

Heb ooit een D ring met recht staafje geprobeerd, maar omdat er blijkbaar niet precies recht gepierced is of ik scheef ben... trekt dat ook scheef als ik lach :+


Geen ervaring mee, denk je zelf dat je scheef bent geprikt? Mijn ringetje verschuift niet.

Mondy

Berichten: 11826
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-24 19:35

Nog maar een poging. Wat doen jullie tegen heel hardnekkige kraakbeen bultjes bij helix ?
Heb al een tijdje dat ik de teatree gebruik, ik merk alleen dat de huid rondom t even niet zo leuk meer vind. Zout water oplossing doet niks.
De 2 discjes aan de voor en achterkant hebben iig het aan de achterkant wat kleiner gemaakt en aan de voorkant blijft ie rustiger. Maar ik krijg ze niet weg. Staafje korter lukt niet en zo nu en dan zeurt ie flink als ik erop lig (niet doen is geen optie ook met werk)
Maar wat nu ? Toch eruit halen en bultjes weg laten snijden of zo laten in de hoop dat ze ooit weggaan of heb ik nog iets gemist.
Afbeelding

Solleke_Noah

Berichten: 11080
Geregistreerd: 22-11-07
Woonplaats: België

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-24 19:43

Slaap je met een reiskussentje of eentje met een gat in? Dat helpt hier wel. En welk materiaal is de helix? Is het een optie te switchen naar echt goud?

Peelie

Berichten: 13418
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-24 19:54

Dat zou mijn advies ook zijn, switchen naar echt goud.

Mondy

Berichten: 11826
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-24 20:09

Zou dat kunnen helpen. Ga ik daar toch eens voor kijken.
Qua slapen wel met een gat, maar werk lig ik er soms wel gewoon op (heb ik zelf niks over te zeggen)

Solleke_Noah

Berichten: 11080
Geregistreerd: 22-11-07
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-24 20:11

Mondy schreef:
Zou dat kunnen helpen. Ga ik daar toch eens voor kijken.
Qua slapen wel met een gat, maar werk lig ik er soms wel gewoon op (heb ik zelf niks over te zeggen)


Mijn kraakbeenpiercings zijn allemaal echt goud uit voorzorg, veel mensen reageren toch op andere materialen.

meisje_

Berichten: 2531
Geregistreerd: 23-11-10
Woonplaats: Op de wereld

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-24 22:19

Mondy schreef:
Zou dat kunnen helpen. Ga ik daar toch eens voor kijken.
Qua slapen wel met een gat, maar werk lig ik er soms wel gewoon op (heb ik zelf niks over te zeggen)


Totaaal oftopic maar ben nu wel heel nieuwsgierig voor welk werk je op je oor moet liggen?

Ik kan overigens totaal geen kraakbeen piercings verdragen :( alles gaat etteren en doen. Was ooit zo happy met mn conch.

deksel

Berichten: 3783
Geregistreerd: 16-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-24 23:41

meisje_ schreef:
Mondy schreef:
Zou dat kunnen helpen. Ga ik daar toch eens voor kijken.
Qua slapen wel met een gat, maar werk lig ik er soms wel gewoon op (heb ik zelf niks over te zeggen)


Totaaal oftopic maar ben nu wel heel nieuwsgierig voor welk werk je op je oor moet liggen?


Wellicht iets in een auto garage? Verder ben ik ook benieuwd naar het juiste antwoord.