Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 140 van de 336 [ 8380 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143 ... 336  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[Info] Piercings, deel 18!

 
Profiel   

Ik heb echt zoveel zin om een lage helix of een forward helix te nemen, maar ik zit zo tegen het genezingsproces aan te hikken dat ik t niet aandurf. :=
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-17 12:09 



 
Profiel   

Iris82 schreef
Ik heb echt zoveel zin om een lage helix of een forward helix te nemen, maar ik zit zo tegen het genezingsproces aan te hikken dat ik t niet aandurf. :=

Ik ben er ook wel klaar mee wahhaha. Neem niet gauw een nieuwe. Heb nu triple helix forward.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-17 15:41 



 
Profiel   

Ik ga zondag weer *\o/* *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-17 15:43 



 
Profiel   

Ik heb mijn helix er vandaag uitgehaald na drie jaar. Hij zat zo schuin dat hij zowat terug in mijn oor begon te groeien.... Zaten ook aan allebei de kanten bultjes met een soort wildvlees over het staafje heen gegroeid, kostte flink wat moeite om hem eruit te halen.

Wat nu? Iemand tips om het litteken een beetje te verminderen? Er zitten nu dus nog twee flinke bultjes aan allebei de kanten, en ik vrees dat die nooit meer weggaan :7 Zou bijvoorbeeld tea tree olie helpen of kan ik er het beste helemaal vanaf blijven?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-17 16:26 



 
Profiel   

Ik denk er vanaf blijven of eventueel litteken creme smeren

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-17 16:46 



 

Forward helix staat bij mij op eens en nooit meer :') Vind hem leuk maar vond het erg pijnlijk en genezen duurt lang...

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-17 19:30 



 
Profiel   

Mijn forward helix is nu na 7 maanden eindelijk rustig geworden. Maar poeff die was veel langer een bitch dan mijn tragus.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-17 20:04 



 
Profiel   

Mijn forward helix is juist echt een schatje!
Ik kan hem alleen niet zelf verwisselen, dat vind ik wel echt naar :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-17 22:46 



 
Profiel   

Mijn auricle doet het goed, helemaal geen last van :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-17 14:14 



 
Profiel   

Forward helix doe ik ook nooit meer, werd er knettergek van. Genas ook niet doordat mijn haar er steeds omheen zat. Als ik t dan net te wild achter mijn oor veegde gaf ik er weer een ruk aan :=

Helixen waren ook b*tches maar die zitten intussen 14 jaar dus zijn inmiddels braaf.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-17 14:24 



 
Profiel   

Mijn forward helix heeft nu achterkant en voorkant een vochtbult grrr. Heb hem ook net 5 maand. De genezing is een hel. Had er een stoot op gekregen

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-17 18:59 



 
Profiel   

[ img ]


Jaaaaa hij zit! *\o/* *\o/* *\o/*

Zaterdag en Zondag was er opening van Saunders Tattoo & Piercing hier in de stad. Aangezien ik zaterdag op stap zou gaan, heb ik maar voor zondag gekozen :P
Ik wilde al heel lang een faux rook. Was er een tijdje geleden voor in de shop geweest. Die vrouw zei dat dat bij mij niet kon, was geen ruimte voor ofzo blabla. Ik geloofde er geen zak van, want zo raar is m'n oor helemaal niet :? Dus ik heb maar oke gezegd en verder gegaan :P

Dus aan die jongen uitgelegd wat ik bedoelde. Hij had m blijkbaar nog nooit gezet, want hij snapte het niet helemaal. Dus ik vroeg of ik een foto moest laten zien, hij zei ja doe maar, dan weet ik zeker dat ik het goed doe. Geen probleem zei die!
Na 3 keer een stipje gezet te hebben, vond ik m goed.

Nog even voor die lage helix gevraagd. Die van mij was echt ontzettend scheef gegroeid.
Dus ik vroeg van kun je daar ook nog even naar kijken. Moet die er uit en dicht laten groeien of wat is het beste? Dus even gekeken, hij zegt, joh ik mats je wel, ik corrigeer m wel gelijk!
Die naald moet ik toch al gebruiken.
Super tof dus! Hij had echt nog nooit zo extreem gezien.
(Hij had voor het mooie eigenlijk lager gemoeten, maar was al lang blij dat ie m opnieuw wilde zetten :') )

Hij piercte ook echt super snel! Hij zei diep inademen en rustig uitademen en TJAK daar zat ie. Echt super fijn, die andere die ik heb duurde allemaal langer. Dit deed een stuk minder pijn haha.

Ik kreeg ook wel even de zenuwen toen die zei, ik doe die andere wel gelijk opnieuw. Ik had me ingesteld op 1 x pijn haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-17 12:02 



 
Profiel   

Skessa_ schreef
[ [url=m/kk8iZY.jpg]Afbeelding[/url] ]


Jaaaaa hij zit! *\o/* *\o/* *\o/*

Zaterdag en Zondag was er opening van Saunders Tattoo & Piercing hier in de stad. Aangezien ik zaterdag op stap zou gaan, heb ik maar voor zondag gekozen :P
Ik wilde al heel lang een faux rook. Was er een tijdje geleden voor in de shop geweest. Die vrouw zei dat dat bij mij niet kon, was geen ruimte voor ofzo blabla. Ik geloofde er geen zak van, want zo raar is m'n oor helemaal niet :? Dus ik heb maar oke gezegd en verder gegaan :P

Dus aan die jongen uitgelegd wat ik bedoelde. Hij had m blijkbaar nog nooit gezet, want hij snapte het niet helemaal. Dus ik vroeg of ik een foto moest laten zien, hij zei ja doe maar, dan weet ik zeker dat ik het goed doe. Geen probleem zei die!
Na 3 keer een stipje gezet te hebben, vond ik m goed.

Nog even voor die lage helix gevraagd. Die van mij was echt ontzettend scheef gegroeid.
Dus ik vroeg van kun je daar ook nog even naar kijken. Moet die er uit en dicht laten groeien of wat is het beste? Dus even gekeken, hij zegt, joh ik mats je wel, ik corrigeer m wel gelijk!
Die naald moet ik toch al gebruiken.
Super tof dus! Hij had echt nog nooit zo extreem gezien.
(Hij had voor het mooie eigenlijk lager gemoeten, maar was al lang blij dat ie m opnieuw wilde zetten :') )

Hij piercte ook echt super snel! Hij zei diep inademen en rustig uitademen en TJAK daar zat ie. Echt super fijn, die andere die ik heb duurde allemaal langer. Dit deed een stuk minder pijn haha.

Ik kreeg ook wel even de zenuwen toen die zei, ik doe die andere wel gelijk opnieuw. Ik had me ingesteld op 1 x pijn haha

\

Ziet er mooi uit!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-17 12:22 



 
Profiel   

Gaaf Skessa.
Mijn rook is gelukkig nu lekker rustig.
Snug begint ook weer rustig te worden, godzijdank *\o/*
Denk dat mijn ongesteldheid daar nogal wat invloed op had.

Nu alweer aan het kijken naar wat nieuws :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-17 13:29 



 
Profiel   

Die is gaaf Skessa!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-17 13:31 



 
Profiel   

Thanks! Ben er ook super blij mee en hij is super rustig :)

Die lage helix daar in tegen is iets minder lief :') Maar het gaat al ietsje beter. Kon er al voorzichtig op slapen vannacht!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-17 13:41 



 
Profiel   

Binnenkort maar weer even langs bij RJ - wat sieraden laten vervangen.
En misschien toch nog maar wat nieuws laten zetten.
Wilde eerst zorgen dat die snug een beetje rustig werd.

Blijft toch wel verslavend die piercings :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-17 13:54 



 
Profiel   

MuSLi schreef
Blijft toch wel verslavend die piercings :')


Tot ze met de naald aankomen... Dan denk ik altijd weer, waarom wilde ik dat ook alweer? 8)7

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-17 14:10 



 
Profiel   

Skessa, is die van jou nou door de achterkant van je oor of door dat middenstukje? Ik zie dat ze dat niet altijd op dezelfde manier doen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-17 14:10 



 
Profiel   

Skessa_ schreef
MuSLi schreef
Blijft toch wel verslavend die piercings :')


Tot ze met de naald aankomen... Dan denk ik altijd weer, waarom wilde ik dat ook alweer? 8)7

Ja, die spanning is wel altijd even aanwezig :7

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-17 14:13 



 
Profiel   

Iris82 schreef
Skessa, is die van jou nou door de achterkant van je oor of door dat middenstukje? Ik zie dat ze dat niet altijd op dezelfde manier doen?



Die van mij is door de achterkant, net zoals de onderste :)

[ img ]

[ img ]


MuSLi schreef
Ja, die spanning is wel altijd even aanwezig :7


M'n zusje zei nog, je had jouw hoofd moeten zien :')
Ik wist nog bij die eerste lage helix dat t een ontzettend gemene rotprik was. Maar hij deed het gelukkig een stuk sneller, dat scheelde nogal.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-17 14:20 



 

Hoi :D

Vraagje. Ik heb gister een double helix laten zetten. Super blij mee, ondanks dat het ondertussen alweer gaatje 13 en 14 zijn. Tot nu toe is mijn ervaring qua verzorging, less is more. Oftewel, niet aan zitten, niet schoonmaken, geen korstjes losweken. Deze keer ben ik dan eigenlijk ook van plan om helemaal niets aan mijn verse piercings te doen, tenzij het echt onrustig gaan worden en ze een steuntje in de rug nodig hebben. Onder het mom van, je lichaam kan zichzelf prima herstellen zonder allerlei goedjes erop te smeren.
Maar ergens vind ik dat ook wel een beetje spannend, ben ergens toch wel bang dat het niet goed gaat. Zijn er mensen die hier ervaringen mee hebben?

Edit: nog even een foto van de nieuwe aanwinst :D
[ img ]

Editedit: Ik heb ook een triple forward helix! Was een hel om die te zetten, bovenste ging uitgroeien nadat er een surfboard tegenaan geknalt was, middelste heeft een vochtbultje gehad maaaaar... Hij was het echt waard <3

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-17 18:03 



 
Profiel   

Vind het echt supergaaf staan bij jou! En ook allemaal zo recht!!

Ik heb een goede ervaring met het ''niks doen''. Heb bij mijn neuspiercing eigenlijk alleen de eerste week even zoutbadjes gegeven, en toen hij ontstoken was. Met mijn auricle die ik bijna 2 maanden geleden heb laten zetten ook niks gedaan. Geen ontsteking of iets gehad, geen prut erlangs, geneest supermooi. Met schoonmaken dan stoot je ertoch altijd wel weer tegenaan waardoor het de genezing weer net moeilijker maakt heb ik het idee...

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-17 19:11 



 

Thanks :D Bij Timeless in Den Haag, zeker een aanrader! Ook goed betaalbaar :)
Ja dat idee heb ik dus ook, dat je met schoonmaken je lichaam eigenlijk alleen maar in de weg zit. De gaatjes die ik wel goed schoonhield waren alleen maar onrustig totdat ik ze hun eigen gang liet gaan. En de korstjes zitten er niet voor niets, die sluiten de wond af voor vuil... Mijn double helix ziet er op dit moment ook uit alsof hij er al jaren in zit, zo rustig :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-17 19:17 



 
Profiel   

Gave piercings komen er langs zeg! Geeft mij echt inspiratie!

Ik heb een tweede gaatje laten schieten. 3 weken geleden. Ik deed eerst 2/3 keer per dag sterilisatie. Nu wel iets minder. Ongeveer 1x per dag? Is dit goed? Het is nog steeds een beetje gevoelig. Is dat normaal? Haha, ben een beetje para dat het misgaat ofzo. Jullie hebben vast ervaring.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-17 20:19 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 140 van de 336 [ 8380 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143 ... 336  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen