[Info] Piercings, deel 18!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sterre98

Berichten: 6320
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-21 16:02

Hmm durf het niet precies te zeggen.

Door die korstjes begon het te jeuken :')

Jester_

Berichten: 12264
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 19:31

Ik heb 2 forward en een conch laten zetten. Godsamme wat deed dat zeer zeg. Vond tiet minder pijnlijk :')


Afbeelding

Joanne1987

Berichten: 5888
Geregistreerd: 13-11-06
Woonplaats: Den Bosch

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 22:36

Conch vond ik ook pijnlijk, kraakbeen is erg dik

Voor degene die een smiley wil, doen! Meerst simpele en pijnloze piercing ever. Mijne is zelfs een keer opnieuw gezet op precies dezelfde plek ivm eruit voor operatie

Tepel piercing <3
Mijn man vind het alleen niks ^)

Earth

Berichten: 7915
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 22:40

Ik ben trouwens nog steeds superblij met mijn neuspiercing <3 <3 het past zo goed bij mij.

Valerie93

Berichten: 3134
Geregistreerd: 10-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 23:00

Mijn tepelpiercings genezen echt super, totaal geen problemen mee. Van week wel even terug naar piercer heb idee dat 1 staafje iets te kort is.

Joanne: gewoon doen! Het is jou lijf..

Earth: hoe gaat de genezing?

xx_Irisje

Berichten: 12346
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 23:23

Toevallig vorige week een conch laten zetten, vond mn minder pijnlijk dan mn tepel maar het deed wel goed zeer.
Hij is nu wel een beetje boos, mondkapjes vind ie niet leuk en ik heb er vannacht op geslapen :+

Earth

Berichten: 7915
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 23:30

Valerie93 schreef:
Mijn tepelpiercings genezen echt super, totaal geen problemen mee. Van week wel even terug naar piercer heb idee dat 1 staafje iets te kort is.

Joanne: gewoon doen! Het is jou lijf..

Earth: hoe gaat de genezing?

Ja heel goed. Eigenlijk geen pijn, is al mooi dun. Waar ik het meeste last van heb is mijn neusschotje wanneer ik mezelf weer eens tegen mijn neus stomp :')

Jester_

Berichten: 12264
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 23:58

xx_Irisje schreef:
Toevallig vorige week een conch laten zetten, vond mn minder pijnlijk dan mn tepel maar het deed wel goed zeer.
Hij is nu wel een beetje boos, mondkapjes vind ie niet leuk en ik heb er vannacht op geslapen :+


Ik heb eerst 2 forward die echt niet fijn waren dus denk dat de conch de druppel was :')
Zou me piercer bijna wat aandoen haha

Joanne1987

Berichten: 5888
Geregistreerd: 13-11-06
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 08:05

Valerie93 schreef:
Mijn tepelpiercings genezen echt super, totaal geen problemen mee. Van week wel even terug naar piercer heb idee dat 1 staafje iets te kort is.

Joanne: gewoon doen! Het is jou lijf..

Earth: hoe gaat de genezing?


Als je al 14 jaar samen bent werkt dat een klein beetje anders haha

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33795
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 10:19

Hoezo? Is het na 14 jaar niet meer belangrijk jezelf te zijn en te doen wat jij mooi vindt? :o

Joanne1987

Berichten: 5888
Geregistreerd: 13-11-06
Woonplaats: Den Bosch

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 11:15

Jawel naar ik denk dat een relatie ook op elkaar gebaseerd moet zijn
Ik zou ook niet blij zijn als hij bijvoorbeeld z'n haar fel rood zou verven omdat hij dat mooi vind
En ja ik weet wel dat is voor iedereen in het zicht etc
Maar ik denk niet dat je dingen door moet drukken omdat jij dat perse wilt, dan is wederzijds respect wel een beetje weg
En over veel dingen is te praten, een compromis te sluiten, maar soms hoort acceptatie er ook bij naar 2 kanten. Al mijn andere piercings vind ie ook niks, heb ik wel laten doen

Jester_

Berichten: 12264
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 11:28

Ik snap het wel hoor. Partner van vriendin vond het trouwens ook niks, toch gedaan en uiteindelijk vond ie het ook wel heel sexy

BritHittepit

Berichten: 2553
Geregistreerd: 05-09-09
Woonplaats: Mol

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 14:08

Ik heb me altijd laten tegenhouden door mijn ex-man… nu sinds 1,5j uit elkaar en ben sindsdien begonnen aan mijn tattoo die ik al 10 jaar wou en heb me laten piercen, tepels en HCH. Ik snap dat je dit in samenspraak doet maar ik heb me jaren laten onderdrukken… dat is ook niet gezond! Mijn huidige partner laat me gewoon mezelf zijn, we praten hier wel over maar ik mag deze beslissingen nu zelf maken…

PS mijn zelfvertrouwen is enorm gegroeid omdat ik me toch sexy voel met mijn juweeltjes!

Joanne1987

Berichten: 5888
Geregistreerd: 13-11-06
Woonplaats: Den Bosch

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 14:20

Ho ik wil nergens zeggen dat ik onderdrukt wordt... Laten we dat even heeeeeeeel duidelijk stellen

Verder heb ik alles laten doen wat ik wil, wordt ik ook niet in tegengehouden, maar zodra iets voor je partner een echte no go is moet je daar, vind ik, respect voor hebben

Mars

Berichten: 33264
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 14:21

Tussen onderdrukken en rekening houden met je partner zit nog wel een wereld van verschil. Ik snap Joanne heel goed.

Ik vind tepelpiercings ook niet mooi of sexy bij zowel mannen als vrouwen. Zou ik mn man tegenhouden als ie ze toch zou willen? Neuh.
Zou ik t prettig vinden als hij er rekening mee zou houden dat ik t echt niet mooi vind? Zeker, en dat doe ik andersom ook met tattoos/piercings.

Sterre98

Berichten: 6320
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 15:58

Volledig mee eens!

Al probeer ik m'n vriend nog wel eens te pesten dat ik bij hem nu ook tepelpiercings verwacht _O-

Heb nog geen geluk >;)

Ik ga rond januari m'n neus laten piercen denk ik :D

MyChoice

Berichten: 2194
Geregistreerd: 08-11-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 16:15

Ik heb m'n navel en tepelpiercing eruit gehaald voor manlief. Zo lang mogelijk uitgesteld. Uiteindelijk toch gedaan. Van navel wel een beetje spijt. Maar daarna m'n neus laten piercen en m'n oren zitten aardig vol. Enige wens is een septum. Een subtiel dun witgouden ringetje. Maar ik denk dat dan de echtscheiding aangevraagd wordt :') Qua werk kan ik het ook niet echt doen. Mag al blij zijn dat ze me hebben aangenomen zonder gedoe over m'n collectie goud :+

BritHittepit

Berichten: 2553
Geregistreerd: 05-09-09
Woonplaats: Mol

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 16:21

Tuurlijk moet je rekening houden met elkaar! Alleen maar respect voor! Je kan hier beide respectvol mee omgaan… helaas was dat in mijn situatie niet het geval… en heb ik heel lang mezelf niet kunnen zijn…

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33795
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 16:33

Hier hetzelfde met mijn ex hoor. Hij vond het raar dat ik soms helemaal opgemaakt en met leuke kleding naar college ging en dan op zondag met hem met joggingbroek en make-up loos wilde chillen. Nee dan moest ik me ook maar opmaken voor hem. :j

Mijn huidige vriend zegt vooral vaak “waarom doe je make-up op je ziet er net zo goed uit zonder”. :=
Maar grotere tegenpool had ik niet kunnen vinden haha. Hoewel hij wel errrg graag mij zou zien met tepelpiercings. Vind het wel vet maar het genezen lijkt me zo naar. En het is duuuur. :=

Sterre98

Berichten: 6320
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 16:53

MarlindeRooz schreef:
Hier hetzelfde met mijn ex hoor. Hij vond het raar dat ik soms helemaal opgemaakt en met leuke kleding naar college ging en dan op zondag met hem met joggingbroek en make-up loos wilde chillen. Nee dan moest ik me ook maar opmaken voor hem. :j

Mijn huidige vriend zegt vooral vaak “waarom doe je make-up op je ziet er net zo goed uit zonder”. :=
Maar grotere tegenpool had ik niet kunnen vinden haha. Hoewel hij wel errrg graag mij zou zien met tepelpiercings. Vind het wel vet maar het genezen lijkt me zo naar. En het is duuuur. :=



Ik heb ze ooit in een actie laten zetten, 25€ per piercing boven de riem.

Dus ik vond het wel een goed idee lolol

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 16:55

Mocht er ergens in de buurt van Leiden zo’n actie zijn dan wil ik ook zeer graag een tepelpiercing :P

Sterre98

Berichten: 6320
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 17:04

Ja dit was in Vriezenveen ofzo.
Doen ze ook wel wat vaker begreep ik.

En vond haar erg kundig en alles :)

BloemBloem

Berichten: 16584
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 17:51

Dreamy schreef:
Mocht er ergens in de buurt van Leiden zo’n actie zijn dan wil ik ook zeer graag een tepelpiercing :P


Is er! Dutch Tattoo Shop in Voorschoten.

Mars

Berichten: 33264
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 18:07

Dutch Ink in Vlaardingen pierct ook erg goedkoop, je kunt ook via hun sote afspraak inplannen.

Afbeelding

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33795
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 18:09

Oh als iemand nog een goedkope weet omgeving Zwolle/Utrecht/Nijmegen dan hoor ik het graag. Wel een zaak die goed en schoon werkt natuurlijk.

Hoewel die in Vriezenveen ook wel een optie is. Welke was dat?